moron 3692 Posted October 1, 2021 (edited) Tema bi mogla da počne sa PR saopštenjem koje je pre nekoliko dana objavljeno na većini domaćih auto portala, uglavnom pod naslovom “Hondin CR-V „Black Edition“ stigao u Srbiju”. Pre nego se bliže dotaknem te vesti ( i šta „Black Edition“ u smislu PR saopštenja kao benefite “donosi” ili "ne donosi" kupcu ), podsećanje da je aktuelna, peta generacija modela HONDA CR-V, u Srbiji predstavljena oktobra 2018. godine. U početku je kao SUS verzija bila dostupna sa manuelnim i CVT menjačem ( 1,5T motor 173 ks/193 ks ), a u leto 2021. iz ponude ukinuta je verzija sa manuelnim menjačem, kao 2WD ili 4WD. Hibridna verzija, koja poseduje benzinski agregat od 145KS i elektro motor od 184KS, predstavljena je krajem novembra 2019. godine, kao 2WD ili 4WD. Od početka su postojala četiri paketa opreme ( Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive ), s tim da hibrid nije nudjen u Comfort paketu, a koji paket je nedavno ukinut iz ponude i u SUS varijanti. Cene modela nisu menjane od početka prodaje, mada je od tada prošlo skoro tri godine. Jedino se menjaju povremene prodajne akcije. Na početku ovog teksta pomenuti "Black Edition" se sada nudi kao poseban paket opreme samo za hibridnu verziju, a cenovno je pozicioniran izmedju Elegance i Lifestyle. Da bi se lakše shvatilo šta (ne) donosi Black Edition (kod hibrida), pomenuću da za prelazak sa Elegance na Lifestyle treba izdvojiti dodatnih 3.000 evra (bez razlike da li je SUS ili hibrid verzija), a da se za taj dodatni novac u Lifestyle paketu dobije dodatno ( na Elegance ) sledeće: Kožni enterijer Sistem - „Smart entry” Sistem za mrtav ugao BSI Sistem za unakrsni saobraćaj CTM Zatamnjena stakla pozadi Krovne uzdužne šine LED svetla za maglu Električni podešavanje lumbalnog dela naslona sedišta suvozača Manuelno podešavanje visine suvozačevog sedišta Grejač brisača prednjeg vetrobrana Aktivna svetla za ugao Ambijantalno osvetljenje. Sa druge strane, sada, ako kod hibrida želite novi Black Edition paket, doplata na Elegance iznosi 2.500 evra, a za taj novac kupac dobije dodatno na Elegance opremu sledeće: Kožni enterijer (prednja sedišta sa oznakom „Black edition“) Sistem – „Smart entry“ Aluminijumski točkovi 18“ u crnoj boji LED svetla za maglu Unutršnja lajsna – „Dark Wood Effect“ Tamno-hromirane spoljašnje lajsne (prednja maska, svetla za maglu, donja lajsna na vratima, prtljažnik) Unutrašnjost fara u crnoj boji Zatamnjena zadnja svetla Unutrašnje lajsne „Piano Black“ (upravljač, infotainment, komande klima uređaja, unutrašnje ručke vrata) Dakle, Lifestyle je skuplji od Black Edition za samo 500 evra, ali, ako odlučite da "uštedite" tih 500 evra, nećete od opreme dobiti sledeće: Sistem za mrtav ugao BSI Sistem za unakrsni saobraćaj CTM Krovne uzdužne šine Električni podešavanje lumbalnog dela naslona sedišta suvozača Manuelno podešavanje visine suvozačevog sedišta Grejač brisača prednjeg vetrobrana Aktivna svetla za ugao Ambijantalno osvetljenje. Ali, dobićete i pravo "brdo crnih detalja", pa i potpuno crne felne od 18", umesto crno sivih felni od 18" ... Tek, "ko voli, nek' izvoli" Edited October 10, 2021 by neshaoct formatiranje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 10, 2021 Honda CR-V Black Edition Black Edition je stigao u Srbiju i spreman za isporuku odmah. Najprodavaniji Hondin SUV na svetu od sada i u svom Black Edition paketu opreme i to po specijalnim uslovima finansiranja. Vožnja je sada još uzbudljivija i prefinjenija, a crni detalji u Crystal Black Pearl boji čine CR-V model još elegantinijim i luksuznijim. Ovaj prostrani i aerodinamični model jedinstvenog dizajna odlukuje komforan, relaksirajući ambijent kombinovan sa praktičnošću i pogodnostima velike kabine. Sa inteligentnim hibridnim pogonskim agregatom uz pomoć inteligentne Multi-Mode Drive (i-MMD) tehnologije koji automatski bira između električnog, hibridnog ili klasičnog pogona CR-V Black Edition donosi manju potrošnju goriva i manje emisije CO2. CR-V Black Edition Pogledajte koji su to noviteti koji se ističu kod ovog modela: Tamna definicija Crno-hromirane lajsne i ukrasi naglašavaju dinamični oblik modela CR-V Black Edition. Sasvim crn Crni paneli vrata sa efektom zrnaste strukture drveta i ukrasi na konzoli uklapaju se u druge tamne elemente enterijera kjao što su ručice na vratima u boji Piano Black, ručica menjača i