Jump to content
FAS Goran

Djz3l3

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

About Djz3l3

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Koper

Recent Profile Visitors

444 profile views
  1. Discover the world of uninhibited dating. Real-life Females Super Сasual Dating
  2. skoro jesam, nemam nikako vremena. Uglavnom na vrlo dobrom putu sam. Avto mi pokazuje na android jedinici otvaranje vrata, radi rikverc,radi ilumunacija....
  3. Danas sam otvorio oba konektora i u Bravu i u Cromi. Imaju slike, znaci prvo sam merio kod bravota oko 10v napajanje i sve radi za 5.... A croma ima drugciji razpored zica, i kad se priklopim Volt metrom, napajanje mi skače non stop gore dole, spoj na tacki merenja 100% dobar. To se dešava u bilo kojoj kombinaciji žica. Tako da ne mogu razabrat koje 3 zice su prave. Merenje sam napravijo i sa komplet otkopčanim radijem / pomislio sam da canbus decoder jede govna ali isto.
  4. Zdravo svima U cromi opet se naso neki 10inca kineski andriod ali stvarno želim da mi rade tipke volana. Jel ima neki junak ovdje koji je to usposobijo i kojim canbus decoderom? Sa aliexpress sam poručio dva komada (razlicita, do duse za druge modele al nista ne radi osim rikverca-paljenje kamere) Da li ko zna dal je alfa 159 električki isto napravljena kao croma. Pogotvo radijo i blue and me?
  5. Nista novo. Danas sam ga vozio iz garaze gdje je stajo zadnja 3 meseca u praonu i do mehanicara.. lik otvori havbu pogleda cevi od turba, kaze 100% turbo... cjeli vezni lim ispod hladnjaka je u ulju, intercooler isto sa leve strane. a ja kad sam radijo mali servis naso sam ulje isto u zracnom filteru. sad sam u dilemi sta da radim i kome da vozim na servis, jos sam primeto da nesto lupka napred preko rupa... moza neki stabilizator ili komplet ruka. mozda znate sta su jim mane na podvozju?
  6. Šefe danas sam se opet malo igro oko bravota. Znaci do sad je dimijo putem spustanja. Jedno 14 dana nazad bili smo na večeri na jednom brdu. Prilikom voznjom kuci odnosno dole u grad. Motor je skor stao (papucica ne prima gas) 2 put je puklo i onda gust gust dim in avto ide dalje brez dima. Danas sam skinio poklopac motora (plasticni) sve cjevi oko separatora, separator i venitl pored separatora. Sve ocistijo sa breakclenerom. Sastavio nazad i otiso na 4 probne voznje do doline. Avto je dimijo samo prvi put.( i nije bio toliko gust bjeli dim, nego vise sivkast i dosta rjedak) Mozda je u 3 i 4 furi htio na jednom djelu prilikom dodavanja gasa malo zakasljat ali stvarno minimalno. Avto sam priklopijo na multiscanecu. Nikakve greške. Onda sam taj ventil pored separatora odklopijo sa struje. Nikakve promjene nisam osetijo prilikom pustanja u dolinu. A bogami ni dima nije bilo. Koliko sam video ima taj ventil samo 2 zice. Dal mogu probat direkt na 12V da vidim ako ventil uopste otvara? Dal on samo otvara il isto i mjeri pritisak? Imam probleme sa Eperom pa ne mogu do informacija. Mjerijo sam ga i ohmski i ima 10ohm. Nov ventil je od prilike oko 70e. Pa mi nije za kupovat dok nisam siguran da je on krivac. Naso sam i pustanje ulja, na senzoru ulja kot remenice levo dole. Dal je u pitanju samo semering ili moram nov komplet senzor da kupujem ? Hvala vec unapred dobri ljudi i nadam se da ovu sparinu i vrucinu kompenzujete sa hladnim pivom/morom ili rjekom Sifra ventila je na sliki. fpt 55212441
  7. Malo prije sam gledo ulje. Šipka suva kao biber, dolijo oko 0.7L ulja. Kad sam radio servis prije 3500km stavijo sam na sredinu sipke. Verovatno si mislijo ove ventile?
  8. Kupljen je novi. Starog sam otvorio i bila je zalepljena membrana. Odakle predpostavka?
  9. Nije nista tesko, sjedalo skroz napred, naslon isto skor do kraja napred (moras pazit da ne preteras jer pukne tkanina ispod koja je vezana na metal)
  10. Zdravo ljudi Imam problem sa bravtom. Znaci avto je pusijo beli dim dok si stajo na mestu. Nestajalo je i ulje do 1-2 litra na 1000km. U toku voznje dima nije bilo. Desilo se i 2put da je izbila šipka merača ulja i tako izbacilo neku kolicu ulja. (Prije promene separatora ulja, na cepu motora motor je radio pritisak na vani, posle promene separatora na čepu radi lagani vakum) Promenio sam separator ulja ocistijo ulje oko motora. Dim je nestao kad stojis i ulje ostaje u normali. Ali sada zivim na selu (brdo), prlikom spustanja u dolinu (4-5km) kocim motorom (3 brzina) i kad dojdem do ravnog djela puta, prilikom dodavanja gasa, motor za neki sekund izgubi snagu i zadimi na FUL i onda sve normalno. Sta bi mogo bit problem? Turbo? tefloni na ventilima? mozda jedinica paljenja na svjecici? Avto je kupljen nov u salonu 2010 sad ima malo preko 200 hiljda. Avto na ravnom terenu ide normalno i ne pusi. Niti ne nestaje ulja. Voda normalna. izvinite na pravopisnim greskama, ipak sam iz slovenije.
  11. Preskocila gedora /torx jer je saraf zaribo. Pa sam mu odbijo glavu i na srecu stavio maticu pa na kontra...
  12. Sedište odvojeno od lima neke tamo Fiat Crome. TO ZNAČI DA BEZ CANBUS NEMA NIŠTA OD MICANJA ! (usput napunio klimu)... Radi i memory ali nisam jos proverio kako i sta... Suvozacevo sediste: Sutra ako bude vremena radi se inštalacija kablova od osigurača do mesta sedišta. Dodavanje jos 6 osigurača (3 na sedište, jer imamo 3 različita plusa). Mogu kasnije i napisat komplet vodic kako i šta. Meni je jako drago da sam ovo stvaio "u fuknciju" jer saam kupio sve komplet za 70€... jos danas sam material kupio i zice i to me izaslo 28€...
  13. Za micanje sedišta je obavezan CAN BUS. Dok nema Can BUS nema micanja. Sutra a mozda u ponedeljak probam spojit na avto. pa da vidimo!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...