Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing

Recommended Posts

Andretti će u Ostinu pregovarati o preuzimanju Saubera?

 

raikkonen_giovinazzi_bahrain_2021_race.jpg.66269a1bb4a706cae426b4afd2afd7a4.jpg

 

Michael Andretti želi da preuzme neki tim u Formuli 1, a čini se da su pregovori sa Sauberom prilično ozbiljni.


Još u avgustu se pojavila informacija da Andretti aktivno traži tim u Formuli 1 koji bi mogao da preuzme. Razgovori su navodno vođeni sa Haasom i Williamsom, ali je tim koji nosi ime Alfa Romeo trenutno najbolja opcija. Pregovori sa njima su u poodmakloj fazi i nova runda je zakazana tokom vikenda za VN Amerike u Ostinu.

 

michael-andretti.jpg.9eb2dbb5dd6854b23c96ccb5c945b065.jpg

 

Andretti je navodno obezbedio bar jedan deo neophodnih finansija preko svoje Andretti Acquisitions korporacije, koja je osnovana ove godine sa ciljem da prikupi 250 miliona dolara javnom ponudom svojih akcija.

Interesovanje za Formulom 1 u Americi raste, a to potvrđuje i dodavanje VN Majamija na kalendar, pa će se tao od sledeće godine voziti dve trke u ovoj zemlji.

Brojni američki sponzori su ušli u Formulu 1, McLaren uživa veliki uspeh kako u IndyCar seriji, tako i u Formuli 1 i trenutno su jedini tim koji se takmiči u oba šampionata.

 

204847795_us_gp_2017_start(1).jpg.a4824ec02adb60da2156e48fc7ebfe7b.jpg

 

Mnogi veruju da su upravo ovi pregovori odložili odluku tima o drugom vozaču za 2022.

Ipak, šef tima Frederic Vasseur kaže da nije obavešten o nikakvom preuzimanju pošto su oni koji pregovaraju iznad njega.

„Ne mogu da kažem ništa pošto o tome brinu ljudi na višim pozicijama. Ja sam izvršni direktor i šef tima. Ja ne vodim takve pregovore. Imali smo mnogo glasina u poslednje vreme i to pitanje je za deoničare. Ono što mogu da kažem je da mi stvarno ne žurimo sa objavljivanjem imena drugog vozača. Imamo nekoliko opcija na stolu i želimo da dobro razmislimo pre donošenja odluke“, izjavio je Vasseur.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neće Andretti, Porsche ili Audi se spremaju da preuzmu Sauber?

 

ar_sauber_vw.jpg.c0af071a31819580118653e134d20d42.jpg

 

Postoje navodi da bi Volkswagen Grupa mogla da na velika vrata uđe u Formulu 1.

 

Već postoje potvrđene informacije da bi nemački proizvođač automobila kroz jedan od svoja dva brenda mogao da uđe u saradnju sa Red Bullom, odnosnom sa njihovim odelenjem za proizvodnju agregata ali sada su se pojavile informacije da bi ipak moglo da bude i više od toga.

Posle VN SAD postalo je jasno da je Michael Andretti odustao od kupovine švajcarskog tima, ali sada kako piše magazin Blick postoje navodi da bi Porsche ili Audi mogli da prezumu Sauber. To bi prema njihovim rečima moglo da se desi 2025. kada stupe nova pravila vezane za pogonsje jedinice. Za sada još nije poznato da li će pored saradnje sa Red Bullom Volkswagen imati i svoj zaseban tim ili ne.

Ako se to i ostvari za Sauber to neće biti prvi put da ima nemačke motore, jer su još 1994. koristili Mercedesove agregate kao i da su od 2006. do 2009. bili pod upravom BMW-a sa kojim su zabeležili i jednu pobedu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andretti objasnio zašto je propao dogovor sa Sauberom

 

raikkonen_usgp_2021_4.jpg.535f5eba31d5bcada6df3fe3c8a5b31a.jpg

 

Amerikanac se konačno oglasio i objasnio šta je bio kamen spoticanja u pregovoru sa Švajcarcima.


Tokom leta je bilo dosta priča da se Michael Andretti interesuje za ulazak u Formulu 1, a onda je otkriveno da je njegov plan bio da kupi ekipu Saubera, koja trenutno nosi ime Alfa Romeo.

Činilo se da je sve spremno i da će zvanično saopštenje stići na VN SAD, ali se to nije dogodilo.

Nakon toga je iz nekoliko izvora stigla informacija da je problem bio u novcu, a Andretti se sada oglasio i objasnio šta se dogodilo.

