The Punisher 6615 Posted April 19, 2021 (edited) Nedavno sam zamenio svećice, uradio čišćenje dizni i pre par dana uradio čišćenje klapne gasa sprejom bez skidanja. Sve je ispoštovano po uputstvu, zagrejan motor, otvorena klapna, sipan sprej kad je motor isključen, posle je radio još 10 min na 3000 obrtaja i videlo se da je garež skinuta, tj. da je otišla "dalje", ja sam smatrao da je sagorena i da je to to, auto je stvarno veoma mirno palio odmah posle tretmana. Problem se javio dan dva posle. Kad startujem hladan motor kao da radi na 3 cilindra, guši se i trokira, naravno izbaci i engine failure jer se muči. Kad se posle 5 minuta zagreje i dostigne radnu temperaturu sve radi normalno i u toku dana više ne prijavljuje grešku i onako ponašanje. Ako prenoći 12 sati i duže problem se opet javlja. Računam da se onaj garež iz klapne negde zadržao i pravi problem. Šta savetujete? Edited April 19, 2021 by neshaoct dopunio naslov Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko99 4 Posted April 19, 2021 Mislim da posle čišćenja klapne treba da se radi kalibracija. MultiECUScan ili AlfaOBD bi trebalo da završe posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 19, 2021 @The Punisher Napravio si grešku kod čišćenja. Motor treba da radi na 3000o/min dok se prska sprej kako bi bolje očistio a kako se ne bi ugušio/ugasio. Sad je MAP senzor zaprljan a možda i svećice. U svako slučaju izčitaj greške pa da ćaskamo. 2 MS PK and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 19, 2021 Pazi, na uputstvu piše da se prska dok je motor isključen a i u radnji su mi isto rekli. Gledao sam i ja yt klipove gde se sipa dok motor radi, radio sam kako je pisalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 19, 2021 (edited) Nebrojeno puta sam radio kako sam naveo i sve je bilo dobro čak i bolje. Koji sprej si prskao? Edited April 19, 2021 by Mijailović P. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 19, 2021 Šta da radim? Ostala mi je još trećina spreja, da sipam opet, sad dok radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 19, 2021 Naravno! Prekontroliši svećice i MAP. Koji sprej je u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 19, 2021 Slikaću ga posle podne, nisam kod kuće. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 19, 2021 Da, trebalo je sa motorom dok radi. Tako mi je davnih dana rađeno na Stilu 1.6. Drži se gas na oko 2.500 obrtaja, i kad neko krene da prska, motor hoće da se ugasi...zato faktički paralelno se prska i daje malo gas kako se motor ne bi ugasio. Ponovi se tako nekoliko puta sa sprejom i gotovo. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 19, 2021 (edited) Edited April 20, 2021 by Ivan Sredjene slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 23, 2021 Hajde jedno glupo pitanje, da li treba prskati sprej dok radi na benzinu ili može i na plinu? Juče sam prskao ono malo što mi je ostalo, radio je na plinu, skoro da se nije ni gasio, rečeno je da će da se gasi, rekoh hajde da okrenem na benzin, nije mi ostala bukvalno trunčica, kad sam sipao počeo da trokira i da se gasi. Da uzmem novu bocu? On 4/19/2021 at 11:04 AM, darko99 said: Mislim da posle čišćenja klapne treba da se radi kalibracija. MultiECUScan ili AlfaOBD bi trebalo da završe posao U prevodu, dam kontakt, sve da bude isključeno od električnih potrošača, svetla, radio, držati 60 sekundi, isključiti i pustiti opet da odradi self test? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 23, 2021 Jel ovaj sprej moze i za dizelase da se koristi? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 24, 2021 A što nebi moglo?! 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted April 24, 2021 A kakva bi bila procedura druže? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 24, 2021 Nisam radEo na dizlkama al' sumnjam da ima razlike u postupku... Uostalom, skineš klapnu pa je operi ovim ili bolje (jeftinijim) sprejem za kočnice. Tako ćeš i bolje i "bezbednije" srediti klapnu. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 24, 2021 (edited) On 4/23/2021 at 10:19 AM, The Punisher said: Hajde jedno glupo pitanje, da li treba prskati sprej dok radi na benzinu ili može i na plinu? Juče sam prskao ono malo što mi je ostalo, radio je na plinu, skoro da se nije ni gasio, rečeno je da će da se gasi, rekoh hajde da okrenem na benzin, nije mi ostala bukvalno trunčica, kad sam sipao počeo da trokira i da se gasi. Da uzmem novu bocu? Da pitam opet? Za kalibraciju: On 4/23/2021 at 10:19 AM, The Punisher said: U prevodu, dam kontakt, sve da bude isključeno od električnih potrošača, svetla, radio, držati 60 sekundi, isključiti i pustiti opet da odradi self test? Ovako? Edited April 24, 2021 by The Punisher Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 24, 2021 Aj' i ja da pojasnim. Trebao bi da se guši na oba goriva dok prskaš sprej u usis. Kalibraciju radiš samo ako ti trepće/blinka lampica motora. Dijagnostikom možeš prinudno da započneš kalibraciju klapne. Da, na ugrejan motor u slučaju da blinka lampadina makine, svi isključeni potrošači, započinješ kalibraciju laganim stiskanjem papučice gasa do cca 4000-5000 o/min dok se ne ugasi lamadina. Kapoši! Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 24, 2021 Pošto pali uvek na benzinu on u stvari trokira na benzinu, a kad se uključi plin posle 2-3 minuta onda se smanji ili nestane trokiranje. I kad je topao na benzinu radi "grublje" nego na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 24, 2021 Očisti benzinske dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 24, 2021 Čišćene ultrazvučno kod Gorana skoro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 24, 2021 Očigledno je da nešto nije dobro sa sistemom ubrizgavanja benzina. Možda pumpa ima slab pritisak. Možda zeza neki kntakt/konektor. Ja bih sve to prvo isproveravao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 24, 2021 Pumpa nova stavljena pre mesec dana 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted April 28, 2021 Zanimljiv obrt. Da pojasnim redosled menjanja stvari u poslednjih par meseci, prvo sam zamenio svećice, pa čistio ultrazvučno dizne, sve preventivno jer je teško verglao ujutru. U međuvremenu je riknula i pumpa. Dok nisam otkrio da je pumpa crkla bilo je beskonačnog verglanja i pražnjenja akumulatora, punio sam ga sigurno 10-ak puta, tražeći problem, nije mi ni palo na pamet da nešto može da bude sa svećicama, računam, nove stavljene. Danas skinem svećice i ne mogu da verujem, crne da ne mogu biti crnje! U gorem stanju nego stare koje sam zamenio. Uzeo, očistio ih razređivačem i vratio i sad je sve u redu. Šta je dovelo do ovakvog prljanja svećica? Nisu masne nego su garave, kao da su imale milion detonacija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 28, 2021 Lose sagorevanje iz nekog razloga Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted May 16, 2021 Problem se vraća, samo što ne pali engine failure lampicu. Ako se auto redovno vozi nema problema. Čim odstoji 3-4 dana trokira motor ujutru na prvo paljenje, ne podigne odmah obrtaje, malo se muči pa posle desetak sekundi podigne ler iznad 1000 obrtaja, obično 1200 dok ne postigne temperaturu, onda spusti i sve je u redu. Na paljenja u toku dana kasnije sve radi normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites