Guest 13570 Posted December 11, 2008 POzdrav svim vozacima!NOva sam na forumu i htela bih da razmenim iskustva sa vama kao i da pitam za savet.Zivim u NS.U aprilu ove godine sam kupila fiat Stilo 1.8, 16v, 5vrata, benzinac...I za ovih nekoliko meseci imala cini mi se milion odlazaka kod majstora...Naravno auto je bio pandurski, i od cetriri komada sto su bila kod coveka od poverenja, meni je zapao pokidani (za ostala 3 vlasnici kazu da su prezadovoljni). Prvog dana kako sam ga uzela se gasio prilikoom usporvanj na semaforu...Nisam bas se razumela..verovala majstoru koji ga je pregledao da je motor u odlicnom stanju, dala mu da urdi veliki servis...Posle par dana...Isti problem ugasi se pre skretanja, prilikom zaustavljanja...Ler gas nije u samom startu radio kako treba...Setala se od majstora do majstora...silne dijagnostike, promenila akumulator...opet radio ok neko vreme i onda isti problem..Napokon dijagnostika pokaze da je motor ler gasa ( koji ne moze da se zesebno menja kod Stila) Inace auto u leru radi ok ...majstor ga prikaci na komp, obrise gresku, auto ide nedelju dana...I zadnje sto je pocelo da se desava jeste da zadrzi gas, drzi kazaljku npr na 2000 obrtaja, upali lampicu asr faild, i engine faild..ja ga ugasim i upalim , auto ide..bez nekih pravila posle izvesnog vremena isto..I tako..Danas napokon nadjem majstora u Futogu (Dragan) i uradi dijagnostiku, kaze isto..cekamo deo (koji je po slobodnoj proceni 50.000 din) i nadam se da ce to reesiti problem , mada kontam da moze da se nadje i polovni ( ali macka u dzaku opet)...Da nepricam o airbegu i senzoru...konektorima ispod suvozacevog sedista koje sam cackala vec sto puta i opet se pali senzor posle nekog vremena..Ako ko ima bilo kakav savet...PLEASE...ocajna sam...ulozila sam u njega skoro 1000 i vise eura do sad...I namenjala se majstora..Da nekazem da sam po preporuci otisla do coveka koji mi je sipao pogresno ulje, pa do sledeceg koji mi je rekao da prvi majstor nije dobro namesti zubcasti , pa se zato cuje bucnije auto ii gasi se , pa mi to on namestio za 2 sata i 50 eura, pa sledeci koji je stelao taj ler gas, pa produvavanje dizni..pa jedan sto mi je rekao da radimo generalku motora i 700 eura, ali da mi negarantuje da ce problem bii resen...Ma jos milion..Vozali su me vise nego ja Stila i sada sam ocajna (zaposlena) domacica Prijace bilo kakav savet...za to gasenje...ili komentar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 11, 2008 jedino 1.8 motor nosi hitacijevu elektroniku a sa japancima nema cacni ovo cacni ono.vrlo verovatno ti pravi problem taj deo sto regulise ler i mora kompletan da se kupi.tvoj problem je cest kod 1.8 motora znam za dosta slucajeva i zamenom tog dela resavas problem gasenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 12, 2008 Hvala na odgovoru, to je isto danas mi rekao majstor koji se nadam se napoookon resiti moj problem..Ako uopste nadjemo taj deo i ja skupim silnu lovu za isti...Nadam se samo da nije i do varijatora motora, nasta pomalo sumnjaju...Pa da ne bude kad ovo zamenimo, sada bi trebali i varijator..U svakom slucaju hvala na informaciji Pitam se samo...da li to moze da prouzrokuje neki veci kvar ( sem nekog nedaj boze sudara) ako vozim tako auto, nemam izbora, auto mi treba..Ja ga tako vozim, pa kad se na semaforu ili raskrsnici ugasi, ja sva 4 i palim ponovo) Mada cini mi se da se manje gasi poslepodne a cesce ujutru do nije bas zagrejan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 12, 2008 Sad nisam bas siguran ali ako se gasi pri smanjnju broja odrtaja proveri senzor broja obrtaja to je bilo kod mog brata na stilu samo jtd njemu je cesto izbacivao loose connection i vecina mu je rekla akumulator on je otisao na dijagnostiku i ono RMP senzor il tako nesto. E negde sam citao da ne valja ponistavati gresku ako se zaista ne otkloni kvar. A ti ne bilo ti tesko za BG pa redom i pisi ili pamti sta ti ko kaze (bolje pisi) od majstora. Ako ides iz NS prvi na putu ti je servis Goran, mislim da ima adresa gore u temi za servise, ako nema ne znam da li smem ovde da napisem. ako ne sme javi se na PP da objasnim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 10426 Posted December 12, 2008 Svakako bi trebala da odes do jos nekog majstora, ali kao sto si i sama ukapirala to znaci dolazak do BG-a.Mislim dati 50 000 za zamenu dela Ali opet ako to sigurno resava problem sta mozes. Ne mora da znaci da je auto pokidan ako je korisnik mikisxy u pravu i ako je ta elektronika nesto sto je cest problem.Ja bih svakako potrazio jos neko misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 12, 2008 Dijagnostika je i pokazala vec dva puta da je taj motor ler gasa. Majstor kaze da se to nemoze popravljati...I takodje, da nevredi brisati gresku ako postoji problem treba ga ukloniti...Samo mi je cudno da ceo taj deo moze toliko da kosta?! To mije bas bas puno love. Kao, ima polovnih tih delova ali i to nije sigurno...Naravno , majstor kod kog sam juce terala auto rekao je da ce danas zvati, naravno nije...Procitala sam u prethodnim postovima za tog Gorana u BG, mozda nadjem broj pa ga nazovem prvo da vidim sta on kaze. Mada primetila sam da se najvise gasi ujutru dok se nezagreje. Posle , i dalje stoji lampica "engine faild" upaljena ali negasi se tako kao ujutru...hvala svima na savetima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted December 12, 2008 Ja sam pre jedno 7-8 godina imao identične probleme tvojima na jednoj Lancii Delti, auto se gasio kad je u leru a i gas se ???zaglavljivao??? na 3000 obrtaja i problem se rešavao sam od sebe kad ugasim i upalim auto...Ispostavilo se da je riknulo neko elektromehaničko burence koje je regulator ler gasa a problem nisu otkrili ni jedan od tada aktuelnih servisa sa kompjuterskom dijagnostikom u Bg, a bio sam domaća životinja i redovni izvor prihoda u većini, već mi je na njega ukazao tip koji se bavi ugradnjom muzike u kola i koji je imao istu epizodu sa VW Passatom.Ja sam bio s početka skeptičan ali kada se problem sledeći put ispoljio ja sam odvalio burence nekom metalnom štanglom i gas se momentalno vratio sa 3000 nazad na 900 obrtaja...Onda sam zamolio Ninića da mi zameni burence ali on je insistirao da ga samo operemo (sreća je što se to skidalo lako, ne znam kako je kod Stila) i tako oprano je funkcionisalo sledećih 5-6 meseci. Kad su simptomi počeli da se pojavljuju ponovo istovario sam 360 DM u Delti za novo burence i problem se više nikad nije ponovio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 12, 2008 Vec sam mislila da sam jedina sa ovim drndanjem sa majstorima...Da..i meni su rekli da je kod ler gassa..e sad ne znam da li Stilo ima takav mehanizam, ali hvala na savetu, pitacu majstora da i to uzme u obzir...I meni dodje da ga mlatnem sa necim i zavrsim pricu..Ja kad mi se tako ugasi, uglavnom na raskrsnici u spicu, ja ga ponovo upalim i tako ga surimpo gradu da imam osecaj da me nijedna patrola ne bi stigla..a on ide ko lud, kao da mu nije nista..Ja besnim..kako..kako..kakko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 12, 2008 stilo o kome se ovde prica je 1.8 16v i jedini od stila ima hitacijevu elektroniku nista slicno sa bilo kojim drugim motorom iz stila.nema burence niti posebno odvojen step motor vec gomilu elektronike u jednom kucistu i nije ga moguce rasklopiti zbog popravke zato ima deo i toliku cenu.inace gresku mozes brisati 100 puta bez posledica ali i bez efekta ako se kvar ponavlja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 12, 2008 To mi je isto rekao i ovaj majstor u Futogu, koga novosadjani jedino hvale ( tacnije Branka, Braneta, majstora) Mikisxy to mi je sad jasno...Pitanje..ako mi i npr. majstor Goran kaze da je to uzrok problema, sta mi savetujete da uradim, da trazim taj deo polovan 9 cula sam da i to rade, sa nekom kao malom garancijom) ili da skupljam pare za nov deo..i da li neko zna tacan naziv tog dela da proverim sa sestrom u nemackoj koliko je taj deo love...Da me neoderu jos i tu..Ili mozda neki sajt sa cenom delova..Stvarno su me odrali majstori u zadnje vreme.Pre par godina sam imala problem sa Cryslerom, gde su mi u ovlascenom servisu u NS ( tada MIKOM) OTELi 600 E, za deo koji neije bio uopste u kvaru...Bez ikakve garancije da ce auto biti u voznom stanju..Na srecu nasla sam coveka u NS koji je spojio dve zice i osposobio auto za 15 min...Kazem , baksuz sam sa kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 12, 2008 kad je elektronika u pitanju tu nema pravila moze polovan deo raditi duze i od novog a moze crci za par dana.nezahvalno je davati takve savete.kupis nov televizor i neznas oce li raditi tri meseca,tri godine ili trinaest.nadji dobrog majstora i pomolis se da ga vidjas sto redje kao i svi mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zvezdara 0 Posted December 12, 2008 Budući da je stvar tako kompleksna, majstor bi ipak morao da ti garantuje da je identifikovao u čemu je problem pre nego što naručiš skupi deo bez veze. Ako planiraš da duže voziš taj auto onda ti se isplati da uložiš novac u pravi deo, svog zdravlja radi, nema gore stvari nego da 5 x popravljaš istu stvar. Zamrzećeš i kola i sebe...Tvoj auto nije baš tako redak, probaj da nekome skineš deo na koji sumnjaš i probaš ga, i tako eliminacijom dođeš do uzroka problema pre nego što bilo šta naručiš i kupiš. Tj. to bi za tebe mogao da organizuje neki dobar majstor.Na kraju krajeva, ta