 

michael_andretti_3.jpeg.4e6f3644a5b1c73839a21ee607a143ef.jpeg

 

„Želeo bih da okončam špekulacije da je dogovor propao zbog finansijskih razloga. To uopšte nije tačno. Na žalost, u 5 do 12 su se pojavili problemi oko kontrole i zbog toga smo morali da odustanemo pošto nismo mogli da prihvatimo neke uslove. Uvek sam govorio da ćemo uraditi ono što je najbolje za nas, a ovo na kraju nije bio trenutak. Mislim da bi to bila velika priča i šteta je što nije prošlo. Ali ja ne odustajem“, jasan je Andretti.

On je takođe demantovao glasine da je Liberty Media, koja je vlasnik Formule 1, učestvovala u pregovorima.

 

colton_herta_indy_2021.jpeg.34e09bc8cbaa9346dd2379cd12629af7.jpeg

 

Dosta se pričalo i o tome da bi Colton Herta mogao da pređe u Alfa Romeo u slučaju da je Andretti kupio Sauber, a to je ispostavilo se bilo tačno.

„Naravno, da smo kupili tim, želeli bi američkog vozača, a Herta bi bio savršen za to. Cilj nam je bio da probamo da mu nađemo mesto jer verujemo da bi bio konkurentan“, rekao je Andretti.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju izgleda ipak lova odlucuje?

 

Guanyu Zhou dobio mesto u Alfa Romeu, uskoro sledi i potvrda?

 

guanyu_zhou_mogucnost.jpg.2d92e454a173fb809fa1b9a4d14639c1.jpg

 

Prema informacijama koje dolaze iz podoka izgleda da je pitanje vozačke postave ovog tima već rešeno.


Još pre više od mesec i po dana Alfa Romeo i Valtteri Bottas objavili su svoju saradnju koja će zvanično krenuti od naredne sezone ali još uvek nije poznato pitanje drugog vozača. Za ovo mesto postojalo je nekoliko kandidata među kojima je bio Oscar Piastri kao i trenutni vozač tima Antionio Giovinazzi. Ipak, kao najrealnija mogućnst sve vreme spominjalo se angažovanje kineskog talenta Guanyu Zhou koji bi sa sobom doneo i određena novčana sredstva.

Pošto su pregovori vlasika tima sa Michaleom Andrettijem oko njegovog preuzimanja propali, tim se sada skoncetrisao na popunjavanje vozačke postave pa je tako ponovo u žiži interesovanja došao mladi Kinez. Iz više izvora dolazi informacija da su pregovori završeni i da bi potvrda mogla da dođe već u utorak posle VN Brazila. Jedini problem koji trenutno odvaja Zhoua od mesta u timu jeste to što nema super licencu, ali ukoliko zadraži drugo mesto u ovogodišnjem šampionatu Formule 2 stekao bi sve uslove da je na kraju i dobije.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ostvareno. Alfina postava iduce godine - Bottas i prvi kineski F1 vozac i jedini novajlija za iducu sezonu.

 

Alfa Romeo potvrdio Guanyu Zhoua za 2022.

 

zhou_formula_2.jpg.21306645637eba484a0601a052f08199.jpg (1100×700)

 

Ovom potvrdom je kompletirana i poslednja vozačka postava za sledeću sezonu.


Tokom prethodnih dana i nedelja se dosta pisalo o tome da je Guanyu Zhou blizu mesta u Alfa Romeu, a danas je zvanično potvrđeno da će kinez biti timski kolega Valtterija Bottasa u 2022.

Guanyu Zhou će tako postati prvi kineski vozač u Formuli 1. On je 2015. bio drugi u Formuli 4 pre nego što je nakupio pobede u F3 i F2 šampionatima.

Ova sezona je posebno dobra za Kineza pošto je trenutno na drugoj poziciji u šampionatu i sprema se za pohod na titulu na poslednja dva vikenda u Saudijskoj Arabiji i Abu Dabiju.

Zhou će sledeće sezone biti jedini novajlija na gridu, a većina timova je odlučila da zadrži trenutne postave. Najveća promena je svakako dolazak Russella u Mercedes, gde će biti timski kolega Lewisu Hamiltonu, dok je Bottas potpisao ugovor sa Alfa Romeom.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo: Doveli smo Zhoua zbog kineskih sponzora

 

frederic_vasseur_alfa_romeo.jpeg.18bf61dc53ec10e200570438cb481f94.jpeg (1100×700)

 

Šef tima iz Hinvila Frederic Vasseur je priznao da novi vozač doveden zbog sponzora, ali demantuje da da će oni sa sobom doneti investiciju od 30 miliona dolara.


