Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Porsche Cayenne / Cayenne Coupe

Recommended Posts

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Porsche Cayenne GTS Coupe

 

Na lestvici modela Cayenne, GTS je ispod modela Turbo, a iznad standardnog Cayenna i Cayenna S. Najveća razlika u odnosu na ostale verzije je da nema V6, nego 4.0 V8 TwinTurbo sa 460 konja i 620 Nm. Međutim, sigurno je da nijedan vlasnik neće dignuti haubu ovog auta da se pohvali V8 motorom jer ono što se vidi ispod je užas:

 

porsche_motor.png porsche_motor2.png

 

Al' možda bolje ide nego što mu motor izgleda, pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Prvi SUV koji je Porsche napravio pre 16 godina - a, sada u trećoj generaciji postoji ne samo kao SUV, već i u lepšoj varijanti kao Coupe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Test Porsche Cayenne GTS

 

Prošle godine 68% ukupne prodaje Porschea su bila njegova dva SUV-a: Cayenne i Macan.

Cayenne GTS je iznad Cayenne S, a ispod Turbo, ima 4.0 V8 turbo-benzinac sa 454 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Porsche Cayenne i Cayenne Coupe

 

mansory c 05.jpg

 

Kao što je nedavno i najavio, Mansory je promovisao svoj kompletan program za Porsche Cayenne i Cayenne Coupe.

 

mansory c 04.jpg

 

Mansory kit ovde sadrži aero body paket od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, hauba sa otvorima za vazduh, lukovi blatobrana, zadnji krovni spojler...), komplet novih alu točkova od 23 inča, gume Continental 315/25 R23, modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, pojačane kočnice...

 

mansory c 03.jpg

 

Takođe, tu je i dorađeni enterijer (koža, alkantara, ugljenična vlakna, aluminijumski detalji, Mansory patosnice) i pojačani V8 motor.

 

mansory c 02.jpg

 

Tačnije, V8 sada raspolaže sa 690KS i 900 Nm obrtnog momenta pa ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.2 sekunde, dok je najveća brzina 300 km/h.

 

mansory c 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebulus Porsche Cayenne sa 962KS

 

nebulus caynne01.jpg

 

Ovaj Cayenne stvarno raspolaže sa 962KS, a delo je kompanije Nebulus koja je za bazu uzela Cayenne Turbo sa 4.0 twin-turbo V8 motorom. Dok je u serijskoj verziji dostupno 550KS i 770 Nm, Nebulusov Cayenne ima svih 962KS i 1.250 Nm obrtnog momenta (modifikovani turbo punjači, reprogramirana ECU jedinica, sportski filter za vazduh...).

 

nebulus cayenne02.jpg

 

Nebulus nažalost nije objavio podatke o performansma, pa ovde podsećanje da serijski model sa Sport Chrono Package-om od 0 do 100 km/h stiže za 3.9 sekundi i može do 286 km/h.

 

nebulus cayenne03.jpg

 

Osim toga, Nebulus Cayenne privači pažnju i Obsidian mat crnim eksterijerom i crvenim Ruby detaljima, crvenim točkovima i žutim kočionim kleštima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Iako je ovo treća generacija Cayenna (prva je izašla pre 20 godina), njegova Coupe varijanta je stara tek godinu dana, tj. tek sa novim Cayennom pojavila se i njegova (lepša) Coupe verzija.

Na testu je Turbo S E-Hybrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Porsche Cayenne S

 

U paketu opreme koji je jedan od siromašnijih, ali....ipak je ovo Porsche. tako da je tu i koža, sportska sedišta, panorama...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche Cayenne Coupe Turbo

 

Ovaj Cayenne ima 4.0 V8 BiTurbo sa 550KS/770Nm - 297 km/h na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek video: 2021. Porsche Cayenne GTS Coupe

 

Sportski rođak klasičnog SUV modela Cayenne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: 2021. Porsche Cayenne GTS Coupe

 

Kad se Cayenne napuni sa opremom izgleda ovako - detalj: audio sistem kao na ovom autu je doplata od malo preko 7.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2021. Porsche Cayenne GTS

 

4.0 V8 BiTurbo sa 460KS/620Nm - ovako ubzava od 0-266 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne E-Hybrid sa dužim električnim dometom

 

porsche cayenne 2021 03.jpg

 

Jedna kratka vesti iz Porschea koji je za modelsku godinu 2021. doterao E-Hybrid verzije modela Cayenne, pre svega što se tiče povećanja njihovog električnog dometa. To znači da su dosadašnje 14.1 kWh baterije zamenjene sa novima od 17.9 kWh, a što je omogućilo i do 30% duži električni domet.

 

porsche-cayenne 2021 02.jpg

 

Tako Cayenne E-Hybrid sada u elektro modu može da pređe 48 km, uz potrošnju goriva 2.5-2.4 l/100 km (Cayenne E-Hybrid Coupe 2.6-2.5 l/100 km).

 

porsche-cayenne 2021 01.jpg

 

Snažniji Turbo S E-Hybrid sada u elektreičnom modu prelazi 42 km, uz potrošnju goriva 3.3-3.2 l/100 km. Pogon za Cayenne E-Hybrid je ostao isti, što podrazumeva kombinaciju 3.0 V6 turbo benzinca i elektromotora (sa ukupno 462KS), dok Turbo S E-Hybrid i dalje kombinuje 4.0 V8 twin-turbo i elektromotor (sa ukupno 680KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Varijanta na testu je 2.9 twinturbo V6 sa 434KS, a generalno je potpuno ista ponuda motora kao i kod Cayenna SUV (koji nije Coupe).

Ali, razlika je u 2 cm nižem krovu, skoro 2 cm nižoj liniji zadnjeg branika, nema zadnjeg brisača i još tako poneka dizajnerska sitnica i dobije se dosta lepša varijanta modela Cayenne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Porsche Cayenne GTS Coupe

 

Dve velike cevke pozadi po sredini difuzora ima samo GTS V8 verzija, kao ova na testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2021. Porsche Cayenne GTS

 

Najviše sportska varijanta Cayenna, koja istovremeno nije i njegova najbrža verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden milioniti Porsche Cayenne

 

porsche million.jpg

 

Porsche proslavlja veliki jubilej nakon što je proizvela milioniti primerak modela Cayenne. Ime Porsche se primarno povezuje sa sportskim automobilima kao što su 911 i Boxster/Cayman, ali se brend iz Zuffenhausena prilagodio trendovima kako bi preživeo. Popularnost SUV-ova je podstakla Porsche da razvije treći model u svojoj ponudi, onaj koji je ''spasao kompaniju od krize'', a to je uspeo uz pomoć Volkswagena.

 

Ohrabren uspehom baby sportskog automobila iz 1996. godine, projekat ''Colorado'' je rođen sa ciljem da se razvije vozilo visokih perfomansi za sve terene. Naravno, Porsche je analizirao tržište o ideji SUV-a, a nakon dodatne interne analize i pozitivnih odgovora prikupljenih istraživanjem, Cayenne je dobio zeleno svetlo za proizvodnju. Početni razvoj je počeo u Weissachu, ali ovo postrojenje nije imalo dovoljan kapacitet za adekvatan razvoj modela značajno drugačijeg od dvovratnih sportskih automobila. Kompanija je iznajmila postrojenje u Hemmingenu koje je na pola puta između Zuffenhausena i Weissacha. Razvijan pod kodnim imenom ''E1'', prvi Cayenne je morao da bude drugačiji od SUV-a Touareg na kojem je Volkswagen radio u to vreme.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Cayenne GTS

 

techart-cayenne 2.jpg

 

Nemački TechArt klijentima nudi i tjuning program za modifikaciju Porscheovog Cayenna GTS.

Cayenne GTS je tako dostupan sa TechArt aro body paketom, drugačijim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom, zatamnjenim staklima i pojačanim motorom.

 

techart-cayenne 1.jpg

 

Ovo poslednje znači da Cayenne GTS sada raspolaže sa 750KS i 870 Nm obrtnog momenta. Takođe, ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 3.6 sekundi, do 200 km/h stiže za 12.5 sekundi, dok je najveća brzina povećana na 300 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe

 

Dug naziv za lepšu varijantu SUV-a (Coupe), koja je i malo manje praktična.

''Turbo S'' u nazivu nam kaže da je ovo verzija sa 540 konja iz 4.0 V8 twinturbo motora, a oznaka za hibrid je ovde jer je u pitanju plug-in:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen 2022. Porsche Cayenne

 

211197-porsche-cayenne 2.jpg

 

Porsche se trudi da zadrži konkurentnost Cayenne crossover SUV-a, pripremajući osveženo izdanje treće generacije koja je u proizvodnju ušla 2017. godine. Fotografi su uhvatili snimke prototipa koji, uprkos kamufliranim delovima, na prednjoj maski otkriva novi branik i nekoliko farova manjih dimenzija.

 

211198-porsche-cayenne 1.jpg

 

Tu su i sitnija zadnja svetla sa obe strane zadnjih vrata, za koja je izvesno da će na finalnoj verziji ipak izgledati drugačije. Jedna od najupečatljivijih izmena svakako je izmešteni okvir registarske tablice na zadnjoj strani. Uočava se da je spušten ka braniku, iako ostaje da se nagađa kako će sve izgledati kada Cayenne potpuno skine kamuflažu. Pod haubom se ne očekuje previše novina, a osveženi model trebalo bi da se pojavi do sredine 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales: 2021. Porsche Cayenne GTS

 

Između slabijeg Cayenne S i jačeg Cayenne Turbo, nalazi se ovakav Cayenne GTS sa 460KS/620Nm iz 4.0 V8 motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel: 2021. Porsche Cayenne GTS

 

Od kada se 2007. godine prvi put pojavila GTS varijanta Cayenna, bila je između osnovne i najjače Turbo varijante. Ali, od kad je to loše biti sredina performansi kod Porschea?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Porsche Cayenne Turbo Coupe

 

porsche cayenne 02.jpg

 

Porsche će krajem juna predstaviti i Cayenne Turbo Coupe sa 631KS koji će biti dostupan samo u verziji sa 4 sedišta. Njegov 4.0 twin-turbo V8 motor će raspolagati sa 631KS i 850 Nm obrtnog momenta, pa će ubrzanje do 100 km/h iznositi između 3.6 i 3.8 sekundi, a najveća brzina 300 km/h.

 

214437-porsche cayenne 01.jpg

 

Osim snažnog motora, u paketu će se naći i doterani aero body kit od ugljeničnih vlakana (drugačiji zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), krov od ugljeničnih vlakana, set 22-inčnih točkova, gume 285/35 ZR22 i 315/30 ZR22, izduvni sistem od titanijuma, centralno postavljene izduvne cevi, karbon-keramičke kočnice, modifikovano vazdušno oslanjanje (auto je niži 7 mm u odnosu na GTS verziju), doterani dynamic chassis control i torque vectoring, poboljšano upravljanje... Pored toga, izmene su pretrpeli i 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne Turbo Coupe postavio novi rekord na Nirburgringu

 

Porsche Cayenne n02.jpg

 

Porsche će krajem juna predstaviti i Cayenne Turbo Coupe sa 631KS koji će biti dostupan samo u verziji sa 4 sedišta. Kao najava za skoru premijeru služi i vest da je ovaj model (i dalje pod blagom kamuflažom) pre nekoliko dana oborio rekord za serijska SUV vozila na stazi Nirburgring.

 

Porsche Cayenne n01.jpg

 

Porsche Cayenne Turbo Coupe je Nirburgring prešao za 7:38.925 minuta (za volanom je bio test vozač Lars Kern), dok je prethodni rekord sa vremenom od 7:42 minuta držao Audi RS Q8.

Pod haubom ovog Cayenna je 4.0 twin-turbo V8 motor sa 631KS i 850 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h će po najavama iznositi između 3.6 i 3.8 sekundi, a najveća brzina 300 km/h. Osim snažnog motora, u paketu će se naći i doterani aero body kit od ugljeničnih vlakana (drugačiji zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), krov od ugljeničnih vlakana, set 22-inčnih točkova, gume 285/35 ZR22 i 315/30 ZR22, izduvni sistem od titanijuma, centralno postavljene izduvne cevi, karbon-keramičke kočnice, modifikovano vazdušno oslanjanje (auto je niži 7 mm u odnosu na GTS verziju), doterani dynamic chassis control i torque vectoring, poboljšano upravljanje... Pored toga, izmene su pretrpeli i 8-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...