Delta bi morala da ti da neku ozbiljniju garanciju na izvedeni servis, a imaju i svašta na polici od delova da probaju pa ti se možda ovom prilikom isplati da odeš i kod njih. U svakom slučaju, kad jednom nabasate na uzrok problema, nemoj da se plašiš da će se on vraćati i ponavljati... a i te gluposti nisu specifične samo za Stilo, dešava se to svim modernim automobilima... Mehaniku su davno svi savladali, ali elektronika na automobilima je još uvek u srednjem veku, čak i na najskupljim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 13, 2008 Ne znam kako je kod benzinca ali kod ovog bratovog JTD taj senzor kod Gorana sa zamenom je bio 4000 din nov. PUNO SRECE i sto manje troska i da ga resis sto pre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted December 13, 2008 i samo mali predlog, nemoj vise TI da vozis auto kod majstora. da se ne lazemo - kad vide zensko koje se bas i ne razume u automobile, delove i kvarove probace da ti uvale i sta ti treba i sta ti ne treba. zamoli nekog od rodjaka,komsija i sl da ti pomognu u tomemislim da je delta najbolja za delove. ako ih nema na lageru, narucuju ih iz italije i daju po toj "fabrickoj" ceni. garancija je tu, samo je prob sto je njihov servis xtremno skup u odnosu na ostale.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 13, 2008 Cula sam se sa majstorom Goranom... Neverovatno koliko ce mi izaci u susret..U roku 15 min je nasao deo u sapcu i poslace mu tip postom za BG do utorka, ja idem za BG da stavimo deo na probu pa ce movideti dal;je..Ljudi hvala vam na savetima svim...Nadam se da je samo to u pitanju. Jedino sto se jos razmisljam , zbog love, da li uzimati novi deo ili ostaviti taj polovni..Naravno jos je rano da razmisljam o tome..VIdecu od nedelje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 13, 2008 ...nadam se da ce tvoje muke biti resene sa drugim delom bio polovan ili nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
speedster 0 Posted December 15, 2008 a koji je deo u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 15, 2008 throttle position senzor+throttle control modul+mass air flov meter=sve u jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13570 Posted December 16, 2008 LJudi, bila sam danas u BG, kod Gorana...Zamenjen deo..Sad da vidimo nedelju dana kako ce se auto ponasati i to bi bilo to...Goran je bas poslovan..Bas sam zadovoljna. Ima tu na auticu jos malo sredjivanja, metlice na brisacima, pakne i diskovi prednji...Kaze Goran da je malko krenuo varijator moti=ora, ali da nije strasno..Doduse malko je bucniji motor, sto mene nervira, ali kazu da je to uobicajeno za taj motor. ( JEdna od mojih predtpostavki je da je napukao nosac motora, pa su jace vibracije).. Kako sam se ispraksala..Postacu jos i automehanicar......Ma..jedno po jedno sad...Samo da je obaj polovan deo dobar...Hvala svima!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted December 17, 2008 Ipak su majstori slabi na lepsi pol! Kod Gorana se zakazuje i ceka se dobrano na red u normalnim uslovima,a ako je guzva .... ili mozda nije bilo guzve! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaske 0 Posted February 14, 2009 Isti problem.Delimicno resen busenjem rupe od 1mm na leptiru klapne. Mnoooooooogoooooooo jeftinije od novog dela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted February 16, 2009 ahhah srbi opet smislili taktiku kako da to radi, a da prodjes xtra jeftino nadam se da ce te to sluziti kako treba (posto cesto takve prepravke na kraju mnogo skuplje kostaju) Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaske 0 Posted February 19, 2009 ^^^ Zasad sluzi. Inace,foru sam pokupio sa VW-a(da ne poverujes?!?) gde se ista stvar desava na 1.8 i 1.6 motorima.Inace sam kvar je sledeci:Klapna koja je uliven u taj kompletan deo orig. broj 60664049 sa protokomerom i ostalom elektronikom. Greska ili kvar je sto se klapna skroz zatvori kada oduzmes gas i prekine dovod goriva. Na ovaj nacin ti ostavljas odredjenu kolicinu goriva dovoljnu da motor radi tj da se ne ugasi.Probaj ovaj linkhttp://212.187.114.126:7080/navi?DRIVE=S&a...amp;KEY=STARTUP Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaskez 0 Posted February 19, 2009 ma kupi si alfu i nema tih briga Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 19, 2009 riknjava to i na alfama samo nema sve komponente u komadu, pa je malo jeftiniji deo. to sto zatvori klapnu skroz pa prekine dovod vazduha, moze biti kvar elektro ili mehanicke prirode. sacuvao sam jedan ne ispravan deo, doduse sa bravo 1.8, ali vrlo slicno kao na Stilu, pa cekam da ugrabim malo vremena da ga razmontiram ne bi li nasao neku zackoljicu Quote Share this post Link to post Share on other sites