ukras volana. Tamna umetnost Sportski crni aluminijumski točkovi od 18” sa crno obojenim ogledalima pridodaju tamnijem karakteru Black Edition modela. Luksuzna koža CR-V u svom crnom izdanju ima štepovana Black Edition kožna sedišta koja nadopunjuju tamni sportski stil i prostrani enterijer. Povezanost Nikad nije bilo jednostavnije ostati u toku sa dešavanjima; sa ekranom osetljivim na dodir od 7 inča u punom koloru, naš informativno zabavni sistem ima sve što vam treba. Komfor i pogodnost CR-V je tako prostran. Otvoreni, prozračni utisak stvara relaksirajući i komforan ambijent kombinovan sa praktičnošću i pogodnostima velike kabine. Kvalitet i dizajn Prostranost modela CR-V, u kombinaciji sa jedinstvenim, sportskim dizajnom pruža zadovoljstvo u vožnji za vas i vaše putnike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2021 PolovniAutomobili: 2015. Honda CR-V Četvrta generacija Honde CR-V ne gubi na popularnosti kod naših vozača, iako se njen naslednik uveliko nalazi na tržištu. To interesovanje možda ima veze sa činjenicom da se još samo tada nudila sa dizel agregatom, mada i na polju dizajna ima šta da pokaže. Svestrano vozilo sa visokom pouzdanošću univerzalni je san velikog broja vozača. Primerak na testu došao je iz Italije, a vlasnik se nije libio da ''pojača'' paket opreme sopstvenim intervencijama. Koliko je u tome uspeo i kako se vozi CR-V četvrte generacije, pogledajte u najnovijem testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 21, 2022 Do kraja godine i nova Honda CR-V U Hondi pripremaju novu, već šestu generaciju crossovera CR-V, pri čemu neke informacije kažu da će premijera ovog noviteta biti još tokom ove godine. Do tada, jedan procureli patentni render već sada otkriva njegov izgled. Uz novi dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model (dugačak 4623 mm). Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, moguće je da će postojati i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. U gami bi trebalo da se nađu hibridne verzije, pa se tako nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2022 Ovako će izgledati nova Honda CR-V Honda CR-V pojavila se u asortimanu 1995. godine. Danas se na montažnoj liniji pravi peta generacija ovog SUV-a, koja je predstavljena 2016. godine, a tri godine kasnije je dobila restajling. Sada kompanija testira potpuno novu generaciju, a špijunske fotografije kamufliranih vozila već su više puta objavljivane na internetu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted March 3, 2022 On 2/21/2022 at 8:33 PM, neshaoct said: U gami bi trebalo da se nađu hibridne verzije, pa se tako nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora Ovo je AutoBlog pogrešno preneo, jer 212 ks "sistemske snage" ( hibridnog sklopa) ima samo 2,0 hibrid iz Accorda ili CRVa ( pri čemu je u tom sklopu EM snage 184 ks, a SUS motor ima mislim 147 ks ili tako nešto ), dok je hibrid 1,5 dostupan u dve varijante ( jedna je sa EM od 109 (Jazz), a druga sa EM od 130 ks ( HRV, Insight ...), pri čemu tu drugu u USA deklarišu sa oko 150 ks sistemske snage ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted April 12, 2022 Dosta afirmativna recenzija. Sad, koliko je realna, "Bog dragi da pomogne" Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 17, 2022 OSV: 2022. Honda CR-V Hybrid Uskoro će neelektrifikovani motori biti stvar prošlosti. Oni već jesu prošlost u Honda CR-V ponudi, sada u potpunosti zasnovanoj na hibridnoj tehnologiji koju Honda zove e:TECHNOLOGY i-MMD. CR-V nikada nije bio automobil koji se ljudima dopadne još dok čitaju njegove specifikacije, već nakon što ga provozaju, osete, napune porodicom. Mnogi od onih koji su to iskusili verovatno neće ni pogledati alternative pre nego što zamene svoju drugu, treću, četvrtu ili ranu petu generaciju CR-V sa ovim poboljšanim modelom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 24, 2022 Hova Honda CR-V na prvim slikama U Hondi pripremaju novu, već šestu generaciju crossovera CR-V, pri čemu neke informacije kažu da će premijera ovog noviteta biti još tokom ove godine. Do tada, nekoliko ''procurelih'' slika otkriva njegov izgled. Doduše, ovo na slikama je verzija za kinesko tržište pa ostaje da se vidi koliko (i da li) će se razlikovati varijanti za ostala tržišta. Uz novi dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023. će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1.680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm. Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. Kinezi će novi CR-V dobiti sa 1.5 turbo benzincem sa 193KS, a u ostatku sveta bi trebalo da senađu hibridne verzije. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 31, 2022 Najavljena nova Honda CR-V Iz Honda je stigla i zvanična najava da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom predstojećeg leta. Pored toga, objavljeno je i nekoliko najavnih slika koje otkrivaju delove prednjeg i zadnjeg kraja ovog modela. Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023. odlikovaće i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1.680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm. Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. Kinezi će novi CR-V dobiti i sa 1.5 turbo benzincem sa 193KS, a u ostatku sveta će se nuditi hibridne verzije. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom, kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted May 31, 2022 On 4/17/2022 at 1:00 PM, neshaoct said: OSV: 2022. Honda CR-V Hybrid Uskoro će neelektrifikovani motori biti stvar prošlosti. Oni već jesu prošlost u Honda CR-V ponudi, sada u potpunosti zasnovanoj na hibridnoj tehnologiji koju Honda zove e:TECHNOLOGY i-MMD. CR-V nikada nije bio automobil koji se ljudima dopadne još dok čitaju njegove specifikacije, već nakon što ga provozaju, osete, napune porodicom. Mnogi od onih koji su to iskusili verovatno neće ni pogledati alternative pre nego što zamene svoju drugu, treću, četvrtu ili ranu petu generaciju CR-V sa ovim poboljšanim modelom: Zaista vrlo detaljam prikaz CRV-a hibrida, kakav do sada nisam imao prilike gledati. Ali je tester napravio i jednu baš apsurdnu grešku u navodjenju WLTP podataka i čudi me da sam to nije primetio. On pravilno kaže da je WLTP deklaracija potrošnje lošija nego kod RAV-a hibrida. A onda kaže da po WLTP-u CRV hibrid navodno ima manju emisiju CO2 od konkurenata koje je prethodno pomenuo. A to nije tačno. Oko CO2 je za CRV omaškom koristio NEDC deklaraciju, a za RAV-a WLTP. CRV hibrid ima lošiji WLTP CO2 od RAV-a hibrida. Zato u Srbiji za RAV hibrid i može da se dobije eko subvencija, a za CRV ne može. Granica za subvenciju u 2022. je kod nas 140 grama CO2 po WLTP. RAV je tačno ispod crte. "Za gram". A CRV je za malo iznad. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted June 23, 2022 Po rezultatima prodaje u svetu u 2021. godini sa prodata 903.000 komada CRV je bio drugi u svom segmentu i treći generalno, a otkrivanje naslednika je vremenski sve bliže. https://www.cnet.com/roadshow/news/2023-honda-cr-v-interior-preview-july-12-reveal/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 27, 2022 Unutrašnjost nove Honde CR-V Honda je još ranije zvanično potvrdila da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom predstojećeg leta. Sada stiže najava da ćemo više saznati 12. jula, a objavljena je i prva fabrička fotografija unutrašnjosti. Slika pruža pogled na novu kabinu CR-V-a, pri čemu se zapaža sličnost sa enterijerom novog Civica. Iako izgledaju slično, postoje i razlike. Između ostalog tu su razlike u centralnoj konzoli, kao i izmenjenoj gornjoj ploči sa većim otvorima za ventilaciju i restilizovanim panelima vrata. Još ranije je inče objavljeno i nekoliko najavnih slika koje otkrivaju delove prednjeg i zadnjeg kraja ovog modela. Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm. Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. U zavisnosti od otržišta, novi CR-V će biti dostupan sa 1.5 turbo benzincem, kao i sa hibridnim verzijama. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom, kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2022 Nova Honda CR-V zvanično Honda je još ranije zvanično potvrdila da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom leta, a to se desilo danas. Bar što se tiče verzije za Severnu Ameriku. Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 odlikuju i veće dimenzije u odnosu na dosadašnji model. Automobil je naime duži za 69 mm, širi 10 mm, a međuosovinsko rastojanje je produženo za 40 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 18 i 19 inča. Baza za novi CR-V je Hondina poboljšana globalna arhitektura za koju proizvođač kaže da pruža glatkiju vožnju i veću stabilnost. U novoj unutrašnjosti se zapaža sličnost sa enterijerom novog Civica. Iako izgledaju slično, postoje i razlike. Između ostalog tu su razlike u centralnoj konzoli, kao i izmenjenoj gornjoj ploči sa većim otvorima za ventilaciju i restilizovanim panelima vrata. Digitalna instrument tabla je inače od 7.0 inča, dok je ekran infortainmenta od 7.0 do 9.0 inča, u zavisnosti od verzije. Pominju se i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot, Bose audio sistem sa 12 zvučnika... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem nadgledanja mrtvog ugla, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. U Severnoj Americi će u paleti biti dostupni modifikovani 1.5 turbo četvorocilindrični benzinac sa 190KS i 243Nm (uz CVT menjač i 4x4 pogon), kao i hibridna verzija sa 2.0 četvorocilindrašem i parom elektromotora (sa kombinovanih 204KS i 335 Nm). Novi CR-V na američko tržište stiže kasnije ovog leta, ali još nije poznato po kojoj ceni. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted November 7, 2022 Ako ja dobro razumem ovo dvoje sa "Motormouth"-a, skoro sve ostalo u toj klasi je bolja kupovina od novog CRV-a Mada, nije mi jasan jedan deo. Jer, ako je ovo u pitanju test verzije 1,5T CVT (kako to kažu na 0:26), otkud onda instrument tabla hibrida ( na 13:38 ), na kojoj se jasno vidi prikaz statusa napunjenosti baterije hibridnog sklopa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 12, 2022 Honda CR-V i u verziji sa gorivim ćelijama Honda je potvrdila da će lansirati novu verziju svog krosovera CR-V, i to sa vodoničnim gorivim ćelijama. CR-V na vodonik stiže 2024. godine i proizvodiće se u Merisvil fabrici u Ohajo gde se proizvodio sportski NSX. Honda za sada nije objavila nikakve detalje o ovom novitetu, ali se više informacija očekuje u narednom periodu. U svakom slučaju, ovakvo vozilo će pomoći Hondi da postigne svoj cilj da BEV i FCEV vozila predstavljaju 100% njihove globalne prodaje automobila do 2040. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted February 4, 2023 Čujem danas da se proizvodnja aktuelnog CRV-a okončava krajem marta. Naravno, biće ga u ponudi još neko vreme ( bar do kraja leta, jer nova generacija će biti predstavljena na jesen ). A planirana je za vreme Sajma i neka akcija za CR-V ( navodno ih imaju dosta "u stizanju" za mart i april ). A ako sam dobro zapamtio, aktuelna generacija je u Srbiji do sada prodata u količni od nešto preko 500 komada ( prodaja je startovala krajem 2018. ). 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 162 Posted October 18, 2023 Nova generacija.. Ne priznajem ništa dok kolega @moron ne da svoj sud 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted October 18, 2023 Pa, videćemo sve to kada se kod nas uživo pojavi (što će vrlo brzo, valjda idući mesec) i kada bude mogao da se opušteno i normalno provoza. 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted October 24, 2023 Carwow: New Honda CR-V review: Better than VW & Skoda? 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted October 25, 2023 Baš gledao danas, nije ga nešto nahvalio! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 162 Posted October 25, 2023 NIje..zato sam se i iznenadio kad ga je na kraju stavio u "shortlist" kategoriju..na osnovu recenzije više sam ga očekivao u "consider" kategoriji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted October 25, 2023 Da se ne zameri! 1 Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted October 25, 2023 Ako mu je bilo do primene istih aršina, test sa bananom bi valjda obavio i sa Tiguanom Dosta mi ovo liči na skorije testove Mazde od strane "Vrelih guma" Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3692 Posted November 17, 2023 Objavljen je cenovnik za Srbiju za novi hibridni CRV u AWD varijanti (ne postoji kao 2WD). Ovaj put ima skoro 470 cm (stari je bio 460 cm). Samo dva paketa oprema, a već donji paket je dosta (pa ima i kožni enterijer). Prelaskom na gornji paket (za dodatnih 3.500 evra) se dobija: BOSE ozvučenje, grejanje zadnjih sedišta, hladjenje prednjih sedišta, adaptivni LED, HUD i kamere sa prikazom 360 stepeni. A cene su 52.490 i 55.990. Dosta jake cene. Mada, recimo, novi Nissan X-Trail (koji je kraći 1-2 cm), ako je hybrid, AWD i ako ima kožni enterijer (Tekna Premium), kod nas košta oko 54.000 (ali ako želite BOSE, mora da se doplati). 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites