Jump to content
FAS Goran
nnemke

Fiat Punto mk.2 - CODE signalizacija

Recommended Posts

Od skoro sam vlasnik ovog vozila, i imam nekoliko problema :wallbash: :

1. ne prima lepo gas ni na ravnom ni na nizbrdici ni na uzbrdici

2. 2 puta mi se desilo ovo sto cu opisati od kako sam ga kupio: :veryangry:

danas na brankovom mostu mi se ugasio i nije hteo 4 puta da krene, 2., 3., i 4. puta kada sam pokusao da pokrenem upalila mi se lampica na instrument tabli kljuc i ispod njega pise CODE, i posle 4. puta sam uspeo da ga startujem. inace 1. puta sam ga upalio i mozda sam uspeo sa njim da predjem 2,3 metra i opet se ugasio. i dok sam pokusavao da ga palim od 2. do 4. puta menjac mi se zablokirao i nisam mogao da ubacim u prvu. :question:

Izvinjavam se ako sam temu postavio na pogresnom mestu ili pise slicno o ovom problemu na forumu, za forum sam cuo od druga da postoji, rekao mi je malopre da izlozim probleme svoje. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice ovog prvog da ne prima lepo gas, moguce da ti je prljav leptir gasa pa treba da se ocisti.

Ako i dalje nece lepo da ubrzava, vec se muci postepeno, teraj kod majstora pa nek ti proveri lamelu.

Edited by Miki86

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice drugog problema,ne valja ti kljuc,mozda nije kodiran za tvoj auto,pa auto ga ne prepoznaje,cim ga ne prepoznaje vrsi blokadu motora s tim i menjaca (to ono zbog lopova kad ti cornu auto) treba da si dobio karticu sa kodom za kljuc,pa narezi novi kljuc i kodiraj ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, š'a ima? :thumbsup:

Malopre došao s mora, i ajde odmah da prijavim problem. :( Nekoliko puta mi se desilo za vreme ovog odsustva iz BG-a da neće da mi se ugasi signalizacija za kod ključ, i naravno ne mogu da startujem auto.

Koliko može biti ozbiljan kvar? Može li to imati veze sa alarmom, pošto on već odavno brljavi?

Nisam baš upoznat sad kodiranim ključevima, i iskreno ne znam uopšte na koju foru to funkcioniše. Ajde probaću da uzmem stari ključ pošto mi je ovo rezervni pa da vidim da li će se dešavati. Inače taj problem se javlja jako retko, ali plašim se da ne krene učestalije! :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Nema komentara na njegov problem?

E pa ja imam isti... Takođe mi ponekad ne gasi CODE lampicu, šta se dešava ne znam...

Dešava mi se to na oba ključa, i počelo je otprilike u isto vreme.

Nemam alarm, ali nemam ni tu karticu sa kodom.

Čitam ovde i zbunjen sam - da li da prepakujem ključeve (sumnjam da je do njih jer koja je verovatnoća da oba počnu da otkazuju odjednom)

Da li da menjam bravu? Da li je neka elektronika?

Pomozite, bar ako može neki savet kako da najbezbolnije proverim šta je u pitanju? Svaka opcija podrazumeva ne baš malo keširanje a ne bih metodom eliminacije da moram sve da menjam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zadnjih tri meseca mi se desilo dva puta da mi se upali lampica u obliku ključa, ali ugasi se kada ugasim auto i ne pali se više, pa me čisto zanima šta je to i koji bi mogao da bude razlog paljenja te lampice, računam da je bolje da pitam sad i da pokušam da rešim problem na vreme ako on postoji ustvari?

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo na taj način mi se i izgubi, pojavi se u vožnji, ja stanem sa strane, ugasim auto, upalim ga i lampica se ugasi. :thumbsup: ali nadam se da ne može da mi napravi neki veći problem kasnije?

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaru se danas upalila key code lampica i ne moze da startuje auto . U pitanju je punto 2 1.2 8v 2002 god.

U cemu je problem da danas sve bilo ok!?!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno mu krepalo nesto u kljucu i nece ga prepozna... Ima fora u upustvu kako da ga upali u slucaju nuzde... Ja je ne znam pro gozlaj malo pa ce nadjes... I ondak pravac bravar da kodira kljuc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili možda onaj namotaj koji očitava ključ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imobilajzer je taj koji cita CODE,saD moguce da je do njega,do kljuca ili je imobilajzer izgubio komunikaciju sa ecu-om...u svakom slucaju nije naivan kvar jer u slucaju zamene mora se menjati sve nov kljuc+imobilajzer+ECU

Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav fiatovci,imam problem,desilo mi se da na mom fiat puntu 2003g,imam fabricki radio kasetofon i nesto iz nekog razloga nije hteo da radi,upali se ali se nista ne cuje ali tada ni auto nije hteo ni da ocita kod kljuc tako da nisam mogao ni da ga upalim,par sekundi kasnije upali bez problema kada je i kasetofon poceo da radi,ne znam da li je to nesto povezano zajedno,kod kljuc i fabricki kasetofon,hvala unapred svima

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabricki kasetofon ima CAN zastitu tako da kad on pobrljavi nece ni auto da upali. Trebalo bi da si sa kolima dobio i karticu sa kodom za kas koji se ukucava kad se prvi put stavlja u auto. Ako ti se nekim slucajem to desi negde na putu jedino resenje je da otkacis dzekove iz radia i upalice iz prve ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim fiat punto 1.9 2000 disel

Bio sam nedelju dana odsutan i auto mi je stojao napolju,kada sam se vratio sasvim normalno je upalio,ali radio nije htao da se upali,i pomislio sam sutradan da odem kod majstora ali kad sam dosao u auto radio je bio sam ukljucen samo sam uneo code i normalno je radio posle nekoliko dana opet sam dosao u auto i sve normalno upalio ali radio opet ne mogu da ukljucim, ne radi nista na njemu, pa sam htao da vas pitam da li je neko imao slican problem i da li je ovo neki veci problem?

Pozdrav za clanove foruma

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima,

 

pojavio mi se novi problem na mom punticu 1.2 8v 2001 god. kad ubacim kljuc u bravu i dam kontakt i cekam da se zavrsi cekiranje, ostane upaljena lampica "code" u obliku malog zutog kljuca... i onda samo vregla, nece da upali... skinem ga sa kontakta, opet dam kontakt ona se ugasi i auto normalno upali... To mi se ranije desilo mozda jednom za tri meseca, ali sada je pocelo bas cesto da mi se desava, a danas sam jedva uspeo da upalim auto, kao da moram da mu nadjem dobar polozaj za kljuc da bi se ugasila lampica... U cemu je tu problem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomagajte hitno mi treba info dal se neoom desio slican problem..vozio sam auto sve normalno I kad sam hteo da upalim nisam mogao..na tabli mi sija code kljuc..odem kuci uzmem drugi kljuc sve isto nece da upali znaci vergla I sve ali code kljuc svetli I dalje I nece da upali..rasturim ja ispod volana onu plastiku sve ok barem na oko sro se kaze..dal se neoom desavao slican probleem?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitqo ali niko ne zna resenje ili barem kako da saznam sta je crklo..prosto mi je neverovatno da nece na o a kljuca sa upali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...