Rajkovicbg 5 Posted December 16, 2023 Danas mi se prilikom paljenja dogodila situacija je da je auto radio par sekundi nakon čega se ugasio. Prilikom ponovnog paljenja upalila se check engine lampica i auto je poceo da trokira u leru kao i prilikom dodavanja gasa. Odvezao sam do 3km do kuma nakon čega se osetio neprijatan miris u kolima. Otvorio sam haubu i u predelu usisne grane je izlazio neko dim kao od uljnih para. Nissm nikada imas slicni situaciju pa ne znam da li bi smeo da vozim kola 15km do servisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted December 16, 2023 Da li si proverio nivo ulja i nivo rashladne tečnosti?Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 85 Posted December 17, 2023 Imao sam isti problem, ugasi se pri paljenju a posle trokira uz check engine lampicu.Nisam primetio nikakav dim ili miris.Sipao nakon toga benzin 100 oktana i nikad više problem od tada, ima dve godine. 1 italiano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted December 17, 2023 Kad je hladnije ujutro, Fiatov 1.4 16v trazi 100 oktanski benzin i nema problema, provereno! U prevodu: nas obican benzin nema potrebnih 95 oktana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rajkovicbg 5 Posted December 17, 2023 Auto je koristi svaki dan. Ponekad se desavalo da malo vise vergla prilikom paljenja i par puta nije upalio iz prve za 2 godine. Drugij problema sa kolima nije bilo. Sipam iskljucivo 95 na NIS-u. Antifriz i motorno ulje je skoro na maksimumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 474 Posted December 17, 2023 Predji na 100 1 Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla83 1 Posted December 17, 2023 Ja sipam naizmenicno 95 i 100 i nikada nije bilo nikakvih problema sa jutarnjim paljenjem cak i na minusu, pali podjedanko dobro i sa 95 i sa 100. 1 Jim9 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 629 Posted December 19, 2023 Ja imam taj motor, sipam isključivo ono što je propisano, tj neko zeleno gorivo na pumpi, to je onaj najjeftiniji, 95 oktana i nikad nikakav problem nisam imao. To sve izgleda kao da je zbog vlage, nastao problem sa kablovima, svećicama... Neprijatan miris bi trebalo da bude od loše sagorelog goriva. Ako imaš vremena, poskidaj kablove, pregledaj da li je negde neki oksidirao, očisti kontakte, naprskaj nekim finim kontakt sprejom i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites