Jump to content
FAS Goran
Guest 8643

Paraflu / Antifriz - osnove

Recommended Posts

Meni je još prvi antifriz i prosle godine je izmereno -29 ... i moracu da ponovim merenje jer najavljuju za novu godinu minus beskonacno... tj od sutra već...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK ... a kazi mi da li bi bilo pametno da crevom izvucem iz hladnjaka 1l tecnosti i sipam 1l antiftiza... da ne ispustam odozdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam ...ako si citao ... vadio iz hladnjaka ... tecnost i toliko moza malo vise za prst dosipao antifriza i malo pre odvozio jedno 10tak km auto je dostigao radnu temp i izbacio tecnost na cepu...

Bilo je izmedju min i max...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji antifriz ide u Fiat Punto 2 1.2 8v 2001 godiste?

 

Kod mene na nalepnici sa unutrasnje strane haube pise Paraflu 11, sto mu dodje onaj plavi. Ja sam ipak sipao G12. Srpska posla :smoke:

 

 

 

Malo me buni ovaj mjerač. :blushing:  Je l' ovo dobar nivo za mjerenje?

IMG_20141228_105047.jpg

 

Jel si merio dok je auto bio hladan? Kad je vruc onda pokazuje vise.

Edited by majstormica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na nalepnici sa unutrasnje strane haube pise Paraflu 11, sto mu dodje onaj plavi. Ja sam ipak sipao G12. Srpska posla :smoke:

 

Nisi jedini da znas. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ti izbacuje tecnost na cepu onda si napravio vazdusni cep tj previse antifriza si izvukao iz posude pa kad si dolio iz flase nabio si vazdusni cep u sistem ... prati temperaturu ako se ponovi nemoj samo dolivati vec probaj da odzracis sistem ( ako umes i znas ) da ti se ne pregreje i ne zajebe dihtung i glavu .... hoce to i na minus 30 da se desi nemoj mnogo da se oslanjas na spoljnu temperaturu ... motor proizvodi visoku temperaturu bez obzira kolika je spoljna .. opasno je to i zimi i leti ... 

meni je punto to uradio prve zime (2012) ali sam primetio na vreme, dodao tecnost, odzracio sistem ( kada je motor zagrejan na radnu temperaturu) i od tada sa tecnoscu nemam problem .... ne gubi uopste a kontrolisem nivo jednom nedeljno ....

sada kad prodje ovaj minus tj danas cu prvo to da proverim koliki je nivo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...