Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Tema bi mogla da počne sa PR saopštenjem koje je pre nekoliko dana objavljeno na većini domaćih auto portala, uglavnom pod naslovom “Hondin CR-V „Black Edition“ stigao u Srbiju”.


Pre nego se bliže dotaknem te vesti ( i šta „Black Edition“ u smislu PR saopštenja kao benefite “donosi” ili "ne donosi" kupcu ), podsećanje da je aktuelna, peta generacija modela HONDA CR-V, u Srbiji predstavljena oktobra 2018. godine. 

 

U početku je kao SUS verzija bila dostupna sa manuelnim i CVT menjačem ( 1,5T motor 173 ks/193 ks ), a u leto 2021. iz ponude ukinuta je verzija sa manuelnim menjačem, kao 2WD ili 4WD.

 

Hibridna verzija, koja poseduje benzinski agregat od 145KS i elektro motor od 184KS, predstavljena je krajem novembra 2019. godine, kao 2WD ili 4WD.

 

Od početka su postojala četiri paketa opreme ( Comfort, Elegance, Lifestyle i Executive ), s tim da hibrid nije nudjen u Comfort paketu, a koji paket je nedavno ukinut iz ponude i u SUS varijanti.

 

Cene modela nisu menjane od početka prodaje, mada je od tada prošlo skoro tri godine. Jedino se menjaju povremene prodajne akcije.

 

Na početku ovog teksta pomenuti "Black Edition" se sada nudi kao poseban paket opreme samo za hibridnu verziju, a cenovno je pozicioniran izmedju Elegance i Lifestyle. Da bi se lakše shvatilo šta (ne) donosi Black Edition (kod hibrida), pomenuću da za prelazak sa Elegance na Lifestyle treba izdvojiti dodatnih 3.000 evra (bez razlike da li je SUS ili hibrid verzija), a da se za taj dodatni novac u Lifestyle paketu dobije dodatno ( na Elegance ) sledeće:

 

  1. Kožni enterijer
  2. Sistem - „Smart entry”
  3. Sistem za mrtav ugao BSI
  4. Sistem za unakrsni saobraćaj CTM
  5. Zatamnjena stakla pozadi
  6. Krovne uzdužne šine
  7. LED svetla za maglu
  8. Električni podešavanje lumbalnog dela naslona sedišta suvozača
  9. Manuelno podešavanje visine suvozačevog sedišta
  10. Grejač brisača prednjeg vetrobrana
  11. Aktivna svetla za ugao
  12. Ambijantalno osvetljenje.

 

Sa druge strane, sada, ako kod hibrida želite novi Black Edition paket, doplata na Elegance iznosi 2.500 evra, a za taj novac kupac dobije dodatno na Elegance opremu sledeće:

 

  1. Kožni enterijer (prednja sedišta sa oznakom „Black edition“)
  2. Sistem – „Smart entry“
  3. Aluminijumski točkovi 18“ u crnoj boji
  4. LED svetla za maglu
  5. Unutršnja lajsna – „Dark Wood Effect“
  6. Tamno-hromirane spoljašnje lajsne (prednja maska, svetla za maglu, donja lajsna na vratima, prtljažnik)
  7. Unutrašnjost fara u crnoj boji
  8. Zatamnjena zadnja svetla
  9. Unutrašnje lajsne „Piano Black“ (upravljač, infotainment, komande klima uređaja, unutrašnje ručke vrata)

 

Dakle, Lifestyle je skuplji od Black Edition za samo 500 evra, ali, ako odlučite da "uštedite" tih 500 evra, nećete od opreme dobiti sledeće:

 

  1. Sistem za mrtav ugao BSI
  2. Sistem za unakrsni saobraćaj CTM
  3. Krovne uzdužne šine
  4. Električni podešavanje lumbalnog dela naslona sedišta suvozača
  5. Manuelno podešavanje visine suvozačevog sedišta
  6. Grejač brisača prednjeg vetrobrana
  7. Aktivna svetla za ugao
  8. Ambijantalno osvetljenje.

 

Ali, dobićete i pravo "brdo crnih detalja", pa i potpuno crne felne od 18", umesto crno sivih felni od 18" ...

 

Tek, "ko voli, nek' izvoli" :)

 

crv 001.jpgcrv 002.jpg

crv_003.jpg crv_004.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CR-V Black Edition

 

Honda CR-V_Black_Edition 1.jpg

 

Black Edition je stigao u Srbiju i spreman za isporuku odmah.

