djolevujicic 0 Posted October 6, 2013 (edited) Vlasnik sam Fiat Punta 1,9 d 2002. godiste i imam problem sto auto pri manjim obrtajima auto trza i slabo vuce u 4. brzini a bogami i u 3. vec! Da li je bosch pumpa u pitanju i ako nije nek mi neko pomogne sta je?! Hvala! Edited October 7, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 7, 2013 Pročitaj sada, nakon spajanja sve ranije napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo.Usput, klik i na:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42094 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 16, 2013 (edited) pozdrav svima.....ako neko moze da mi pomogne...imam punta 1.9 jtd,trza mi u svakoj brzini izmedju 1500 i 2000 obrtaja,inace super pali,vuce odlicno,samo ima to sitno trzanje. Edited October 18, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 16, 2013 Proveri plivajuci zamajac,korpu,homokineticke zglobove.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 17, 2013 Sve sam to isproveravao,nedavno sam menjao set kvacila i tada sam pregledao plivajucu zamajac i zglobove,ali nije problem u tome.Cuo sam razne komentare na tu temu,bos pumpa,dizne,agr ventil....Malo mi je preskupo da sve to menjam dok ne nadjem sta je problem.ne znam da li je jos neko imao ovakav problem,pa da zna sta je tacno kvar.Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 17, 2013 i meni je to problem ali samo u 4 i 5 brzini ponekad, uglavnom u nizim obrtajima, kolega Jankovic je to sredio zamenom krsta poluosovine, ja jos nisam pokusao ali pokusacu i ja, a ti ako ti je hitno probaj pa javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 17, 2013 Pozdrav svima,Imam punta 1.9 jtd, 2002,imam problem sa sitnim trzanjem izmedju 1500 i 2000 obrtaja,inace ide odlicno,super pali ,ne dimi,samo taj problem sa trzanjem u tih 500 obrtaja.Na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku,nedavno sam menjao set kvacila,zamajac je dobar.Da li neko zna o cemu se radi? Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 17, 2013 dobio sam neke savete,sta da uradim,da proverim agr ventil,potenciometar gasa i jos neke sitnice.Ako nesto od toga resi problem javicu.To sa krstom poluosovine prvi put cujem,ali ako nista od ovog ne resi problem probacu i to.Svima je cudno to sto se trzanje javlja samo izmedju 1500 i 2000 obrtaja bez obzira u kojoj sam brzini,pa su sumnje i resenja mnogobrojna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 17, 2013 pa racunam da je lakse da krenes od toga jer on za punta kosta manje od 2000 dinara tako da nije neki bas veliki trosak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Ja koliko sam skapirao,njemu ne trese na naglom dodavanju gasa,vec mu auto stuca,trza...a to mislim da nema veze sa krstom i poluosovinama Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 17, 2013 pa ni meni ne trese pri naglom dodavanju gasa, vec pri ubrzavanju na slicnim obrtajima, recimo kad idem 5-om 60 i mrzi me da ga vratim u 4-tu, pa krenem 5-om da ubrzavam i tu negde na 70 km/h krene da trza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Nemoj pogresno da me shvatis,krene da ti trese ili trza? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 17, 2013 zavisi kako kad ... mislim to ti je isto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 17, 2013 Pa nije isto,zato i pitam. Da ti trese kada ubrzavs,to je do trapa,tj. Poluosovina,solja,krsta,zglobova i ostalog. A ako cima onda je to do rada motora i njegovih sklopova. Maf,map,dizne i ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ognjen_ns 0 Posted October 17, 2013 Ja sa mojim puntom 1,9 jtd imam slican problem al samo u prvoj kad krecem. Sumnjam na donji drzac motora posto je oko motora sve odlicno a i homozglobovi i trapovi su odlicni Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 18, 2013 Pozdrav svimaHvala na svim savetima,resio sam juce problem sa trzanjem.AGR ventil je ostao na pola otvoren i to je pravilo problem.Nisam ga menjao,samo sam ga zatvorio sa oblikovanim parcetom lima.Auto radi kao sat i kao da bolje vuce nego pre.Ako neko ima slican problem,eto resenja,barem je u mom slucaju pomoglo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 18, 2013 Obicno bude problem do egr ventila...u tom slucaju,najbolje ga je zatvoriti,i onako ni cemu ne sluzi sem da steti motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadorsk 0 Posted October 18, 2013 Pa da,nicem ni ne sluzi,kao stiti prirodu,malo ekologije,a nama vozacima pravi probleme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted October 18, 2013 Najmanji je problem ekologija...ima mnogo vecih stetnika od nasih auta. Ja sam egr zatvorio jos pre godinu dana. I vozim se odlicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ognjen_ns 0 Posted October 18, 2013 To bi i ja mogao da uradim i da ocistim maf senzor Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted October 19, 2013 Meni se kod potapanja gasa cuje neki zvuk iz motora kao da rezi ili krci, sve normalno radi i ubrzava, sta bi to moglo da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan9982 0 Posted December 23, 2013 E sad ajd' ovako. Ja kupio 2000. 1.9d ali mu EGR ventil vec zacepljen a trza na nekih 40-60km/h...poneki put ga prevarim pa nabijem 80kmh u 3. pa ga sasijem u petu ako mi se bas divlja (mada retko) i time resim trzanje . Palo mi na pamet da ga ocistim i ponovo otvorim da vidim da li ce trzati. A opet me interesuje da li je zacepljenje doticnog ventila uzrokovala neke probleme sa diznama ili necim drugim...i da li se za to moraju pucati pare ili je nesto sto se moze srediti -home alone- ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted December 24, 2013 Koji je auto u pitanju? Punto?Zacepljen egr ne pravi probleme. jednom zacepljen-kao da vise i ne postoji. Mislim da ti majstor ne gine jer moze biti milion stvari u pitanju. Jbg.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan9982 0 Posted December 24, 2013 da da...punto 1.9d 2000. je u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 1, 2017 Zdravo svima! Imam fiat punta, motor 1.9, 44kw, 2000god, obični dizel. Problem sa njim je sledeći: U toku vožnje kada ubacim iz druge u treću pogotovo iz treće u četvrtu brzinu auto počinje da se cima/trese. To se dešava kada malo oduzmem gas pa opet dodam kako bih ubrzala i onda on konstantno cima/trese sve dok opet ne oduzmem/smanjim gas i onda nastavim vožnju bez problema. Vodila kod majstora, rekao, možda je filter nafte. Promenim filter nafte opet isti problem. Niko ne može da ustanovi o čemu se radi... Takođe otvorimo haubu i uopšte nisam imala vode, ma ni kap skoro, a, na kontrolnoj tabli uopšte nije upalilo lampicu kao upozorenje. Da li je i to neki spoj ili šta već? Da li je neko imao sličan problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites