Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Porsche Cayenne / Cayenne Coupe

Recommended Posts

carbuyer.jpg Carbuyer video: Test 2019. Porsche Cayenne

 

Prošlo je već 15 godina od kako su ljudi prevrtali oči na ideju SUV modela sa značkom Porsche-a, ali eto stiglo se do treće generacije ovog modela.

Međutim, da nije sada postao samo jedan od SUV modela u okviru VW grupacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2020. Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

 

Ovo je najsnažniji i najbrži SUV koji je Porsche do danas napravio:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Trebalo je 20 godina da prođe od prve generacije Cayenna da taj model dobije i Coupe verziju. Direktni rivali su mu BMW X6, Mercedes GLE Coupe i Audi Q8, dok njegova najjača Turbo verzija može na megdan i Urusu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Proba Porsche Cayenne Coupe

 

Cayenne je spasio Porsche, odnosno omogućio mu povećanje prihoda kakav model 911 nikada nije mogao doneti fabrici bez obzira na svoj kvalitet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche Cayenne Coupe

 

5d939b6d473bd_techart_porsche_cayenne1.jpg.6523da48d06808feef67c1775cfcbef2.jpg

 

Nemački TechArt u svojoj bogatoj ponudi ima i kompletan tjuning program za modifikaciju Porscheovog Cayenna Coupe.

 

5d939ba7184ce_techart_porsche_cayenne11.jpg.c0fca9249014097517c55ffa294a6bde.jpg

 

TechArt Cayenne Coupe privlači pažnju aero body paketom (novi prednji spojler, set pragova, novi zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), kao i drugačijim točkovima, sportskim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem, jačim kočnicama, doteranim enterijerom (sređenim u saradnji sa kompanijom Rolf Benz koja je specijalizovana za ekskluzivni nameštaj), zatamnjenim staklima i pojačanim 3.0 litarskim V6 motorom. TechArt je naime ovaj V6 agregat pojačao za 29 kW/40KS i 100 Nm, što znači na 279 kW/380KS i 550 Nm obrtnog momenta.

 

5d939ba65924c_techart_porsche_cayenne111.jpg.f5b0b64c1a018707f2b34e2dd2f85c21.jpg

 

Takođe, sve ove modifikacije su dostupne i za standardni Porsche Cayenne.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Rival BMW-u X6, Audiju Q8 ili Mercedesu GLE Coupe...i skuplji za oko 5.000 evra od ''običnog'' Cayenna.

Najveća izmena u izgledu auta je naravno u njegovom zadnjem delu, linija krova ošrije pada i tako pravi Coupe liniju. Tu su dva spojlera pozadi, 20-ce točkovi kao standard, a unutra je isti kao Cayenne koji nije Coupe - što je dobra stvar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. Porsche Cayenne Turbo S od 0 do 300 km/h

 

4.0 V8 BiTurbo koji pravi 680 konja i daje 900 Nm obrtnog momenta, ubrzava do ''stotke'' za 3.8 sekundi sa maksimalnom brzinom od 295 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Exclusive Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid

 

porsche cayenne 03.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur i za Cayenne Coupe nudi brojne mogućnosti doterivanja i personalizacije, pri čemu nam kao primer pokazuju ovaj Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid. Automobil je u Quarzite Gray metalik boji, a tu su i SportDesign paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor), 21-inčni točkovi, okviri lukova blatobrana u boji vozila, žuta kočiona klešta, opcioni sportski izduvni sistem sa srebrnim izduvnim cevima, kožna sedišta, logo Porsche na centralnom naslonu za ruke, kao i patosnice oivičene kožom.

 

porsche cayenne 02.jpg

 

Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid inače kombinuje 4.0 BiTurbo V8 sa 550KS/770 Nm, elektromotor sa 100 kW/136KS i litijum-jonske baterije od 14.1 kWh, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 680KS i 850 Nm obrtnog momenta.

