Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Peugeot sprema novi mali crossover?

 

peugeot 1008 1.jpg

 

Crossoveri i SUV-ovi su trenutno najveći hit auto industrije pa zato ne čudi da gotovo svi relevantni proizvođači već odavno imaju svoje predstavnike u ovom segmentu, a nedavno su počele da im se priključuju i marke za koje su smatralo da nikada neće krenuti tim putem, poput Lamborghinija i sl. Grupa PSA svojim kupcima nudi nekoliko crossover/SUV-ova, samo pod Peugeotovom znakom se nalaze modeli 2008, 3008 i 5008. Pojedini izvori sada javljaju da će se ova ponuda proširiti, i to pre svega s novim tzv. ulaznim modelom koji bi mogao da nosi oznaku 1008.

Dakle, radilo bi se o malom gradskom automobilu sa nešto višim klirensom, a koji bi se bazirao na PSA-ovoj modularnoj platformi EMP1 koja će biti osnova najmanje dvadesetak noviteta iz ove grupacije. Takođe, pretpostavlja se da razvoj ovog automobila ne bi bio preskup s obzirom da bi se ovaj model lako mogao naći na tržištu pod drugim brendovima ove Grupe, poput Citroena, Opela i DS-a. Zvaničnih potvrda o ovom modelu za sada nema, ali Peugeot je još 2010. predstavio konceptni model HR1 koji možemo slobodno nazvati najavom jednog takvog automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 2008 za 2019. godinu

 

185837-peugeot 2008 1.jpg

 

Tokom prošle godine Peugeot 2008 je na evropskim tržištima uprkos svojim godinama bio drugi najprodavaniji crossover svog segmenta, ali godine čine svoje i uskoro stiže naslednik pred kojim će biti veliki zadatak. U Peugeotu ne sumnjaju da imaju formulu za uspeh čak i unutar ovog sve konkurentnijeg segmenta. Pre svega recimo da se očekuje da će Peugeot predstaviti novu generaciju modela 2008 tokom 2019. godine, sa tehnikom Citroena C3 Aircross i Opel Crosslanda X. Dalje, novi model bi trebalo da poraste dimenzijama, a dizajnom da se ugleda na svog uspešnog brata 3008. Takođe, uz privlačniji izgled i veću ponudu prostora unutar putničke kabine, novi 2008 bi trebalo da bude i osetno udobniji.

 

185838-peugeot 2008 11.jpg

 

U Peugeotu su navodno odlučili i da neće štedeti na opremi, a vozača u unutrašnjosti očekuje najnovija verzija i-Cockpita s digitalnom instrument tablom. Poseban naglasak će biti na bezbednosti pa se može očekivati i niz raznih sistema pomoći vozaču. Pogon na sva četiri točka neće biti u ponudi ali će se kupcima nuditi Peugeotov Grip-Control sistem. Kupce će privlačiti i štedljivom motorizacijom, odnosno kupcima će biti ponuđeni 3 i 4-cilindrični benzinski i dizelski turbo motori. Najpopularniji izbor će biti benzinski 1.2 i dizelski 1.5 HDI. Takođe, novi 2008 će, poput novog 208 na kojem se u osnovi i bazira, biti dostupan i u električnoj verziji sa autonomijom od oko 350 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Peugeot 2008

 

189627-peugeot 2008 1.jpg

 

Francuski proizvođač privodi kraju obnovu aktuelne game svojih modela, a na redu je potkompaktni SUV. Nakon što je predstavio dvestaosmicu u novom ruhu, Peugeot će svoj novi dizajnerski stil preneti i na drugu generaciju modela 2008.

 

189628-peugeot 2008 11.jpg

 

Pretprodukcijska vozila trenutno se testiraju u zimskim uslovima, a spoljašnjost ovih automobila još je skrivena ispod ''kamuflažne'' folije.

