Jump to content
FAS Goran
Guest 8643

Paraflu / Antifriz - osnove

Recommended Posts

Nisam siguran da to mogu da izvedem, a i nemam taj zglobni nastavak... A nemam ni garažu, moram po ovoj kiši da se cimam ispred zgrade...

Tako da, sve mi se čini, da će majstor Juga da uzme još koju kintu... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz slika ne mogu biti siguran a i nisam majstor (citaj sitna slova) :laughing:

Jedno sam siguran , onaj zeleni zaprljani konektor je od termodavaca t.j. senzora temperature a tu negde :laughing: je i termostat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav gde ti tu kaplje je senzor temeprature rashladne tecnosti a termostat je usrafljen u blok,to ces napraviti tako sto ces ta dva srafa odsrafiti pa posle lepo obrisati pa tankom smirglom ocistiti i namazati diht masom i vratiti kuciste i zasrafiti i neces imati posle toga nikavko curenje i naravno posle obavezno ispusti vazduh u sistemu........pozzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo, da pitam da l' nisam pogresio nesto- posto sam izmerio da mi je antifriz ''dobar'' do -12C, prestravio sam se jer ce ovih dana da bude oko toliko, te kupih Nisotec 100% G12 (valjda nece Punto da se ljuti :2guns: ). Odlio sam llitar iz hladnog sistema i sipao litar spomenutog G12. Zagrejao motor do radne temp sa pustenim grejanjem. Odzracio i sve kako ide i izmerio da je sada dobar do -23C. Je l' ima u ovoj brzoj metodi neceg lose ili bi trebalo sve ispocetka sa 2l G12 od 100& i 2l destilovane'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno nije isti. Prethodni je ko zna ciji. Ali je barem G12. Ja sam vise zabrinut za tehnicku izvedbu ''vadi litar, sipaj litar''!

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi jedno pitanjce za sve da li mislite da sam lud sto sam skoro zamenio antifriz komlet sipao dsam original paraflu up 100 posto crveni,jednostavno zelim da me auto sluzi a ne ko neki pa sipaj bilo koj antifriz je antifriz ja mislim da nije bas tako

Punto 1.2 8v

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

SIpao si 100 postotni koncentrat bez mesanja sa vodom? Moje misljenje je da to nije pametno... Postoje spravice sa kojima se izmeri na kojoj temperaturi antifriz mrzne i tako ga nastelujes na koliko zelis... Ispravite me ako gresim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pravilu ide 50:50, Paraflu i destilovana voda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ok to je odradjeno kod majstora

Necu da se salim sa ovim vozilom,pre njega sam imao jugica starog 22 godine u mom vlasnistvu je bio 4 godine kakve sam muke sa njim imao bolje da ne pricam pa zato sada kad imam puntica ocu da se vozim ko covek normalno uz redovno odrzavanje i sve sto treba zavrsavan kod majstora. majstor je ok lik proveren a uostalom radi u iveko fiat servisu u nisu i nasao sam ga po preporuci. majstor koji mi je odrzavao juga da tako kazem me je jedared z....o da sam ostao bez kocnica na nizbrdici,da sam bio sam pa ajde ali zena i dete u kolima......nikad vise nisam otiso kod njega

Edited by neshaoct
edit veličine slova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule, iskljuci Caps Lock.

I ako zelis sve ovo da podelis sa ostalim forumasima, otvoris lepo temu sa predstavljanjem svog vozila.

Pozdrav i dobrodosao na forum ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Posle citanja svih ovih postova shvatio sam da velika vecina vlasnika automobila nije procitala knjizicu odrzavanja automobila ili ako jeste nije se predugo zadrzavala oko pojedinosti  ali je svako procitao onaj deo gde pise "Koliko moze da razvije

 i kolika mu je potrosnja goriva pa stoga onda procitajte bar ovo :

 Poenta redovnog odrzavanja je da se posle odredjenog vremenskog perioda ili predjene kilometraze zamene odredjeni delovi, maziva i sl......

Kada kupite polovan auto od NN lica ( posto u 99% slucajeva ne znate kada je i da li je sta menjano ), prvo uradite servis zamena filtera, ulja, svecica, rashladne tecnosti ( i pumpe za vodu kad menjate rashladnu tecnost ), kaiseva a malo kasnije ( kada se oporavite od finansijskog udarca ) zamenite ulje u kocnicama i ulje u menjacu.

Svi ostal delovi i sklopovi sto se menjaju kada se pokvare zove se vanredno odrzavanje i na njega ne mozete da uticete niti da preventivno delujete jer neki sklopovi se kvare nevezano sa vremenskim periodom koriscenja i predjenom kilometrazom.

Znaci ako u knjizici odrzavanja pise zamena rashladne tecnosti posle dve godine onda je zamenite komplet, nemojte nagadjati dal je proslo dve godine ili ne, da li je G 11 ili G 12 u sistemu, da li da dosipam antifriz ili destilovanu vodu i sl to je tako malo novcanog ulaganja a tako veliku stetu moze napraviti ( posledice opisane u postovima ove teme )...

 Ulje za kocnice ima rok trajanja tri godine bez obzira na predjenu kilometrazu, vremenom tecnost gubi svojstvo i neprimetno sve jace i jace pritiskate pedalu kocnice dok jednog trenutka auto skoro da vise ne mozete zaustaviti . Ulje za kocnice, diskovi i dobosi kao i plocice i paknovi vam glavu cuvaju mislite o tome. To sto mnogi od nas nikad u zivotu nisu promenili tecnost za kocnice, nije neznanje, to govori samo o nama kakva nam je svest kao vozaca, i koliko marimo o imovini koju posedujemo.

 Ulje u menjacu se menja na dve ili tri godine zavisno kojeg je proizvodjaca i bez obzira da li vam se menjac ne cuje kada vozite i lako menjate brzine ono isto stari i gubi svojstvo podmazivanja zupcanika i lezaja u menjacu a samim tim povecava otpor koje menjac ima u odnosu na motor ( povecava potrosnju goriva i ubrzava trosenje sklopova i delova ) a ne mozete zamisliti sta moze da vam se desi ako vam menjac blokira pri brzini od 80 km na sat. Samo majstori koji odrzavaju automobile znaju kakav miris ima novo menjacko ulje i ono koje izvade iz menjaca posle xxx godina koriscenja ( smrad crknute macke ili trulih kostiju kako kome ).

 Naravno ovo ima svrhu samo ako mislite da taj automobil vozite na duze staze a ne od registracije do registracije

 Ako ste vlasnik novog automobila nemojte biti lenji odrzavajte ga redovno i necete imati velikih problema sa njim i sluzice vas kako treba kakva mu je i namena.

 Dobar deo ovog teksta nije vezan sa ovom temom ali ako se vlasnici tako odnose prema rashladnoj tecnosti verovatno se tako odnose i prema ostalim tecnostima i mazivima u automobilu

 NE POSTOJE LOSI AUTOMOBILI VEC SAMO NEODGOVORNI VLASNICI .

Edited by amladenbk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav svima.Imam jedan problem,kupio sam skoro bravu 1.9 jtd 2001i menjao sam hladnjak motora posto je ovaj stari na njemu propisao.E sad kad sam to sve promenio doslo vreme da se sipa nov antifriz i ja kupim ovaj crveni g12 a u sistemu je predhodno bio neki plavi ne znam koji i ja sipam taj crveni 2+2 litre i bude taman ne ispirajuci sistem od starog misleci da je taj skroz iscureo.Upalim auto i vidim da je pomesao antifriz sa starim posto je boja u posudi bila plavo crvena.E sad ja ne znam sta da radim,neki kazu nije to nista samo vozi a neki da obavezno menjam.I danas sam primetio da ima tek malko belicaste pene u posudi.Da li sme tako da se vozi?Molio bih za pomoc.Pozdrav i hvala unapred svima.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^  ma druze siguran sam, tol'ko vec nisam skrenuo :-)

Sad sam se bas skenjao.Opet moram da dajem 400 dindzi za litru antifriza,a trebace mi barem 3 ovaj put kad ga isperem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega,obavezno isperi hladnjak,izbaci sto vise mozes iz sistema,pa sipaj nov antifriz,ne valja da se mesaju...

Skidaj creva na najnizim mestima,gde god mozes,da bi sto vise izasao stari antifriz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Sale, moracu to ovih dana.Sad sam ga vec delimicno isprao sa ovim novim antifrizom :-) nego procedura ispiranja,ako se ne varam, je ta sto ispustis tecnost na najnizim tackama,sipas obicnu vodu pustis ga da malo radi onda opet sve ispustis i sipas mesavinu na kraju jel tako?? Hoce li mi stetiti ako ga vozim tako jos neko vreme??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,ispustis na najnizim tackama gde mozes i sipaj vodu,pusti ga da malo radi pa opet ispusti,sto vise ispustis to bolje. Pa onda sipaj antifriz,odzraci ako treba i teraj. A sad ,da li ce da skodi ako vozis ovako,to ne znam,ali i ako teras tako,nemoj dugo...sigurno da nesto postoji,jer antifrizi ne bi smeli da se mesaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...