Najprodavaniji Hondin SUV na svetu od sada i u svom Black Edition paketu opreme i to po specijalnim uslovima finansiranja. Vožnja je sada još uzbudljivija i prefinjenija, a crni detalji u Crystal Black Pearl boji čine CR-V model još elegantinijim i luksuznijim. Ovaj prostrani i aerodinamični model jedinstvenog dizajna odlukuje komforan, relaksirajući ambijent kombinovan sa praktičnošću i pogodnostima velike kabine. Sa inteligentnim hibridnim pogonskim agregatom uz pomoć inteligentne Multi-Mode Drive (i-MMD) tehnologije koji automatski bira između električnog, hibridnog ili klasičnog pogona CR-V Black Edition donosi manju potrošnju goriva i manje emisije CO2.

 

Honda CR-V_Sportline.jpg

 

CR-V Black Edition

Pogledajte koji su to noviteti koji se ističu kod ovog modela:

Tamna definicija

Crno-hromirane lajsne i ukrasi naglašavaju dinamični oblik modela CR-V Black Edition.

Sasvim crn

Crni paneli vrata sa efektom zrnaste strukture drveta i ukrasi na konzoli uklapaju se u druge tamne elemente enterijera kjao što su ručice na vratima u boji Piano Black, ručica menjača i ukras volana.

Tamna umetnost

Sportski crni aluminijumski točkovi od 18” sa crno obojenim ogledalima pridodaju tamnijem karakteru Black Edition modela.

Luksuzna koža

CR-V u svom crnom izdanju ima štepovana Black Edition kožna sedišta koja nadopunjuju tamni sportski stil i prostrani enterijer.

Povezanost

Nikad nije bilo jednostavnije ostati u toku sa dešavanjima; sa ekranom osetljivim na dodir od 7 inča u punom koloru, naš informativno zabavni sistem ima sve što vam treba.

Komfor i pogodnost

CR-V je tako prostran. Otvoreni, prozračni utisak stvara relaksirajući i komforan ambijent kombinovan sa praktičnošću i pogodnostima velike kabine.

Kvalitet i dizajn

Prostranost modela CR-V, u kombinaciji sa jedinstvenim, sportskim dizajnom pruža zadovoljstvo u vožnji za vas i vaše putnike.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2015. Honda CR-V 

 

Četvrta generacija Honde CR-V ne gubi na popularnosti kod naših vozača, iako se njen naslednik uveliko nalazi na tržištu. To interesovanje možda ima veze sa činjenicom da se još samo tada nudila sa dizel agregatom, mada i na polju dizajna ima šta da pokaže. Svestrano vozilo sa visokom pouzdanošću univerzalni je san velikog broja vozača. Primerak na testu došao je iz Italije, a vlasnik se nije libio da ''pojača'' paket opreme sopstvenim intervencijama. Koliko je u tome uspeo i kako se vozi CR-V četvrte generacije, pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do kraja godine i nova Honda CR-V

 

222679-honda crv.jpg

 

U Hondi pripremaju novu, već šestu generaciju crossovera CR-V, pri čemu neke informacije kažu da će premijera ovog noviteta biti još tokom ove godine. Do tada, jedan procureli patentni render već sada otkriva njegov izgled.

 

Uz novi dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model (dugačak 4623 mm). Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, moguće je da će postojati i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. U gami bi trebalo da se nađu hibridne verzije, pa se tako nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati nova Honda CR-V

 

Honda CR-V pojavila se u asortimanu 1995. godine. Danas se na montažnoj liniji pravi peta generacija ovog SUV-a, koja je predstavljena 2016. godine, a tri godine kasnije je dobila restajling.

Sada kompanija testira potpuno novu generaciju, a špijunske fotografije kamufliranih vozila već su više puta objavljivane na internetu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/21/2022 at 8:33 PM, neshaoct said:

U gami bi trebalo da se nađu hibridne verzije, pa se tako nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora

Ovo je AutoBlog pogrešno preneo, jer 212 ks "sistemske snage" ( hibridnog sklopa) ima samo 2,0 hibrid iz Accorda ili CRVa ( pri čemu je u tom sklopu EM snage 184 ks, a SUS motor ima mislim 147 ks ili tako nešto ), dok je hibrid 1,5 dostupan u dve varijante ( jedna je sa EM od 109 (Jazz), a druga sa EM od 130 ks ( HRV, Insight ...), pri čemu tu drugu u USA deklarišu sa oko 150 ks sistemske snage ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Honda CR-V Hybrid

 

Uskoro će neelektrifikovani motori biti stvar prošlosti. Oni već jesu prošlost u Honda CR-V ponudi, sada u potpunosti zasnovanoj na hibridnoj tehnologiji koju Honda zove e:TECHNOLOGY i-MMD.

CR-V nikada nije bio automobil koji se ljudima dopadne još dok čitaju njegove specifikacije, već nakon što ga provozaju, osete, napune porodicom. Mnogi od onih koji su to iskusili verovatno neće ni pogledati alternative pre nego što zamene svoju drugu, treću, četvrtu ili ranu petu generaciju CR-V sa ovim poboljšanim modelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hova Honda CR-V na prvim slikama

 

honda cr-v 02.jpg

 

U Hondi pripremaju novu, već šestu generaciju crossovera CR-V, pri čemu neke informacije kažu da će premijera ovog noviteta biti još tokom ove godine. Do tada, nekoliko ''procurelih'' slika otkriva njegov izgled. Doduše, ovo na slikama je verzija za kinesko tržište pa ostaje da se vidi koliko (i da li) će se razlikovati varijanti za ostala tržišta.

 

honda cr-v 01.jpg

 

Uz novi dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023. će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1.680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm. Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika.

Kinezi će novi CR-V dobiti sa 1.5 turbo benzincem sa 193KS, a u ostatku sveta bi trebalo da senađu hibridne verzije. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 212KS), kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena nova Honda CR-V

 

honda crv 02.jpg

 

Iz Honda je stigla i zvanična najava da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom predstojećeg leta. Pored toga, objavljeno je i nekoliko najavnih slika koje otkrivaju delove prednjeg i zadnjeg kraja ovog modela.

 

honda crv 01.jpg

 

Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023. odlikovaće i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1.680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm. Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. Kinezi će novi CR-V dobiti i sa 1.5 turbo benzincem sa 193KS, a u ostatku sveta će se nuditi hibridne verzije. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom, kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/17/2022 at 1:00 PM, neshaoct said:

osv.jpg OSV: 2022. Honda CR-V Hybrid

 

Uskoro će neelektrifikovani motori biti stvar prošlosti. Oni već jesu prošlost u Honda CR-V ponudi, sada u potpunosti zasnovanoj na hibridnoj tehnologiji koju Honda zove e:TECHNOLOGY i-MMD.

CR-V nikada nije bio automobil koji se ljudima dopadne još dok čitaju njegove specifikacije, već nakon što ga provozaju, osete, napune porodicom. Mnogi od onih koji su to iskusili verovatno neće ni pogledati alternative pre nego što zamene svoju drugu, treću, četvrtu ili ranu petu generaciju CR-V sa ovim poboljšanim modelom:

 

 

Zaista vrlo detaljam prikaz CRV-a hibrida, kakav do sada nisam imao prilike gledati.

Ali je tester napravio i jednu baš apsurdnu grešku u navodjenju WLTP podataka i čudi me da sam to nije primetio. On pravilno kaže da je WLTP deklaracija potrošnje lošija nego kod RAV-a hibrida. A onda kaže da po WLTP-u CRV hibrid navodno ima manju emisiju CO2 od konkurenata koje je prethodno pomenuo. A to nije tačno. Oko CO2 je za CRV omaškom koristio NEDC deklaraciju, a za RAV-a WLTP.

CRV hibrid ima lošiji WLTP CO2 od RAV-a hibrida. Zato u Srbiji za RAV hibrid i može da se dobije eko subvencija, a za CRV ne može. Granica za subvenciju u 2022. je kod nas 140 grama CO2 po WLTP. RAV je tačno ispod crte. "Za gram". A CRV je za malo iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost nove Honde CR-V

 

honda crv unutra 03.jpg

 

Honda je još ranije zvanično potvrdila da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom predstojećeg leta. Sada stiže najava da ćemo više saznati 12. jula, a objavljena je i prva fabrička fotografija unutrašnjosti.

Slika pruža pogled na novu kabinu CR-V-a, pri čemu se zapaža sličnost sa enterijerom novog Civica. Iako izgledaju slično, postoje i razlike. Između ostalog tu su razlike u centralnoj konzoli, kao i izmenjenoj gornjoj ploči sa većim otvorima za ventilaciju i restilizovanim panelima vrata. Još ranije je inče objavljeno i nekoliko najavnih slika koje otkrivaju delove prednjeg i zadnjeg kraja ovog modela.

 

honda crv unutra02.jpg

 

Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 će odlikovati i veće dimenzije u odnosu na još uvek aktuelni model. Dužina će iznositi 4.703 mm, širina 1.866 mm, visina 1680 mm i međuosovoinsko rastojanje 2.701 mm.

 

honda crv unutra01.jpg

 

Pominju se i duži zadnji prepust kao i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, veći ekran infotainmenta, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot... Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Takođe, postojaće i verzija sa tri reda sedišta, za ukupno sedam putnika. U zavisnosti od otržišta, novi CR-V će biti dostupan sa 1.5 turbo benzincem, kao i sa hibridnim verzijama. Tako se nezvanično pominje e:PHEV sa 1.5 četvorocilindričnim benzincem i elektromotorom, kao i moguća varijanta sa kombinacijom 2.0 benzinca i elektromotora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Honda CR-V zvanično

 

honda crv 5.jpg

 

Honda je još ranije zvanično potvrdila da će novu, šestu generaciju crossovera CR-V predstaviti tokom leta, a to se desilo danas. Bar što se tiče verzije za Severnu Ameriku.

 

honda crv 4.jpg

 

Uz moderniji dizajn eksterijera, CR-V modelske godine 2023 odlikuju i veće dimenzije u odnosu na dosadašnji model. Automobil je naime duži za 69 mm, širi 10 mm, a međuosovinsko rastojanje je produženo za 40 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 18 i 19 inča. Baza za novi CR-V je Hondina poboljšana globalna arhitektura za koju proizvođač kaže da pruža glatkiju vožnju i veću stabilnost.

 

honda crv 3.jpg

 

U novoj unutrašnjosti se zapaža sličnost sa enterijerom novog Civica. Iako izgledaju slično, postoje i razlike. Između ostalog tu su razlike u centralnoj konzoli, kao i izmenjenoj gornjoj ploči sa većim otvorima za ventilaciju i restilizovanim panelima vrata. Digitalna instrument tabla je inače od 7.0 inča, dok je ekran infortainmenta od 7.0 do 9.0 inča, u zavisnosti od verzije.

 

honda crv 2.jpg

 

Pominju se i prostraniji enterijer, prtljažnik veće zapremine, unapređeni materijali, bežični Apple Carplay & Android Auto, WiFi hotspot, Bose audio sistem sa 12 zvučnika...

 

honda crv 1.jpg

 

Deo opreme će činiti i sistem održavanja vozila u saobraćajnoj traci, dinamički tempomat, sistem nadgledanja mrtvog ugla, sistem automatskog kočenja, kao i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. U Severnoj Americi će u paleti biti dostupni modifikovani 1.5 turbo četvorocilindrični benzinac sa 190KS i 243Nm (uz CVT menjač i 4x4 pogon), kao i hibridna verzija sa 2.0 četvorocilindrašem i parom elektromotora (sa kombinovanih 204KS i 335 Nm). Novi CR-V na američko tržište stiže kasnije ovog leta, ali još nije poznato po kojoj ceni.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ja dobro razumem ovo dvoje sa "Motormouth"-a, skoro sve ostalo u toj klasi je bolja kupovina od novog CRV-a :) 

Mada, nije mi jasan jedan deo. Jer, ako je ovo u pitanju test verzije 1,5T CVT (kako to kažu na 0:26), otkud onda instrument tabla hibrida ( na 13:38 ), na kojoj se jasno vidi prikaz statusa napunjenosti baterije hibridnog sklopa ?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda CR-V i u verziji sa gorivim ćelijama

 

honda crv 744.jpg

 

Honda je potvrdila da će lansirati novu verziju svog krosovera CR-V, i to sa vodoničnim gorivim ćelijama. CR-V na vodonik stiže 2024. godine i proizvodiće se u Merisvil fabrici u Ohajo gde se proizvodio sportski NSX.

Honda za sada nije objavila nikakve detalje o ovom novitetu, ali se više informacija očekuje u narednom periodu. U svakom slučaju, ovakvo vozilo će pomoći Hondi da postigne svoj cilj da BEV i FCEV vozila predstavljaju 100% njihove globalne prodaje automobila do 2040. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čujem danas da se proizvodnja aktuelnog CRV-a okončava krajem marta. Naravno, biće ga u ponudi još neko vreme ( bar do kraja leta, jer nova generacija će biti predstavljena na jesen ).

A planirana je za vreme Sajma i neka akcija za CR-V ( navodno ih imaju dosta "u stizanju" za mart i april ). 

A ako sam dobro zapamtio, aktuelna generacija je u Srbiji do sada prodata u količni od nešto preko 500 komada ( prodaja je startovala krajem 2018. ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mu je bilo do primene istih aršina, test sa bananom bi valjda obavio i sa Tiguanom :)

Dosta mi ovo liči na skorije testove Mazde od strane "Vrelih guma"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objavljen je cenovnik za Srbiju za novi hibridni CRV u AWD varijanti (ne postoji kao 2WD). Ovaj put ima skoro 470 cm (stari je bio 460 cm).
Samo dva paketa oprema, a već donji paket je dosta (pa ima i kožni enterijer). 
Prelaskom na gornji paket (za dodatnih 3.500 evra) se dobija: BOSE ozvučenje, grejanje zadnjih sedišta, hladjenje prednjih sedišta, adaptivni LED, HUD i kamere sa prikazom 360 stepeni.
A cene su 52.490 i 55.990.
Dosta jake cene.
Mada, recimo, novi Nissan X-Trail (koji je kraći 1-2 cm), ako je hybrid, AWD i ako ima kožni enterijer (Tekna Premium), kod nas košta oko 54.000 (ali ako želite BOSE, mora da se doplati). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...