 

porsche cayenne 01.jpg

 

Automobil od 0 do 100 km/h ubrazava za 3.8 sekundi i može do maksimalnih 295 km/h. Moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 135 km/h) kada autonomija iznosi do 40 km. Deo standardne opreme između ostalog čine i karbon-keramičke kočnice, vazdušno oslanjanje, Torque Vectoring (PTV Plus), kao i Sport Chrono Paket i Launch Control.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche Cayenne Turbo S sa 304 km/h na Autobanu

 

4.0 V8 BiTurbo sa 680 konja i čak 900 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test Porsche Cayenne Turbo Coupe

 

Prednji deo je isti kao kod klasičnog Cayenne, ali Coupe je ionako napravljen samo zbog 2 cm nižeg krova, naročito pozadi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Dobro pogođen cenom (naravno, skup je ali treba imati u vidu da je ovo Porsche i pogledati da npr. Panamera košta skoro duplo skuplje), to što je Coupe ne umanjuje mu mnogo mesta za putnike (umanjuje za gepek) u odnosu na Cayenne koj nije Coupe, ima snažan i žedan motor....ali, ipak ne pruža toliko različitu vožnju, toliko više sportsku:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe

 

Svi hoće SUV, ali neće svi veliku kutiju sa visokim krovom. Zato dobismo SUV Coupe segment automobila kao što je ova verzija Cayenna - skuplja za oko 10k evra od one koja nije Coupe, i sa skoro 20% manjim gepekom, ali zato lepša i malo opremljenija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV video: Test 2020. Porsche Cayenne E-Hybrid

 

Da, jeste pravi Porsche iako je SUV i hibrid. Isto kao što su ljudi pričali da više to nije Porsche kad je odustao od vazdušnog hlađenja motora, ili kad je odustao od atmosferaca i počeo da ubacuje turbo. tako ima još uvek onih koji misle da nije Porsche jer je SUV. I, to Cayenne koji je finansijski spasio celu kompaniju.

Ovaj auto hvata stotku za 5.0 sekundi - da, jeste Porsche:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Porsche Cayenne Turbo Coupe

 

cayenne01.jpeg

 

Porsche je prilično kasno ušao u već proslavljeni segment SUV kupea, ali to ne znači da zaostaje za konkurencijom, naprotiv! U to smo se uverili testirajući moćni Cayenne Turbo Coupe sa 550 KS koji je tehnički identičan Cayennu, ali se od njega po mnogo čemu i razlikuje. Kada se pomisli na SUV u kupe formi prva asocijacija mnogima je i dalje BMW X6. Model za koji mnogi kritičari nisu imali puno lepih reči, ali volumen prodaje je dokazao kako je lansiranje jednog takvog modela bio ne samo hrabar, već i profitabilan potez.

 

cayenne02.jpeg

 

Sada skoro svaki premium proizvođač ima bar po jedan SUV Coupe u svojoj ponudi jer svi vide svoju šansu u ovom, ispostavilo se, velikom tržišnom segmentu. Da li se Porsche malo uspavao ili je nešto drugo u pitanju više nije ni važno, jer sada je konačno u portfolio uvrstio Cayenne Coupe. Dakle, u pitanju je model baziran na popularnom Cayennu čiji je zadnji kraj izmenjen tako da opravdava naziv Coupe u svom imenu. Mi smo njegove mnogobrojne vreline, uz poneku manu, upoznali na test vožnjama koje je nemački proizvođač organizovao u Sloveniji.

 

cayenne03.jpeg

 

Originalan, sportski izgled u SUV formi nije lako postići. Prvo, te dve odlike ne idu zajedno, a ne ide ni to da se izađe sa još jednim modelom koji se ne bi dovoljno razlikovao od BMW-a X6 i Mercedes GLE Coupe koji su u prethodnoj generaciji prilično ličili jedan na drugog. U Štutgartu su srećom pronašli uspešno rešenje.

 

cayenne04.jpeg

 

Naime, akcenat je na zadnjem kraju vozila gde je krov spušteniji za 20 milimetara u odnosu na standardni Cayenne. Time je dobijena takozvana padajuća linija krova. Ona kreće negde od sredine i nastavlja sve do zadnjeg spojlera, aktivnog aerodinamičkog elementa koji se automatski podiže pri brzini od 90 Km/h ili jednostavnim pritiskom na dugme kada god to vozač poželi. Izmene postoje i na samom zadnjem delu gde su branik, difuzor i izduvne cevi nešto drugačijeg oblika. Svetlosni potpis je ipak gotovo isti kao kod Cayenne ali i ostalih modela nemačke sportske marke. Što se tiče ostalih površina, oštro oko će primetiti novi gril na prednjoj strani vozila gde je Cayenne Coupe dobio dve linije na centralnom, odnosno jednu na bočnom delu branika, dok Cayenne poseduje tri linije.

