Jump to content
FAS Goran

Feki89le

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Feki89le

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/27/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Leskovac

Contact Methods

  • Skype
    Aleksandar62709

Previous Fields

  • Garage
    Fiat bravo 198,16v150ks Lancia Delta 1.9,190ks
  1. Pozdrav drugari,na svom autu imam problem slicann ovom koji je obradjen u temi.Naime auto kada krene da postize radnu temperaturu,na pustanju papice gasa ,iz motornog dela,cuje se sustanje i izbacivanje nekog viska vazduha.Kad je auto hladan,nema tog zvuka Sh sh sh.U pitanje je bravo 1.9mjtd 16v 110 kw.Majstor koji ga je pregledao ,tvrdi da su sva creva ispravna i da se problem ne javlja zbog creva,ddrugi majstor kaze zbog turbine a treci zbog nekog senzora koji na turbini.Sve u svemu-mrka kapa.Mislio sam da krenem od Eger ventila pa nadalje,svaka pomoc je dobrodosla
  2. Pozdrav,imam problem s kvacilom.U pitanju je Bravo 198 1.9mjt 150ks.Prilikom kupovine automobila,primetio sam da je auto na kvacilu jako tvrd i osecao sam vibracije.Na savet majstora,zamenio sam set kvacila,zamajac je bio korektan,njega smo ostavili.Posle zamene kvacilo proklizava u 3,4,5,6 brzini na malo jacem gasu,takodje se oseca miris prilikom polaska.Reklamirao sam to majstoru i sutra treba da pristupi resavanju problema.S obzirom da sam sve debelo platio ,ne zelim nista osim novih delova,interesuje me da li je neko imao slicna iskustva i u cemu bio mogo da bude problem.Dodacu da sam video nove delove kada su stigli kao i stare nakon ugradnje novih.
  3. Nisam u potpunosti siguran da mu je samo ta namena,ali s obziom da nemam previse iskustva,nemam ni neke argumente.Koliko kosta zatvaranje EGR-a + softver i ko to radi na jugu Srbije-bilo bi dobro da je u pitanju Leskovac,Nis.
  4. Hvala na brzom odgovoru.To oko blokiranja mi je jasno,dosta postova sam procitao,pogledao sve sto sam nasaso na netu,ali pomenuti model se jako malo pominje.Vise sam se tekstova nacitao o stilu nego o svemu drugom Nisam za blokiranje ,bar ne jos uvek.zanima me da li je ciscenje moguce i koliko je sve to izvodljivo.O zatvaranju svako ima neku svoju teoriju ali neki zakljucak koji sam ja doneo je da nije bas najbolje resenje.Pozz
  5. Iako je tema jako stara,problemi su isti.Interesuje me da li je moguce ocistiti EGR ventil na Fiat Bravu 1.9 mjt-150ks 2007 godiste. Auto prilikom vracanja na ler ispusta visak vazduha u kuciste filtera za vazduh ili gde vec i cuje se "tandrkanje" u istom.To se cuje od pre par dana,prilikom dijagnostike smo utvrdili da ne zatvara dovolno brzo ili otvara,nisam siguran da ssam razumeo najbolje majstora,kad je motor hladan toga nema,ali to je zato sto on kako sam shvatio hladan stoji skroz otvoren.Nigde nisam nasao tutorial za ciscenje istog.Ako je neko imao slican problem,neka pomogne.Raspitivao sam se,70 evra je softversko gasenje ali nisam siguran koliko je to pametno,probao bih prvo sa ciscenjemako je to moguce uopste.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...