Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo - kočnice

Recommended Posts

Ja sam iz Nisa,odrzavam auto kod Dr.Fiata.Pri velikom servisu pre 4000km mi je pregledao plocice i rekao da su skoro kao nove,ne treba da se menjaju jos.

Tako da cu to odraditi pred kraj godine na malom servisu,kad vec nije toliko strasno.

Samo se nadam da me nece psovati mnogo prolaznici jer se meni u kabini ne cuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, to se inače jako slabo čuje, naročito ako voziš dizela, jer se više čuje trokotanje dizela nego to pištanje (barem mog dizela koji je inače u ispravnom stanju, jednostavno više se čuje trokotanje, nego pištanje) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mozda zato Stilo ima jedno od boljih ozvucenja,kad god pocne da pisti,skripuce,zvizdi,...ti "odvrni" muziku i eto ga sve radi savrseno!!

I posle kazite da Italijani nisu mislili na sve kad su ga konstruisali :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je zadnji levi u pitanju. Ume tako da se nesto buni i cvili. Ukapirao sam da se i pregreva (ponekad) kada sam jednom nakon jedne malo agresivnije i duze voznje stao da otvorim neku kapiju i osetio paljevinu - tocak vreo. Skinuo tocak i kao nesto zagledao, uporedjivao sa desnim i nista. Onda cesce proveravao da li se greje. Nekada da a nekada ne. Kada sam menjao stabilizator kod majstora on nesto zagledao i kao ako nastavi da pravi probleme skidamo i cistimo sve. Dok je bio na dizalici njemu je izgledao da se okrece bez problema. Ali ipak se mnogo ranije zaustavi od desnog (kada ih zavrtimo u isto vreme).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ležaj točka se čuje da huči i bruji i kad je prozor zatvoren ali ne škripi. Po pravilu buka se pojačava sa povećanjem brzine tj. brojem okretaja točka.

Verovatnije je da su u pitanju kočnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih rekao da je Kole u pravu, ležaj pravi jaču buku u i ne prestaje da se čuje posle određene brzine, i majstor mi je rekao da je tako, i da sigurno nisu ležajevi, kada sam ga pitao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno. Medjutim suv lezaj, drugacije receno , dotrajao i koji je u fazi pre ove vase navedene usporava tocak kao i pretegnut ... U svakom slucaju treba obaviti jednu temeljnu pretragu uz opservaciju renomiranog strucnjaka ! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) naravno, ja sve što mi nije jasno, opalim pitanjima po majstoru, u tom smislu i oni mi to srede, i ja nešto novo naučim... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao to cijukanje, jedva primetno, kad sam zamenio sve diskove i plocice vise nista se ne cuje, pretpostavka moja je da je cijukao zadnji desni tocak, jer se odatle culo i desna zadnja celjust je malo procurela, pa je remontovana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i desava najcesce na zadnjem desnom(koliko sam primetio) a sve zbog duzine same cevi. Imao sam i ja problem koji sam uspesno resio tako sto sam predihtovao cilindar gumicama "Sigurnost". Bio sam skeptican ali se pokazalo dobro, za sada.

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je se desilo na auto-putu da mi zacvili zadnji levi tocak i umeo je da se zagreje. Iscukao sam viljusku par puta i sve se sredilo. Posle 7 dana se isto ponovilo. Otisao kod majstora, on skinuo viljusku, ocistio sve, razradio malo i evo nikakvih problema vec godinu dana. Pre neki dan sam zamenio zadnje diskove i plocice (presle preko 75.000 km proizvodjac ETF).

Koliki je minimalna debljina diskova koja je bezbedna za voznju na Stilu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stila 1.6 16 v i probelm imam sa kocnicama procela da propada kada kocim lagano slabo koci hvata negde pri dnu,samo koci dobro kada je stisnem nekoliko puta po malo i onda bude bas tvrda tada kove ali ovako nece.

Menjao sam ulje i ispustao vazdum ma sve nece jedino ne znam da nije probelm neki u onom glavnom cilindru

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dule985

Zvuci kao problem unutrasnjeg curenja glavnog kocionog cilindra. Verovatno ce se situacija pogorsavati. Najbolje resenje je zamena kompletnog cilindra. Ne znam da li postoji mogucnost zamene unutrasnjih zaptivki (ujedno i spoljnih, naravno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani imam problem na svom fiat stilu 1.9 jtd naime skoro sam mjenjo zadnje disk plocice na vozackoj stani sam pogrsno okretao cilindar pa sam ga totalno izvrnuo napolje vratio sam ga u leziste i zavrnuo zamjenio plocice doso ulje i ozracio kocince. juce sam primjetio posle pola sata voznje da se zadni vozaceva strana flega, disk, kljesta pregrijavaju toliko da sam se opeko na alu felgu kad sam je dodirnuo dok sa druge strane i na prednim tockovima nema skoro nikako toplote.kad krecem prvom brzinom imam osjecaj kao da se vozilo malo nagne na vozacku stranu kao da je cilindar zaglavio ne znam sta da radim .......ovako se ne moze voziti osjeca se miris paljevina na datom tocku

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

zablokirao ti zadnji desni tocak ili je sajla od rucne

Preporuka

skini kocionu celjost tzv sapu i vidi da li mozes da vratis cilindar nazad ako mozes uzmi papagajke imalo ga okreci u krug i vracaj

ako ne mozes onda je problem druge vrste treba da pogledas crevo kakvo ti je mozda ono pravi problem i olabavi malo sajlu rucne kocnice pa probaj da vratis cilindar mozda je sajla zaglavila u buziru da da dragi moji i to se desava pogotovo na nasim putevima... i sa navikama da ne povlacimo rucnu... (to je ona poluga izmedju sedista a nije menjac... prim. prev.)

a pre svega toga stavis dzezvu na felnu i spremis sebi kafu naravno to ces malo teze da uradis ako je prethodno ne skines...

Upozorenje!!!!

prilikom vracanja cilindra obavezno otvoriti sud za kocionu tecnost na autu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da nije do sajle rucne kocnice ona radi perfektno

Sigurno nije do rucne,jer da je rucna u pitanju i da ti nije odblokirala

plocice culo bi se pri manjim brzinama skripanje i pravljenje buke necuje se ni skripa ni cviljenje samo ta toplota taman za kafe

hvla svima na savjetima i ja mislim da je blokirao cilindar na kocionim klestima i da nece da se vrati pa pritika plocice uz disk vise nego sto bi trebalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala svima na pomoci ipak je klip bio u pitanju nije ispao ali je izasao iz lezista vise nego sto treba i pritiskao plocicu uz disk sreca nije je previse spalio pa je nisam morao mjenjati

preventivno sam skinuo sajlu rucne kocnice sa tog tocka bar dok se malo plocice ne pojedu mislim da mi je i ona pravila manji problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je ista situacija bila kada sam kupio auto iz uvoza, uradio sam remont kočionih čeljusti i nemam nikakvih problema. Meni se i nije toliko grejao disk, felna koliko se čulo pri skretanju u desno neko trenje iz zadnjeg točka. Koliko sam skapirao najčešće su problem ili previše pojedene pločice pa ispadne klip, ili ne stručna zamena pločica, ima neka fora sa kontra navojem kako se vraća klip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sledeci problem. Posle zamene paknova desava mi se da kad blago pritisnem kocnicu cuje se neko pistanje i naravno prestaje cim pustim kocnicu. Kad naglo zakocim nema pistanja.

Takodje sam primetio kad pomerim volan u desno u toku voznje cujem opet slicno pistanje ako ne i isto :)

Sta moze da bude u pitanju?

Napominjem da prilikom zamena paknova nisam menjao diskove.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...