Jump to content
FAS Euroauto Goran

garcha

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About garcha

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MTJ MW

Recent Profile Visitors

1018 profile views
  1. Stigao je i mene problem sa termostatom, zaglavio je i nema šanse da motor postigne radnu temperaturu. U Fiat Laki servisu u Žarkovu traže oko 8000 za zamenu pa se razmišljam Ima li neko predlog da li ići na regularan ili R4 i majstora koji bi ugradio isti?
  2. Moj je uvezen iz Švajcarske, 2008. prva registracija ali je to verovatno ista poslednja serija, u papirima piše da je Dynamic oprema ali nema takođe gomilu stvari koji su imali stariji modeli sa istom opremom. Verovatno su zbog uštede i smanjenja cene dosta tih senzora izbacili iz paketa opreme
  3. Ja sam te Philips stavio pre godinu ipo i još uvek rade Imaš ih u Lav Autu za 570 din., uzeo sam pre neki dan još dve za rezervu, ko zna kad će da crknu pa nek se nađe pri ruci http://www.lavauto.rs/elektronski-katalog/detail/91-sijalice-fara-h7/flypage/31148-h7--30-philips-premium.html?sef=hcfp
  4. Moj CD plejer (standardni, nije CN+) takođe čita svih 10 diskova bez problema sa starom verzijom Microlika
  5. Koliko ja znam većina brzinomera je fabrički podešena da pokazuje oko 10% veću brzinu. To sam potvrdio u praksi i na Pandi a i sada na Stilu poredeći sa GPSom (razlika nije linearna nego je baš oko 10%)
  6. Zamenjeni sileni u Laki servisu u Žarkovu, 4400 din. Fiatovi original + 4400 ruke. Konačno je prestalo lupanje i škripanje zadnjeg trapa, a auto postao mekši i udobniji
  7. Da li je neko ugrađivao nešto osim ovih gumenih u Inbacu, važnija mi je udobnost od trajnosti pošto ionako nemam veliku kilometražu pa će mi i uljni potrajati?
  8. Meni se dešava povremeno (ne tako često) isti problem. Posle nekoliko puta davanja i skidanja kontakta sa malim pauzama uspe da pročita kod i odblokira paljenje i posle radi sasvim normalno. Sumnjao sam na ključ ali isto se dešava i sa rezervnim ključem tako da to nije rešenje. Koliko sam pročitao ovde na forumu izgleda da je problem u ECU, mada kod mene nema nikakvih drugih grešaka i simptoma, a sam ECU je već bio izmešten sa motora na kućište akumulatora. Za sada neću ništa da diram, a ako problem krene da se javlja češće ne gine mi skidanje i sređivanje ECU-a.
  9. Pošto nisam pronašao nigde uputstvo za skidanje zadnjeg branika za MW (karavan) verziju pomučio sam se da ga skinem (da bi ugradio parking senzor) pa da podelim iskustvo i objasnim detalju proceduru. Potreban alat: Krstasti šrafciger (kratak), Torx T27 (duži pod 90 stepeni), viljuškasti ključ ili gedora 8mm 1. Kod zadnjih točkova potrebno je odviti dva donja krstasta šrafa koji drže tepih oblogu pričvršćenu za branik. Donji je malo teže odviti bez skidanja točka jer ima malo mesta tako da je potreban kratak šrafciger. 2. Zavrnuti oblogu kod gornjeg krstastog šrafa i tu može da se pristupi prvom od dva torx štafa koji pričvršćuju branik odozdo za krilo. Drugi je teško dohvatiti odatle (dalji je 10-15cm od prvog) i morao sam da legnem ispod auta i odozdo ga odvijem. 3. Sa zadnje strane odozdo postoje tri šrafa sa ključ glavom 8mm i lako ih je odviti. 4. Kada se otvore zadnja vrata, sa obe strane pored kedera odmah iznad branika postoji po jedan torx šraf koji se takođe lako odvija. 5. E sad još finalno zezanje pošto branik i dalje ne može da se skine Postoje po dva torx šrafa ispod zadnjih bočnih svetala tako da moraju da se skinu. Skidaju se tako što se otvore bočni poklopci u gepeku, onda se otvore oni prorezi u njima koje drži čičak traka. Kroz taj otvor se pristupa svetlima iznutra (za zamenu sijalica). Potrebno je prvo skinuti konektor, pa onda stiskanjem dve bočne žabice na gornjoj polovini skinuti plastični nosač sijalica. Tu se sada vide dve dugačke plastične matice koje drže svetlo. Odvijaju se imbusom (neki veliki, zaboravio sam, 7-8mm) a ako nisu jako stegnuti i rukom. Sada sa spoljne strane može da se skine svetlo a onda i da se odviju poslednja dva torx šrafa koji drže branik. 6. Sa zadnje strane branik povući unazad polako a pri tome je potrebno odvojiti branik bočno kod blatobrana jer ima po par plastičnih pipaka koji ulaze gore malo u lim. To bi bilo to, ako nekom zatreba da se ne muči sa traženjem šrafova.
  10. Ponovo pitanje za Nešu nsx-a pošto nismo dobili odgovor na prethodno, da li je moguće i na prethodim modelima Microlinka povećati izlazni nivo (što kažeš da je urađeno na novom) jer je kod mene niži u odnosu na tuner za 20-30% i onda je malo nezgodno jer kad uključujem muziku obično se pali na tuner modu i ako sam prethodno slušao sa Microlinka bude preglasno?
  11. Ne verujem, mislim da je zadnja serija iz 2007, ali je prva registracija 2008.
  12. Nema ni moj (2008 godište) maglenke ugrađene a nema ni prekidača za iste na tabli. Uvezen iz Švajcarske, po knjizi je dinamik, ali nema gomilu senzora i sitnica. Ima alu felne, daljinsko zaključavanje, CD, digitalnu klimu, samo prednje podizače stakala i još neke sitnice. Nema senzora nivoa ulja, a verovatno ni gomile drugih, fioka ispod sedišta i sl. Što se mene tiče ima sve što mi treba tako da mislim da je ovo i bolja varijanta.
  13. To sa compression ne funkcioniše, a i gasi se kad isključiš uređaj.
  14. Pitanje za Nešu nsx-a, da li je moguće i na prethodim modelima Microlinka povećati izlazni nivo (što kažeš da je urađeno na novom) jer je kod mene niži u odnosu na tuner za 20-30% i onda je malo nezgodno jer kad uključujem muziku obično se pali na tuner modu i ako sam prethodno slušao sa Microlinka bude preglasno?
  15. Ja sam sve ovo radio isključivo zbog komplikovane zamene sijalica a ne cena istih. Ova varijanta ne svetli baš naročito jako ali mislim da zadovoljava zakon (iznad 25cm visine su, razmak je možda malo manji od 60cm, a površina svetla je oko 60cm2 (2x15cm x2)). Prošao sam prekjuče ispred pandura koji je zaustavljao vozila i iskulirao me je, tako da je prvi test prošao

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...