DusanCirkovic 0 Posted September 25, 2012 (edited) Auto je uvezen 2007 i od tada odrzavan u auto servisu Laki od 19.10.2007god. do 11.7.2011 a od tada do sada u servisu Vlada.Mada je mozda samo promenjeno ime posto knjizica izgleda vrlo slicno..i na svakom servisu pise selenija wr.. Edited September 25, 2012 by DusanCirkovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted September 26, 2012 Danas sipan kastrol edge 5w40 turbo diesel servis imao sertifikat da je zvanicni distributer za kastrol, a selenija u ovom mom selu samo po nekim cumezima se prodaje i na buvljaku.1280 dinara je litar a selenija 1020din ali opet da se ne reskira da li sam omasio?Mada mi je serviser pokazivao neki papir da fiat za jtd dozvoljava to ulje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 27, 2012 Odeš na Selenijin sajt i vidiš koje ti ulje preporučuju. Ako si sipao drugo ulje, uporedi karakteristike. Sledeći put ako nemaš gde da kupiš Seleniju (a želiš) poruči je iz Beograda, gotovo svi šalju besplatno za iznose veće od par hiljada din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted September 27, 2012 (edited) Od kada je auto kod mene tri (3) puta sam menjao Seleniu. Poslednja , cetvrta, promena ulja je bila Mobil. Odlucio sam se jer mi je Seleniu poceo trositi pa sam posumnjao u kvalitet sto se na neki nacin i pokazalo ispravno.Presao sam par tisuca bez dolivanja ulja nakon ove poslednje zamene Mobilovim uljem istih karakteristika.Zaklljucak donesite sami. Edited September 27, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 27, 2012 Kakva su iskustva sa Syntium uljima ?Isti proizvođač kao Selenije, Petronas. Pretpostavljam iste baze, aditivi i tehnologije. Razlika u ceni velika + imaju pakovanja od 4 l. http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?subcats=Y&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&cid=381&q=syntium&x=0&y=0&dispatch=products.search#ty;pagination_contents;index.php?subcats=Y&status=A&pshort Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted September 27, 2012 U, jbt, skoro duplo jeftinije? Dvolitarka WR je oko 1900, a litarka oko 950 kinti, bas sad gledam posto mi ide mali servis.Ja se vec godinama drzim Selenie, ranije Turbo Diesel, od kako se pojavila WR iskljucivo nju. Zadovoljan sam, ne trosi ulje maltene uopste, nisam iskreno ni razmisljao da probam nesto drugo.Verovatno smo ranije i pisali, za razliku od ovog Mijailovicevog slucaja, znam par ljudi koji su (doduse sa JTD) prelazili na druga ulja istih karakteristika pa im je krenulo da troskara. Kada su se vratili na Seleniu, nije bilo vise potrebe za dolivanjem...E sad, naravno da Fiat grupa gura "svoj" proizvod, kao i svi ostali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted September 27, 2012 Mislim da sa kastrolom nema greske kao ni sa ostalim velikim brendovima ako su originalni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxns 0 Posted September 27, 2012 Pre nesto vise od 4000 km menjano je ulje(selenia 20k) u mom bravu.Bio je na maksimumu merac a sad je malcice iznad minimuma, jel moguce da toliko potrosi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 27, 2012 To je skoro litar na 4.000. To znaci da ce do 10.000 potrositi 2 litra.Sto je malo veca potrosnja nego sto bi bilo koji vlasnik voleo. Fabrika se ogradila i mnogo vecom potrosnjom, sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxns 0 Posted September 27, 2012 Kolega s posla koji vozi bravu 1.6, kaze da sipam castrol 10w40 i da nece toliko trositi, postoje i njemu slicno bila potrosnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 27, 2012 Ako mu je ta gradacija fabricka preporuka, onda proizvodjace mozes da probas redom A, Boga mi, ako ti je auto pregazio 200-300.000 i zbog toga pojacano trosi ulje, moze i malo veca gradacija od fabricke preporuke.Nema sansi da sa toliko km karike budu u istom zazoru sa cilindrima kao kad je bio nov. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 28, 2012 Nije to za sada nikakva potrosnja ulja, nemas potrebe da menjas proizvodjaca. Ti motori su poznati da hoce da popiju 2-3dl na 1000km u kada su u top stanju, mada moj 8v hvala Bogu ne trosi uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 28, 2012 Između oznaka MIN i MAX na šipci nije 1L, nego pola litre. Tako mi skoro rekoše... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 28, 2012 Majku mu... Godinama svi pricaju da je 0,8 do 1l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 28, 2012 Mislim da to zavisi od modela... meni je na Bravi bilo oko 0,8... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 28, 2012 Trebalo bi da zavisi od modela, ali je izgleda svima tu negde oko 1l.Nesa rece 0,5, ali na svacemu sto sam do sad vozio, ako je ulje na min i ja naspem pola litre, ni na jednom se nije time pelo na max.Mada, ko zna... Mozda nekome i jeste tako.0,5 od min do max je bar po mom misljenju jako malo, jer dobar broj motora tu kolicinu popije na EX... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 28, 2012 Između oznaka MIN i MAX na šipci nije 1L, nego pola litre. Tako mi skoro rekoše...Zavisi čija šipka. Nije svuda isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 28, 2012 Kako je u principu? Otprilike u kom rasponu?Kako cenis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 Veci motor veci karter vise ulja... Isto ko sa zenama veca zena veca ..... Vise lubrikanta.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 28, 2012 Moje iskustvo sa zenama nije bas takvo...Ajd neko drugo poredjenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted September 28, 2012 Meni je na 1,9tdi Fiatu naravno, od min. do max bilo pola litre, dok je na 2,5tdi bilo barem ceo litar, ako ne i dva, ali ne mogu da garantujem (jer motor do zadnjeg dana kod mene nije trosio ulja, 500+hkm).@Hardvetdobar broj losih motora popije tu kolicinu na ex . Zato se redovno otvara hauba na autu i isproveravaju sve tecnosti, 5min koje puno znace. Ovo ne pricam tebi jer mislim da ti tvoju redovno dizes, nego kazem da tu nije nista cudno sto staje samo 0,5l od min. do max. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 28, 2012 Dizem vise nego redovno Nije problem...Znaci, staje kako kod kog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole-munja 1 Posted October 6, 2012 doslo vreme za zamenu ulja, posto u mom mestu nema selenia ulja, preporuka mehanicara je OPTIMA HC 10w/40 (polusinteticko), a ovde sam procitao da sipaju i 5w/40 uljemajstor mi je rekao da je svako ulje preporuceno menjati posle 5000km - 6000km ili 2x kodisnje nije vazno koje je ulje u pitanju.....interesuje me vase misljenje i koje je bolje da spiam 5w/40 ili 10w/40 i koliki je servini interval? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 6, 2012 Malo ti je prepolovio majstor interval Trebalo bi 10-12000km ili godinu dana bez obzira koliko za to prošao jer svi filteri imaju pored kilometražnog veka trajanja i vremenski koji iznosi oko godinu dana. U mog Stila je pre išlo 10w, sad 5w, radi na oba i ne troši ih uopšte, razlika je samo u paljenju na hladnoj temperaturi gde je malo bolji 5w, ali ni sa jednim nećeš pogrešiti(fabrika oba preporučuje). Jel imaš neki hipermarket u blizini? Video sam da je u dis-u jeftinija selenija nego u ap sportu Quote Share this post Link to post Share on other sites