neshaoct 9592 Posted April 2, 2019 ConsumerReports video: Proba 2019. Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 10, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Porsche Cayenne Turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 10, 2019 CarsGuide video: Test 2019. Porsche Cayenne Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 12, 2019 Najavljen TopCar Porsche Cayenne Coupe Ruski tjuner TopCar priprema paket modifikacija i za najnoviju Coupe varijantu Porscheovog SUV modela Cayenne. Aero body kit će između ostalog sadržati izmenjene branike, proširenja blatobrana, set pragova, haubu sa otvorima za vazduh, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler i spojler na prtljažniku (paket je inače od ugljeničnih vlakana i kevlara). Takođe, TopCar će za Cayenne Coupe ponuditi i sportski izduvni sistem, više kompleta alu točkova (uključujući i set 21-inčnih točkova), modifikovano oslanjanje, kao i doterivanje unutrašnjosti po želji vlasnika. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2019 ThrottleHouse video: Test 2019. Porsche Cayenne S ''S'' znači da je malo jači, više sportski od osnovih verzija. Ima otprilike 100 konja više i do 100 Km/h stiže za sekundu brže. Ako je nekome i to premalo, postoji i stepenik iznad - oni sa ''Turbo'' oznakom, iako naravno i ovaj ''S'' ima turbo motor ispod haube. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 8, 2019 Porsche Cayenne Coupe dobija V8 motor iz Lamborghini Urusa? Porsche navodno želi da popuni prazninu između svog modela Cayenne Coupe i njegovog egzotičnijeg rođaka, modela Lamborghini Urus. Kako planiraju da to urade? Kako se navodi, jedan od neimenovanih izvora iz nemačke kompanije je rekao da će Cayenne Coupe dobiti V8 agregat kakav pokreće italijanski super SUV. S obzirom da su oba vozila bazirana na arhitekturi Volkswagen grupacije, to ne zvuči nemoguće. Zapravo, tako nešto uopšte ne bi bilo teško izvesti. Naime, četvorolitarski twin-turbo V8 agregat iz modela Urus tazvija 641 KS i 850 Nm obrtnog momenta. U suštini, reč je o unapređenoj verziji V8 agregata koji se trenuntno nalazi u modelima Porsche Cayenne Turbo i Bentley Bentayga. Uprkos njegovoj ogromnosti i težini od 2.200 kilograma, Lamborghini Urus ima performanse super automobila. On iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3.6 sekundi, do 200 km/h za 12.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 305 km/h. Ako Porsche Cayenne Coupe zaista dobije ovaj agregat, ne sumnjamo da će i on biti prava zver. Takođe, nemački proizvođač ima nekoliko imena na raspolaganju za taj model. Prema tome, on bi mogao da se zove Cayenne GT Coupe, Cayenne Turbo S Coupe ili Cayenne Turbo GTS Coupe. Porsche je čak i zaštitio oznaku GT5, ko zna za koji automobil. Pretpostavljamo da ćemo nekad i to saznati. Tim koji će navodno biti zadužen za rad na tom automobilu je isti tim koji iza sebe ima trkačke automobile i neke od najlepših Porshe modela. Podsećamo, trenutno najsnažniji dostupan Cayenne Coupe model je zapravo Cayenne Turbo Coupe. Njega pokreće četvorolitarski twin-turbo V8 agregat koji razvija 542 KS (404 kW) i 768 Nm obrtnog momenta. Uz opcionalni Sport Chrono paket, on iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 286 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2019 KelleyBlueBook video: Test 2019. Porsche Cayenne Porsche kaže da je treća generacija njihovog najvećeg SUV modela nikad više sportski orijentisana nego sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 15, 2019 Porsche Cayenne S Coupe Porsche je promovisao i Cayenne S Coupe koji predstavlja sredinu ponude modela Cayenne Coupe. Pod njegovom haubom je naime smešten 2.9 litarski twin-turbo V6 motor sa 324 kW/440KS i 549 Nm, dok bazni Cayenne Coupe raspolaže sa 250 kW/340KS a Cayenne Coupe Turbo sa 404 kW/549KS. Novi Cayenne S Coupe dolazi sa 8-stepenim automatskim menjačem i pogonom na sva četiri točka, najveća brzina iznosi 264 km/h, a od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 4.7 sekundi (sa Lightweight Sport Package-om za 4.6 sekundi). Standardna oprema između ostalog obuhvata Sport Chrono Package, sportska sedišta, panoramski fiksni stakleni krov i 20-inčne točkove, a treba reći da kupci mogu da izaberu standardna zadnja sedišta za tri putnika ili konfiguraciju sa samo dva zadnja sedišta. Opcioni ''Lightweight Sport Package'' sadrži Sport Design aero body kit za eksterijer, mat crne otvore za vazduh, elemente od ugljeničnih vlakana, volan sa grejanjem i alkantarom, detalje od ugljeničnih vlakana u enterijeru... Porsche Cayenne S Coupe će u SAD-u koštati 89.850 dolara, dok bazni Cayenne Coupe tamo ima cenu od 76.550 dolara a Cayenne Coupe Turbo 131.350 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 21, 2019 Porsche Cayenne Coupe hybrid pre kraja godine Ponuda za model Cayenne Coupe koji se u ovom trenutku nudi s tri turbo benzinske pogonske opcije (V6 motor sa 340 i 440 konjskih snaga i V8 sa 550 konjskih snaga) uskoro će biti proširena i hibridnom verzijom po uzoru na verziju koja se već nudi uz standardni Cayenne (E-Hybrid). U tom slučaju hibridni Cayenne Coupe će pokretati trolitarski V6 turbo motor koji u kombinaciji sa elektromotorom nudi 462 konjske snage i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, uz deklarisanu prosečnu potrošnju goriva koja iznosi samo 3.3 litara na 100 pređenih kilometara. I to nije sve, jer se pominju i još snažnije hibridne varijante za obe karoserije Cayenna čija pogonska grupa sai 680 konjskih snaga i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta bi bila ''pozajmljena'' iz modela Panamera Turbo S E-Hybrid, a tu je i mogućnost verzije Cayenne Coupe sa 4-litarskim V8 biturbo motorom (650 KS) iz Lamborghinijevog SUV-a Urus kojom bi Porsche popunio prazninu između modela Turbo (550 KS) i verzije Turbo S E-Hybrid. U svakom slučaju, Porsche ima velike planove sa modelom Cayenne Coupe koji bi na kraju mogao da se nudi u šest različitih verzija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2019 Test 2020. Porsche Cayenne Coupe Potrajalo je dok je Porsche uvideo da je isplativo imati ovakav model, tj. rivala BMW-u X6 ili Mercedesu GLE Coupe, tako da tek treća generacija Cayenna dolazi i u Coupe varijanti. U odnosu na spomenuta dva auta, Porsche sigurno daje najviše sportskog osećaja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2019 CarTV video: 2020. Porsche Cayenne Coupe Coupe silueta naglašena linijom krova koja jako pada, kao i dinamičkim krovnim spojlerom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2019 AutoExpress video: Test Porsche Cayenne Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2019 MotorWeek video: Test Porsche Cayenne Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 29, 2019 Autogefühl video: Test Porsche Cayenne Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 1, 2019 Motormouth video: Test Porsche Cayenne Coupe Kako se nekome ne bi činilo skučeno unutra u Coupe verziji, urađene su dve stvari: zadnja sedišta su spuštena 4 cm, dok je linija krova spuštena za 2 cm u odnosu na regularni Cayenne, tako da se ovde ustvari imaju dodatna 2cm. Ustvari, imali bi se, ali je to zauzeo stakleni (panorama) krov koji ima svaki Cayenne Coupe. Ne može da se otvara, ali daje dodatni utisak veličine prostora...i to je pomenuta druga stvar koja je urađena. Može se reći da je u Coupe varijanti novi Cayenne ustvari kao veća verzija Porschea Macan: 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2019 Autocar video: Test 2019. Porsche Cayenne Coupe 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 7, 2019 CarAdvice video: Test 2019. Porsche Cayenne Coupe 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 10, 2019 Driving.ca video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe Porsche prodaje model 911, ali pare zarađuje na svojim SUV modelima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2019 RoadShow video: Test 2019. Porsche Cayenne S Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 12, 2019 MotorWeek video: Proba 2020. Porsche Cayenne Coupe Pre 15 godina Cayenne je doneo perfomanse koje do tada nisu postojale u SUV svetu....a, sada je tu i kao Coupe: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 14, 2019 TechArt Porsche Cayenne Nemački TechArt u svojoj bogtaoj ponudi ima i kompletan tjuning program za modifikaciju aktuelne, treće generacije Porscheovog SUV modela Cayenne (verzije Cayenne, Cayenne S i Cayenne E-Hybrid). TechArt Cayenne privlači pažnju aero body paketom (novi prednji spojler, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), kao i drugačijim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom (sređenim u saradnji sa kompanijom Rolf Benz koja je specijalizovana za ekskluzivni nameštaj), zatamnjenim staklima i pojačanim 3.0 litarskim V6 motorom. TechArt je naime ovaj V6 agregat pojačao za 29 kW/40KS i 100 Nm (na 279 kW/380KS i 550 Nm) pa ubrzanje od 0 do 100 km/h sada iznosi 4.9 sekundi (za sekundu bolje od fabričkog modela) dok je najveća brzina povećana sa 245 na 253 km/h. Takođe, sve ove modifikacije su dostupne i za novi Porsche Cayenne Coupe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 15, 2019 AutoTopNL video: Porsche Cayenne Coupe Turbo 0-297 km/h 4.0 V8 Bi-Turbo sa 550 konja i 770 Nm. ''Hvata'' stotku za 3.9 sekundi, maksimum je na 286 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2019 MotorWeek video: Test 2019. Porsche Cayenne Turbo Porsche ističe da je treća generacija modela Cayenne najbrža ikada. Uvidom u performanse lako se vidi da je to tačno, ali da li je ovo i najbolji Cayenne do sada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 13, 2019 Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid Porsche je za modelsku godinu 2020 obogatio ponudu modela Cayenne i Cayenne Coupe, i to plug-in hybrid verzijom Turbo S E-Hybrid. Cayenne Turbo S E-Hybrid (i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid) kombinuje 4.0 litarski biturbo V8 sa 550KS/770 Nm, elektromotor sa 100 kW/136KS i litijum-jonske baterije od 14.1 kWh, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 680KS i 850 Nm obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h ubrazava za 3,8 sekunde i može do maksimalnih 295 km/h. Moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 135 km/h) kada autonomija iznosi do 40 km. Porsche u saopštenju navodi da potrošnja iznosi 3,7 litara i 18,7 kWh na 100 km. Deo standardne opreme između ostalog čine i karbon-keramičke kočnice, vazdušno oslanjanje, alu točkovi od 21 inča, Torque Vectoring (PTV Plus), kao i Sport Chrono Paket i Launch Control. Što se cena tiče, Cayenne Turbo S E-Hybrid u Nemačkoj košta 172.604 evra, a Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid mora da se plati 176.293 evra (što je oko 31.000 evra više u odnosu na regularni Cayenne Turbo model). Ipak, u gami Porschea postoje i pristupačniji Cayenne i Cayenne Coupe sa hibridnim pogonom. To je Cayenne E-Hybrid (i Cayenne Coupe E-Hybrid) koji ima 3.0 litarski V6 turbo benzinac, elektromotor sa 136KS i litijum-jonske baterije, sa kombinovanom snagom sistema od 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,1 sekundu, najveća brzina je 253 km/h, a potrošnja iznosi 3,1 litar goriva i 17,7 kWh na 100 km. Moguća je naravno i vožnja samo na elektropogon, i to do 43 km. Za Cayenne E-Hybrid je u Nemačkoj potrebno 91.684 evra, a 95.968 evra za Cayenne Coupe E-Hybrid. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 14, 2019 Autogefuhl video: Test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Da, ovaj PHEV je sada najjači Cayenne u ponudi: CarAdvice video: Quote Share this post Link to post Share on other sites