Mijailović P. 3450 Posted May 16, 2021 Moraš otići kod plinadžije da ispegla mapu. Imam utisak da trimovi nisu dobri, ovako na daljinu. Još ako bi mogao da postaviš skrinšot mape i odstupanja malo bi jasnije bilo. Pogledaj i očisti prvu labda sondu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted May 16, 2021 Na benzinu trokira, kad prebacim na plin nema problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted May 16, 2021 Ma sve je jasno. Napisao si već. Bilo bi dobro da vidim mapu i ostalo zbog razlike u podešavanjima. Sa druge strane, vozi nekoliko dana isključivo na benzin i ugasi plin pa ako se ništa ne popravi sigurno je problem u benzinskom delu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 1, 2021 Šta ovo može da bude?https://www.dropbox.com/s/ai6ytw5eih8dpn7/paljenje.flac?dl=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted September 1, 2021 (edited) Kao da anlaser vrti u prazno i ne uklapa zupcanik anlasera u zamajac. Tj. mozda je bendiks/automat. Ako na to mislis, a i ako ja dobro cujem , tek u zadnjem pokusaju je uhvatio zub i zaverglao kako treba. Edited September 1, 2021 by Ivan 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 1, 2021 To se javilo pre 2 dana i dešava se samo kad je hladan motor, kad je zagrejan pali na pola ključa Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 1, 2021 Tako zvuci motor kad ga verglas bez svecica ili kada prezubi - pokrivi ventile, ukratko, kada vergla u prazno Posto je ispravan, u tvom slucaju me navodi da alnaser vrti u prazno- ne izbacuje bendix ili ti fali neki zub na bendixu ili zamajcuПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 1, 2021 Da, nisam rekao. Stavio sam stare svećice jer sumnjam da ove nove nisu original (kupljene u Prosport u Vojvode Stepe). To je od tada. Sad sam vratio nove pa ću da snimim opet paljenje sutra kad je hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 2, 2021 Evo sa novim svećicama: https://www.dropbox.com/s/k2e7wgbzfkzqnz0/paljenje 2.flac?dl=0 zbog nepravilnog rada za ovih par meseci i detonacija, one su imale tolike naslage na sebi da nisu bile bolje od ovih starih, samo sam ih išmriglao i vratio. Još sumnjam na staro gorivo. Pošto vozim na plin, benzina u rezervoaru je bilo oko pola i to se uopšte nije trošilo, samo za jutarnji start tako da je sporo padala kazaljka. Gorivo je staro više od godinu dana. Odlučio sam da ga potrošim i vozio sam ga do polovine rezerve pre neki dan kad sam sipao 20 litara, sad je mešavina 4 litre starog i 20 litra novog i za nijansu bolje pali ujutru ali poslušajte i sami snimak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 3, 2021 Neki komentar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 12, 2021 Problem rešen. Sve vreme je bio problem u gorivu. Benzin je bio skoro godinu dana star u rezervoaru, izgubio je svojstvo, čim sam potrošio stari i sipao nov sve je kako treba. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted September 13, 2021 (edited) Pre jedno 10 tak godina ,manje više, sličan problem ali na Škoda Fabia . Stari model motor je bio mislim 1,2 ali sa direktnim ubrizgavanjem i sekvent plinom. Taj auto je vozio penzioner i to stalno na relaciji Umka ili Ostruznica - Beograd. Imao je zatvorenu garazu u prizemlju kuce u dvoristu i auto je tamo bio parkiran. Prvi put kada mu je crkla pumpa za gorivo u rezervaru on nije hteo da je menja jer tobož kao stalno vozi na plinu i ne zanima ga benzin. Od tad Uvek vozio je auto na plac i nazad samo na plin. Jednog dana je prodao nekom auto i rekao mu da je auto kod mene odrzavao. Ja sam na njemu uglavnom menjao ulje, filtere i sl na servisima jer je jako malo prelazio sa autom. Ali kada je novi vlasnika probao da pali na benzin nikako nije palio. Doterao je auto kod mene i ja sam odmah zamenio pumpu za gorivo i filter goriva. Probao sam da upalim auto ali nešto nije radio kako treba, tresao se i nije primao gas, pa sam ostavio za sutra da probam da ocistim dizne i sl. Sutra opet nije nikako palio. Pumpa je preko noći zapekla i blokirala. Prao sam je sa nitro razređivačem i sl ali Nikako nisam mogao da je nateram ponovo da radi. Vratio sam je u prodavnicu , napisao izjavu i stavio pečat dobio drugu i nju stavio. Motor je sad radio relativno dobro u odnosu na juce ali sto je vise radio to je njegov rad bio gori i gori. Na kraju se ugasio. Pumpa je ponovo prestala sa radom. Sad sam provalio i zašto . Ceo rezervar i sva creva za gorivo su bila iznutra obložena nekom crnom smolom . Lepljivom i gustom masom koje je najvise bilo na dnu rezervara. Pokusao sam to da operem ali slaba vajda kad sam sipao nov benzih bi poprimio neke neke tamne braon boje i videla bi se kao neka smola koja se lepi . Dalje nije bilo zezanja. Već dva ili tri dana se komplikuje posao a nema boljitka. Kupljen drugi rezervar i zamenjena komplet pumpa sa plovkom + creva za gorivo i filter goriva. Dizne su čišćene još 3 ili 4 puta pa sam na kraju i njih zamenio. Benzin Isparava i ako dugo stoji u PVC rezervaru rastvara samu plactiku i creva za gorivo a to posle ide kroz pumpu do motora te začepli i zalepi sve zivo . Ako vozite na plin nemojte zanemarivati benzin, ponekad vozite malo i na benzin da se ne bi sve zapeklo. Edited September 13, 2021 by Jastrebov Slovna greska Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6616 Posted September 13, 2021 Upravo tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
StefanIta 0 Posted July 19, 2023 Fiat Stilo 1.8 16v, trokira na leru smanjuje obrtaje dize sam, trokira na punom gasu ili na uzvisenju bilo kom, zamenjena klapna gasa sa celim map senzorom posto je riknuo, da li je potrebno da se Kalibrise i da li moze preko AlfaObd?, Auto kao da nema dovoljno goriva, na leru bez klime radi normalno, pod klimom zalece od 200 do 800rpm, kada je promenjena klapna auto na dodir gasa spusta obrtaje od 1200 do 1000 malom brzinom?, Neko ista iskustva i neka resenja? Ili predpostavke? Quote Share this post Link to post Share on other sites