Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Porsche Cayenne / Cayenne Coupe

Recommended Posts

Najavljen TopCar Porsche Cayenne Coupe

 

topcar cayenne coupe.jpg

 

Ruski tjuner TopCar priprema paket modifikacija i za najnoviju Coupe varijantu Porscheovog SUV modela Cayenne. Aero body kit će između ostalog sadržati izmenjene branike, proširenja blatobrana, set pragova, haubu sa otvorima za vazduh, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler i spojler na prtljažniku (paket je inače od ugljeničnih vlakana i kevlara). Takođe, TopCar će za Cayenne Coupe ponuditi i sportski izduvni sistem, više kompleta alu točkova (uključujući i set 21-inčnih točkova), modifikovano oslanjanje, kao i doterivanje unutrašnjosti po želji vlasnika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse video: Test 2019. Porsche Cayenne S

 

''S'' znači da je malo jači, više sportski od osnovih verzija. Ima otprilike 100 konja više i do 100 Km/h stiže za sekundu brže. Ako je nekome i to premalo, postoji i stepenik iznad - oni sa ''Turbo'' oznakom, iako naravno i ovaj ''S'' ima turbo motor ispod haube. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne Coupe dobija V8 motor iz Lamborghini Urusa?

 

porsche-cayenne-coupe 222.jpg

 

Porsche navodno želi da popuni prazninu između svog modela Cayenne Coupe i njegovog egzotičnijeg rođaka, modela Lamborghini Urus. Kako planiraju da to urade?

Kako se navodi, jedan od neimenovanih izvora iz nemačke kompanije je rekao da će Cayenne Coupe dobiti V8 agregat kakav pokreće italijanski super SUV.  S obzirom da su oba vozila bazirana na arhitekturi Volkswagen grupacije, to ne zvuči nemoguće. Zapravo, tako nešto uopšte ne bi bilo teško izvesti. Naime, četvorolitarski twin-turbo V8 agregat iz modela Urus tazvija 641 KS i 850 Nm obrtnog momenta. U suštini, reč je o unapređenoj verziji V8 agregata koji se trenuntno nalazi u modelima Porsche Cayenne Turbo i Bentley Bentayga. Uprkos njegovoj ogromnosti i težini od 2.200 kilograma, Lamborghini Urus ima performanse super automobila. On iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3.6 sekundi, do 200 km/h za 12.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h.

 

Ako Porsche Cayenne Coupe zaista dobije ovaj agregat, ne sumnjamo da će i on biti prava zver. Takođe, nemački proizvođač ima nekoliko imena na raspolaganju za taj model. Prema tome, on bi mogao da se zove Cayenne GT Coupe, Cayenne Turbo S Coupe ili Cayenne Turbo GTS Coupe. Porsche je čak i zaštitio oznaku GT5, ko zna za koji automobil. Pretpostavljamo da ćemo nekad i to saznati. Tim koji će navodno biti zadužen za rad na tom automobilu je isti tim koji iza sebe ima trkačke automobile i neke od najlepših Porshe modela. Podsećamo, trenutno najsnažniji dostupan Cayenne Coupe model je zapravo Cayenne Turbo Coupe. Njega pokreće četvorolitarski twin-turbo V8 agregat koji razvija 542 KS (404 kW) i 768 Nm obrtnog momenta. Uz opcionalni Sport Chrono paket, on iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 286 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2019. Porsche Cayenne

 

Porsche kaže da je treća generacija njihovog najvećeg SUV modela nikad više sportski orijentisana nego sada...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne S Coupe

 

porsche-cayenne-s-coupe 1.jpg

 

Porsche je promovisao i Cayenne S Coupe koji predstavlja sredinu ponude modela Cayenne Coupe. Pod njegovom haubom je naime smešten 2.9 litarski twin-turbo V6 motor sa 324 kW/440KS i 549 Nm, dok bazni Cayenne Coupe raspolaže sa 250 kW/340KS a Cayenne Coupe Turbo sa 404 kW/549KS.

 

porsche-cayenne-s-coupe 11.jpg

 

Novi Cayenne S Coupe dolazi sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka, najveća brzina iznosi 264 km/h, a od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 4.7 sekundi (sa Lightweight Sport Package-om za 4.6 sekundi).

 

porsche-cayenne-s-coupe 111.jpg

 

Standardna oprema između ostalog obuhvata Sport Chrono Package, sportska sedišta, panoramski fiksni stakleni krov i 20-inčne točkove, a treba reći da kupci mogu da izaberu standardna zadnja sedišta za tri putnika ili konfiguraciju sa samo dva zadnja sedišta.

 

porsche-cayenne-s-coupe 1111.jpg

 

Opcioni ''Lightweight Sport Package'' sadrži Sport Design aero body kit za eksterijer, mat crne otvore za vazduh, elemente od ugljeničnih vlakana, volan sa grejanjem i alkantarom, detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru... Porsche Cayenne S Coupe će u SAD-u koštati 89.850 dolara, dok bazni Cayenne Coupe tamo ima cenu od 76.550 dolara a Cayenne Coupe Turbo 131.350 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne Coupe hybrid pre kraja godine

 

porsche-cayenne-coupe 1.jpg

 

Ponuda za model Cayenne Coupe koji se u ovom trenutku nudi s tri turbo benzinske pogonske opcije (V6 motor sa 340 i 440 konjskih snaga i V8 sa 550 konjskih snaga) uskoro će biti proširena i hibridnom verzijom po uzoru na verziju koja se već nudi uz standardni Cayenne (E-Hybrid). U tom slučaju hibridni Cayenne Coupe će pokretati trolitarski V6 turbo motor koji u kombinaciji sa elektromotorom nudi 462 konjske snage i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, uz deklarisanu prosečnu potrošnju goriva koja iznosi samo 3.3 litara na 100 pređenih kilometara. I to nije sve, jer se pominju i još snažnije hibridne varijante za obe karoserije Cayenna čija pogonska grupa sai 680 konjskih snaga i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta bi bila ''pozajmljena'' iz modela Panamera Turbo S E-Hybrid, a tu je i mogućnost verzije Cayenne Coupe sa 4-litarskim V8 biturbo motorom (650 KS) iz Lamborghinijevog SUV-a Urus kojom bi Porsche popunio prazninu između modela Turbo (550 KS) i verzije Turbo S E-Hybrid.

U svakom slučaju, Porsche ima velike planove sa modelom Cayenne Coupe koji bi na kraju mogao da se nudi u šest različitih verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Potrajalo je dok je Porsche uvideo da je isplativo imati ovakav model, tj. rivala BMW-u X6 ili Mercedesu GLE Coupe, tako da tek treća generacija Cayenna dolazi i u Coupe varijanti. U odnosu na spomenuta dva auta, Porsche sigurno daje najviše sportskog osećaja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartvnovi.jpg CarTV video: 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Coupe silueta naglašena linijom krova koja jako pada, kao i dinamičkim krovnim spojlerom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: Test Porsche Cayenne Coupe

 

Kako se nekome ne bi činilo skučeno unutra u Coupe verziji, urađene su dve stvari: zadnja sedišta su spuštena 4 cm, dok je linija krova spuštena za 2 cm u odnosu na regularni Cayenne, tako da se ovde ustvari imaju dodatna 2cm.

Ustvari, imali bi se, ali je to zauzeo stakleni (panorama) krov koji ima svaki Cayenne Coupe. Ne može da se otvara, ali daje dodatni utisak veličine prostora...i to je pomenuta druga stvar koja je urađena.

Može se reći da je u Coupe varijanti novi Cayenne ustvari kao veća verzija Porschea Macan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Porsche prodaje model 911, ali pare zarađuje na svojim SUV modelima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Proba 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Pre 15 godina Cayenne je doneo perfomanse koje do tada nisu postojale u SUV svetu....a, sada je tu i kao Coupe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Cayenne

 

194452-techart 003.jpg

 

Nemački TechArt u svojoj bogtaoj ponudi ima i kompletan tjuning program za modifikaciju aktuelne, treće generacije Porscheovog SUV modela Cayenne (verzije Cayenne, Cayenne S i Cayenne E-Hybrid).

