Jump to content
FAS Goran
Guest 9564

Fiat Punto mk.2 1.9D / JTD - trza

Recommended Posts

Nemoj uopste da se opterecujes da popravaljas to cimanje jer se svaki 1.9d 44kw tako ponasa. Ili prihvati voznju u malo visim obrtajima ili se otarasi auta. Moj savet posto ja imam istu muku i resavam je 8 godina bezuspesno. Ono sto bih ti ja savetovao je da skines sito iz rezervora i ocistis (moje je 95% bilo zapuseno) i da sipas neko sredstvo za ciscenje dizni to ce u velikoj meri da smanji trzanje (provalio kad sam u bugarskoj sipao shell sa aditivima i jedno par dana nije trzao :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je samo kada nije nešto ozbiljnije, jer mi se baš i ne ulaže u njega. :D

 

Ja sam iz Crne Gore, pa ukoliko Goran Zemun znaš rešenje, napiši ga? :D

E, da, ne znam da li tripujem, ali mi se čini da mi se potrošnja goriva povećala. Sa 15e goriva to je negde oko 14 litara, nije mi izdrzalo ni punih nedelju dana, a od tih nedelju dana sam tipa vozila 5 dana po 14km, ukupno dakle 70km i odmah se pali crvena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod termosta postoji sivi konektor od egr ventila. Iskljucite ga i limenom plocicom zatvorire dovod iz egr ventila u usis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo promeni drugu pumpu,a uradi sto ti je Goran rekao,il auto vozi na malo vecim brojem obrtaja,bukvalno trazi tako i prestace cimanje a nece mu nista skoditi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat mi je 2000god pa mu je ona stara tabla gde nema pokazatelja broja obrtaja...

Takođe sam već napomenula da mi uopšte i ne pali lampice ako u autu nešto ne funkcioniše kako treba, tipa da sam ostala bez vode, itd...

Da li je moguće promeniti tablu i ugraditi onu gde ima broj obrtaja kao što je na Fiatu od 2001 godiša pa na gore?

I koliko bi to koštalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

moguce je promeniti,ja sam isto imao punta sa takvom tablom bez obrtaljke ,al moras da slusas motor i da prebacujes brzine na osecaj pomalo kad ima veci broj obrtaja,nista strasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, može li mi neko odgovoriti zašto mi kontrolna tabla ne daje određene signal poput toga da u autu nisam imala ni kapljicu vode. Takođe signalizacija za pojas isto ne svetli. Jedino osnovne stvari popu ukljucenih farova, city vožnje, grejača za zadnje staklo koje ja ukljucim kad je potrebno i žmigavaca.

Da li postoji mogućnost da se neka žica otkačila ili nešto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba sestro nekad i haubu da podignes. :D

 

To je osnovni paket opreme, nema tu mnogo lampica i pokazivaca osim osnovnih. Ako promenis tablu, dobices pokazivac temperature, sto je vrlo bitno. Lampicu za pojas punto nema koliko se secam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, ima logike. Ubuduće ću više obraćati pažnju.

Hm, ja kada uperim lampu u intrumental tablu vidim raznorazne pokazivače. I opet mi nije logično zašto mi nije upalilo lampicu da nema vode u rezervoaru, jer je to osnovna stvar.

 

I da, zna li neko gde se nalazi to sito rezervorara. Da li to može da se odradi kod kuće ili mora majstor striktno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. To. Antifriz. Znači rezervoar je bio potpuno suv i prazan.

 

Da li ovaj auto ima boš pumpu? Da li postoji neke druga pumpa jer sam čula da ovde neki spominju Lukas pumpu.

I kako da očistim to sito rezervoara? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj model ima lukas pumpu. Uglavnom to cimanje potice od nje kao i svi problemi sa ovim motorom. Probaj da zapusis erg ventil nista ne kosta (meni recimo nije pomoglo). Kada ljudima crkne lukas pumpa uglavnom stave pumpu od nekog klasicnog dizelasa na sajlu i tada svi problemi sa ovim motorom prestaju sem sto postaje malo bucniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih sve to da odradim sa tatom, ali pojma nemam gde je erg ventil o gde je ta lukas pumpa. :(

Tata se dosta razume u popravke, samo da se snađemo gde se šta nalazi. 

Jer sam samo prošlog meseca majstorima dala preko 150e i ništa se nije rešilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao sam vam u prvom postu ne bacajte pare na popravku ovog problema jer svi problemi uglavnom poticu od lucas pumpe. Dok auto lepo pali, ne gasi se neplanirano u voznji, ne radi nepravilno itd. pomirite se sa ovim problemom i vozite u visim obrtajima. Trzanje mozete smanjiti nekim sredstvom za ciscenje dizni, zatvaranjem erg-a itd ali uvek se ponovo vraca. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a draga Sanja,nebacaj pare majstorima kad nemaju pojma,a rekli smo da samo malo vec broj obrtaja kad menjas brzine resava problem,a pumpa visokog pritiska je Lucas,ja sam imao takvog punta sa istim motorom i nikakvih problema sa tim nisam imao,a obavezno gledaj nivo vode il antifriza u posudi za to,a sto se nije javila lampica verovatno je imalo jos vode u sistemu,ataj punto bas i nema puno lampica za signalizaciju,samo osnovno

najveca mana je verovatno taj cudesni city servo,mnogo je toga napisano oko toga na forumu pa procitaj

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, beli_Punto said:

 Lampicu za pojas punto nema koliko se secam.

Imaju oni noviji classic. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema lampicu za nivo rashladne tecnosti. Mora da se gleda "rucno" :D
Za cimanje zatvorite prvo egr ventil, ako nastavi i dalje onda je problem ili sito u rezervoaru ili pumpa goriva mada se kod tog 1.9d uvek ispostavi da je pumpa :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne zanima me sada ta lucas pumpa ni to cimanje, sve dok mi auto ide sasvim normalno, pali iz prve i ne gasi se u togu vožnje.

Brine me to gutanje "antifriza". Jedna vožnja od 7k i već pola rezervoara je prazno. Nije mi pomešao sa uljem, tako da VALJADA nije dihtung glave motora, barem se nadam. Proverila sam da li gde kaplje, i jeste po malo kapljalo ali sam sipala neki kao prah/čestice koje začepe te sitne rupice gde kapljucka. Ali opet to nije rešilo problem jer antifriz ide kao lud... Sinoć dok sam preparkiravala auto nešto se jako zakucalo, kao da sam udarila u nešto. Danas opet u toku vožnje, ali samo kada krećem prvom brzinom, baš onako zakuca/tresne na 1 sekundu. Sve se plašim da mi motor nije oštećen nešto ili da se previše pregrejava i zato vuče dosta antifriza. 

Mislite da bi trebalo ozračiti taj rashladni sistem ili je nešto treće ili čak deseto u pitanju. :/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/4/2017 at 10:06 AM, sanja.obradovich said:
Ja bih sve to da odradim sa tatom, ali pojma nemam gde je erg ventil o gde je ta lukas pumpa.
Tata se dosta razume u popravke, samo da se snađemo gde se šta nalazi. 

 

Hmmm... Ajd' onda nek bude da se tata razume...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...