Jump to content
FAS Goran
yugenda

Fiat Tipo - vaše mišljenje, iskustva

Recommended Posts

Aco ne dozvoli da ti cura ide pješke, samo tjeraj to, nisi ga kupio da sad blejiš u njega i da se sikiraš, samo dospi ulje i ne brini se. Ja sam jednog vozio par godina i da ti pravo kažem više je bio bez ulja i bez vode nego što ga je imao (trošio i ulje i vodu), znao sam po mjesec dana da vozim a da mu gori lampica od ulja, remen nikad promjenio nisam a temperatura mu se znala zakucati u onu iglicu (kazaljka okrene pun krug) a ja na to sve dospem vode direktno sa česme i nikad mu ništa nije bilo i takvog sam ga prodao. Napravi ti da on pali i ide a za ostalo se ne sikiraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi ovo trebalo da bude u nekoj drugoj temi, al ajde nije smak sveta.. posto je moj Tipo nazalost bio udaren i prodat, gledam opet neki slican jer mi je Tipo priraso za srce, za te pare tesko da ima bolji auto kad se svi kriterijumi uzmu u obzir, elem da neodugovlacim, gledao na polovni automobili fiat tipo i nasao crni metalik, 2000cc 115ks+ plin, kozna sedista, alu felne, maglenke koje mu dodatno daju bad look style :D, sta vise covek moze da dobije za nekih 1000e (do kojih tek trebam doci), sta ces studenska radost..

Ono sto me buni je da je ISTI auto, cak iste slike postavljen 2 put od strane 2 razlicita coveka, na drugim lokacijama sa drugim brojem mob za kontakt u razmaku od samo 1 dan. Aj da je i prodat isti dan, sto je malo verovatno, zasto onda prvi oglas nije obrisan, i jedina varijanta da ga je kupio preprodavac, zasto je stavio manju cenu nego sto je bila u prvom oglasu.. uzput auto je presao 20000+km za 1 dan, :D Mozda mu i neki drug cini uslugu, ko ce ga znati? Sta vi mislite? Mada mi je ovo malo sumnjivo, Kako vam se i cini ovaj auto, jel bi to bila dobra kupovina?

cxc581.jpg

http://www.polovniau...7965/fiat_tipo/

cxc582.jpg

http://www.polovniau...4616/fiat_tipo/

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta "koji lik", - kakva budala bre :laughing: :laughing: :laughing: , Ne, ima nesto u tom Wv-u sto mi ostali nikako nerazumemo :laughing:

Mozda ja mogu da ti objasnim kao VWagenovac od rodjenja :D, a u 2012 "poturceni" fiatovac :D, sto me cini hibridom Hahahahahaa, vidi, vw kao omiljena marka je postao na blakanskim prostorima u vreme 70 a vise 80tih, kao zelja siromasnog naroda ovde koji su gledali gastarbajtere iz nemacke (veci broj njih nije imao para za mercedes, nego su dolazili sa novim golfovima tako da je mercedes srpski san, a vw opet nesto sto je bilo relativno dostiznije), tada se ovde vecinom vozili fice, jugici, zastave, lade, tristaci itd itd, golf je bio bolji od svih njih, i realno pouzdan auto koj je relatvno malo trosio, retko se kvario, a solidno isao.. i tako je nastalo nacionalno misljenje da je golf 2 zakon :D (ps da su nasi odlazili da rade masovno u italiji umesto u nemacku,ovde bi sada bila nacionalna ljubav za alfama i fiatima)

dalje trend popularnosti se produzio zbog opste bede,sankcija, inflacije i u 90tim... Moj cale je imao srecu da mu brat radi u nemackoj, pa je vozio novog polo-a Mk1, kojeg danas niko nezna, extremni raritet, a licio je na golfa 1 kog svi naravno znaju.. kako se pojavio golf2, tako je ubrzo golf 1 ostao u pozadini dok eto golf 2 je bio popularan 2 decenije kod nas... tako se u generaciji ljudi u svojim 40tim,50tim,60tim do skoro drzao taj veliki ugled golf2, koj su sirili i na mladje.. ipak 2012 je sada, i klasican golf2 je odavno krs koj se sada nalazi lagano i za 800e manje vise.. taj mit je kako se golf 2 priblizio 30toj godini debitovanja konacno srusio, a ako se mozemo setiti i do samo pre 3,4 godine, bilo je normalno viditi prenaduvanu cenu za golf 2 od 3000+ evra, to se cudo doduse moze videti i sada, ali dosta retko,jer je realnost probila i najludje mozgove, ali do skoro je bila normalna stvar..

To je fanatizam.. tamo ima ljudi koji svoj golf 2 doduse stvarno sredjen i odrzavan cene i dalje 3,4000e, medjutim svaciji trud i ljubav treba postovati, nisu ni oni vanzemaljci jer i kod nas na forumu ima ljudi koje cenim i uvazavam kao ljubitelje svog automobila koji ga stvarno cuvaju i odrzavaju koji npr svog bravo-a nebi nikada sad prodali (iako ga nevoze,pa mnogo vise stoji za dz) po trzisnoj ceni 1500e jer vredi po njima u tom stanju duplo vise.. i verujem im da je tako.. problem je sto ipak svako, polazim od sebe bi za 3000e nebi ni razmisljao o bravo-u nego o stilu, niti bi za 3000+e ni pomislio na golf 2 nego o golf 4.

A sto se konkretno ovog tice, po meni je previse ulagao u golf 2, znam da taj auto prodaje bar godinu ipo dana, i tesko da ce ga prodati za te pare, ali naravno da cenim njegov trud i paznju prema autu.. ljubav prema svojoj marki automobila postoji kod svih, eto mene od kako su iz porodilista dovezli u tom vw polo-u pa dok ga kad sam imao 24 matori nije "prodao" za pisanih 100e (jer mu motor otisao) sto mu necu nikad zaboravim jer bolje da sam ga cuvao u selu za uspomenu,nego da ga dam posle svih lepih uspomena za 100e pisanih, ja sam uvek voleo vw, i gledao da uzmem golf2 kad sam pre godinu dana kupovao auto, a onda sam video da za iste pare ima noviji, sa vasionski boljem opremom fiat tipo, lepseg dizajna, uzeo sam njega tada samo zato sto mi je drug prodavao i imao sam poverenju u njega, a tada u fiat nisam imao poverenje, i danas mi je mnogo drago sto sam to uradio, jer po mom iskustvu sa tipom, i na osnovu drugarevog golf 2, po meni je fiat tipo>>>>>> golf 2, al opet onaj koj vozi golf 2 verovatno misli drugacije:).. Ipak cinjenica je da fiat zbog prenaduvanih cena vw-ih polovnjaka kod nas, pruza mnogo vise za iste pare, i dok je vw kod nas tako popularan, svi ljubitelji fiata ce voziti mnogo (6,7,8god) novija kola sa boljom opremom za iste pare (blago nama :D ) i eto, imao sam viska vremena, da iskucam ovo iz zezanja, da kazem da svako misli za sebe da je u pravu, i da ovog lika recimo cene na vw forumu isto kao sto ga ovde ismejavaju :D zivot je cudo, i svetu se ne moze ugoditi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

???

Golf se proizvodio u Sarajevu. Samim tim bio jeftiniji. Delovi bili dostupni. Dosta majstora za njega.

Bio (skoro) nacionalno auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i nije baš, nikad ga mogao baš svako kupiti. Čak je sve do 6-7 godina unazad i kao polovnjak još uvek bio nerazumno skup.

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

???

Golf se proizvodio u Sarajevu. Samim tim bio jeftiniji. Delovi bili dostupni. Dosta majstora za njega.

Bio (skoro) nacionalno auto.

Ostajem pri svom dugackom komentaru :) ne pamtim 80te, ali iz 90tih se secam da sam se pitao sta to znaci kad na 1 u par meseci na nekom golfu vidim "tas", to je bar u Nisu bila retkost, dok je golfova bilo.. ipak je ovo srbija a ne bosna, a ni u bosni ne verujem da je bio nacionalni auto bar dok nije napunio 10tak godina, jer koliko ljudi je moglo da ga kupi novog? znam da u Nisu 0,1% danas moze da kupi novog golfa, koj je vise nego duplo skuplji od novog punta, pa i novog punta ovde mogu da kupe samo oni sto rade na drzavnim poslovima, a kod privatnika gde radi vecina je ovde plata manja od 20000, tako da sa tom platom kad odbijes troskove pasijeg zivota mozes da se slikas u auto od 300-500e ili na bus, tako da se i od 10 godina starog punta moze obrises, a kamoli da sanjas golf kao nacionalni auto :D.. znam da je u Bg i vojvodinu vece plate ali juzno od bg je usrano, sad ce se soknete, znam devojke koje rade za mesecu platu od 12000 po buticima u trznim centrima u centru Nisu.. kazi to "nafuranim" beogradjankama koje za puder i sminku samo potrose toliko..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi, pre neki dan sam našao staru telefonoteku iz 2006. i u njoj isečen delić oglasnika gde se vidi nekoliko oglasa za vw..znači 2006 su ljudi za dvojke '87god. tražili po 4000-4500 :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se onog Tipa tice, lep primerak, bar na oko.. Ali cim vidis da su ga postavili dva razlicita lika, sa razlicitom kilometrazom, znaci da postoji ono "ali" :) i da li neko moze da mi objasni sta je polusekvencioni plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek treba biti svestan tržišne cene svog auta i da prema tome forimira cenu ako se odluči da ga prodaje... Ja kada se saberem koliko sam uložio u auto, trebao bih da stavim cenu od 3.500e, ali će onda isto tako neko sa nekim drugim da komentariše i da se smeje budali koja je za Punta 8v bez klime stavio cenu 3.500... Čovek koji je bar malo normalan u glavu će uvek da teži ka tome da za pare koje je trenutno izdvojio da kupi auto, gledaće da taj auto bude što mlađi i u što boljem stanju... Mislim da bi samo budala prodala Golf 4 da bi kupio Golf 2..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf se sklapao kod nas. Onda je to bila jedna drzava.

Nije bio jeftin, daleko od toga, ali je bio pristupacniji od opela, mercedesa i ostalih Nemaca tog vremena. Ako nista - ono za carinu.

Ko je hteo novo auto, a da nije Zastava - VW Golf

Kad je proslo to vreme (od '91), ostali su jefitni delovi. Svi su nabavljali delove za golfa i pre i posle. Kao auto, bio je skuplji za nabaviti, ali jeftiniji za eksploatisati. Uzmete nekog turskog proizvodjaca amortizera. Golfov amortizer je redovno bio jeftiniji od Opelovog, Fiatovog... A isto sr* drugo kacenje. Sa svim G delovima je bilo tako - jeftiniji. Majstori isto.

Kad je krenuo uvoz polovnjaka, stranci su rado prodavali svoje golfove balkancima. Tad je bila ta ekspanzija koju pamtis.

Od euro ogranicenja i cuda, polako stvari dolaze na svoje mesto i G2 ide u penziju. Ne kod svih jer... ima ljudi koji zacrtaju da nesto toliko vredi i da je "G2 zakon". Nema sile da prodaju po ceni koje trziste prihvata.

Neki opet vole i cuvaju fanaticno. Neke 2000.-te sam video belog G1, tasovca sa celofanima! Tetak mog drugara ga vozio. Dok sam se iscudjavao, drugar podigne habu. Nigde nikakve packe. Tetak ga brise (motor) posle svake voznje... Bolest... Ne znam koliko je tada, 20 godina star, auto vredeo. Kad razmislis - sve je malo. Valjalo je 20 godina sacuvati celofane :D

Mislim da je popularnost golfa pre kvalitet, domaca proizvodnja, dostupnost delova i majstora nego zavist Jugoslovena prema zemljacima - gastarbajterima... (da karikiram)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf je popularan svuda, ne samo kod nas. Ovde je bio statusni simbol u kompletu sa D2 parfemom. Jeftini delovi, mehanika iz 70 godina prošlog veka i majstori na svakom koraku bili su ključ popularnosti.

Kod nas (mislim na SFRJ) je rađen R4 i R5, razni Citrosi i Ida Opel. Bilo je tada svega pod domaćom značkom i dobrih ugovora koji su potonuli 1991.g.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino cime moze G2 da se izdvoji i pohvali i opravda je kvalitet limarije. Sve drugo je apsolutno prosecno, dok vec G3 ne moze ni time...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice tipa, meni licno izgleda ok. skroz. Svidja mi se i boja i oprema, kompletan je auto i mislim da to i nije puno para, verovatno moze da se spusti cena jos. To sto te buni u vezi oglasa nemoj da te odbije od auta, mozda je trenutno dosao u ruke preprodavaca, vidi se da ga je neko cuvao, mozda je npr. neko dao njega i doplatio za stila coveku pa ga ovaj daje dalje... Jedino sto mislim da mozda nije za tebe je to sto ima 2,0 motor, pa bi trebao malo da budes bolji poznavaoc fiata da bi umeo da ga pogledas kako treba.

