snebojsa 56 Posted December 5, 2019 (edited) Problem se javlja zadnja dva meseca, kod malo veceg ubrzanja. Recimo na autoputu sam I dam veci gas, potopim papucicu, auto krene da ubrzava ali sledece sekunde kao da izgubi jedno 20% snage, kao da sam malo podigao nogu sa gasa ali nisam, onda sledece sekunde opet ful snaga pa sledece opet slabije i tako u krug, sve dok drzim pritisnutu papucicu I dok sam u vecim obrtajima. Kada prebacim u petu i idem ravnomernom brzinom nema nikakvog seckanja, zato mislim da nije nista do struje, a I ne secka tako odsecno kao kada je struja u pitanju nego nekako blaze. U svakom slucaju kablovi i svecice su novi, menjani letos, I jedno i drugo su NGK, kablove sam platio skoro 3000 na snizenju. Da li moze biti do dizni, cistio sam ih ultrazvucno pre oko 35k km, ili je mozda nesto drugo, klapna gasa I slicno? Bio sam kod majstora, dijagnostika ne pokazuje nikakve greske a nije imao vremena da se vise pozabavi problemom. Edited December 5, 2019 by neshaoct preciziran naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted December 5, 2019 Da ne proklizava lamela? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 5, 2019 Stavljen je Luk set pre 37k. Mislim da nije to, lepo ide, vuče, startan je i na uzbrdici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2019 @snebojsa Taj Punto nema obrtomer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2019 @snebojsa Šta pokazuje kazaljka kad tako patosiraš gas kao što si opisao, a snaga koja se prenosi do točkova počne da zeza? Možda bi trebalo obratiti pažnju na nju ako do sada nisi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 5, 2019 Iskreno nisam, baš ću sutra da obratim pažnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 6, 2019 Posto na posao idem preko Gazele, zbog guzve nisam uspeo da patosiram gas i da proverim obrtaljku sta kaze, cim se ukaze prilika javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted December 10, 2019 Koliko su mi prostor i guzva dozvolili danas sam probao, ne primecujem nista cudno sto se tice obrtaljke, ponasa se normalno kako bi I trebala, po mom misljenju. Patosiram gas I kazaljka krene da se penje ravnomerno a motor ne ubrzava ravnomerno, kako sam vec opisao, osecam blage trzaje. Vec posle par sekundi moram da kocim a I ne mogu da gledam bas non stop u kazaljku zbog bezbednosti, ali mislim da je tu sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted January 4, 2020 Pre neki dan krenem na neki malo duzi put i bas ga razvucem par puta na autoputu, mislim da sam malo procistio dizne ili sta je vec bilo zacepljeno tako da za sada nema vise seckanja, ubrzavanje je normalno. Izgleda da je ipak prljavstina pravila problem, valjda se nece ponovo zacepiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted June 22, 2020 Samo da javim da problem ipak nije resen. Posle par dana opet se javio isti problem, bio sam ubedjen da su dizne. Kupim Wynns injector cleaner, potrosim gorivo do rezerve, stanem na pumpu, sipam celu bocicu i naspem oko 3/4 rezervoara. Izadjem na auto put, 200km, posle vozao po gradu jos dok nisam potrosio rezervoar ali nista bolje nije bilo. Odem kod mastora, skine dizne i ocisti ih ultrazvucno (bile su prljave), stanje je malo bolje ali i dalje problem postoji. Sta bi moglo da bude, ne verujem da je oko struje jer kad ga razvucem na auto putu u drugoj i trecoj par puta, posle toga nekoliko dana radi savrseno, bez ikakvih problema, da bi se vremenom problem vratio. Da nije katalizator zapusen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20057 Posted June 22, 2020 @snebojsa proveri i njega a vidi a za svaki slučaj vidi da nije mozda i paljenje pomereno jer je čudno da sve odradiš i očistiš a problem se vraća. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted June 22, 2020 Gde pomenuste katalizator, ima li neka alternativa osim kupovine novog?Sent from my SM-A520F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted June 23, 2020 moje misljenje je da ti je pumpa na izmaku. Promenio sam ih brdo. Moze i daleko jeftinija varijanta da se zameni samo ulozak. Sigurno ti dodje upola jeftinije. Nova pumpa sa kucistem je oko 13-14.000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted June 23, 2020 Da je pomereno paljenje ili da ne valja pumpa, pa valjda bi onda problem bio prisutan stalno, a kad ga razvučem na autoputu drugom i trećom par puta onda radi savršeno 2-3 dana posle toga. Zato sve nešto razmišljam da je nešto zapušeno/zaprljano pa se posle gaženja malo pročisti, mada može biti svašta. Kako proveriti pumpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted June 23, 2020 Pumpa nekad radi ravnomerno, a nekad pomalo glavi. Sve zavisi kako se namesti rotor. Sve radi, siri se, skuplja, pa tako i zaglavi nenajavljeno. Idi kod majstora da ti nakaci benzinski sistem na manometar, pa proveri imas li oko 3 bara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted June 23, 2020 Ok, proveriću, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 24, 2020 Samo da javim da je problem resen. Zamenio sam gornju lambda sondu (nije davala dobre parametre) i auto se preporodio, evo vec 3 nedelje nema problema. Jedino sto nisam znao kolika je cena sonde pa sam se malo neprijato iznenadio (9500din sa zamenom), ali je ok u svakom slucaju. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted August 24, 2020 (edited) @snebojsa Auuu, 5000 din ja platio za G.punto, rekao bih da te je majstor dobro odrapio Edited August 24, 2020 by neshaoct dodao tag 1 Goran Zemun reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 24, 2020 1 hour ago, snebojsa said: Samo da javim da je problem resen. Zamenio sam gornju lambda sondu (nije davala dobre parametre) i auto se preporodio, evo vec 3 nedelje nema problema. Jedino sto nisam znao kolika je cena sonde pa sam se malo neprijato iznenadio (9500din sa zamenom), ali je ok u svakom slucaju. Da li znate kog je proizvodjaca sonda koja Vam je montirana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 25, 2020 15 hours ago, Goran Zemun said: Da li znate kog je proizvodjaca sonda koja Vam je montirana? To ne znam, ali sam to radio kod vas u servisu na Altini. Inače, moram da kažem da sam baš zadovoljan uslugom u servisu. Gužva jeste, morao sam da čekam 10-15 dana od zakazivanja da dođem na red, ali to je ok, ko hoće da čeka hoće, ko neće ne mora. Sve je završeno brzo, baš Goran je radio na mom autu, hoće da sasluša i da pomogne savetom. Pored toga su urađene još neke stvari, čišćenje klapne gasa, električar je namestio džek od fara koji mi ispada stalno (nema one žičice-osigurača), i to ništa naknadno nije naplaćeno, skroz ok. A za sondu sam bio iznenađen jer cenu nisam znao ni odokativno, mislio sam da je dve tri hiljade, verovatno i to zavisi od proizvođača. Sve u svemu, bitno je da je višemesečni kvar otklonjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted August 25, 2020 1 hour ago, snebojsa said: To ne znam, ali sam to radio kod vas u servisu na Altini. Inače, moram da kažem da sam baš zadovoljan uslugom u servisu. Gužva jeste, morao sam da čekam 10-15 dana od zakazivanja da dođem na red, ali to je ok, ko hoće da čeka hoće, ko neće ne mora. Sve je završeno brzo, baš Goran je radio na mom autu, hoće da sasluša i da pomogne savetom. Pored toga su urađene još neke stvari, čišćenje klapne gasa, električar je namestio džek od fara koji mi ispada stalno (nema one žičice-osigurača), i to ništa naknadno nije naplaćeno, skroz ok. A za sondu sam bio iznenađen jer cenu nisam znao ni odokativno, mislio sam da je dve tri hiljade, verovatno i to zavisi od proizvođača. Sve u svemu, bitno je da je višemesečni kvar otklonjen. U tome i jeste razlika, dobili ste Pierburg sondu, postoje kineske kopije koje mozemo nabaviti za 2000 rsd... Ali mi to ne ugradjujemo. Jedan savet clanovima foruma, pre nego sto nesto napisete... Proverite koliko je tacno to sto tvrdite... Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted August 25, 2020 Apsolutno se slazem, treba uvek ugraditi kvalitetan deo ako je moguce, da se problem ne bi vratio posle par meseci. I da je bila ponudjena jeftinija kineska varijanta ipak bih izabrao ovu, zamenis i miran si sto se toga tice. Quote Share this post Link to post Share on other sites