Kukulkan 0 Posted March 3, 2013 Da li je normalno da se stilo 1.6 benzin plin,automatski plin gasi u leru,konkretno sta se desava,upalim ujutru automobil cekam da se malo zagreje i prebaci na plin,krenem na posao ima jedna nizbrdica i izbacim ga u ler,e sada ako idem recimo u leru oko 60km on se ugasi,a ako idem ispod 40 km nece,da li je do nekog senzora...kada je auto zagrejan isto se deava ali samo kada idem preko 100km,ovo inace ne radim samo sam slucajno otkrio,probao par puta cisto da vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 3, 2013 Proveri kako stoji isparivac ili masa(-) uopste ! Ako je stegnut i ako nema prekida struje, recimo papucice na ventilu, pogledaj vakum creva/crevca.Ako je sve dobro , onda stelovanje i dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted March 4, 2013 ok,bio je na dijagnostici pre nekih par meseci bilo je se ok,i na malom servisu kod gorana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 4, 2013 (edited) to ne znaci da nesto nije umrlo u medju vremenu...proveri to sto ti miailovicP predlaze Edited March 4, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted March 5, 2013 (edited) @Proveri kako stoji isparivac ili masa(-) uopste@Moze samo malo pojasnjenje,gde je taj isparivac,a da li se na masu misli na klemu na akomulatoru ili masa negde drugde,hvala. Edited March 5, 2013 by Kukulkan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 5, 2013 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56705entry853110Sad sam nesto na brzinu nasao... To srebreeno okruglo je isparivac.Jos jednom sam procitao sta su problemi i moja neka predpostavka je da to nema konkretno nikakve veze sa brzinom. Sumnjam na ove pomenute stvari i, los gas i rastelovan uredjaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 5, 2013 Apsolutno...Ali ti Kukulkan ne moj slucajno da otvaras haubu nego pravac servir zaboravi na opis rasprsivaca od strane kolege MijailovicP-a... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted March 6, 2013 Ah,isparivac to je ovaj deo od plina ako se ne varam,znam jednom mom golegi to zna da se zaledi pa ga posipa toplom vodom ...ali neko dr auto je u pitanju,ok pogledacu vizuelno necu otvarati...Znaci to se desava samo kada je auto hladno tj nije postiglo radnu temperaturu,namerno sam ga testirao ako ga izbacum u ler pri vecoj brzini on se ugasi pri manjoj brzini nece,kad se zagreje sve je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 6, 2013 Ovako...Do senzora nije zato sto bi senzor pokazao nesto na dijagnostici... Trebalo bi da se proveri filter plina... I plinska instalacija...A tom kolegi reci da ozraci sistem hladjenja kako treba pa nece da mu ledi...Uzgred mozda i tebi ledi rasprsivac...U trenutku kada se ugasi auto pogledaj kakav je rasprsivac pa javi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kukulkan 0 Posted March 6, 2013 ok javljam ako se ugasi,evo danas se nije ugasio ali i temperatura je bila 17 stepeni,mislim na spoljnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted March 12, 2013 Zdravo,Novi problemi: Stilo 1.6 počeo je da prilikom naglog dodavanja gasa u toku vožnje trzne pa upali lampicu od motora, a zatim kada nastavim sa dodavanjem gasa kao "prokine" ali se nedugo zatim upali lampica (trougao) i na bordu ispiše ESP failure, asr failure uz obavezno gašenje. Zatim sam ga probao i na leru i kada naglo dodam gas preko 3000 obrtaja obavezno trzne i upali se lampica od motora. Obrtaji inače idu i do 5000 ali se obavezno jave trzaju i nakon toga prokine.Ovo je počelo od skoro da se dešava čini mi se samo kada je zagrejan motor.Inače kada vozim normalno bez naglog dodavanja gasa nema tih problema i negasi se niti trza. Čini mi se još da je slabiji pri kretanju iz mesta i ubzava dosta sporije nego ranije.Da li je neko imao sličan proble, molim za kometar!Pozdrav,Aca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 12, 2013 Ima li sanse da probas dijagnostiku a moje sumnje idu ka senzoru radilice. Dakle , proveri gresku na dijagnostici !