 

189629-peugeot 2008 111.jpg

 

Ipak, naziru se prepoznatljivi detalji, poput karakterističnih LED farova i stop svetala, koji su slični onima na novoj petstoosmici ili tek prikazanoj dvestaosmici, tako da neće biti mnogo iznenađenja kada Peugeot u potpunosti otkrije dizajn eksterijera ovog automobila. Pogonske jedinice biće delom preuzete od nove generacije modela 208, a s obzirom na to da će taj automobil imati svetsku premijeru na sajmu u Ženevi, nova dvestaosmica mogla bi da bude predstavljena publici auto-salona u Frankfurtu, u jesen 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Novi Peugeot 2008

 

Stari je za 7 godina prodat u oko 1 milion komada, a novi 2008 se u najkraćem može opisati kao manja verzija 3008, koji ima bolji ''i-cockpit'' nego čak i 508:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prezentacija: novi Peugeot 2008

 

p2008 000.jpg

 

Marketing odeljenje PSA grupacije odlučilo je da štab press prezentacije druge generacije modela Peugeot 2008 smesti u vinogradima protkanoj Provansi. Verujemo da je to učinjeno sa razlogom. U ovom slikovitom delu južne Francuske svakom će srce zaigrati kada vidi predele i oseti sve opojne mirise koji bude sva čula. Tako i novi Peugeot 2008 nagoveštava da će ovaj krosover tražiti svoje kupce i među onima koji žele da uživaju, ali i među adrenalinskim zavisnicima.

 

p2008 b1.jpg

 

Novi Peugeot 2008 je predstavljen kao globalni model. Zato je i premijerno predstavljen u Kini, gde će se takodje proizvoditi. U situaciji kada Peugeot 2008 bratski deli platformu sa sve većim brojem modela, među kojima je odnedavno i Opelova Corsa šeste generacije, dizajnerski je imeprativ da ''Peugeot mora izgledati kao Peugeot''. Prednji deo, iako ima elemente koje smo videli na modelima 508 i 3008, ipak stilski ide korak dalje. Pritom zadržavajući prepoznatljiv dizajnerski pravac.

 

p2008 001.jpgp2008 002.jpg

 

Sa druge strane, nova generacija je sa 4.300 mm za 14 cm duža od odlazeće. Ona je i sa 1.770 mm za 4 mm šira i 5 mm niža (visina 1.550 mm). Sa rasklopljenim retovizorima, model za 2020. godinu je za 6 cm uži od odlazeće generacija. Na planu međosovinskog razmaka, novi model je u plusu za 5 cm do okrugle brojke od 2.605 mm. Rastojanje od tla ostalo je nepromenjeno i iznosi 16 cm. U Peugeot-u dimenzije novog 2008 klasifikuju kao ''veliki B segment''. U svakom slučaju, moramo napomenuti da kompaktnost dimenzija intuitivno pomaže vozaču da zna dimenzije vozila tokom manevrisanja.

 

p2008 003.jpgp2008 04.jpgp2008 05.jpg

p2008 06.jpgp2008 07.jpgp2008 08.jpg

 

Zapremina prtljažnika upadljivo je maksimalizovana do 434 litra. Prtljažnik jedino ima manju zapreminu kod električne varijante gde je ona 405 litara.

 

p2008 09.jpgp2008 10.jpg

p2008 11.jpgp2008 12.jpg

 

Enterijer: isto, ali drugačije
Zapravo, da nije iskoraka na planu konektivnosti i info-zabavnih sistema, ovo je već duže vreme deo automobila koji trpi najmanje izmena. Da se razumemo, u tehnologiji sunđera i penaste mase sedišta odavno nije bilo revolucionarnog napretka.

 

p2008 b2.jpg

 

Kako god bilo, penasta plastika instument table odiše kvalitetom koji se oseća pod prstima. U zavisnoti od trima opreme na mnogim mestima pojavljuju se Alkantara i Nappa koža. Na panelima vrata uočavaju se umetci ''carbon'' izgleda. Ističe se i volan koji u Peugeot-u opisuju kao kompaktan. U opremi GT ističe se i neon zeleni štep u istoj nijansi kao i grafike na instrument tabli. Moramo pohvaliti i sedišta sa masivnim bočnim osloncima u koja se naprosto tone.

