Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Porsche Cayenne / Cayenne Coupe

Recommended Posts

Snimljen Porsche Cayenne Coupe

 

porsche cc 1.jpg

 

O ovome se nezvanično pričalo duže vreme dok početkom juna to nije potvrđeno i iz samog Porschea - Cayenne Coupe će definitivno postati realnost. U međuvremenu je na putevima uhvaćen i maskirani test primerak. Ovde treba podsetiti da je prvi čovek kompanije Oliver Blume za britanske medije još ranije najavio da će se Cayenne Coupe na tržišteu pojaviti tokom 2019. godine, čime će kupci dobiti alternativu modelima kao što su BMW X6 i Mercedes GLE. Naravno, Cayenne Coupe će se bazirati na regularnoj verziji Cayenna i proizvodiće se zajedno, a razlike će se između ostalog svoditi na nižu liniju krova, manje mesta za glave putnika pozadi i smanjeni prtljažnik.

 

porsche cc 11.jpg

 

Takođe, Cayenne Coupe će dobiti i drugačiji prednji branik kako bi se još više razlikovao u odnosu na regularni Cayenne. U paleti motora će se na početku naći V6 i V8 benzinci (dizelaša neće biti u ponudi), a kasnije možemo očekivati i hibridnu verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Cayenne

 

183944-techart porsche cayenne.jpg

 

Nemački TechArt priprema i kompletan tjuning program za modifikaciju nove, treće generacije Porscheovog SUV modela Cayenne. Premijera je zakazana za 22. septembar, pri čemu kao najava služe kraći video i ''teaser'' slika.

Kako stvari sada stoje, novi TechArt Cayenne će privlačiti pažnju aero body paketom (novi prednji branik, drugačija maska, okviri svetala, hauba sa otvorima za vazduh, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), kao i LED svetlima, točkovima Formula V, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom (sređenim u saradnji sa kompanijom Rolf Benz koja je specijalizovana za ekskluzivni nameštaj), zatamnjenim staklima i pojačanim motorima. Za sada je poznato da će TechArt pojačati Cayenne Turbo, pa će 4.0 litarski V8 biturbo motor raspoolagati sa više od fabričkih 550KS i 770 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Cayenne i zvanično

 

techart_porsche_cayenne 2.jpg

 

Nemački TechArt je pripremio i kompletan tjuning program za modifikaciju nove, treće generacije Porscheovog SUV modela Cayenne.

 

techart_porsche_cayenne 2222.jpg

 

Novi TechArt Cayenne privlači pažnju aero body paketom (novi prednji spojler, hauba od ugljeničnih vlakana i sa otvorima za vazduh, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku), kao i LED svetlima, 22-inčnim točkovima Formula V, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom (sređenim u saradnji sa kompanijom Rolf Benz koja je specijalizovana za ekskluzivni nameštaj), zatamnjenim staklima i pojačanim motorom.

 

techart_porsche_cayenne 22.jpg

 

TechArt je naime pojačao Cayenne Turbo, pa 4.0 litarski V8 biturbo motor umesto fabričkih 550KS i 770 Nm sada ima 640KS i 990 Nm obrtnog momenta (najveća brzina je el. ograničena na 300 km/h).

 

techart_porsche_cayenne 22222.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAL6PKEyYoNT35Yfgt-8rbKjUcxZWQxZdKj AutoTrader video: Test 2019. Porsche Cayenne

 

Potpuno nova, treća generacija modela Cayenne. Spolja ne izgleda nov, tj. teško je uočiti neke prevelike razlike. Unutra je priča drugačija, znatno je promenjena.

Generalno, lakši i brži auto od prethodnika:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i Porsche Cayenne Coupe

 

190431-porsche cayenne coupe.jpg

 

Maskirani test primerci Porscheovog Cayenna Coupe se viđaju već duže vreme, dok neke informacije kažu da bi Nemci zvaničnu promociju ovog modela navodno mogli da održe do kraja ovog meseca. Do tada, pred nama je i novi crtež koji pokazuje kako će izgledati njegov zadnji deo, gde će i biti najveće promene u odnosu na regularni Cayenne. Ovde treba podsetiti da su iz nemačke kompanije još ranije najavili da će se Cayenne Coupe na tržišteu pojaviti tokom 2019. godine, čime će kupci dobiti alternativu modelima kao što su BMW X6 i Mercedes GLE Coupe. Naravno, Cayenne Coupe će se bazirati na regularnoj verziji Cayenna i proizvodiće se zajedno, a razlike će se između ostalog svoditi na nižu liniju krova, manje mesta za glave putnika pozadi i smanjeni prtljažnik. Takođe, Cayenne Coupe će dobiti i drugačiji prednji branik kako bi se još više razlikovao u odnosu na regularni Cayenne. Što se unutrašnjosti tiče, tu možemo očekivati 12.3-inčni infotainment sistem, kožu, ugljenična vlakna, kao i sedišta sa grejanjem i masažom.

 

U paleti motora će se na početku naći V6 i V8 benzinci (dizelaša neće biti u ponudi), a kasnije možemo očekivati i hibridnu verziju. Konkretnije, očekuju se 3.0 litarski V6 turbo sa 250 kW/340KS i 450 Nm, pa 2.9 litarski biturbo V6 sa 323 kW/440KS i 550 Nm, kao i 4.0 litarski biturbo V8 sa 403 kW/548KS i 769 Nm. Na kraju, u gami će se naći i Cayenne Coupe e-Hybrid sa kombinacijom 3.0 litarskog V6 turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija od 14.1 kWh, sa ukupnom snagom od 339 kW/461KS i 699 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne Coupe i zvanično

 

pcc008.jpg

 

Nove špijunske slike test primeraka sa sve manje maske i fabrički ''teaser'' crteži su u proteklom periodu najavljivali skoru promociju Porscheovog Cayenna Coupe, što se sada i desilo.

 

pcc007.jpg

 

Naravno, najviše pažnje privlači njegov zadnji deo, gde su i najveće promene u odnosu na regularni Cayenne. Uz izmenjeni zadnji stub treba pomenuti i redizajnirana zadnja vrata, aktivni zadnji spojler koji se aktivira pri brzinama iznad 90 km/h, kao i činjenicu da putnici pozadi sede 30 mm niže nego u običnom Cayennu.

 

pcc006.jpg

 

U svakom slučaju, kupci su sada dobili još jednu alternativu modelima kao što su BMW X6 i Mercedes GLE Coupe.

 

pcc005.jpg

 

Što se dimenzija tiče, dužina bazne verzije Cayenna Coupe je 4931 mm, širina 1983 mm, visina 1676 mm, međuosovinsko rastrojanje iznosi 2895 mm, dok se zapremina prtljažnika kreće od 622 do 1537 litara.

 

pcc004.jpg

 

Što se unutrašnjosti tiče, tu su su između ostalog 12.3-inčni infotainment sistem, koža, ugljenična vlakna, kao i sedišta sa grejanjem i masažom.

 

pcc003.jpg

 

Kupcima na raspolaganju stoje i stakleni panoramski krov površine 2.16 kvadratnih metara ili opcioni krov od ugljeničnih vlakana, pa više modela alu točkova (uključujući i GT Design točkove od 22 inča), Sport sedišta podesiva u osam smerova, Porsche Active Suspension Management (PASM), Park Assist...

 

pcc002.jpg

 

U paleti motora će se na početku naći V6 i V8 benzinci, a to su 3.0 litarski V6 turbo sa 250 kW/340KS i 450 Nm (ubrzanje do 100 km/h je 5.9 sekundi, najveća brzina iznosi 243 km/h), kao i 4.0 litarski biturbo V8 sa 404 kW/550KS i 770 Nm (do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi i može do maksimalnih 286 km/h).

 

pcc001.jpg

 

Porsche Cayenne Coupe sa V6 motorom u Nemačkoj košta 83.711 evra, a Cayenne Coupe Turbo sa V8 motorom tamo ima cenu od 146.662 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Porsche Cayenne prelazi na struju?

 

Porsche-Cayenne 3333.jpg

 

Novi Macan nije jedini model koji će u skoroj budućnosti preći na struju. Ako je verovati predstavniku Porschea za medije, model Cayenne je sledeći koji bi mogao da pređe na struju, javlja britanski ''AutoExpress''.

''Odluka još nije doneta. Ali raspravljamo o budućnosti svakog modela zato što na brojnim tržištima kupci traže električne automobile'', pojasnio je predstavnik Porschea. Kada je 2002. godine Porsche predstavio Cayenne mnogi su verovali da je to greška koja će Porsche skupo koštati. Danas je to model u trećoj generaciji i jedan od nositelja globalnog uspeha marke. Pre dolaska novog Cayenna na scenu će stići Taycan, ali i njegovo Cross Turismo izdanje, još jedan SUV za koji u Porscheu veruju da će doneti značajan profit.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche priprema i Cayenne Turbo S E-Hybrid

 

179466-Porsche-Cayenne 3.jpg

 

Predstavnici kompanije Porsche su nedavno potvrdili navode da nemački brend radi na novoj SUV perjanici. Kako se navodi, reč je o modelu Cayenne Turbo S E-Hybrid. Naime, tokom nedavnog intervjua za magazin Evo, Oliver Blum, izvršni direkor Porsche-a, potvrdio je navode da je novi SUV u fazi razvoja. On je tom prilikom naveo i da će taj model biti opremljen istim pogonskim sklopom kao i model Panamera Turbo S E-Hybrid. Ostaje da se vidi da li će Porsche odlučiti da u nekoj meri modifikuje taj pogonski sklop. U svakom slučaju, već znamo da će novi Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid postati najsnažniji SUV model u okviru VW grupacije. To znači da će on biti snažniji i od modela Lamborghini Urus i Bentley Bentayga. Da će se pogonski sklop sa modela Panamera Turbo S E-Hybrid naći u modelu Cayenne, spekulisalo se još ranije. Međutim, sve to je bilo nezvanično...bar do danas. Panamera i Cayenne su bazirani na različitim platformama, te nije bilo sigurno da će isti pogonski sklop moći da se uklopi u oba modela.

 

Podsećamo, Porsche je najekstremniju varijantu modela Panamera predstavio u septembru 2017. godine. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid poseduje pogonski sklop koji kombinuje četvorlitarski twin-turbo V8 agregat koji razvija 542 konjske snage sa elektromotorom koji razvija dodatnih 134 konja. Prema tome, ovaj model ukupno razvija 671 konjsku snagu i 850 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, on iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 3.4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 310 km/h.  Panamera Turbo S E-Hybrid samo na električnu energiju, sa jednim punjenjem može preći i do 49 kilometara. Zanimljivo je to što Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid možda neće dugo biti najsnažniji SUV model u VW grupaciji. Nedavno su se pojavile informacije da Lamborghini već radi na hibridnoj varijanti modela Urus. Taj model bi trebalo da bude predstavljen pre kraja ove godine. Postoji šansa da će se u njemu naći modifikovana verzija istog twin-turbo V8 agregata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...