Guanyu Zhou će postati prvi kineski vozač u Formuli 1 i biće timski kolega Valtteriju Bottasu koji dolazi iz Mercedesa.

Antonio Giovinazzi prelazi u Formulu E, a Zhou je dobio njegovo mesto koje su jurili i Oscar Piastri i Theo Pourchaire, koji je inače član Sauberove akademije mladih vozača.

Mnogi su pričali da se tim odlučio za Zhoua zbog velikog novca i sponzora koje donosi sa sobom, ali je Vasseur to demantovao.

„To su sve gluposti. Morate da sagledate sve aspekte performansi tima. Moj cilj je da povlačim poteze koji su najbolji za tim. Ako želite rezultate, morate imati najbolje vozače, inženjere, bolid, budžet… Svi rade isto i bila bi potpuna glupost kada bi neko rekao ne obraća toliko pažnju na budžet.“

„Naravno da je i novac odigrao ulogu u donošenju odluke, ali meni su posebno zanimljivi sponzori koji će biti sa nama od sledeće sezone. Prosto se pojavila prilika da se otvore neka vrata i Zhou ih je otvorio“, izjavio je Vasseur.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo priredila oproštajni prijem za Kimija Raikkonena

 

kimi_oprostajna_zurka.jpg.59293ebec92e59c88e5e7326fa8018be.jpg

 

Ovo će biti poslednje dve trke za ”Ledenog” u Formuli 1.


Alfa Romeo je povodom najavljenog odlaska Kimija Raikkonena u penziju na kraju ove sezone je u svojoj fabrici u Hinvilu održala oproštajni prijem za Kimija Raikkonena. VN Saudijske Arabije i VN Abu Dabija biće poslednje trke za popularnog ”Iceman-a” koji je sa ovim timom ujedno i debitovao u šampionatu a već sredinom decembra će i sa njima završti svoju karijeru u Formuli 1.

Pored Raikkonena ovoj zabavi prisustvovali su i njegova žena Minttu kao i deca a govor je održao i sam Kimi.

 

 

“Hvala svima, ovo je noć koju ću pamtiti.” napisao je Raikkonen. “Hvala svima što smo ove godine proveli zajedno. Hvala vam na teškom radu. Hvala vam na uspomenama. Vi ste dobri ljudi. Vaš Kimi.”

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andiamo Valtteri :lol: !!!

 

FOTO: Alfa Romeo odradio privatni test sa novim bolidom u Fjoranu

 

alfa_romeo_c42.jpg.webp

 

Tim iz Hinvila odradio je privatan test na Ferrarijevoj stazi.


Kako prenosi portal Motorsport.com novi bolid Alfa Romeo bio je ofarban u kamuflažnoj kolor šemi koja se očekuje za ovakvu vrstu testiranja. Za volanom ovoga puta bio je Valtteri Bottas, koji je imao crnu kacigu i odradio prve krugove sa mokroj stazi.

Alfa Romeo planirao je da novi C42 prikaže 27. februara posle testa u Barseloni, ali se postava iz Hinvila odlučila da dosta ranije odradi filmski. Nije ovo prvi put da Alfa Romeo uradio ovako nešto, već su sličan potez imali i 2019. i 2020. i to za vreme dana zaljubljenih kada su imali i kolor šemu posvećene ovom danu.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Malo detaljnije:

 

Automobil za novu eru: Bolid Alfa Romeo F1 ORLEN tima C42 je rođen

 

 

C42 je stigao, u svoj svojoj slavi. Najnoviji bolid Alfa Romeo F1 Orlen tima je konačno predstavljen, u upadljivoj crveno-beloj boji, koji će se takmičiti za startnu poziciju u sezoni Formule 1 očekujući da će biti neverovatna. Nakon nedelju dana testiranja u Barseloni, C42 je predstavljen na fotografijama i slikama u isto vreme objavljenim medijima i fanovima širom sveta.

Alfa Romeo F1 Team Orlen C42 je prvi bolid proizveden u Hinvilu sa pravilima o ograničenju budžeta na snazi, i za novu eru Formule 1 koja počinje u 2022.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(27).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(29).jpg

 

Dizajnirao ga je tehnički direktor Jan Monšo (Jan Monchaux) i ovaj bolid predstavlja radikalan zaokret u odnosu na prošlost, jer prihvata prilike koje omogućavaju novi pod sa efektom tla, ažurirani aerodinamični paket i 18-inčne gume niskog profila. C42 koga pokreće novi i unapređeni Ferrari motor je trkačka mašina dizajnirana za borbu, a nova pravila će omogućiti napetije trke i konkurentno takmičenje od prednjeg do zadnjeg dela starta.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(1).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(4).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(9).jpg Alfa Romeo F1 team ORLEN - C42 (11).jpg

