Jump to content
FAS Goran

Darko_multijet

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Darko_multijet

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hrvatsko zagorje

Previous Fields

  • Garage
    Punto Evo 1.3 mjt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Samo da se javim, riješio sam problem na svom puntu. TEC 2000 je smanjio prosjek potrošnje za 0.2l i korekcije su se poboljšale ali ne dovoljno. Rješenje je bilo zamjena dizne 4. Kupio sam repariranu diznu za 180 eura sa novim kodom. Sad auto nakon paljenja na temperaturi oko 0 ne trza ni malo. Korekcije su se potpuno promjenile. Ova nova dizna je sada oko -1 ( stara je bila +1.5 - 2), dok su ostale malo u plusu.
  2. Evo korekcije kod hladnog starta danas ujutro. Vanjska temperatura 17 c Jednom su skočili okretaji i nekoliko sekundi je nemino radio. Je li to zbog dizni? Probat ću ovaj tjedan ubaciti aditiv TEC2000 za čišćenje dizni.
  3. Tako sam i mislio, sad da li se isplati oko toga zezati? Ulaz u granu sam ionako očistio jer je bio zakrčen zbog egr-a na koji se lovi garež i bilo je zatvoreno pola ulaza. Ako uspijem spojiti 2-3 dana tokom kojih neću trebat auto, onda ću probati.
  4. Pozdrav. Danas sam čistio egr ventil na puntiću. Bilo je prilično teško dohvatljivo al uspio sam ga rastaviti. EGR je bio u dobrom stanju, očito je mijenjan već. Malo sam ga samo očistio. Uz to sam očistio i klapnu na usisnoj grani. Bilo je dosta gareži do 5 mm debljine. Iskoristio sam priliku da pogledam usis. Dolje su slike usisne grane nakon 253 000 km. Izgleda užasno. Skidanje grane mi se čini kao kompliciran zahvat. Imali iko iskustva sa skidanjem grane i da li bi se nešto dobilo ako se očisti?
  5. Imam isti motor 1.3 e5 85 ks i od kad ga imam (skoro 2 godine) pokazuje te simptome. Vozim ga zadnjih 30 000 km. Sada ima 252 000. Napravljen je veliki servis prije 20 000. Ulje mijenjam svakih 10 000, ne troši ga uopće, kako nalijem tako ostane do zamjene. Ima funkcionalni egr i dpf. Regenerira svakih 300 km ugrubo. Auto sam kupio sa lošom diznom. Tj odmah kod isprobavanja sam primjetio nemiran ler kod svakog paljenja. Ubacio sam aditiv na 10 l nafte i nakon 10 minuta spustilo mi trenutnu potrošnju, a prosjek je nakon nekog vremena pao sa 6.5 litara na 4.9. Nakon toga nije bilo više nemirnog lera ljeti. Evo što sam zapazio: 1. nemiran rad kod hladnog starta ovisi o vanjskoj temperaturi - ako je vanjska temp iznad 20 c, upali mirno kao kada je zagrijan - ispod 12 c se javlja nemiran rad nekih 5-10 sekundi (okretaji skaču između 850 i 950) - zimi je baš jako nemiran kad je temp u minusu i trese se oko 20-30 sekundi - kada je hladnije od -8 lampica grijača ostaje duže svjetliti prije paljenja i onda puno mirnije radi i kraće trese - kada je temperatura motora 40 - 50 c za trznuti ponekad kod paljenja ( na 45 c se gase grijači) 2. kada mi se olabavio kontakt jednog grijača (javljalo je grešku) kod hladnog starta po toplom vremenu ponašao se kao kad je temperatura u minusu zimi 3. 4. dizna mi ima velike korekcije tokom vožnje ali većinom ispod +2, sve ostale dizne su u minusu ili malo u plus Moje sumnje su na dizni broj 4 ili oslabljeli grijač
  6. Pozdrav svima. Ja sam Darko iz Hrvatskog zagorja. Već duže vrijeme čitam ovaj forum i mislim da je konačno došlo vrijeme da i nešto napišem. Inače vozim punto evo 1.3 multijet 85 konja 2010. Sad budu 2 godine otkad sam ga kupio. Prije toga sam imao corsu c sa istim fiatovim 1.3 motorom i to je zapravo bio glavni razlog što sam kupio punto, jer sam se na corsi učio o tom motoru LP

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...