 

cayenne05.jpeg

 

One su toliko diskretne da verovatno nećete uspeti da prepoznate o kom modelu se radi dok ne prođe pored vas. A kada prođe obratite pažnju na bočnu siluetu. Kada biste novi 911, Panameru i Cayenne Coupe skenirali od fara i štop svetala na gore, dobili biste gotovo istu prepoznatljivu Porsche liniju.

 

cayenne06.jpeg

 

Ipak, da bi postigao Coupe efekat i u vožnji, a ne samo na papiru, novitet je postao duži za 5 milimetra i nešto širi u zadnjem delu. To omogućava bolje upravljanje i vođenje kroz krivine, ali i prostor da se zadnju klupa postavi za 3 cm niže kako komfor odnosno prostor za glave putnika ne bi bio tesan. Ipak, ''žrtve'' nisu mogle da budu izbegnute tako da prtljažnik ne zahvata impresivnih 745 litara kao kod standardnog Cayenne modela. Ipak i ovako raspolaže sa respektabilnih 625 litara tovarnog prostora. I težina od 2.2 tone je nešto veća, doduše neznatno.

 

cayenne07.jpeg

 

Sastanak sa ovim automobilom bio nam je upriličen nadomak Ljubljane u mestu Smlednik, gde nas je dočekala čitava postava kupea izuzev najsnažnijeg. To znači - Cayenne sa 3.0 V6 turbo motorom od 340 KS, Cayenne S sa 2.9 V6 biturbo motorom od 440 KS i Cayenne Turbo sa 4.0 V8 biturbo motorom od 550 KS. Vodeći se rečima više je uvek bolje smeštamo se iza upravljaća najsnažnije Turbo verzije.

 

cayenne08.jpeg

 

Prvi kilometri, sve izgleda normalno, sve je da tako kažemo očekivano. Pozicija sedenja je idealna iz prostog razloga jer su sedišta odlična i podesiva u svim mogućim pravcima. Tako i oni sa dužim ekstremitetima mogu sebi da pronađu optimalan položaj za upravljačem. Zadnja klupa očekivano pruža manje gostoprimstva, tu će se više osobe osetiti nelagodno zbog niske linije krova. No to je slučaj sa svim SUV kupeima i ova kategorija nije namenjena za komforan prevoz četiri odrasla putnika na duže staze, posebno ukoliko oni koji sede pozadi ''prebacuju'' 1.80 metara visine.

 

cayenne09.jpeg

 

Osećaj klaustrofobije dosta ublažava panoramski krov i upravo zbog toga ga je Porše ponudio kao standard kod ovog modela. Psim toga uživanje putnika pozadi upotpunjuje i zasebno podešavanje klimatizacije i grejanje zadnjih sedišta. Kada smo već kod standardne opreme, pod njom se podrazumeva i Sport Chrono paket. Prepoznaje se po malom analognom meraču što liči na štopericu i lociran je na sredini table, a zapravo je mnogo više od jednog pokazivača jer donosi funkcije kao što su Launch Control, Sport Response, itd.

 

cayenne010.jpeg

 

No, vraćamo se na prednje sedište i kokpit gde ste okruženi ekranima. Sve je poznato od od ranije. Tu je veliki izbor funkcija uz moderan grafički prikaz na ekranu dijagonale 12.3 inča, koji se može i individualno prilagoditi po ličnim preferencijama. Ako vam to nije dovoljno, tu su i dva manja ekrana locirana ispred vozača veličine 7 inča koji mogu da prikazuju razne funkcije i parametre kao što su navigacija, slika Night Vision sistema, intenzitet G sila, distribucija obrtnog momenta po osovinama, temperatura vode, ulja, itd. Jedina mana, ako se tako može nazvati, su dugmići osetljivi na dodir kod menjača, tačnije ne oni sami već glatka površina na kojoj ostaju tragovi. Ipak, za one kojima je pedanterija opsesija Porsche je obezbedio meku krpicu koja uklanja i najsitnije otiske odnosno tragove prašine.

