Jump to content
FAS Goran

Jim9

Members
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

About Jim9

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kupih Exide Premium EA612 61Ah. Ispratio ovaj originalni ovih dana, nije zeznuo ni jednom ali vidim da plafonjere kreću da se guše pri paljenju auta. Idem u Grčku za praznike i ne smem da rizikujem. U pitanju je bio Inzi Akü, turski. Tačno pet godine, ide ćaletu za Punta gde će verujem trajati još.
  2. Jel bi smetalo nešto ako stavim ovaj od 72Ah? Kontam da ne bi trebalo osim ako su Turci kao uštedu sa slabijim akumulatorom išli i sa manjim presekom kablova.
  3. Ispratiću ovaj fabrički, osim sto je jednom duže zaverglao nisam imao problem, ako štucne opet zameniću. 62Ah 500A ili 72Ah 640A je sledeći. Fabrički je 50Ah 250A.
  4. Ostavljao sam je 2h u početku. Ova je 8 jezgara, 6gb rama. Na 2h standby-a se uključi za sekundu, dve. Kad je standby isključen, uključi se za desetak sekundi, ne čeka se puno. Za sada ću ostaviti ovako dok ne vidim neki period kako se ponaša akumulator, a svakako ću proveriti koliko vuče na standby ako je sitno možda prebacim opet na 2h.
  5. Fabrički je, juna ulazi u šestu godinu. Stavio sam ga juče na onaj smart charger, bio je na 90%. Svejedno, svakako ću morati da razmisljam o novom u narednom periodu, bar 60 Ah.
  6. Ima opciju da uđe u standby na 2h/24h/7dana/trajno i onda se uključi za 2 sekunde i bude na ekranu gde je bila kad si ugasio auto ali ja sam standby isključio. Uvek se iznova uključuje i za 10-15 sekundi je spremna. Super je multimedija, stvarno progleda auto. Kamere napred i nazad olakšavaju vožnju prilično.
  7. Ne cuje se ništa. Na tačno 15 minuta (u sekundu) se spusti sa 0.17A na 0A. Verujem da komp radi nešto tih 15 minuta. Mislio sam da konstantno vuče po 0.17A, tako da mi je ovih 15 minuta OK. Nisam merio nikad ranije potrošnju, pogotovo ne da ne prekidam kolo, možda Tipo tako radi da posle 15 minuta gasi sve uređaje, a pre toga vuče 0.17A. Originalni radio si mogao neko vreme da uključiš i pored toga sto je auto ugašen, multimedija radi samo uz kontakt. Možda je to, da komp i dalje šalje struju do 15 minuta nakon gašenja jer misli da multimedija radio kao i originalni radio. Ispratiću svakako, pa ćemo videti.
  8. Nije pumpa za vodu. Body comp nešto radi, jer kad izvučem osigurac za napajanje Body Comp-a smanji se potrošnja na 30mA.
  9. Update Sinoc zaključam auto, izmerim struju bez prekidanja kola, 0.17A i ostavim otvorenu haubu. Posle oko 2h izmerim struju i ne očitam ništa, 0A, podesim na mA, isto 0A. Onda opet zaključam auto, izmerim struju 0.17A i ostavim otvorenu haubu do ujutru. Danas se probudim, izmerim 0A. Rekoh možda unimer izbaguje, da ga proverim pa dok on očitava 0A ja na daljinskom otkljucam/zakljucam auto i struja krene da raste i opet opadne do 0.17A. Znaci unimer meri dobro. Uzmem GoPro, postavim da snima unimer kontinuirano, fiksiram žice i dodjem posle oko sat vremena. Unimer se ugasio. Pogledam snimak na GoPro-u i vidim da je nakon 15 minuta struja pala sa 0.17A na 0.00A. Unimer radio nakon toga još pet minuta i ugasio se. Ponovim sve još jednom, da vidim da li je slučajnost, i opet isto, struja nakon sto zaključam je 0.17A i onda tačno nakon 15 minuta padne na 0A. Ispratiću ovih dana, nadam se da je to to i da je ono otežano verglanje do fabričkog 50Ah 250A koji nakon pet godina ne može da istera auto + dodatnu multimediju i kamere. A da auto ovih 0.17A drži tih 15 minuta dok verovatno ne pogasi sve module i da nakon toga prestane da vuče struju. Videćemo.