Auto ti je na najboljoj lokaciji za kupovinu, sednes na bus, povratna karta max 2000din. i pogledas auto, mozes da nadjes jos neki u blizini, po Bg-u imas takvih auta koliko hoces. Pogledaj na oglasima, mozda ima tipo iz Prokuplja, sedicivalvole, 3vrata, crn, xenoni i u farovima i maglenkama, felne, spusten, folije, extra izgleda, a video sam da je na prodaju, pa ako te interesuje mogu da ti ga pogledam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih uglavnom izbegavao ovakve primerke a evo i zasto: -velika kubikaza -velika potrosnja-verovatno i skuplja registracija a to uglavnom znaci i cestu promenu vlasnika -mislim da je godiste lazno(farovi, maske prednjih zvucnika, nevidi se dobro rucica menjaca).Mozda je samo tako u oglasu da bi opravdali cenu. Ovo je samo moje misljenje, mozda gresim, ima ovde onih koji bolje poznaju ovaj auto ispravice me neko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ MS PK

Nemam sada 1000e, trenutno sam na polovini :), a znam da za te pare nema dobar fiat tipo.. kad skupim jos, pocecu ozbiljno da gledam, a tebi HVALA puno sto si se zainteresovao uopste da pogledas :) uzput, gledacu samo auto koj ima plin, a da bude bar 1.6 motor koj sam imao do sada :) Hvala jos jednom :)

@sikter

nadam se da nisam bio taj slucaj, od 260 poruka, nekih 50 su mi bili za tehnicke probleme, a ostalo cisto forumisanje i online druzenje :) Ovde sam upoznao i par drugara, izdvojio bio Saleta iz farbare koj radi blizu mene, pa ga cesto obilazim da se ispricamo ko ljudi, I Baneta koj je nazalost daleko, ali preko fejsa smo u redovnom kontaktu,a dace Bog da se i vidimo uskoro u nekoj kafani u Bg:), naravno cenim i druge koji su bili tu kad mi je trebao savet, tu si ti, gusar, lik koj vozi hundai i30, igor0511, ivan itd itd , nadam se da cu nekad imati priliku da vas sve upoznam na nekom okupljanju :D

Ja bih uglavnom izbegavao ovakve primerke a evo i zasto: -velika kubikaza -velika potrosnja-verovatno i skuplja registracija a to uglavnom znaci i cestu promenu vlasnika -mislim da je godiste lazno(farovi, maske prednjih zvucnika, nevidi se dobro rucica menjaca).Mozda je samo tako u oglasu da bi opravdali cenu. Ovo je samo moje misljenje, mozda gresim, ima ovde onih koji bolje poznaju ovaj auto ispravice me neko.

nije sediciavole, nego 8v, slabiji ima 115ks, ali spada u jace Tipo-e, ali naravno da si u pravu, a godiste se bar lako proveri, reko mi drug caku, da se na prozorima vidi godina proizvodnje, naravno ako se na svim prozorima razlikuje broj, znaci da je bio debelo lupan i begaj :) mora bude isti :) doduse za proveru stanja motora sam vrlo slab poznavalac i slabo iskusan.. znam bas osnovno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš tako i na svim farovima da bi video da li je lupan. Što se motora tiče, ja bih pre gledao neki 1.4 turbo. Prirasle su mi mnogo turbine za srce i verujem da taj 1.4t(ili 1.3) ide sasvim fino, možda čak i bolje od tog 2.0, a mnogo manje troši + može da se čipuje i izvuče zver iz njega, pod uslovom da je dobar motor i turbina, naravno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da u tipo nije isao 1.4 turbo fabricki?!

Sto se tice stakala i farova, 20godina star auto mora da je bio cuknut, ja na to ne bih previse obracao paznju..

Gledaj da bude u sto boljem stanju limarijski i da nema ulaganja u trapove i mehaniku..

Motor za njega kosta 100e i menja se za jedan dan..

Mada za 1000e mozes da uzmes i nesto bolje od tipa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nije išao, ja sam sve vreme sinoć računao da pričamo o Unu i za njega i napisao :laughing: Više ne postujem ništa kada sam mrtav umoran :wallbash:

Ajde da se popravim, imaju 2 baš dobra Punta GT u oglasima za oko 1000 evra ili malo više, a znatno su noviji od TIpa, a ići će bolje sigurno, valjalo bi i to pogledati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cartman, sta bi mi predlozio za 1000e a da je bolje od tipa?? kod tipa racunam prostor u kabini dobar,golf klasa a veci prostor odd golfa, dalje za 1000e ima samo stari automobili, znaci problem limarija, a tipo je jedan od retkih pocinkovanih i limarija mu je mnogo bolja od g2 (koj vazi za dobru limariju, a od opela da nepominjem), kod tipa mi je jedino rdjao na zadnje blatobrane,tj u prostoru iza zadnjih tockova.. dok je napred, i ceo patos mi bio skroz zdrav, a imao vw, cale prvi i jedini vlasnik, sa 20 godina, otisli pored zadnjeg prostora i pragovi bili skroz otisli, sa 23,24 su se stvorili bili kanjoni, tj iz kabine sam video asfalt ispod vozackog i suvozackog sedista duzine po 20cm.. tako da niko nemoze da mi prica o golfovoj limariji. dalje tipo jeftini delovi, 1.6 je zadovoljavajuce isao, sa plin jeftina voznja, dizajn iz 90tih, OPREMA ODLICNA (imao sam elektronski siber na dugme, elektricne prozore, osvetljenje u kabini odlicno, ne samo ono iznad, nego mislim na centralnu konzolu, http://www.motorstow...tipo-2.0-01.jpg koja je uradjena neuporedivo lepse, kao u mnogo modernijem, skupljem auto, a tek u voznji, sta sve tu svetli kad se vozi nocu, jao milina, bar ja to volim, i lepse mi je nocu njega vozit nego drugarev 307.. dalje centralna brava, daljinsko zakljucavanje, podesavanje visine volana itd itd, gde cu naci tu opremu za te pare, i registracija mi je bila 14000, sasvim odlicno. nemam mane za njega, to je moje iskustvo sa tipom, odusevljen sam za te pare, (cak ima tipo dobar na oko i za 800,900e, ne samo 1000).. ali otvoren sam za sve predloge za drugi auto, a eto naveo sam kriterijume sta mi se sve dopada kod tipa :D

@igore, imao sam vw polo isto star, pre tipa, i konfor, prostor nemogu da se porede, tako da uopste nerazmisljam o polo/punto/uno ili tj. B segment klasi (nadam se da Bane I Sale nece da mi zamere, jer su im Uno-jevi u ekstra stanju ali licno sam za veci auto).... U interes mi je samo o golf,tipo,bravo (dobro,on je vise od 1000e) ondosno c segmentu:), e sad moze i d segment, dopada mi se vectra A, passat b3, mada su verovatno skuplji :) A calibra mi je decacki san, mada su one isto izakane i limariski slabe, ali najatraktivniji dizajnerski auto za te pare, sa jakim motorom koj je milina za nas mladje neizivljene :) mada za nju treba vise para u steku za izdrzavanje, i nisam izgubio i dalje neku zelju da kad se zaposlim je uzmem makar na par meseci (nije to za duze) da me prodje decenijska zelja.. reko bi za sebe da sam krupniji covek, 192 i skoro 100kg, idem povremeno u teretanu vise od 12 godina, al udjoh juce u bodibilding forum ovde na forumu i ispade pola foruma su moje gradje, tako da ispadoh prosek :) a hteo sam to reci kao argument za auto bar golf klase, a i porodici smo svi visoki, teski, brat mi je 202 cm visok, i za nemoze vise neki mali polo koj smo imali je bio 40ks :), mozda mi je i dosta toga sto sam 25 godina (ili trecina prosecnog ljudskog zivota) proveo u malom autu sa slabim motorom, hvatao komplekse kao klinac kad caleta svi preticu na putu, i drugari me ovde zezali u to vreme stalno.. tako da sam svoje odradeo sto se toga tice i sada je na redu da i ja vozim nesto bar prosecne velicine,snage a to je neki c segment od min 80ks kao sto je tipo 1.6 mi bio ovih 8,9 meseci... mali auti su mi dosta bili za ceo zivot..

Edited by aca777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aco onaj tipo 2.0 je neki mutant sa farovima i maskom od starog modela.

Mozda je neka varijanta 92-pocetak 93 proizvodnja,pa kada se carinio kod nas podmladjen.

Mada pre bih rekao da je godiste pravo,a da je menjan prednja maska i farovi.Sa starijih modela.

Vozacev brisac je sa golfa 2,a suvozacev je sa novog modola.Specifican je nosac brisaca,menja sa samo gumica i time nece niko da se bakce,vec uzme od golfa 2 brisac.

LInije instrument table,kao centralna konzola mi opet deluju od novog modela.

Samo mi prednja maska i farovi odudaraju.Znaci da je menjano.

I taj motor od 2000 cm je prevelik.Skuplja registracija,veca potrosnja.

Ovo je za tebe,samo da se skine 200 evra i kesh na sto.

cxc610.jpg

http://www.polovniau...iat_tipo_16_ie/

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam ovog lika sto prodaje ovaj 1.6 tipo, prodao sam mu felne prosle godine, lik je stvarno picajzla sto se tice kola, jedno vreme je bio aktivan i na forumu... malo spustiti cenu i eto dobre kupovine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...