Jump to content
FAS Euroauto Goran
etibor

Stilo kaze "š š š"

Recommended Posts

Imam problem na puntu jtd kad mu dodam gas i kad predje preko 2500 obrtaja pocinje da nesto susti i dimi malo vise,sta bi to moglo da bude?

Inace potrosnja je normalna oko 5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/04/2011 at 6:16 PM, Dowlla said:

Dok sam se smislio da resim problem, crevo je puklo i uzduzno, tako da mi nije pomoglo ubacivanje cevke.

Ali dosao sam do broja telefona jednog momka, Dejana iz Rakovice, koji pravi creva.

Za ovo crevo sam platio 1.500 dinara i prezadovoljan sam! :thumbsup:

Poz, ako nije problem posalji broj tel tog Dejana iz Rakovice za creva. Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari,na svom autu imam problem slicann ovom koji je obradjen u temi.Naime auto kada krene da postize radnu temperaturu,na pustanju papice gasa ,iz motornog dela,cuje se sustanje i izbacivanje nekog viska vazduha.Kad je auto hladan,nema tog zvuka Sh sh sh.U pitanje je bravo 1.9mjtd 16v 110 kw.Majstor koji ga je pregledao ,tvrdi da su sva creva ispravna i da se problem ne javlja zbog creva,ddrugi majstor kaze zbog turbine a treci zbog nekog senzora koji na turbini.Sve u svemu-mrka kapa.Mislio sam da krenem od Eger ventila pa nadalje,svaka pomoc je dobrodosla

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisano je nesto negde da je to vezano za egr ali na tim novijim problemima. Mislim da je neko pisao dal za 1.6mjt ili i taj, ne mogu da se setim

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stilo jtd neće da vuče, kao mrtav. Parkiram ga ispred kuće i krenem da turiram, kad ono čuje se kao da pišti između 2500 i 3000 obrtaja. Čim se malo zagrejao ne pišti, ali i dalje ne vuče. Nisam stigao da ga pogledam, tj creva jer sam morao na posao. Pitanje je da li prestaje da vuče ako je crevo probušeno? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam primetio da dimi, samo neće da vuče. Proveriću sutra kad budem kući

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li gresku na tabli, ulazi li u Safe mode, dijagnostika nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema greške na tabli, nisam stigao do majstora jer sam morao na posao. ne znam da li je u safe modu jer nisam mogao da ga nateram do 3000 obrtaja i nisam ga puno vozio, možda kilometar. Jeeeedva ubrzava sa punim gasom, a u leru diže obrtaje i zviždi-cvrči između 2500 i 3000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je tacno proceniti na osnovu zvuka, ali generalno uglavnm ako je cuje sustanje, kao od kopresora za vazduh, onda je crevo, a cvrcanje je uglavnom do metala, tj. dihtung neki ili turbina sama cak. 

Zvizdanje je uglavnom do samog srca turbine i peraja, a ono se uglavnom glasnije cuje ako vazduh curi negde, jer prenosi zvuk.

 

Probaj da dignes haubu i da neko drugi turira tako da napravi zvuk, a ti gledaj odakle dolazi, ako nije sama turbina, onda je najverovatnije dihtung na izduvnoj grani ili crevo turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se tako culo, bio je dihtung, ali nije gubio snagu uopste i nije bilo dima na izduvu.

 

Kad mi je na puntu napuklo crevo turbine posle montiranja vece turbine onda je bio skroz drugaciji zvuk, probao sam da nadjem na youtube neki snimak gde se jasno cuje, ali nisam uspeo.

 

To sto gubi snagu znaci da mnogo vazduha gubi, sto bi znacilo da ces defekt lakse naci, ja sam znao auto u dusu i odmah sam osetio i cuo prve simptome, ali desetak dana ili vise nisam mogao ustanoviti sta je tacno uzrok dok se nije pogorsalo iako sam isao kod majstora i majstori isto gledali.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
https://youtube.com/shorts/FdyqbYgLS0I?feature=share
Bukvalno se ovako čuje, ali samo kod dodavanja gasa od 2500 do 3000. Ne znam da li to ima veze sa gubljenjem snage. Video sam na forumu da je u ovom slučaju bio dihtung. Da li se ako je otišla turbina čuje ovako? 
Ovaj zvuk je ono "školski" za dihtung kod turbine :D Za gumeno crevo ide onaj tipican ššš... obicno uz oblak dima.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači dihtung kod turbine? Da li i snaga opadne kada produva taj dihtung? Nisam još otišao do majstora zbog posla. Razmišljam da večeras polako krenem na posao ka Batajnici. Da li mogu nešto da zeznem ako ga vozim ovakvog? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zvuku deluje kao da je to ali znas i sam da ovako preko tastature ne moze nista da se tvrdi. Po meni ne bi trebao da ima nikakav gubitag snage zbog toga jer to je fakticki vec auspuh. Mozda je nesto drugo u pitanju.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešio sam kvar. Uzeo da prčkam, otkačim protokomer i auto ide. I dalje cvrči, ali to nema veze sa gubitkom snage. To ću tek da rešavam. Pitanje, da li kupiti polovni protokomer ili čistiti ovaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ti je to dilema onda prvo ocisti taj, nista ne kosta :D ali treba da budes baas srecnik da bi ti to dalo rezultata. Nov ako uzimas onda samo u originalu, valjda bese Bosh, zaboravio sam koliko kosta, nekad je bio 100-ak eur. Polovni su verovatno oko 20e.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...