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMica 0 Posted March 12, 2013 Sve kako si opisao...........mirise na motorni ECU. Ove greske (ASR, ESP) ti prijavljuje zato sto se senzori napajaju sa zajednickih 5V iz motornog kompa a u stvari nemas nikakav problem sa ASRom . Isti taj napon koristi i klapna gasa kao i senzor pritiska klime. Cuo sam da je par ljudi imalo iste manifestacije na stilu 1,6 bas zbog pomenutog senzora pritiska gasa u klimi koji se nalazi na dnu prednje desne strane u linij desnog fara...za probu je dovoljno da se iskljuci konektor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted March 14, 2013 Bio kod majstora, komp. izbaci grešku katalizatora (zapušen ili zarpljan). Samo je obrisana greška. Da li da odem da skinem katalizator i vozim bez njega i da li će biti nekih drugih problema zbog toga?Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted March 14, 2013 Bice, zato probaj prvo neki dan da vidis da lice se opet javiti greska. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted April 29, 2013 Stilo 1.6 poonovo se desava da trzne dok vozim ali ne često, obično nakon trzanja pojavi se lampica motora. Ali nakon dodavanja gasa prokine, i normalno nastavi. Da li je katalizator i dalje, možda benzin ili nešto treće... Pozdarv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belgrade979 0 Posted November 19, 2013 (edited) Dragi forumovciimam problem sa Stilom 1.6 2002-go vec par meseci.Auto u 90% slucajeva ima aktivnu gresku P0340 senzor faze(bregaste), pokusana je zamena istog ali se greska vratila posle 3-ceg paljenja.Retko kada greska se sama obrise posle x voznji pa se u sledecem paljenu vrati. Takodje nekada posle brisanja greske preko ELM interfejsa1 ili vise sledecih paljenja auta prodje bez njenog aktiviranja. Opisao sam ovo jer mislim da je senzor ispravan. Problem je sledeci-auto ima nagliji pad obrtaja (bez onog finog zaustavljanja 200-300 obrtaja iznad lera na delic sekunde pa onda silazak na ler)i kada je topao auto a u ovom rezimu tada mi se cesto gasi pri promeni brzina (moguce je izazvati gasenje i samim naglim davanjem gasa na 3000 obrtaja i otpustanja pedale gasa tada ili padne na 500 obrtaja pa se povrati ili se direktno ugasi)Auto ima svoje trenutke kada od paljenja nema taj nagli pad nego lep pad prvo na 1000 obrtaja pa lagano sidje na 700-750 obrtaja i u toj voznji posletog boljeg starta se ne gasi. Sledece paljenje auta obicno obet bude to problematicno kada obrtaji naglo padaju bez zastanka na 1000 i tako u nedogled E sada ono sto sam do sada radio:-Ciscenje D4 konektora(nije bio prljav)-Rasklapanje i ciscenje kutije sa osiguracima (nije bila prljava ni korodirala nigde)-Ciscenje i dotezanje konektora ECU, klapne gasa, lamba sonde ...-Menjan seznor radilice iliti RPM senzor i nije nista bolje (vratio sam stari magneti marelli a kupljen Hofner stavio u gepek zlu netrebalo)-Zupcenje kaisa (imao je lose parametre pritisak u usisnoj grani je bio oko 450 na leru umesto nekih 300-350 koliko je valjda normalnosada ima pritisak 350) imao je vreme otvorenosti dizni na leru 4-4.5ums(ili je ms) sada ima 3-3,5ms sto je valjda takodje normalno)-Parametar coil charge time(vreme punjenja bobina) je po recima drugog majstora i dalje van normalne granice a to je trenutno 1900-1968ms receno mi jea i video sam na internetu da taj parametar treba da bude oko 1550ms Voleo bi da neko kome ovo zvuci poznato da da svoj komentar i savet da liponovo zupciti auto ili sta raditi sa njime. Do sada mi je pojeo kilo zivaca i navukao sam paranoju od njega plasim se da krenem u grad sa njim jer je problemnajizrazeniji u kreni stani situacijama. Hvala vam unapred na konstruktivnim idejama i savetima. Edited November 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted November 19, 2013 Sem greske na senzoru bregaste , ima li jos koju gresku ?Da li se javljaju greske na bordu a da ih dijagnostika ne vidi ?Da li ste gledali MAP senzor? Pitam jer je on paralelno vezan na senzor bregaste i u slucaju da on brljavi, senzor bregaste ima druge vrednosti ...Sve mi mirise na ECU ali mi nije jasno zasto nema jos nekih nuspojava. U tom slucaju bi mogao biti problem na liniji izmedju ova tri elementa , ECU-MAP-camshaft sensor.Znaci, zice , konektori ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belgrade979 0 Posted November 19, 2013 (edited) Hvala na javljanjuNema vise ni jednu gresku u ecu racunara provereno i na examineru kao i preko elm327 interfejsaNa bordu se povremeno pri paljenju javi greska alternator fault. Ali nevezano za nju auto ima neka svoja dva rezima rada los sa gasenjem i da kazemo normalan.MAP senzor ciscen mada nije imalo sta da se ocisti, proveren napon koji dolazi na senzor bregaste i on je 5V i znam da ga deli sa MAP senzorom.MAP senzor daje svoje podatke normalno na dijagnostici pritisak i temperaturu vazduha.Svi kontakti(sa senzora bregaste, sa MAP senzora, sa leptira gasa) su provereni i na dzeku ECU tako da je i ta sumnja odbacena. Mene posebno interesuje ako neko zna ovo oko coil charge time zasto je kod mene na sve 4 bobine to vreme otislo na preko 1900 a normalno je 1550ms Edited November 19, 2013 by Belgrade979 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted November 19, 2013 (edited) Pa vreme paljenja je pomereno a to znaci da je mozda preskocio zupcasti. Jeste li proveravali ...? ...Da , sad vidim da ste i to gledali. Hm, dalje ne znam sta bi ...Mozda da krenete iz pocetka ? Edited November 19, 2013 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belgrade979 0 Posted November 19, 2013 I moja neka ideja je da se opet radi zupcenje ali sam pitao ovde da ako neko prepozna ovaj problem podelineku drugu ideju ili resenje pre nego sto se opet upustim u zupcenje auta. To cu verovatno raditi za vikend a do tada se nadam i nekom savetu ovde od nekoga ko je imao slicnu problematiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 19, 2013 Ne razumem se puno,ali mislim da i ako je uzupcen lose,ako upali,ne bi trebalo da se gasi,mozda lose da radi,ali ne i da se gasi. Mozda gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 19, 2013 Sada, nakon spajanja tema pročitaj sve prethodno napisano u temi na kojoj smo, plus pogledaj i ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40221 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belgrade979 0 Posted November 26, 2013 Ne razumem se puno,ali mislim da i ako je uzupcen lose,ako upali,ne bi trebalo da se gasi,mozda lose da radi,ali ne i da se gasi. Mozda gresim. Sa ovom idejom i ja pocinjem sve vise da se slazem. Sta raditi ubuduce sta probati, zvao sam auto elektroniku na tosinom bunaru i posto sam im ukratko rekao kako se manifestuje problem i da nemam famozne ASR failure i loose connection greskeoni predlazu da se ne radi reparacija ecu racunara posto je mala sansa da je to problem... sta raditi kuda poci Quote Share this post Link to post Share on other sites
cerberaspeed12 0 Posted April 18, 2021 On 12/15/2008 at 10:23 PM, mikisxy said: throttle position senzor+throttle control modul+mass air flov meter=sve u jednom jel to ono sto zovemo leptir gasa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites