The Punisher 8060 Posted April 22, 2018 1 1 neshtry and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 815 Posted April 22, 2018 Kada spomeneš HS, ovo mi je prvo na pameti 2 neshtry and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 22, 2018 On 4/22/2018 at 10:18 AM, Martin said: Kada spomeneš HS, ovo mi je prvo na pameti Prve serije BVP-a M80a su imale Hispano Suiza turbo motore od 250 ks. Naslednik je Mercedes bi - turbo od 330ks. Prve takve smo dovezli nakon poslednje parade u BG-u, na Manjaču i Banja Luku, kao i tenkove T 72- M84 sa 1000ks i laserskim sistemima za upravljanje vatrom. Više stotina radnih sati na njima, u mirnodopskim i ratnim uslovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted April 22, 2018 Proveo sam sest meseci u njemu vozeci se po Kosovu....cuvena Slobina demonstracija sile...Kasnije jos godina u Hrvatskoj...u obuci sam vozio Hispano...a posle Mercedes...doktorirao sam ga...svaki delic sam skidao rasturao...popravljao...jbg...bilo...bolje da nije. 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18309 Posted April 22, 2018 Imali smo ih mi u 36. Okbr(Subotica),pa ih odvezli na Kosovo...ostali samo t55. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 22, 2018 On 4/22/2018 at 1:50 PM, Goran Zemun said: Proveo sam sest meseci u njemu vozeci se po Kosovu....cuvena Slobina demonstracija sile...Kasnije jos godina u Hrvatskoj...u obuci sam vozio Hispano...a posle Mercedes...doktorirao sam ga...svaki delic sam skidao rasturao...popravljao...jbg...bilo...bolje da nije. Ja bio komandir vozila u Banja Luci '84-te. Predavao srednjoj vojnoj školi, školi rezervnih oficira i vojnoj akademiji. Znači, svaki detalj, taktičko- teh. osobine, vožnja, rasturi i sklopi, sve. A onda rat u Hr. , na videlo isplivale sve mane tih oruđa, ipak to nije za gradske uslove i Vukovar. U 3 vozila pogođen i čekao podršku za izvlačenje, a od Bg-a, Garde na Banjici, do Vukovara (oko 170km), potrošio 400 lit nafte. Bilo, ne ponovilo se ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 22, 2019 Hispano Suiza Maguari HS1 GTC za 2.2 miliona evra Kompanija Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG za sajam automobila u Ženevi najavljuje premijeru svog novog superautomobila Maguari HS1 GTC (ime je dobio po južnoameričkoj rodi), koji će moći da se naruči od proleća. U pitanju je superautomobil sa zadnjim pogonom i karoserijom od ugljeničnih vlakana, a koji pokreće centralno smešteni 5.2 litarski twin-turbo V10 motor sa 1085KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od samo 2.8 sekundi. Što se najveće brzine tiče, u kratkoj vesti se navodi da je ona el. ograničena na 380 km/h. Maguari HS1 GTC će prvim kupcima biti isporučen do kraja ove godine, pri čemu ti kupci moraju da imaju najmanje 2.2 miliona evra koliko će ovaj superautomobil koštati. Hispano Suiza je inače osnovana 1904. godine u Barseloni (do 1946. su proizveli oko 12.000 luksuznih automobila), a treba podsetiti da je početkom ovog veka već bilo pokušaja oživljavanja ove marke i to 2001. i 2002. godine kada su predstavljeni prototipovi K8 i HS21-GTS. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 1, 2019 Hispano Suiza Carmen na sajmu u Ženevi Hispano Suiza Cars najavljuje ekskluzivni električni automobil Carmen koji će premijeru imati sledeće nedelje. Tačnije, promocija će biti održana na sajmu automobila u Ženevi, a kao najava objavljeno je i nekoliko teaser slika. U vesti se navodi da će Carmen imati šasiju od ugljeničnih vlakana (težina vozila iznosi 1.690 kg), kao i to da se radi o automobilu koji odlikuju luksuz, komfor i inovacije. U unutrašnjosti imamo sedišta od ugljeničnih vlakana i kompozitnih materijala (sedišta su presvučena kožom i alkantarom), pa LED ambijentalno osvetljenje, 10.1-inčni infotainment sistem, bežično punjenje za smartphone, kao i Android Auto i Apple CarPlay. Za pogon su zadužena dva elektromotora sa ukupno 750 kW/1019KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od tri sekunde, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Baterije su za sada od 80 kWh, ali do početka proizvodnje automobil bi mogao da dobije nove od 105 kWh i autonomiju koja sa jednim punjenjem iznosi i više od 400 km. U planu je proizvodnja serije od samo 19 primeraka (po ceni od 1.5 miliona evra po primerku), a start isporuka se najavljuje za jun 2020. godine. U vesti se navodi da je Carmen u stvari razvio kompanijin produkcijski partner QEV Technologies koji će se takođe brinuti za proizvodnju automobila i baterija u svojoj fabrici u Barseloni. Što se izgleda tiče, Carmen je inspirisan dizajnom modelom Dubonnet Xenia iz 1938. godine. Hispano Suiza je inače osnovana 1904. godine u Barseloni (do 1946. su proizveli oko 12.000 luksuznih automobila), a treba podsetiti da je početkom ovog veka već bilo pokušaja oživljavanja ove marke i to 2001. i 2002. godine kada su predstavljeni prototipovi K8 i HS21-GTS. Za ovaj najnoviji pokušaj je zaslužan Miguel Suqué Mateu, potomak osnivača iz 1904. godine, uz najavu da će pokušati da ostvari svoj san. Takođe, Hispano Suiza Carmen je ime dobio po Carmen Mateu, unuci osnivača Hispano Suize. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 4, 2019 YouCar video: Prvi pogled na Hispano Suiza Carmen, u okviru priprema za Ženevu 2019. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 5, 2019 Hispano Suiza Carmen i zvanično Hispano Suiza Cars je na sajmu automobila u Ženevi i zvanično promovisao ekskluzivni električni automobil Carmen. U vesti se navodi da Carmen ima šasiju od ugljeničnih vlakana (težina vozila iznosi 1.690 kg), kao i to da se radi o automobilu koji odlikuju luksuz, komfor i inovacije. U unutrašnjosti imamo sedišta od ugljeničnih vlakana i kompozitnih materijala (sedišta su presvučena kožom i alkantarom), pa LED ambijentalno osvetljenje, 10.1-inčni infotainment sistem, bežično punjenje za smartphone, kao i Android Auto i Apple CarPlay. Za pogon su zadužena dva elektromotora sa ukupno 750 kW/1019KS, dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od tri sekunde, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Baterije su za sada od 80 kWh, ali do početka proizvodnje automobil bi mogao da dobije nove od 105 kWh i autonomiju koja sa jednim punjenjem iznosi i više od 400 km. U planu je proizvodnja serije od samo 19 primeraka (po ceni od 1.5 miliona evra po primerku), a start isporuka se najavljuje za jun 2020. godine. U vesti se navodi da je Carmen u stvari razvio kompanijin produkcijski partner QEV Technologies koji će se takođe brinuti za proizvodnju automobila i baterija u svojoj fabrici u Barseloni. Što se izgleda tiče, Carmen je inspirisan dizajnom modelom Dubonnet Xenia iz 1938. godine. Hispano Suiza je inače osnovana 1904. godine u Barseloni (do 1946. su proizveli oko 12.000 luksuznih automobila), a treba podsetiti da je početkom ovog veka već bilo pokušaja oživljavanja ove marke i to 2001. i 2002. godine kada su predstavljeni prototipovi K8 i HS21-GTS. Za ovaj najnoviji pokušaj je zaslužan Miguel Suqué Mateu, potomak osnivača iz 1904. godine, uz najavu da će pokušati da ostvari svoj san. Takođe, Hispano Suiza Carmen je ime dobio po Carmen Mateu, unuci osnivača Hispano Suize. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted March 4, 2020 Hispano Suiza Carmen Boulogne Carmen Boulogne je nova, snažnija verzija električnog sportskog modela Hispano Suiza Carmen koji je pre nekoliko godina privukao pažnju ljubiltelja egzotičnih automobila. Hispano Suiza Carmen Boulogne tako sada raspolaže sa 1.100KS i do 100 km/h ubrzava za 2.6 sekundi. Standardni Hispano Suiza Carmen inače ima skoro 100 konja manje (1.006KS). U planu je da se proizvede samo 5 primeraka Hispano Suiza Carmen Boulogne verzije, po ceni od 1.65 miliona evra (isporuke treba da startuju 2022. godine). Osim što je jači, Hispano Suiza Carmen Boulogne je i 60 kg lakši u odnosu na standardni model (za to su zaslužne nove komponente oslanjanja i krov od ugljeničnih vlakana), a dobio je i nova sedišta od ugljeničnih vlakana. U vesti se navodi da autonomija sa jednim punjenjem baterija od 80 kWh iznosi oko 400 km, kao i da se 80% kapaciteta na brzom punjaču napuni za oko 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 5, 2020 Motor1 video: Hispano Suiza Carmen Boulogne Kad bi Španija pravila luksuzni Ferrari: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted December 5, 2020 Hispano Suiza Carmen Boulogne u seriji od samo 5 primeraka Carmen Boulogne je nova, snažnija verzija električnog sportskog modela Hispano Suiza Carmen koji je pre nekoliko godina privukao pažnju ljubiltelja egzotičnih automobila. Hispano Suiza Carmen Boulogne pokreću četiri elektromotora sa ukupno 1.098KS i 1.600 Nm, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.6 sekundi. Standardni Hispano Suiza Carmen inače ima skoro 100 konja manje (1.006KS). U planu je da se u Španiji proizvede samo pet primeraka Hispano Suiza Carmen Boulogne verzije, po ceni od 1.65 miliona evra (isporuke treba da startuju početkom 2022. godine). Osim što je jači, Hispano Suiza Carmen Boulogne je i 60 kg lakši u odnosu na standardni model (za to su zaslužne nove komponente oslanjanja i krov od ugljeničnih vlakana), a dobio je i nova sedišta od ugljeničnih vlakana. U vesti se navodi da autonomija sa jednim punjenjem baterija od 80 kWh iznosi oko 400 km, kao i da se do 80% kapaciteta na brzom punjaču napuni za oko 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted September 18, 2021 Hispano Suiza Carmen Boulogne Na sajmu u Minhenu 2021. je prikazan i Carmen Boulogne, nova verzija električnog sportskog modela Hispano Suiza Carmen koji je pre nekoliko godina privukao pažnju ljubitelja egzotičnih automobila. Hispano Suiza Carmen Boulogne pokreću četiri elektromotora sa ukupno 1.114KS i 1.600 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.6 sekundi i može do el. ograničenih 290 km/h. Standardni Hispano Suiza Carmen inače ima 100 konja manje. U planu je da se u Španiji proizvede samo pet primeraka Hispano Suiza Carmen Boulogne verzije, po ceni od dva miliona dolara (isporuke treba da startuju početkom 2022. godine). Osim što je jači, Hispano Suiza Carmen Boulogne je i 60 kg lakši u odnosu na standardni model (za to su zaslužne nove komponente oslanjanja i krov od ugljeničnih vlakana), a dobio je drugačije desetokrake točkove i nova sedišta od karbona. U vesti se navodi da autonomija sa jednim punjenjem baterija od 80 kWh iznosi oko 400 km, kao i da se do 80% kapaciteta na brzom punjaču napuni za oko 30 minuta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted April 3, 2022 Hispano Suiza Maguari HS1 GTC Kompanija Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG najavljuje serijsku verziju