 

Boja je zadivljujuć i suptilan omaž prošlosti, koji priziva istorijski dizajn iz minulih godina i nasleđe brendova Alfa Romeo i Sauber Motorsport, u 30. godini tima iz Hinvila u Formuli 1. Nova boja koju je izradio Centro Stile Alfa Romeo daje bolidu moćan, prepoznatljiv identitet. Izgled predstavlja savršenu kombinaciju dve dominantne boje, crvene i bele. Oblast sa motorom ofarbana je crveno, sa dijagonalnim presekom koji ističe dinamičnost karoserije. Istorijski Alfa Romeo natpis uklapa se u dijagonalu, kao omaž ranom XX veku, kada je imao svoj debi među trkačkim automobilima brenda 1920-ih. Reč „Tonale“ se može videti ispod, kao ime prvog CSUV-a koji je nedavno predstavljen.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(16).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(14).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(21).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(24).jpg

 

Simbol sportskog duha ''Quadrifoglio''nalazi se u gornjem delu, pored dijagonalne linije koja deli crveni i beli deo. Italijanska zastava nalazi se na zadnjem delu spojlera, ponosno noseći ime Alfa Romeo.  U rukama 10-strukog pobednika trka, Valterija Botasa i Žua Gvanjua, prvog F1 vozača iz Kine i jedinog novajlije na startu u 2022. godini, C42 je spreman da impresionira.

 

 

Drivers_(3).jpg

 

Žan-Filip Imparato, izvršni direktor brenda Alfa Romeo:

''Šampionat u 2022. biće jedan od najuzbudljivijih poslednjih godina. Nova pravila, nova postavka vozača i potpuno novi bolid predstavljaju pravu pravcatu revoluciju za F1 i posebno za tim. U brendu Alfa Romeo, nameravamo da zgrabimo sve prilike koje će nastati. Takođe, za Alfa Romeo, godina 2022. predstavlja godinu metamorfoze. Sa modelom Tonale, brend gleda u budućnost, u eru elektrifikacije i povezanosti, a pritom ostaje veran svom genetskom kodu plemenitog italijanskog sporta još iz 1910. Zato smo izričito stavili ime Tonale na ovaj jednosed. Jedva čekamo da vidimo kako se crveno svetlo gasi u znak početka uzbudljivog F1 šampionata.''

 

Team_Principal_Frédéric_Vasseur_(1).jpg

 

Frederik Vaser, direktor tima Alfa Romeo F1 Team Orlen:

''Početak sezone je uvek uzbudljivo doba, u kome vidimo plodove rada stotina ljudi tokom dugog perioda. C42 je bolid koji jedva čekamo da vidimo u trkama, ne samo zato što je prvi koji smo napravili u okviru ovog novog ciklusa pravila, u kome će trke biti tešnje i uzbudljivije, već zato što smo potpuno uvereni da će ovaj bolid pomoći timu da napravi veliki napredak ka prednjim pozicijama.''

 

Technical_Director_Jan_Monchaux.jpg

 

Jan Monšo, thenički direktor Alfa Romeo F1 Team Orlen:

''Dok predstavljamo C42, može se činiti da je to početak nove sezone: međutim, mi znamo da je ovo predstavljanje samo jedna prekretnica za na daleko dužem putovanju u koje je naše celo osoblje u Hinvilu uložilo puno vremena, resursa i energije. Dizajniranje i konstrukcija ovog bolida bili su ogroman projekat i možemo da se ponosimo onim što smo postigli, ali naš posao još nije završen. Kao i uvek sa novim ciklusima pravila, razvoj će biti najzahtevniji u ovoj sezoni i moraćemo da nastavimo da izvlačimo nove performanse iz modela C42 kako bismo ostvarili napredak koji smo zacrtali kao svoj cilj.''

 

Valtteri Bottas (7).jpg Valtteri_Bottas_Helmet_(1).jpg

 

Valteri Botas, vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Impresioniran sam našim novim bolidom, modelom C42. To je moj prvi bolid u timu Alfa Romeo F1 Team Orlen, što ga naravno čini posebnim, zaista se radujem što ću u njemu biti na startu u Bahreinu. Ono što je uzbudljivo je što nemamo predstavu kako će prva trka proći. Testiranje nam je pomoglo da potvrdimo naša očekivanja, napredak koji smo ostvarili sa bolidom, ali sada se približavamo trenutku koji je zaista odlučujući. Otkad sam se pridružio timu, video sam toliko motivacije u njemu ima: svako se mnogo trudi, pokušava da radi vrednije od ostalih kako bi bili konkurentni i to mi pruža dodatnu motivaciju kada sam u vozačkoj kabini.''

 

 Zhou Guanyu (7).jpg Zhou_Guanyu_Helmet_(1).jpg

 

Žu Gvanju, vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Uzbuđen sam zbog sezone i što sam video C42 u bojama u kojima ću se trkati, što ga zaista čini stvarnim. Mi smo na početku nove ere, sa novim bolidima i novim pravilima i to stvara priliku da svi timovi ostvare napredak, jer svi počinjemo ispočetka. Svi u Alfa Romeo F1 Team Orlen timu su bili izuzetno predusretljivi otkako sam mu se pridružio i kada vidim sav naporan rad, posvećenost i motivaciju svih, u Hinvilu i na stazi, to me ispunjava ponosom i uzbuđenjem. Jedva čekam da budem na stazi u ovom bolidu i da radim sa mojim timom na ostvarenju rezultata na koje ciljamo zajedno.''

 

Robert Kubica (1).jpg Robert_Kubica_Helmet_(1).jpg

 

Robert Kubica, rezervni vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Početak nove sezone je uvek vreme kada se očekivanja, nade i planovi ostvare: ove godine, ulog je još veći jer na neki način se otiskujemo u nepoznato zbog novih pravila. Neverovatna količina truda je uložena u ovaj bolid, C42, i jedva čekam da vidim šta tim može da postigne s njim. U okviru moje uloge, trudim se da pomognem što više mogu sa razvojem bolida: znamo koliko su velike marže za unapređenje u ovom periodu životnog veka bolida i znamo da svaka nadogradnja može da napravi razliku, zato će posao koji radimo u sedištu biti ključan za ostvarivanje rezultata na stazi.''

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo F1 tim Orlen: Strast koja se krije ''mimo vidljivog''

 

rsz_beyond_the_visible_6.jpg

  • Alfa Romeo predstavlja ''Mimo vidljivog''\''Beyond the Visible'', uzbudljiv dokumentarni serijal koji javnosti pruža uvid ''iza scene i još dalje'' Alfa Romeo F1 tima Orlen.
  • Strast, stručnjaci i priče iza scene u Alfa Romeo F1 timu Orlen se sada mogu videti u ovom inovativnom projektu čije samo ime otkriva njegovu misiju.
  • Sa ukupno pet epizoda i bonus sadržajem na društvenim mrežama brenda, dokumentarni serijal je takođe napravljen da zabavi one koji nisu stručnjaci za Formulu 1.
  • Trejler je spreman na zvaničnoj Alfa Romeo Youtube stranici - klik OVDE.

Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

 

Beyond_the_visible_(1).png Beyond_the_visible_(2).png Beyond_the_visible_(3).png

 

Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.

 

Beyond_the_visible_(4).png Beyond_the_visible_(5).png Beyond_the_visible_(7).png Beyond_the_visible_(8).png

 

Proizveden od strane studija Lunartic Productions, dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

 

Beyond_the_visible_(9).png Beyond_the_visible_(10).png Beyond_the_visible_(11).png Beyond_the_visible_(12).png

 

Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja. Ovi sektori omogućavaju kretanje ljudi i opreme sa jednog kraja sveta na drugi u rekordnom vremenu. Plus, serijal će pokriti značaj sindroma džet lega, koji se možda većini čini nebitnim, ali se sa njim mora pažljivu postupati u cirkusu F1 kako bi se optimizovale performanse.

 

Beyond_the_visible_(13).png Beyond_the_visible_(14).png Beyond_the_visible_(15).png

 

''Mimo vidljivog'' ide još dalje. Opsesivan rad na aerodinamici i strategiji trka su takođe sakriveni od pogleda. Ova dva aspekta rada tima Formule 1 se često kriju jer su ključni za postizanje ciljeva tima. Biti za volanom bolida koji pruža izuzetne performanse u svim atmosferskim uslovima i na potpuno različitim stazama je proizvod neumornog i marljivog rada. Gledaoci će moći da vide kako se bolid dizajnira, i veze između F1 i ''mehaničkih kreacija'' brenda Alfa Romeo u sadašnjosti i budućnosti. Isto, serijal će pokazati kako se proučavaju propisi F1 i ključne stvari za pobeđivanje pobednika. Takođe, najmodernija tehnologija igra ključnu ulogu u Formuli 1, toliko da se često poredi sa NASA, dokumentarni serijal će pokazati sličnosti između ovih najmodernijih ''laboratorija'' tehnološke inovacije. Na kraju, staza u Monci, poznati ''Hram brzine'', koja slavi svoj stoti rođendan ove godine, će biti prikazana u ''Mimo vidljivog''. Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1.

 

Beyond_the_visible_(16).png Beyond_the_visible_(17).png Beyond_the_visible_(18).png

 

Emocije i strasti će sigurno biti jake, i Alfa Romeo, koji je strast učinio jednim od temeljnih stubova svoje sportske vožnje još 1910. je odlučio da podeli svoju strast sa svima koji, bilo da vole moto sport ili su jednostavno znatiželjni, žele da otkriju pravu suštinu Formula 1 tima - najboljem izražaju moto sporta. Alfa Romeo je osvojio svoj prvi šampionat 1950. godine, i od tada traje neraskidiva veza između njih. Novi dokumentarni serijal ''Mimo vidljivog'' dodatno ojačava ovu vezu i konsoliduje vrednosti izvrsnosti i sportske vožnje koji su svojstveni legendarnoj istoriji brenda Alfa Romeo.

 

Beyond_the_visible_(19).png Beyond_the_visible_(20).png Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_7.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_10.jpg

 

Kristijano Fjorio, rukovodilac Alfa Romeo F1

''Mimo vidljivog'' je ambiciozni projekat koji se rodio iz snažne potrebe da omogućimo uvid u sve ono što nije vidljivo o timu F1. Iza scene tokom vikenda adrenalinskih trka, strastveni profesionalci neumorno rade na jednom cilju - performanse na najvećem nivou.

 

Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_12.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_25.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_30.jpg

 

Konstantan izazov o kojem želimo da pričamo svim našim ljubiteljima. Od razvoja bolida do atletskih i mentalnih priprema naših vozača, od kompleksne međunarodne logistike i strateških odluka koji stoje iza rezultata na stazi. Formula 1 je najbolji izražaj moto trka, prirodno okruženje za Alfa Romeo, inkluzivni brend koji predstavlja italijanski sportski duh od 1910.''

 

Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_31.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_39.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoTeamORLEN_Series_14.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoTeamORLEN_Series_19.jpg

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada spekulacije, za koje kazu da ce mozda biti potvrdjene vec za par dana na VN Belgije.

Sto bi znacilo ili "dovidjorno" za Alfa Romeo u F1. Ili jos smesniji paradoks - da sadasnji tim Saubera ostane pod imenom Alfe, ali sa Audijevom motorizacijom :lol: .

 

Audi preuzeo 75% Saubera, potvrda moža tokom VN Belgije?

 

audi_logo_crni.jpg.webp

 

Kako nemački izvori kažu dogovor između ove dve strane je skoro gotov.


Prema pisanju Motorsport-Total.com Audi se dogovorio sa Sauberom, koji se u Formuli 1 takmiči kroz brend Alfa Romea, oko preuzimanja 75% akcije ovog tima iz Hinvila. Izgleda da su se stvari na ovom polju ubrzale jer su sa druge strane svi očekivali da će Porsche i Red Bull biti ti koji će prvi objaviti saradnju. Ovaj sajt navodi da bi dogovor između nemačke kompanije i švajcarskog tima mogao da bude objavljen i na VN Belgije.

Drugi izvori pišu da je ovom dogovoru kumovao Gerhard Berger koji trenutno vrši ulogu šefa u DTM šampionatu a on je ovom prilikom savetovao Audi oko ulaksa u Formulu 1. Na ovaj način nemački proizvođač automobila će preuzeti više akcija od onoga što je Andretti ponudio, kao i da je izašao u susret na određene zahteve Finna Rausinga, koji je suvlasnik Alfa Romea.

Tako može lako da se desi da bi i brend Alfa Romea ostao u Formuli 1, gde bi se šasija pravila u Hinvilu a motor od strane Audija u Neuburgu u Nemačkoj. Za sada, još uvek se očekuje zvanična potvrda.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emitovanje prve epizode ''Mimo vidljivog''

  • Prva epizoda uzbudljive dokumentarne serije ''Mimo vidljivog'' se emituje. Potpisuje je Alfa Romeo, vodi gledaoce ''iza scene i dalje'' Alfa Rome F1 tima ORLEN.
  • ''Pre nego što krenemo''je naslov prve epizode, koja otkriva neumorni rad koji prethodi Svetskom šampionatu Formule 1.
  • U centru pažnje je savršena alhemija koja spaja Alfa Romeo i Sauber, dva brenda koja su se uvek fokusirala na sportsku i tehnološku izvrsnost – na stazi i van nje.
  • Sa ukupno pet epizoda koje će biti objavljene na zvaničnim profilima društvenih mreža i Jutjub kanalu brenda Alfa Romeo, dokumentarna serija je napravljena da zabavi i one koji nisu stručnjaci za Formulu 1.
  • Prva epizoda, ''Pre nego što krenemo''