 

194453-techart 002.jpg

 

TechArt Cayenne privlači pažnju aero body paketom (novi prednji spojler, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), kao i drugačijim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom (sređenim u saradnji sa kompanijom Rolf Benz koja je specijalizovana za ekskluzivni nameštaj), zatamnjenim staklima i pojačanim 3.0 litarskim V6 motorom. TechArt je naime ovaj V6 agregat pojačao za 29 kW/40KS i 100 Nm (na 279 kW/380KS i 550 Nm) pa ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 4.9 sekundi (za sekundu bolje od fabričkog modela) dok je najveća brzina povećana sa 245 na 253 km/h.

 

194454-techart 001.jpg

 

Takođe, sve ove modifikacije su dostupne i za novi Porsche Cayenne Coupe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche Cayenne Coupe Turbo 0-297 km/h

 

4.0 V8 Bi-Turbo sa 550 konja i 770 Nm. ''Hvata'' stotku za 3.9 sekundi, maksimum je na 286 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. Porsche Cayenne Turbo

 

Porsche ističe da je treća generacija modela Cayenne najbrža ikada. Uvidom u performanse lako se vidi da je to tačno, ali da li je ovo i najbolji Cayenne do sada?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid

 

5d530ad655674_porschec11111.jpg.412c200af9b0b5c2e2fd08835c0ede00.jpg

 

Porsche je za modelsku godinu 2020 obogatio ponudu modela Cayenne i Cayenne Coupe, i to plug-in hybrid verzijom Turbo S E-Hybrid. Cayenne Turbo S E-Hybrid (i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid) kombinuje 4.0 litarski biturbo V8 sa 550KS/770 Nm, elektromotor sa 100 kW/136KS i litijum-jonske baterije od 14.1 kWh, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 680KS i 850 Nm obrtnog momenta.

 

5d530ad54f6a7_195242-porschec111.jpg.03099f98789fad3be57ade7e49c724c5.jpg 5d530ad445664_195241-porschec11.jpg.e4cfe337e9e06379065deaee5a433cf2.jpg

 

Automobil od 0 do 100 km/h ubrazava za 3,8 sekunde i može do maksimalnih 295 km/h. Moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 135 km/h) kada autonomija iznosi do 40 km. Porsche u saopštenju navodi da potrošnja iznosi 3,7 litara i 18,7 kWh na 100 km.

 

5d530ad34bdad_195243-porschec1111.jpg.ad4484c85c14991f86fc9a9b1d0bd4e7.jpg

 

 

 

Deo standardne opreme između ostalog čine i karbon-keramičke kočnice, vazdušno oslanjanje, alu točkovi od 21 inča, Torque Vectoring (PTV Plus), kao i Sport Chrono Paket i Launch Control. Što se cena tiče, Cayenne Turbo S E-Hybrid u Nemačkoj košta 172.604 evra, a Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid mora da se plati 176.293 evra (što je oko 31.000 evra više u odnosu na regularni Cayenne Turbo model). Ipak, u gami Porschea postoje i pristupačniji Cayenne i Cayenne Coupe sa hibridnim pogonom.

 

5d530ad235635_195240-porschec1.jpg.6e3fe32440c6549bbc42358e84ae0e06.jpg

 

To je Cayenne E-Hybrid (i Cayenne Coupe E-Hybrid) koji ima 3.0 litarski V6 turbo benzinac, elektromotor sa 136KS i litijum-jonske baterije, sa kombinovanom snagom sistema od 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,1 sekundu, najveća brzina je 253 km/h, a potrošnja iznosi 3,1 litar goriva i 17,7 kWh na 100 km. Moguća je naravno i vožnja samo na elektropogon, i to do 43 km. Za Cayenne E-Hybrid je u Nemačkoj potrebno 91.684 evra, a 95.968 evra za Cayenne Coupe E-Hybrid.


preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

 

Da, ovaj PHEV je sada najjači Cayenne u ponudi:

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...