Jump to content
FAS Euroauto Goran

Belgrade979

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Belgrade979

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Punto
  1. Sa ovom idejom i ja pocinjem sve vise da se slazem. Sta raditi ubuduce sta probati, zvao sam auto elektroniku na tosinom bunaru i posto sam im ukratko rekao kako se manifestuje problem i da nemam famozne ASR failure i loose connection greske oni predlazu da se ne radi reparacija ecu racunara posto je mala sansa da je to problem... sta raditi kuda poci
  2. I moja neka ideja je da se opet radi zupcenje ali sam pitao ovde da ako neko prepozna ovaj problem podeli neku drugu ideju ili resenje pre nego sto se opet upustim u zupcenje auta. To cu verovatno raditi za vikend a do tada se nadam i nekom savetu ovde od nekoga ko je imao slicnu problematiku.
  3. Hvala na javljanju Nema vise ni jednu gresku u ecu racunara provereno i na examineru kao i preko elm327 interfejsa Na bordu se povremeno pri paljenju javi greska alternator fault. Ali nevezano za nju auto ima neka svoja dva rezima rada los sa gasenjem i da kazemo normalan. MAP senzor ciscen mada nije imalo sta da se ocisti, proveren napon koji dolazi na senzor bregaste i on je 5V i znam da ga deli sa MAP senzorom. MAP senzor daje svoje podatke normalno na dijagnostici pritisak i temperaturu vazduha. Svi kontakti(sa senzora bregaste, sa MAP senzora, sa leptira gasa) su provereni i na dzeku ECU tako da je i ta sumnja odbacena. Mene posebno interesuje ako neko zna ovo oko coil charge time zasto je kod mene na sve 4 bobine to vreme otislo na preko 1900 a normalno je 1550ms
  4. Jedna molba za Gorana ili nekog iz njegovog servisa ako nije problem da bacite pogled na moj post http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=35576&p=964636 i da mi kazete tamo ili ovde da livam je poznat ovakav problem sa Stilom 1.6 Hvala svakako.
  5. Dragi forumovci imam problem sa Stilom 1.6 2002-go vec par meseci. Auto u 90% slucajeva ima aktivnu gresku P0340 senzor faze(bregaste), pokusana je zamena istog ali se greska vratila posle 3-ceg paljenja. Retko kada greska se sama obrise posle x voznji pa se u sledecem paljenu vrati. Takodje nekada posle brisanja greske preko ELM interfejsa 1 ili vise sledecih paljenja auta prodje bez njenog aktiviranja. Opisao sam ovo jer mislim da je senzor ispravan. Problem je sledeci -auto ima nagliji pad obrtaja (bez onog finog zaustavljanja 200-300 obrtaja iznad lera na delic sekunde pa onda silazak na ler) i kada je topao auto a u ovom rezimu tada mi se cesto gasi pri promeni brzina (moguce je izazvati gasenje i samim naglim davanjem gasa na 3000 obrtaja i otpustanja pedale gasa tada ili padne na 500 obrtaja pa se povrati ili se direktno ugasi) Auto ima svoje trenutke kada od paljenja nema taj nagli pad nego lep pad prvo na 1000 obrtaja pa lagano sidje na 700-750 obrtaja i u toj voznji posle tog boljeg starta se ne gasi. Sledece paljenje auta obicno obet bude to problematicno kada obrtaji naglo padaju bez zastanka na 1000 i tako u nedogled E sada ono sto sam do sada radio: -Ciscenje D4 konektora(nije bio prljav) -Rasklapanje i ciscenje kutije sa osiguracima (nije bila prljava ni korodirala nigde) -Ciscenje i dotezanje konektora ECU, klapne gasa, lamba sonde ... -Menjan seznor radilice iliti RPM senzor i nije nista bolje (vratio sam stari magneti marelli a kupljen Hofner stavio u gepek zlu netrebalo) -Zupcenje kaisa (imao je lose parametre pritisak u usisnoj grani je bio oko 450 na leru umesto nekih 300-350 koliko je valjda normalno sada ima pritisak 350) imao je vreme otvorenosti dizni na leru 4-4.5ums(ili je ms) sada ima 3-3,5ms sto je valjda takodje normalno) -Parametar coil charge time(vreme punjenja bobina) je po recima drugog majstora i dalje van normalne granice a to je trenutno 1900-1968ms receno mi je a i video sam na internetu da taj parametar treba da bude oko 1550ms Voleo bi da neko kome ovo zvuci poznato da da svoj komentar i savet da liponovo zupciti auto ili sta raditi sa njime. Do sada mi je pojeo kilo zivaca i navukao sam paranoju od njega plasim se da krenem u grad sa njim jer je problem najizrazeniji u kreni stani situacijama. Hvala vam unapred na konstruktivnim idejama i savetima.
  6. Ugradjen LPG TECH u subotu u Makedo gasu. Za sada sam prezadovoljan, plus mi se auto preporodio dodatno i sa stavljanjem svecica kod njih. Po mojem zahtevu prekidac je postavljen gde sam zeleo. Moje pohvale takodje i za posvecenost. Nisu odustali do kasnije u noc da bi ispostovali zavrsetak instalacije tog dana iako su bili u velikoj guzvi.
  7. Pa na to sam mislio naravno nas bez clanskih kartica. A iskreno nisam ni shvatio koliko kosta i gde se prijavljuje za tu karticu.
  8. Postovani zvao sam danas i dobio informaciju da za 430 eur mogu kod vas da ugradim LPGTECH sekvent u Fiat Stila 1.6 16V Da li za nas nekompletne clanove foruma vazi ikakav popust? Hvala
  9. ^^^ Hvala na brzom odgovoru. Dogovoreno, dolazim u 8h u subotu kod vas. Aleksandar
  10. Da li mozete proveriti tu cenu i da limogu da dodjem kod vas sad u subotu? Pitam za subotu posto kao i vecina radim od 9-17h na skroz drugom kraju grada pa mi je malo teze da dodjem u toku radne nedelje. Hvala
  11. Postovi Gorane, imam sledece pitanje Vlasnik sam Fiat Stila 1.6 16v 2002 problem je sledeci: Cesto mi je upaljena lampica (80% vremena je ukljucena vraca se posle 5-6 uspesnih paljena, retko kada prodje ceo dan da se ne vrati)Check Engine a greska na dijagnostici je P0340 (Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction) i situacija je sledeca kada nema te greske u ono malo procentualnog vremena auto ide odlicno od 1000 pa na dalje obrtaja a kada je greska tu ide veoma lenjo i nema snage na uzbrdicama pogotovo. Zanima me koliko para bi bio taj deo kao i zamena kod vas? ili ako ste imali iskustva sa ovim problemom da lije obavezno crkao i treba zameniti senzor ili je moguce da je do necega drugog. Mnogo bi mi znacio vas odgovor i vase misljenje posto sam kratko vlasnik auta i lomim se da lida ulazem ili da ga prodajem(naravno ako je potrebno dovescu auto kod vas u servis za bilo kakav pregled) Hvala unapred na odgovoru.
  12. Pozdrav svima ja sam Aleksandar i od skora po prvi put vlasnik Fiat vozila (Stilo 1.6) i vidim da ovde informacija za polu zaludjenike ima na pretek pa se nadam da cu naci stosta interesantno a takodje i ja nekome pomoci svojim iskustvima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...