superautomobila Maguari HS1 GTC (ime je dobio po južnoameričkoj rodi), koji je u koncept formi prikazan još pre tri godine na sajmu u Ženevi i tada najavljen po ceni od 2.2 miliona evra. U pitanju je superautomobil sa zadnjim pogonom i karoserijom od ugljeničnih vlakana i aluminijuma, a koji pokreće centralno smešteni 5.5 twin-turbo V10 motor sa 1.200KS i 1.100 Nm, u paru sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od samo 2.8 sekundi i el. ograničenih 360 km/h (bez blokade može preko 400 km/h), pri čemu se za zaustavljanje brinu karbon-keramičke kočnice. Maguari HS1 GTC je dugačak 5.100 mm, širok 2.100 mm, visok 1.250 mm, težak 1.890 kg i ima točkove od 22 i 23 inča (gume 285/35 ZR22 i 335/30 ZR23). Prvi produkcijski primerci HS1 GTC će biti prikazani u Los Anđelesu u poslednjem kvartalu ove godine, dok će prvim kupcima automobil biti isporučen u prvom kvartalu 2023. U planu je da se u narednih šest godina proizvede ograničena serija od 300 primeraka, a najavljuje se prodaja u Evropi, SAD-u, na Bliskom Istoku i u Aziji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted November 27, 2023 Najavljen električni Hispano Suiza Sagrera Hispano Suiza najavljuje da će tokom sledeće godine proslaviti svoju 120. godišnjicu otkrivanjem novog hiperautomobila. To je električni Hispano Suiza Sagrera (nazvan po četvrti ''La Sagrera'' u Barseloni), koji će u stvari biti ''evolucija'' modela Carmen. Međutim, Sagrera neće zameniti taj automobil jer kompanija navodi da će Sagrera upotpuniti njihov asortiman, kao i da će se pridružiti modelima Carmen i Carmen Boulogne. Za sada je poznato tek da će Sagrera dobiti bateriju od 103 kWh. Hispano Suiza takođe ističe ''važnu evoluciju u pogledu aerodinamike'', kao i to da je ''Sagrera stvorena da bi se legenda održala živom, podižući performanse, sportski duh i strast prema luksuzu na potpuno novi nivo.'' Izvršni direktor Hispano Suiza Serhio Martinez Kampos dodaje da automobil „postavlja temelje za dizajnersku liniju koju će brend pratiti u narednim godinama. Ne mogu još da otkrijem previše detalja, ali Sagrera je tu da nastavi da ispunjava želje naših klijenata: ''tražili su od nas ovakav automobil i da nastavimo da budemo jedinstveni.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted February 22, 2024 Ove godine i električni Hispano Suiza Sagrera Hispano Suiza najavljuje da će u junu proslaviti svoju 120. godišnjicu otkrivanjem novog hiperautomobila. To je električni Hispano Suiza Sagrera (nazvan po četvrti ''La Sagrera'' u Barseloni), koji će u stvari biti ''evolucija'' modela Carmen. Međutim, Sagrera neće zameniti taj automobil jer kompanija navodi da će Sagrera upotpuniti njihov asortiman, kao i da će se pridružiti modelima Carmen sa 1020 KS i Carmen Boulogne sa 1.115 KS. Za sada je poznato tek da će Sagrera dobiti bateriju od 103 kWh. Hispano Suiza takođe ističe ''važnu evoluciju u pogledu aerodinamike'', kao i to da je ''Sagrera stvorena da bi se legenda održala živom, podižući performanse, sportski duh i strast prema luksuzu na potpuno novi nivo.'' Novi video se fokusira na veliko zadnje krilo, napravljeno od ugljeničnih vlakana, a koje ima i zlatne akcente na profilu. Izvršni direktor Hispano Suiza Serhio Martinez Kampos dodaje da automobil ''postavlja temelje za dizajnersku liniju koju će brend pratiti u narednim godinama. Ne mogu još da otkrijem previše detalja, ali Sagrera je tu da nastavi da ispunjava želje naših klijenata: tražili su od nas ovakav automobil i da nastavimo da budemo jedinstveni.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites