Imam isti motor 1.3 e5 85 ks i od kad ga imam (skoro 2 godine) pokazuje te simptome.
Vozim ga zadnjih 30 000 km. Sada ima 252 000. Napravljen je veliki servis prije 20 000. Ulje mijenjam svakih 10 000, ne troši ga uopće, kako nalijem tako ostane do zamjene. Ima funkcionalni egr i dpf. Regenerira svakih 300 km ugrubo.
Auto sam kupio sa lošom diznom. Tj odmah kod isprobavanja sam primjetio nemiran ler kod svakog paljenja. Ubacio sam aditiv na 10 l nafte i nakon 10 minuta spustilo mi trenutnu potrošnju, a prosjek je nakon nekog vremena pao sa 6.5 litara na 4.9. Nakon toga nije bilo više nemirnog lera ljeti.
Evo što sam zapazio:
1. nemiran rad kod hladnog starta ovisi o vanjskoj temperaturi
- ako je vanjska temp iznad 20 c, upali mirno kao kada je zagrijan
- ispod 12 c se javlja nemiran rad nekih 5-10 sekundi (okretaji skaču između 850 i 950)
- zimi je baš jako nemiran kad je temp u minusu i trese se oko 20-30 sekundi
- kada je hladnije od -8 lampica grijača ostaje duže svjetliti prije paljenja i onda puno mirnije radi i kraće trese
- kada je temperatura motora 40 - 50 c za trznuti ponekad kod paljenja ( na 45 c se gase grijači)
2. kada mi se olabavio kontakt jednog grijača (javljalo je grešku) kod hladnog starta po toplom vremenu ponašao se kao kad je temperatura u minusu zimi
3. 4. dizna mi ima velike korekcije tokom vožnje ali većinom ispod +2, sve ostale dizne su u minusu ili malo u plus
Moje sumnje su na dizni broj 4 ili oslabljeli grijač