Dugo očekivana prva epizoda nove dokumentarne serije ''Mimo vidljivog'', koja vodi gledaoce iza scene, i daje daje detaljan uvid u funkcionisanje Alfa Romeo F1 tima Orlen, biće dostupna za gledanje. Prvi put, stari i novi ljubitelji Formule 1 moći će da otkriju svakodnevnu rutinu nabijenu adrenalinom i izazovima koju živi preko 500 stručnjaka koji neumorno rade na izvrsnosti u najgledanijem svetskom takmičenju u moto-sportu.

 

 

''Pre nego što krenemo'', prva epizoda serijala, otkriva težak proces koji se odvija pre trka: nedelje koje prethode početku sezone predstavljaju krucijalnu fazu, koja se prolazi sa intenzitetom i koncentracijom. Ti dani su prepuni snažnih emocija, iščekivanja punog adrenalina, mentalne i fizičke pripreme. Ali ništa od toga se ne vidi spolja. Zbog toga je Alfa Romeo odlučio da se odvaži da prikaže ono ''mimo vidljivog'', pokazujući sve što prethodi željno iščekivanoj početnoj trci svetskog šampionata. Tokom tih nedelja, motivacija, strast i fokus su ključni za postizanje zajedničkog cilja: sve veće i veće brzine. Junaci prve epizode su menadžeri tima koji vredno rade na definisanju strategija i ciljeva, koji služe da izvuku najviše iz grupe, uvek održavajući motivaciju na najvišem nivou.

 

Ali, partnerstvo između brendova Alfa Romeo i Sauber nije ograničeno samo na Formulu 1. Naposletku, F1 je najbolja laboratorija za eksperimentisanje: revolucionarna u svojoj hibridnoj strategiji, predvodeći put u upravljanju velikim podacima i veštačkom inteligencijom, i u razvoju softvera sledeće generacije, sve su to ključne oblasti za brend poput Alfa Romea, kome je tehnološka izvrsnost prioritet. Ova dva entiteta su posvećena sportskim performansama, što predstavlja simbiotsku vezu. Neprikosnoveno znanje i nasleđe brenda poput Alfa Romeo, manifesto plemenitog sportskog duha od 1910. godine, Alfa Romeo Centro Stile u Torinu blisko sarađuje sa Sauber fabrikom u Hinvilu, gde vozači Valteri Botas i Džo Gvanju rade zajedno sa inženjerima i mehaničarima na usavršavanju strategija i tehničkih rešenja koji konstantno evoluiraju. Zadatak poveren projektantima je i temeljan i kompleksan. Oni rade na aerodinamičnim rešenjima za bolid zajedno sa inženjerima za motor i šasiju, sa ciljem da projektuju bolid koji ispunjava nove propise, istovremeno garantujući odlične performanse. Pored tehnike, postoji i ljudska komponenta koja se sastoji od intenzivnih treninga, kako bi se ušlo u trku sa savršenim fizičkim i mentalnim stanjem, uz atletske i tehničke testove koji simuliraju aktivnosti u boksovima i sesijama u simulatoru.

 

Kristijano Fjorio, rukovodilac Alfa Romeo F1 tima

''Mimo vidljivog'' je ambiciozan projekat koji savršeno predstavlja vrednosti brenda. Alfa Romeo, koji od svojih početaka predstavlja plemeniti italijanski sportski duh, se uvek isticao tokom svoje istorije hrabrim stavom sposobnim da prenese žive emocije svim ljubiteljima automobila i brzine. Projekat ''Mimo vidljivog'' nije izuzetak: privlačan i inkluzivan, veran DNK brenda. Iza scene, preko 500 stručnjaka Alfa Romeo F1 tima ORLEN, svaki sa ključnom ulogom i preciznim ciljevima, u svom svakodnevnom radu teže savršenosti u strateškim, mehaničkim i inženjerskim izborima, jer samo oni koji joj se približe se mogu takmičiti u Formuli 1. Od danas, i zahvaljujući brendu Alfa Romeo, gledaoci će moći da vide i budu deo svega toga. ''Pre nego što krenemo'' je samo prva od pet epizoda koje će biti objavljene na zvaničnim profilima društvenih mreža i YouTube kanalu brenda Alfa Romeo tokom trkačke sezone 2022. Mnogo priča iza scene će biti ispričano u tih pet epizoda potpuno digitalnog serijala: od strateških izbora i obuke vozača do veoma komplikovane logistike; od inovativnih tehnoloških rešenja do beskrajnih resursa uloženih u istraživanje i razvoj.

Budite u toku!

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valteri Botas na ulicama Milana: Video omaž Alfa Romeo F1 tima stogodišnjici trkačke staze u Monci 

 

botas ar monza 2022.jpg

  • Puna verzija spektakularnog videa snimljenog na najpoznatijim ulicama Milana emitovaće se na društvenim mrežama i YouTube kanalu brenda tokom nedelje Velike nagrade u Monci.
  • Video počinje bolidom Alfa Romeo F1 Orlen tima sa Valterijem Botasom za volanom - klik OVDE.
  • Ovaj uzbudljivi video prvi je od mnogih omaža milanskog brenda 110. godišnjici staze u Monci, legendarnoj italijanskoj lokaciji za moto-sport čvrsto povezanoj sa sportskom istorijom Alfa Romea.

Danas počinje emitovanje uzbudljivog videa bolida Alfa Romeo F1 Orlen tima kako juri ulicama Milana na društvenim mrežama i YouTube kanalu brenda Alfa Romeo, koji slavi sportske veze između brenda, njegovog rodnog mesta i istorijske staze u Monci, koja ove godine slavi 100 godina postojanja. Ovo je jedinstven i nekonvencionalan omaž italijanskom moto-sportu i jednom od njegovih najpoznatijih ''hramova'' na svetu. I zaista, trkalište u Monci nije samo staza na kojoj se organizuje Velika nagrada Italije. Ona je takođe staza na kojoj je Alfa Romeo osvojio svoju prvu titulu Formule 1 ikada 3. septembra 1950. godine zahvaljujući Ninu Farini za volanom bolida Alfetta 158. Veza između brenda Alfa Romeo i Monce je istinska i neraskidiva i obnavlja se svake godine. Sa finskim vozačem Valterijem Botasom za volanom, bolid Formule 1 primećen je 24. juna na ulicama centra grada i simboličnim mestima italijanske metropole: Pjaca Duomo, Pjaca San Babila, Porta Nuova, veličanstvenoj Centralnoj stanici, naselju CityLife, Portelu - gde se 1910. godine nalazila prva proizvodna lokacija brenda Alfa Romeo. Veza sa Milanom je emocionalna. Ovde se brend predstavio svetu pre 112 godina pod imenom ''Anonima Lombarda Fabbrica Automobili'', utirući put za nastanak autentične i strastvene automobilske i sportske legende.

 

notas ar monya 2022 02.jpg

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sauber najavio novu objavu, možda potvrda saradnje sa Audijem?

 

Alfa_Romeo_Logo_Bolid.jpg.webp

 

Tim iz Hinvila uskoro će izneti neke važne informacije.


Alfa Romeo je preko svojih kanala na društvenim mrežama najavio da će uskoro objaviti nešto novo a to bi trebalo da se dogodi u utorak 27. septembra. Oba objava može biti o bilo čemu, ali se pre svega špekuliše da bi tim iz Hinvila mogao da potvrdi saradnju sa Audijem.

Naime, nemačka kompanija je pre VN Belgije najavila ulazak u Formulu 1 i da za to traži partnera, a pojedini izvori navode da je sav taj poso završen upravo sa Sauberom koji nosi ime Alfa Romeo. Sa druge strane ovaj italijanski brend ostaće sa timom iz Hinvila sve do kraja 2023. godine kada bi mogla da usledi ova najavljena tramsformacija.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zhou ostaje u Alfa Romeu i u 2023.

 

Guanyu_Zhou_alfa_romeo.jpg.webp

 

Kinez će i naredne godine braniti boje tima iz Hinvila.


Već se odavno pričalo da se čeka produženje saradnje između Alfa Romea i Guanyu Zhou a tim je danas potvrdio ovu informaciju. Kineski vozač je u ovoj godini debitovao u Formuli 1 a već je na prvoj trci osvojio bod a do sada na svom kontu ukupno ima 6 poena. Inače, on se prošle godine takmičio u Formuli 2 gde je završio na trećem mestu u šampionatu vozača.

“Ovo je bila neverovatna debitanska sezona za sada, uživao sam u svakom momnetu i veoma se radujem izazovima koji dolaze. Kao i uvek daću sve od sebe i hvala svima na podršci.” kazao je Zhou u videu koji je objavio tim preko društenih mreža.

 

 

Preuzeto sa:pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, zaslužio je. Još da Ferari nije stalno testirao motor imali bi oba vozača Alfe i bolje rezultate. Kinez ima dobar tempo u trci po meni odlična prva sezona 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...