neshaoct 9592 Posted July 20, 2016 O kojoj količini dima je reč? Ono, baaaaaš zadimi, ostavlja trag po asfaltu, ili primetiš noću samo preko svetala automobila iza, ili...? Kad si napisao da je EGR izbačen, misliš na to da je stavljena pločica i zatvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Njofra00 0 Posted July 20, 2016 Vidi se na retrovizoru kad se stisne gas naglo ili kad je auto između 1300 do 2000 okreraja dok turbina ne otvori onda ga rasprši.Na zadnjem braniku ostaje crno nakon nekog vremena.Nije dim gust vec u magli rasprsuje,kad se drži u leru pun gas i pusti pljune crni dim i zadimi. Na ekotestu ne moze proci, a agr ventil je otpojen sa ispušne grane i stavljena pločica na usisnu granu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 21, 2016 Mislio sam da nije to ono uobičajeno dima, pa da onda možda ne juriš nešto što je ustvari ok...ali, pošto kažeš da ne možeš proći na testu, kontam da onda dimi ipak više nego obično. Generalno, sve što se u situacijama se previše dima radi, ti si već uradio ili proverio. Zatvara se EGR, proverava se protokomer i MAP, gledaju se dizne. Kažeš da su one ok...da možda ipak nije na nekoj malo veća korekcija nego što bi trebalo...ne znam šta više da se pogleda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Njofra00 0 Posted July 21, 2016 Ne bi mi bilo žao da je auto mapiran pa dimi onda bar znam zasto dimi. Nazost nema dobrog mehaničara koji ce uzet auto i slozit pa pošteno naplatit vec svi mjenjaju sve redom. Sve senzore i dizne sam probo druge da nije do njih da se uvjerim da koji senzor njje ispravan.Po meni auto dobiva vise goriva nego sta je potrebno a iz kojeg razloga ne znam jos je osto procesor motora da probam. To ce pricekat pošto sam se popeo na cifru od 1000 eura i problem nije rijesen. Svi koji voze takav auto nikad nisu imali problema sa njima jedino sam ja ocito baksuz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 26, 2016 On 7/21/2016 at 9:18 PM, Njofra00 said: Nazost nema dobrog mehaničara koji ce uzet auto i slozit pa pošteno naplatit vec svi mjenjaju sve redom. Znam (iz priča) po dobru za Seba u tom kraju, tj.: http://bertol-automobili.hr/ Nije valjda da ni on ne može da provali šta zeza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted September 15, 2016 (edited) Ljudi trebao bi mi reality check. Citam istrazujem, a bogami i dosta stvari sam odradio zahvaljuci ovom forumu. Da li je normalno da auto kada je na nizim obrtajima u 2 i 3 brzini isprdi dima tako da se vidi fino iza? Dim je vise braon/sive boje nego crne, bar mi se tako cini. Recimo na 1300 obrtaja kad promenim brzinu i dam malo jaci gas, recimo pola hoda papuce, onda izbaci. Posle normalno radi. Takodje isprdi solidno dima kad ga nacepim u obrtaje, dim je te braon/sive boje. Takodje izbaci i kad je u leru i kad ga turiram, izleti dima solidno. Nervira me, a nisam siguran da li je to stvarno problem, ili sam ja cepidlaka. Auto ima zapusen i softverski iskljucen egr. Ocisecen MAP i nov i ociscen MAF. Dizne su ok, koliko se secam korekcije oko 1 najvise. Ociscen je i interkuler. Creva usisa deluju vizuelno ok. Da li da cackam oko overboosta, vakum creva? Ne znam, poludeo sam. Hvala! Inace auto ide ja bih rekao bas dobro, zivahan je dosta, voli gas i lepo reaguje na isti. Edited September 15, 2016 by vach Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlyPk 0 Posted January 27, 2017 (edited) Jedno pitanje. Primetio sam od skora da moj stilo nece lepo da vuce. Kad saltam brzine izlazi previse crnog dima. To se desava samo kad dam malo jaci gas. Takodje se prilikom voznje oseca kao da ga nesto gusi nema snage pa je odjednom kratko dobije pa opet tako u krug. Na otvorenom ide lepo, potrosnja normalna. Takodje skoro sam probao ispred zgrade da mu nabijem gas dok sam stajao u mestu i asfalt je bukvalno pocrneo od garezi. U pitanju je stilo 2004 mjtd 103 kw. Sta bi to moglo da bude? Zadnji put mi je na dijagnostici izbacio neku gresku u1700 valjda neka losa konekcija sa kompjuterom.. Edited February 4, 2017 by neshaoct spojeno by Ivan :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 27, 2017 Verovatno ti je neki konektor oksidirao,pa nema dobru vezu sa ecu(Probaj kontakt sprejom da ocistis konektore)...To je sto se tice greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan12 0 Posted May 28, 2018 (edited) Dobro vece drugari nov sam na ovom sajtu imam veliki problemmU kabini auta mi se odnegde cuo neki vazduh i auto dosta dimi kad auto ubrzam pregledao sam creva i ustanovio da crevo ono koje ulazi u filter za vazduh iscepano zalepio sam to trakom ali auto kad predje 1500 ili 200obrtaja pisti nesto svira ne moze da se podnese ali manje dimi tako sam vozio auto 3 dana uzmem da proverim ulje u motoru kad ono fali 1l ulja jel zna neko mozda u cemu je problem? Edited May 30, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted May 29, 2018 Koje boje je dim na izduvu i u kojoj meri? U odnosu na kada ti fali 1l ulja i kako si to izmerio? Razlika izmedju min i max podeoka na sipci je 1l, zato pitam. Koje ulje je u pitanju, koje gradacije i kada je menjano? Pistanje na odredjenim obrtajima moze da bude vezano za turbo ili neki pukotinu u sistemu usisa/vakuuma npr., karakteristican zvuk se javlja i kada postoji problem na PK krugu, opisi malo detaljnije ili snimi. Spojicemo sa nekom od odgovarajucih tehnickih tema, na osnovu odgovora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan12 0 Posted May 29, 2018 Na sipci je bilo max kad sam iznerio ne hvata na sipku nista sipao sam litar seleniu 5w40 izbacuje crn dim u velikim kolicinama Majstori kazu da jenotisla turbina pa da je zbog toga raseceno crevo malo kako bi turbina dobijala vazduh da ne pisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan12 0 Posted May 30, 2018 Da li ima veze crevo koje izlazi iz klapne i ide u interkuler sa turbinom? To crevo mi je osteceno (iseceno ) njega kad zalepim auto mi cvili i trosi mng ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 938 Posted May 31, 2018 Koliko si napisao, najbolji savet je da promeniš majstora, ništa se ne može budžiti i da traje, i spremiš nešto neočekivanog $ da rešiš problem. U radionice koje teram, doduše izuzetno retko, dijagnostika kvara je uglavnom besplatna ili simbolična cena, nakon koje se pravi plan šta dalje raditi i neki okvirni obračun budućih radova sa cenama novih proverenih delova. I onda bude: tu bi or not tu bi Ima i tu gimnastike, možda nađeš polovno ispravno i rešiš za neuporedivo manju cifru. Probleme ovakve vrste ne možeš na forumu rešiti mora radionica i $ Quote Share this post Link to post Share on other sites
IleKamchev 1 Posted June 1, 2018 (edited) Pozdrav momaka. Imam Problem sa mojim Fiat Bravo 1.9 mJet. Auto je poceo da dimi na puni gas iznad 3000 obrtaja. Ne dimi puno, tuku zaista neprimjetno. Majstor je rekao da je turbo i dizne. Prije ovo Puklo mi je doljno crevo ko ide prema turbini, pa majstor je to promjenio. No ubrze nakon ta promjena primetio sam da auto ima neki losi zvuk, prije svega kad se da gas iznad 2000 obrtaje. Majstor veli da je turbo otislo. Nadam se da ovih problema nisu uzrok zbog crevo koji je zamjenio. Auto zaista deluje kako da se muci. Bidechi auto ima tuning sa oko 20konjskig snaga veche hteo sam da stavim neke kvalitetne delove. Pa dali zna neko, koji je model na turbo u bravo 1.9 mjet 2007 godishte. Dali je bolje da bi kupio kompletnu turbinu ili da repapiram staru? Koju su zamenske kvalitetne delove Iz koje marke za turbine? Zelim da stavim neki bolji kvalitet. i ko to dobro radi? Takodje ne znam gde tacno se nalazi egr i dpf i tako dalje. ne znam i dali gi imam ili uopste gi nemam. Nisam gi cistio nikada pa hteo sam da vidim dali mi je mozda taj zvuk iz njih pa ako moze neki da pomoze gde se nalaze ti i kako da gi ocistim Hvala puno ljudi Edited June 1, 2018 by IleKamchev Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lemy543 2 Posted November 23, 2018 Imam i ja slican problem kod fiat stila naime auto je kompletan sredjen motor odradjen kompletan set kvacila mjenjac itd... Auto je izao normalno do prije par dana, onda je poceo da se gusi i da izbacuje dosta crnog dima pri manjim i vecim obrtajima inace fiat je 1.9 88kw eger mu je blokiran filter vazduha promenjen, ali auto idalje dosta dimi i bas slabo vuce, za razliku od toga sto je ranije isao kao lud, sta moze biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 23, 2018 Otkaci protokomer pa probaj bez njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lemy543 2 Posted November 24, 2018 Probao sam idalje isto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 24, 2018 Pregledaj vakume, oko turbine posebno. Isprati rad dijagnostikom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brat 0 Posted August 2, 2020 (edited) Vozim Fiat Bravo 1.9 od 150 konja, godiste 2008. Auto gubi snagu pogotovo uzbrdo i izbacije crni dim. Bio sam kod vise majstora, ali ni jedan od njih nije bio spreman da se pozabavi kvarom jer auto je izbacivao gresku za lamda sondu kada su ga prvi put povezali sa dijagnostikom, drugog puta nije javljao nikakvu gresku i rekli su mi da je mozda problem sa instalaciom. Odlazio sam i kod elektricara, ali elktricar ga je proverio i kaze da nije do elektronike. Onda sam ja sam skinuo EGR ventil i bio je bas prljav, pa sam ga ocistio i vratio, auto sada mnogo bolje vuce, ali i dalji nije to to, a sto se tice crnog dima kako sam ocistio EGR on se sad pojavljuje u pocetku dok je motor hladan kad dostigne radnu temperaturu nema ga ili je skroz minimalan. Da li je neko imao slicna iskustva? Unapred hvala. Edited August 2, 2020 by neshaoct formatiranje / spajanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2020 (edited) @Brat Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Odakle si? Pitam jer mi nije jasan koncept gde 3 majstora održava jedan auto (jedan radi mehaniku, drugi je za struju...), kad to sve treba da rešava jedan servis. EGR može da se zatvori pločicom i sredi softverski. Tada više nikada ne može da pravi problem. Proveri crevo od interkulera do usisne grane, dovoljna je najmanja pukotina na njemu da imaš dosta crnog dima na auspuhu. Otkači protokomer i vidi kako auto tada ide i kakva je situacija po pitanju dima... Edited August 2, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
silver 1 Posted October 18, 2023 (edited) Zdravo svima. Imam Fiat Stilo 2002 godište, 1.9 jtd. Iz auspuha je počeo da kulja crni dim i izgubio je snagu. Odvezao sam ga do majstora koji je zatvorio egr ventil sa jedne strane. Dim je prestao i povratila se snaga motora, ali ne u potpunosti. Parkirao ga ispred kuće, kada sam ga startovao posle nekoliko sati problem se vratio. Počeo je da troši ulje pre oko par meseci, do tada nije trošio ni kap ulja. Da li je neko imao sličan problem? Hvala. Pozdrav Edited October 19, 2023 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted October 18, 2023 @silver Nepotrebno otvorena tema bice spojena sa postojecom, u kojoj mozes da procitas slicna iskustva: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/23017-fiat-stilo-19-jtd-mjet-fiat-nuova-bravo-19-mjet-crni-dim Je li majstor kontrolisao turbo? Crni dim je visak goriva (manjak vazduha), a takodje ulje moze da gubi i na turbu. 1 silver reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites