Jump to content
Goran

Recommended Posts

Prespoj minus akumulatora i baci na masu motora direkt,trebalo bi da prestane da ludija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije me mrzelo jutros da pustim par minuta motor da radi i da postane topao da već greje kabinu. Izgleda da termostat radi kako treba, jer je crevo od njega što ulazi u hladnjak led ledeno, a sam termostat veoma topao, kao i rashladna tečnost u posudi za dolivanje, gde se kontroliše količina.

Mislim da je na ovim dnevnim temperaturama ujutru veoma lako prekontrolisati ispravan rad termostata. Ko ima dilemu kao što je moja mislim da je ovo najlakši način da se proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
^^^ Uff sta bi sad ne kapiram, minus akumulator, masa motora, kazaljka temperatura ,kakva je veza...

Ako ti je masa izmedju motora i akumulatora losa,moze da se desi da kad upali ventilator,kazaljka na cajgeru skoci,a akd se ventilator ugasi ona padne na pravu vrednost.Prostim prespajanjem mase sa minusa akumulatora na motor ti moze pokazati da li je to u pitanju.Mozes u tu svrhu da iskoristis jedan start kabl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra zakazana zamena termostata kod Mikija, tako da ja resavam problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma samo da se ti ogrejes lepo,kako da ucis promrzao :lol: termostat,davac temperature,antifriz a koliko sam video i zimske gume nove-spreman 120% za zimu

zaboravio sam da napomenem da moze termostat da oslabi pa malo ranije za nekih par stepeni ranije otvori,u principu nije strasno ako je 5-6 stepeni u pitanju

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj slucaj je bio,upravo taj da je termostat oslabio :thumbdown: ,

Na prvi pogled je radio kako treba :whistle: ,a ustvari otvarao je prerano :veryangry: ,za jedno 10 do 15 C,mi je motor bio hladniji :wacko: u radu-sto je i kazaljka temperature,jako precizno pokazala :yes .

Dakle,po servisnom uputstvu :book: ,termostat na mom Jtd-u,od 110 cv,treba da otvara na 89 C,zanaci sredina skale :huh: ,a da radi na nekih 85 C,a meni je to sve bilo pomereno-otvarao je na 79-80 C,prva crta ispod pola,i radio na 75 C,a ponekad i nize :rant: ,to mu dodje crta i po,ispod pola.

Bio sam danas u TIM-u :thumbup: ,zamenio termostat(Facet-Torino,kooperacija sa Nemcima) i antifriz(Paraflu G12,crveni),Miki,mi je pazljivo :coffee: ,kako on i radi,prekontrolisao,sva creva,zanmenio par selni i zategao one ostale,gde je antifriz malo valzio-i gle cuda :w00t: kazaljka temperature je opet na sredini skale i sve radi bas kako bi trebalo :thumbsup:,bez obzira,da li palim grejanje na najace,vozim opusteno ili pun gas-ona je na sredini :yes !

Inace termostat koji mi je bio na kolima i riknuo,je bio orginalni,prva ugradnja i sav se raspao pri skidanju,a nije ga uopste lako skinuti,iako se vidi na oko,mora dosta stvari da se vadi napolje da bi se doslo do njega,sto metala,sto gumenih creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TERMODAVAC

pre leta sam sve zamenio pa i njega,stavljen je neki kao sto ranije otvara da li bi trebao za ovo hladnije vreme i pred zimu da vratim stari danas temperatura nikako da predje pola,budem u guzvi ono dodje na sredinu cim krenem malo brze ono je obori na jednu ispod pola

gx1oBMor.jpg

Ako ima sa kasnijom temp otvaranja i ja bih da znam jer kod mene stane na 1 crtu ispod pola i od kad imam Bravu ja se u njoj nenagreja stavljam karton ko na zastavi .... :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Cika Kure

I meni ponekad podivlja kazaljka...obicno kad su mi svetla i grejanje stakala ukljuceni, kad kocim itd...

Mislim da je Bokija u pravu da je sve to zbog loseg kontakta mase. A na FBOO sajtu kazu da je problem u kontaktu izmedju pinova na tabli i pokazivaca temperature... Znaci, elektrika i gremlini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoki ja sam preko mase resio problem.Moje indicije su bile da kad se upali ventilator hladnjaka,kazaljka ode u nebesa,cim se ugasi,odmah je sve OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNG je cudo.Ono je bilo sa Jerkovica.Promenio memorijuna kompu i testiro.Sad kucam iz Zeleznika i tu sam promenio memoriju. :blink: i sad testiram.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

u principu se brzo proveri ako je masa u faulu.bokija objasni sta da radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa najbolje da stane ispod dalekovoda i spusti jednu deblju zicu pravo do motora :lol: :lol: A ako dalekovod nije pri ruci...Uzeti jedan start kabl i zakaciti za minus akumulatora a drugi kraj ustinuti negde za menjacko kuciste ili blok motora.Sacekati da pocne da se pali ventilator i kontrolisati da li kazaljka luduje.Ako se ispostavi da je sa dodatnom masom problem resen,onda krenuti putem radne mase i ocistiti svaki spoj a po mogucnosti pojacati ceo vod sa dodatnom zicom. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

u moj stilo doslo leto pre vremena,danas zamenjen termostat uz puno muke ali na kraju i radosti za mene,grejanje je takvo da ne moze da se drzi na maximumu a skazaljka u bilo kom rezimu voznje stoji na pola i ne mrda ali bukvalno tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala ce sad zenske da se raskomote u kolima.Moraces na kraju da pustis ladjenje da bi se obukle... :lol: Sta kaze Nesha jel dobro greje Stilo?

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sto ti ventilator pali tad ne bi rekao da je problem.kazaljka na pola temperaturne skale je valjda radna temperatura.bitno je da ti upali ventilator i par sekundi posle ti kazaljka padne za neki podeok zar ne?po meni je veca briga taj pad napona sad.da nije crkao i alternator?ili akumulator pri kraju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ebem li ga, negde sam cito sad ne znam dal na ovom forumu ili na nekom drugom, valjda ventilator ima 2 brzine, meni izgleda riknula ta prva :) ma da to je samo loop, ko zna sta je :)

sto se tice napona, to je samo kad je hladan. probao sam da izazovem to veceras kad sam se vratio s posla i naravno da snimim, ali nisam uspeo, jer je motor bio vruc :)

U svakom slucaju, lepo me je krenulo, na kraju cu da ga parkiram i teram opel askonu iz 85-e, sa sve plinom, samo redovno dosipas plin i ulje, i vozis :) nema briga! jes da mi je zadnji desni amortizer ispao iz kosa (auto je truo jedno 68%), al to mi ne smeta, ja sedim napred i to levo, znaci skroz kontra heheheheheh :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Bravu 1.6 16v. Da, ima dve brzine i isto mi je bila riknula 1. brzina, tj. komp je palio odmah 2. brzinu čim pređe pola. Tako radi neko vreme i onda vrati na pola i ugasi.

To nije ispravan sistem i nije normalno. Temperatura mora da stoji zakucana na pola ukoliko je sve ispravno. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sta znaci to zakucana na pola?! mora malo da oscilira od polovine.kapiram da je i kod mene riknula prva brzina al ne smatram to velikom tragedijom sve dok stoji kazaljka na pola.kad predje preko toga i nece da padne onda cu se zabrinuti :thumbup:

na koliko je onda normalno da stoji davac temperature?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazaljka stoji na pola i ide gore za manje od svoje debljine.Sve ostalo nije normalno.Ja se sotim ne bi sigro.Kvarovi cesto povlace za sobom druge kvarove.Da bi ti bilo jeftinije,trebalo bi sto pre da reagujes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...mora malo da oscilira od polovine.kapiram da je i kod mene riknula prva brzina al ne smatram to velikom tragedijom sve dok stoji kazaljka na pola.kad predje preko toga i nece da padne onda cu se zabrinuti :thumbup:

Pogrešno.

Kazaljka stoji na pola. JEDINO tu joj je mesto. Njene oscilacije koje i Bokija pominje su toliko male da ih nećeš ni primetiti.

2. brzina je zaštitna brzina. Ona se aktivira baš zato što sistem nije ispravan. Nju pali direktno komp. ( a, ne deo koji

je tebi riknuo ) jer dobija podatak da je temperaura porasla, a ventilator ne radi.

Inače, cena novog dela ne prelazi 20-tak eura.

Nije problem ako se ne može sve popraviti odjednom. Ali je problem ukoliko se zbog toga počne sa ubeđivanjem samog sebe da kvara ustvari i nema.

Bitno je da znaš šta ti sve na autu nije ispravno, a popravljaćeš po redosledu prioriteta i prema raspoloživom novcu. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jao meni je leti stajala 2 crte preko pola i tako sam vozio a nema dela sto se tice temperature da nisam zamenio nemoj to da te brine,mislim idealno je da stoji na pola i samo na pola ali .... niko nije savrsen pa ni bravo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...