Jump to content
FAS Goran
knezevic76

Renault Modus & BMW 120d

Recommended Posts

Zamenjena H1 u levom faru. Sad kad sam skapirao gde šta stoji, ne treba više od 10 minuta. Sa pozicijama se nisam baktao, krenuo neki vetar da ubija.
Desni far, ako crkne, probaću isto ovako bez skidanja branika, al mu je dosta teže prići, samo tanke ruke i vazelin .
Više sam vremena izgubio dok sam skontao da se sijalica prvo stavi u far pa tek onda džek na nju. A ja sam je stavio prvo u džek i pokušao tako da vratim ali nema šanse. Ima jedan zub za zaključavanje džeka koji ne dozvoljava takvo vraćanje. 190574cc600a17b31bc9a3e64ce181f4.jpg99d581bb1a1342e72fe01761a0fab587.jpg845b8591ddcc12cae79e47d31c913b47.jpga12a47c1d6f15dbaa7710c9ada30fbc4.jpgd3ab4dc6436cb132d134d8f570a57378.jpg

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

BG-zlatibor-tara-BG vožnja po okolini tačno 600km, prosek 4.5l po bordu. Malo manje od 5l po čepu. Ja, troje klinaca i stvari.
Moram reći da sam prijatno iznenađen ponašanju modusa na magistrali. Vozilo se u rasponu od 60-120po magistrali i 160 po auto putu.
U povratku sam vozio sam 3-4 brzina, oštriji tempo vožnje. Preticanje bez po muke, čak i par preticanja uzbrdo. Po jakoj kiši penjanje na Taru i nazad, ko od šale.
Na 25 stepeni napolju i sunce, iz otvoren šiber i ventilator na keca bez klime, prijatno u kabini skroz. Niko se nije ukočio od putnika, što je najbitnije.

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh..i sta je bilo kad si se probudio ?

sala mala, modus je odlican auto zaista... cak i van grada vrlo solidan, jes da pepa na putu ko kantica plasticna ali dovede do cilja uz nisku potrosnju..jedina mana je zamena sijalica i nista vise..mi smo nas prodali i ganjamo opet reno

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamerka, pored sijalica, mu je kraće međuosovinsko rastojanje.Tu se već osećaju uzastopne rupe po onim kozjim stazama. Al bože moj.
Buraz moj ga malo testirao po brdima i reakcija je da je mekan za vožnju i da ima dobru zvučnu izolaciju.
Na auto putu mali požarevac-gazela, nije spuštan ispod 140, i tad je buka motora nešto veća.
Realno, od Užica do BGa, nije bilo neke gužve, al ni jednom me nije niko pretekao. verovatno sam samo ja žurio . Baš sam ga forsirao. Rekoh, ako se sad ne raspadne, nikad neće.


Eh da, moram još jednom da napomenem kompleksaše za volanom koji ne vole da ih omaleni Modus ostavlja u krivinama i pretiče. Pa daju gas kad ih isti pretiče ili ga pojure po krivinama al brzo odustanu.

Moraju ljudi da shvate da ima nešto i do vozača!

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danijele, ti li si?

Jedan je Danijel!

 

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

 

 

Realno, sve više me mrzi da vozim. Da nisam išao za burazerom, mislim da bih do Užica putovao 6 sati minimum. Stao bih svugde, razgledao pejzaže, penzos pravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pažnja, oprao sam crni auto, nevreme će 100%!

Danas prvi put sam se igrao sa tovarnim prostorom. Prvo sam pokušao da provalim gde je pokvaren mehanizam za sužavanje sedišta, al na žalost, moraće da se razmontira cela zadnja klupa da bi se rešio problem.
Kad je zadnja klupa skroz raširena, može da se pomera napred nazad u dva koraka, što automatski povećava prtljažni prostor u dužinu za skoro 10cm.
Kad je skroz skupljena onda ide jedan korak u nazad, manji gepek al mesta pozadi za dvoje kao u majbahu!
Zadnja klupa je deljiva, nezavisno 70:30, što je extra. Jednim potezom se obara naslon, dva poteza se sklapa cela klupa.
Pronašao sam i kuke za fiksiranje prtljaga i jedan kaiš, gurtnu.

Evo malo slika ljute gujea37075453789e7b9ca75fa21a65eafa5.jpg5faa2283b7f720af2f6a2ece266e67ea.jpg8796b74b2aa405c3dba684b64a84d2ee.jpg75da979cb888afb5b07e1d92f090dbe2.jpg1551d1ad9b8b0d8fd2a7c095d7e48936.jpg689bdb46498f8df772d09a6160e114c2.jpg2235554cb96e004365b9b15a4930fe34.jpg2dddfd93f0e96a0d5cd455d0bdbdb61c.jpg

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

A evo i gepeka, inače tu su i patosnice, tipske, fali mi za gepek kadicafbf865e40d7b4e7b033683be239e6cb8.jpgb484bab1adfcb357165fad33625038ec.jpgccff21b9a505c58a0286ffe5f15ee582.jpg417bb3b0a9640698721027968addc8f6.jpg524b51e2ac4f0cb0ad131600b4478c15.jpg406d68e623ff2fd433b8cc17706bb81e.jpg

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo moje priče da me niko nije pretekao na ibarskoj kad sam ipao na zlatibor i nazad (citiram) :

Nego iznenadio me Modus dci. Brat ga je gazio prateći mene do UE, zatim sam ga ja x2 terao na Zlatibor (nimalo štedeći, posebno ne uzbrdo), pa na Taru, pa na Tornik. U povratku za BG smo baš isforsirali Ibarsku, niko nas pretekao nije do APa. Rezultat: 4,5l na 100km

Nije to ludilo potrošnja, vozio sam Clio godinama, ali sam očekivao bar 5l, sa obzirom na stil vožnje. Sa Cliom sam umeo i 4 do Zlatibora (čepom), ali sam, kada nema previše gužve. Realno može još malo dole, ali za to nemam živaca.

Iznenadio me je osećajem prostranosti (panorama dodatno doprinosi tome), zvučnom izolacijom (nije u rangu viših klasa, ali je za Clia, ili mog Suzukija, banja), kao i preglednošću (naravno). Plus, ide sasvim lepo sa svojih 86 konja.





Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5dci 82ks za ne poverovati,al lepo nosi senika II,za modusa 86ks je idealna mera.Sto se udobnosti tice,francuz je to.Pretostavljam da se i u njemu sedi visoko isto kao u seniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je koncepcija sedenja, visoko i pregledno.

Što se motora tiče, ja sam više nego zadovoljan. Lepo vuče, nisam do sad ni jednom osetio da mu fali snage. Za vožnju je milina, nema se osećaj skučenosti, u gradu objašnjava neke stvari što se manevrisanja i parkiranja tiče.

Potrošnja, smejurija. Ne smem ni da pišem, misliće da lažem.

Pre neki dan u cugu 110km, vožen između 80-100km/h, na brdu 3.7l po čepu 4.2l.

Realno, kad ne idem po beogradskim gužvama, 700km pređem mesečno, po čepu ne pređe 5l sad sa letnjim gumama.

 

Primetio sam da ih sve više ima. Kod mene u firmi skoro kupljena dva komada. U komšiluku sam primetio još par novih.

 

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja kažem za Ideju, nikada više u životu van, micro van, MPV i slična sranja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi,po magistrali kad se vozi,smejurija je potrosnja na skoro svakom autu.Sto se senika II tice,ocajan je za krivine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ipak hladnjak klime bušan na više mesta. Nema krpljenja. Integrisan je u hladnjak motora. Ceh će biti prava sitnica
 
Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
 
 
 
moze li zamjenski? neces original uzimati

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...