 

p2008 13.jpgp2008 14.jpg

p2008 15.jpgp2008 16.jpgp2008 17.jpg

 

Glavne informacije postavljene su u liniju pogleda vozača. Peugeot i-Cockpit 3D klaster instrumenta projektuje ih praktično kao hologram. Na prezentaciji ističu da to skraćuje reakciju vozača za pola sekunde. Možemo slobodno reći da je Peugeot 2008 sprovođenje u praksu ideja prezentovanih na koncept modelu Quartz iz 2014. godine. Centralni ekran osetljiv na dodir dostiže i dijagonalu od 10 inča. Prečice za njegove menije smeštene su na posebne prekidače. Opcija glasovnih komandi se podrazumeva. Naši mobilni telefoni, tj. životni saputnici bili oni Android ili Apple veroispevesti, sa lakoćom se integrišu na centralni ekran preko ''Mirror Link'' funkcije. To im omogućuju protokoli (ali ne sionskih mudraca) Apple CarPlay i Android Auto. Za sve to dobro će doći čak 4 USB priključka. A za one koji još uvek odbijaju da napuste fizički i pređu u digitalni svet, tu je set prekidač u stilu klavirskih dirki.

 

p2008 18.jpg

 

U kabini ima nekoliko pregradica čija je zapremina ukupno 30 litara. Francuska audio kompanija Focal zajedno je sa Peugeot-om razvila audio sistem sa 20 zvučnika. Razvoj je trajao 3 godine. Prvo se automobil akustički kalibriše dok stoji u tzv. gluvoj sobi, a posle se to još koriguje na osnovu merenja tokom vožnje. Sada je ovaj sistem i u modelima 308, 3008 i 508.

 

p2008 19.jpgp2008 20.jpg

 

Na planu asistencija vozaču sa viših segmenta ka 2008-ci, između ostalih, delegirani su: ''Drive Assist plus'' sa adaptivnim tempomatom i funkijom zadržavanja vozila unutar trake, kočenje u vanrednim situacijama sa funkcijim prepoznavanja pešaka i biciklista (na raspolagnju od 5 do 140 km/h), automatsko obaranje dugačkih svetla, nadzor tzv. mrtvog ugla, kao i polu-automatizovano parkiranje. Ako se zarad nabrajanja niva opreme poslužimo rečnikom sladoledžije na zubatom suncu iz zaleđa azurne obale (+13 C) onda novi 2008 stiže sa četiri ukusa: Active, Allure, GT Line i GT.

 

p2008 21.jpg

 

Modularnost za budućnost
Na prezentaciji smo naučili i novu reč, koju ćemo od sada maksimalno koristiti. Naime, Peugeot 2008 je, zahvaljujući novoj platformi, ''Multi energetsko vozilo''. Zapravo, to je fensi način da se kaže da ga pokreću benzinski i dizel motori plus jedan električni.

 

p2008 22.jpg

 

Benzinska ponuda struktuirana je oko 1.2 motora sa tri cilindra oznake PureTech sa izlaznim snagama od 100, 130 i 155 konja, svi u Euro 6d standardu. Benzinac od 155 KS možemo opisati kao prgav sa sportskim zvukom prilikom ubrzanja. Na krstarećim brzinama je nečujan. Možemo reći i da ovaj model ima karting upravljivost, a ne onu tipičnu za SUV. Tu je i 1.5 BueHDi koji brani čast dizel tehnologije u Euro 6d-temp standardu. Na rapologanju su verzije sa 100 i 130 ks. Peugeot 2008 nema opciju pogona na četiri točka. Međutim, zato je tu vozačko iskustvo ''a la carte'' gde selektor nudi Eko, Normal i Sport režim vožnje. Kontrole ATN8 osmostepene menjačke kutije su 100% električne i obezbeđuju lako i intuitivno rukovanje.

Takođe, prvi Peugeot-ov 100% električni SUV ima motor snage 100 kW (136 hp) i generiše 260 Nm obrtnog momenta. Baterija kapaciteta 50kWh obezbedjuje autonomiju kretanja od 310 km. Mereno prema novom WLTP režimu eksploatacije. Baterija ima garanciju na 8 godina i 160.000 km za 70% svog kapaciteta za punjenje.

 

p2008 23.jpgp2008 24.jpg

p2008 26.jpgp2008 25.jpgp2008 27.jpg

 

Početak proizvodnje benzinca od 100 KS, za koji se očekuje da će biti najpopularniji na našem tržištu, očekuje se na proleće. Prema najvama iz domaćeg distributera, Peugeot 2008 kreće sa prodajom u Srbiji početkom 2020. godine. U ponudi će biti i električna varijanta.

 

Autor: Miroslav Šosberger

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test novi Peugeot 2008 i e-2008

 

Detaljni test ovog kompakt krosovera kako u varijanti sa klasičnim SUS motorima, tako i potpuno električne verzije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Promocija novi Peugeot 2008

 

Peugeot namerno ''zadire'' u tržišni deo svog modela 3008 jer je 2008 duži za 14 cm od starog, ima za 5 cm veće međuosovinsko rastojanje, a gepek je namerno najveći što tehnički može biti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Peugeot e-2008

 

Nije hibrid, nego potpuno električna verzija koja se spolja skoro i ne razlikuje od one na fosilna goriva - malo znački, za nijansu manji gepek zbog baterija i to je to.

Peugeot na bateriju od 50 kWh daje garanciju od 8 godina ili 100.000 pređenih kilometara na 70% kapaciteta za punjenje. Elektromotor razvija 134 KS i 260 Nm, maksimalna brzina je 150 Km/h, ubrzanje do stotke je 8.5 sekundi, a sa punom baterijom maksimalno (zavisno od režima vožnje) može da se pređe 310 kilometara. Na običnom kućnom ''štekeru'' punjenje baterije traje 24 sata, jači zidni punjač bateriju puni 7 sati, a na brzom punjaču od 20% do 80% napunjenosti baterije traje 20 minuta. Po EU najjeftiniji je oko 32.000 evra, pa ide i do 40.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Novi Peugeot 2008 u Srbiji

 

Na tržište Srbije stigao je novi lav. Novi Peugeot SUV, model 2008. Tim povodom, ekskluzivni uvoznik za Srbiju i Crnu Goru organizovao je intesantnu prezentaciju kroz jednodnevnu test vožnju i posetu delu naše zemlje u koji se ređe svraća. Naime, nakon okuplanja ispred salona Peugeot-a u Višnjičkoj 53a, kolona 2008-ica se uputila na istok, prateći tok Dunava. Odredište i mesto koje je izabrano za statičku prezentaciju bio je Lepenski vir:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danilo1
Nesto losa rezolucija, da nagadjam ili cu sutra cuti utiske ? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test novi Peugeot 2008

 

Na testu je verzija sa 1.5 dizelom i automatskim menjačem - napravljen na bazi 208 ali sa više mesta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Peugeot 2008 1.5 BlueHDI GT Line

 

Sa jačim dizelom, dobro opremljen i automatskim menjačem = skuplji deo ponude modela 2008. Ali, nije evolucija starog već potpuno novi model, na novoj platformi. Nije samo podignuti 208 jer ima 65 mm duže međuosovinsko rastojanje, tako da se može reći da je ovo podignuti 208 sa više mesta u kabini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Peugeot 2008 u Srbiji od 17.490 evra

 

PEUGEOT 2008 003.jpg

 

Novi Peugeot 2008 kreiran da ispuni najviše ambicije i okrene novu stranicu pisanja istorije SUV modela Peugeot brenda, stigao je i na tržište Srbije.

 

PEUGEOT 2008 002.jpg

 

U odnosu na prethodni model, duži je za 14 cm, niži 2 cm i širi 3 cm. Sada sa svojih 4.3 metara dužine dobio je za 7 cm duže međuosovinsko rastojanje i prtljažnik veći za 10 litara. Znatno veća prostranost zadnje klupe dobijena je sa sadašnjim međuosovinskim rastojanjem od 2.6 metara.

 

Dizajn, kao jedan od dva ključna stuba strategije brenda Peugeot, definitivno je karakteristika koja ga odvaja od konkurencije. Robusnog stila, sa velikim točkovima i sa prepoznatljvim LED svetlosnim potpisom, novi 2008 već na prvi pogled ostavlja utisak elegantnog i kvalitenog automobila. Sa idejom da dodatno naglasi potpuno novi dizajn, pored standardne ponude kreirane su i nove boje crvena elixir, plava vertigo troslojna boja i narandžasta fusion, nova boja ekskluzivno napravljena za 2008. Drugi, ali ne manje važan stub uspešne strategije jesu tehnološke inovacije. Već dobro poznati i-cockpit je sada obogaćen i jedinstvenom 3D instrument tablom, HD ekranom osetljivim na dodir od 10'', bežičnim punjačem mobilnih telefona i sa još mnogo novih opcionala.

 

Peugeot-e-2008 001.jpg

 

Benzinci:

- 1.2 PureTech 100 KS - manuelni menjač sa 6 brzina

- 1.2 PureTech 130 KS - manuelni menjač sa 6 brzina i automatski sa 8 brzina

- 1.2 PureTech 155 KS - automatski menjač sa 8 brzina

 

Dizeli:

- 1.5 BlueHDi 102 KS, manuelni menjač sa 6 brzina

- 1.5 BlueHDi 130 KS, automatski menjač sa 8 brzina

 

Sa zvaničnim početkom prodaje u Srbiji objavljene su i cene za najnoviji SUV, tako da model sa 1.2 Puretech motorom i 100 ks košta 17.490 evra u Active paketu opreme koji između ostalog sadrži: klimu, 7 aktivnih i pasivnih sistema bezbednosti, hill assist, 7'' HD ekran osetljiv na dodir, ECO LED prednja svetla, zadnje parking senzore. Za sve klijente koji su zainteresovani za kupovinu ovog modela putem kredita, mesečna rata iznosi 170 evra sa učešćem od 30% i periodom otplate od 84 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Peugeot 2008 1.2 PureTech 155

 

2008 005.jpg

 

SUV segment ne prestaje da se razvija, a najnoviji predstavnik dolazi iz Francuske. Reč je o drugoj generaciji Peugeot 2008 koja pravi veliki iskorak u odnosu na prethodnu i sada je, čini se, spremna da nadmaši konkurenciju. Koje inovacije unosi i kako se ponaša u vožnji, saznali smo nedaleko od Marseja, gde smo upoznali verziju u najvišem GT paketu opreme. Kompaktni B segment modernih SUV krosovera je najbrže rastući segment na tržištu, i svi proizvođači ulažu velike napore i polažu velike nade u svoje proizvode. Većina njih se toliko trudi i investira u ''platforme'' ovih vozila da po nekim pitanjima mogu da izađu ''na crtu'' i premium brendovima. Slučaj takvog tipa pripada najnovijoj prinovi marke Peugeot. Francuski proizvođač oduvek je umeo da svoje poklonike osvoji jedinstvenim dizajnom i šarmom, često i avangardom, a da pri tome ostane proizvod koji će se dodvoriti i konzervativnijim kupcima.

 

2008 004.jpeg

 

Sada, kada je kriterijum lepote postao daleko bitniji nego ranije i to zahvaljujući izlogu koji je svima dostupan na društvenim mrežama, konkurencija je postala opasnija, ali ''lav'' iz Sošoa želi da opravda oreol kralja životinja. Tako se pred nama nalazi najnoviji proizvod iz ''moćnog čopora'', koji takoreći u stopu prati manjeg rođaka, drugu generaciju modela 208 koja tek što je predstavljena novinarima na prvoj međunarodnoj vožnji, a ovih dana treba da startuje na našem tržištu. Prvi sastanak sa novim 2008 imali smo nedaleko od Marseja, u dvorcu po imenu Chateau La Coste, jedinstvenim objektom koji spaja luksuz i trendove. Po mišljenju organizatora, druga generacija Peugeota 2008, simbolično oslikava ovaj ambijent.

I nisu pogrešili jer je Peugeot okrenuo potpuno novi list po pitanju dizajna, a to smo imali priliku da vidimo na modelima 508 i pomenutom 208. Identičan potpis karakteriše i najmanji SUV iz Sošoa, budući da prednjim krajem dominira velika maska hladnjaka i LED svetla u obliku očnjaka, dok sa druge strane primećujemo 3D štop svetla koja asociraju na trag lavljih kandži i isturen veliki crni branik. Linije na bočnoj strani, pogotovo ako izaberete narandžastu nijansu, transformišu ''dosadan'' oblik krosovera u nešto dinamičniju siluetu, a tome najviše doprinosi crni krov i prelamanje linije u trouglastom obliku na prednjim i zadnjim vratima. Da stvar bude bolja, testirani primerak bio je opremljen GT paketom koji uključuje crne naplatke promera 18 inča i male oznake koje ističu najizdašniji nivo opreme.

 

2008 003.jpeg

 

Kako bi ispratio i opravdao segment u kome se nalazi, Peugeot je ''pojačao'' novitet crnim rubovima blatobrana oko točkova, ali i sivim lajsnama, te vozilo deluje manje i kompaktnije u odnosu na njegove stvarne dimenzije. A one su, malo je reći, korigovane u odnosu na model koji nasleđuje. Naime, Peugeot 2008 je sada duži za 141 mm od svog prethodnika, širi za 76 mm, dok je visina neznatno promenjena. Skok je toliki da se nameće pitanje da li 2008 i dalje pripada istom segmentu? Odgovor je ipak potvrdan, a razlog ovom povećanju gabarita je taj što su direktni konkurentski modeli, poput Renault Captur i VW T-Roc, takođe porasli kao da su pojeli neku ''magičnu pečurku''.

 

2008 002.jpeg

 

To se naravno odrazilo i na enterijer vozila, segment koji kod 2008 ostavlja baš snažan utisak. Već smo spomenuli da odvažnosti nikada nije manjkalo konstruktorima Pežoa, a to se ovoga puta naročito odrazilo na kokpit. I ovde je, kao i kod ostalih Peugeota implementiran i-Cockpit koji podrazumeva upravljač malog obima i visoko postavljenu tablu koju posmatramo preko, a ne kroz upravljač, kao kod ostalih automobila.

 

Svaki detalj, ćoškić, taster uspeli su da uklope tako da deluje kao celina, bez štrčanja, a da opet, isti ti segmenti, kada ih izdvojimo, predstavljaju malo umetničko delo. Na centralnom delu dominira ekran osetljiv na dodir promera 10 inča, ispod koga se nalazi dva reda tastera. Jedni su osetljivi na dodir, dok su drugi klasični dugmići. Kao i kod modela 208 tako se i ovde nismo baš najbolje snašli sa pomenutim tasterima osetljivim na dodir, najviše zbog nelogičnosti pokreta koji je potreban za njihovu aktivaciju, ali sve je stvar navike. Ipak, veliku pohvalu zaslužuju dve stvari... Prva je 3D grafika, odnosno digitalna tabla ispred vozača, koja sada prvi put emituje informacije u tri dimenzije. Preko fotografije je teško to dočarati, ali svaka ikonica ima svoju senku, te bitnije stvari poput brzine i strelice za navigaciju upadaju u prvi plan.

 

2008 001.jpeg

 

Tekst i fotografije: Aleksandar Savin

 

pročitajte kompletan tekst na - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Peugeot 2008

 

Teško je, gotovo nameoguće naći mane lideru u SUV segmentu. Peugeot je zaista ostavio konkurenciju u retrovizoru. Ipak, da li sve to oprvdava cenu?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se generalno bas svidja ova nova linija Pezoa.

Mogu samo da zamislim kako ce izgledati novi 308.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 3008 prvi pik za sledeći auto, ali nemam srca da ga platim koliko je trenutno, obzirom da ih nema starijih od 2, 3 godine

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Peugeot 2008

 

Mali SUV namenjen porodicama, može imati 1.2 turbo-benzinac sa 150 konja i brdo opreme u ''GT'' varijanti kao auto na testu, čime pravi ozbiljan problem za prodaju ostalim modelima u segmentu kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test Peugeot 2008

 

Izgleda da je Peugeot uradio ''opasno'' dobar posao kada je na tržište malih krosovera poslao novu, drugu generaciju modela 2008.

Kome smeta volan veličine đevreka?! 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Peugeot 2008

 

Peugeot 2008 privlači poglede gde god da se pojavi, a ovo je 5 najbitnijih stvari koje bi valjalo znati o njemu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Peugeot 2008 1.5 BlueHDi EAT8 GT Line

 

Napravljen na novoj PSA modularnoj platformi, namerno da bude najveći u segmentu kojem pripada (''udar'' na Škodinu politiku pravljenja automobila :D).

Toliko je veliki da ga deli samo 15 cm dužine od većeg 3008:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Peugeot 2008

 

Peugeot je definitivno na putu ka staroj slavi. Niko ne može da ostane ravnodušan na ove linije. Videli smo to kod 3008, kod 508 kao i kod modela 208. Sada je red došao na 2008. Ove izlomljene linije, koje će limarima definitivno zadati muke ako budu morali da ispravljaju bilo koji deo karoserije, ili neobična prednja svetlosna grupa sa kljovama, još atraktivnija zadnja svetla, sve to zajedno 2008 čini sasvim sigurno najtraktivnijim u ovoj kategoriji. On je taman sredina između klasike kakvu nude Renault Captur ili Volkswagen T-Roc, i ''ludačkih'' linija kakve ima Toyota CH-R i Nissan Juke. Dakle, tačno tamo gde treba. Pogledajte test:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...