  10. Pre nedelju dana ubacio kinesku multimediju, sa prednjom ADAS kamerom i zadnjom AHD kamerom. Multimedija je malo naprednija od ovih sa KP, 6/64gb, super sve radi, odlično se cuje, sve ok. Blinkala km sto sam očekivao, odradio proxy gde je prepoznao da ga nema radio a multimediju komp prepoznao kao ETM i na kraju nije izvršio upis jer kineske multimedije koje idu preko CAN adaptera ne dozvoljavaju upis. Proy zavrsen i km nije više blinkala. Juče ujutru pođem u kupovinu i auto je upalio na prvu ali je zaverglao malo duže. Ugasim, vidim zaboravio sam sijalicu u kabini da ugasim prethodne noći i rekoh to je sigurno. Za svaki slučaj izmerim struju koju vuče na ugašeno (zaključan auto) i OK je, 0.25A i posle desetak sekundi padne na 0.01A. Medjutim ako ne prekidam kolo i odmah izmerim vuče oko 0.17. Snimak na linku https://www.dropbox.com/scl/fi/s8y3aeixilacaeih87uv1/Video-21.4.24.-14-49-23.mov?rlkey=x9sbpaubc0gf2k733mmnwif1b&dl=0 Odradio sam sledeće: - Skinuo F36 osigurac koji je za multimediju/klimu/EOBD/USB - Vuče istu struju 0.17A - Otkacio multimediju sa napajanja - Vuče isto 0.17A - Vratio originalnu multimediju - Isto vuče 0.17A - Odradio proxy sa originalnom multimedijom da vratim podešavanja na inicijalno - Isto vice 0.17A - Skidao jedan po jedan sve osigurace iz kabine nema promene. - Počeo da skidam osigurace iz motornog prostora F2 skinuo i curenje struje se smanjilo sa 0.17A na 0.14A. - Vratio F2 a sknio F1 i curenje se smanjilo skroz. F1 je +30 za BCM, kontam da tu ide sve i da nema šanse da nadjem šta je. Multimedija definitivno nije ta koja vuče struju, možda je ta koja je nešto zeznula inicijalno komp ili već šta ali kad je raskacim i dalje postoji curenje struje od 0.17A i kod fabričke i bez multimedije uopšte. Greske koji je izbacivao na dojagnostici (na tabli ništa) tokom svog ovog isprobavanja su: - U1001-87, B1A00-68 i B10AA-4A - zbog multimedije za koju ne prepoznaje šta je. - C1200-1F - Battery Voltage - Circuit Intermittent - vezano za skidanje/stavljanje kleke pretpostavljam. - U193B-29 - Parking senzori trenutno nedostupni. Ova greska mi se javljala ranije prilikom konektovanja ELM-a u OBD džek. Ako neko može da pomogne šta dalje bio bih zahvalan.
  11. Par informacija ako nekome bude zatrebalo. Ugradio sam aftermarket radio (Hizpo 8 cores/ 6gb/64gb adas cam/parking cam) Sve na prvu radi ok osim sto kilometraža blinka. Odradio proxy alignment, gde kaže nema ga radio i Entertainment Telematic Node (ETM). Jedino te dve stavke stoje crvene. Na kraju procesa na 99% traži plavi adapter da bi se nastavilo sa Proxijem na (ETM-u) - tu pokaže bezuspešno. Nakon toga kilometri više ne blinkaju ali pri prvom paljenju izbaci grešku check engine gde Multiecuscan očita U0002-00 - C-CAN line error. Grešku sam obrisao i više je ne javlja. To je to.
  12. Isto kao fabrički ali sam uzeo sa malo boljim čipom, radio TDA7708 / amplifier TDA7851. Ovo sto prodaju kod nas je sa TSC4745 / YD738.
  13. Odradio jedan upgrade. Hizpo 8 cores / 6 gb / 64 gb. Direktno iz Kine za 180€ sa carinom, kod nas po oglasima traže 200€ za 4 cores / 1gb / 16gb. Sve radi super.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...