 

cayenne011.jpeg

 

U vožnji magistralnim putem koji je ispresecan malim selima u Sloveniji, gde je nulta tolerancija na prekoračenje brzine, osećali smo se kao džin u lancima kome je onemogućeno da iskaže svu snagu. Zbog toga smo dosta bili rezervisani u ispitivanju performansi, ali smo se lako uverili u agilnost koja je iznenadila sva naša očekivanja.

 

cayenne012.jpeg

 

Okretnost, odnosno upravljivost i stabilnost, posledica su lake aluminijumske šasije, aktivnih stabilizatora koji preko aktuatora menjaju torzionu čvrstinu, PDCC sistema dinamičke kontrole šasije, PASM aktivne suspenzije, te sistema upravljanja na sva četiri točka gde istovremeno sa prednjim zakreću i zadnji. Samo je pitanje da li u istom ili suprotnom smeru, a to zavisi od brzine. Ako je brzina niža, idu u suprotnom, pri višim brzinama, u istom.

 

cayenne013.jpeg

 

Konačno kada smo se udaljili od naseljenih mesta, put se ''otvorio'' a ograničenje brzien podiglo. Tada nismo propustili želeli da propustimo zabavu i da ne ''probudimo'' onaj natpis Turbo na vratima gepeka. To znači da ubacivanjem u Sport+ režim vožnje sa pedalom stisnutom do poda aktiviramo svih 550 konjskih snaga i 770 Nm obrtnog momenta koje isporučuje 4.0-litarski V8 agregat. Iako su te, kao i brojke ubrzanja od 3.9 sekundi za dostizanje 100 km/h iz mirovanja veoma impresivne, još je impoznatnije kako ovaj automobil prkosi fizici.

 

cayenne014.jpeg

 

Tačan i spretan, Cayenne Turbo Coupe se neutralno ponaša te precizno leti kroz duge i oštre krivine sa minimalnim naginjanjem i bez ljuljanja. Čak i kada preterate sve informacije prenose se preko upravljača, tako da imate vremena da reagujete popuštanjem gasa i korekcijom volana. Pohvalu zaslužuju i kočnice promera 415mm napred koje grizu čeljusti sa deset klipova! Diskovi su premazani keramičkom zaštitom kako bi se poboljšale performanse, a sigurno nije na odmet ni to što se smanjuje prljanje felni od kočione prašine. Naravno, na raspolaganju su i karbon keramičke kočnice koje smo takođe probali i pri dinamičnijoj vožnji razlika je evidentna.

 

cayenne015.jpeg

 

Ono što bismo više voleli jeste da je za prenos upotrebljena PDK transmisija sa duplim kvačilom. Daleko od toga da je Tiptronic S loš ili prosečan, ali jednostavno nije toliko tačan kao Porsche menjač sa duplim kvačilom. Ipak ovo je sportski terenac, tako da mu se to ne može uzeti za zlo.

 

cayenne016.jpeg

 

To potvrđuje i time što pored nomalne i sportske nudi još nekoliko režima vožnje, a jedan od njih je off-road. Mnogi i dalje nisu svesni koliko je zapravo Cayenne sposoban da se pokaže u pravom svetlu i na onim manje pristupačnim mestima, tamo gde se brzina ne računa. Naime, napredni integralni pogon omogućava Off-Road režim vožnje koji se selektuje preko centralnog displeja. Tu pomaže i pomenuto vazdušno oslanjanje sa tri komore i šest pozicija visine, tako da klirens varira od 162 mm do visokih 245 mm. Mi se ovog puta nismo upuštali u preteranu vožnju van asfalta, ali smo ranije isprobali ove sisteme na Cayennu.

 

cayenne017.jpeg

 

Sve u svemu, Cayenne Coupe preuzeo je gotovo sve od modela Cayenne, ali je udahnuo jednu novu dozu dinamike i sportskog karaktera, kao i ekskluzivnosti. Ovaj automobil u sebi krije mnogo više od promene oblika, a da je tako potvrdio nam je voznim svojstvima. Mada, većina će se na ovaj model odlučiti baš zbog estetskog utiska. Porsche je praćenjem svetskih trendova ušao na još jedan front, a kao i na ostalim gde je prisutan i ovde preuzima ulogu favorita.

 

▲ Vozna svojstva, zvuk motora, sedišta.
▼ Menjač bi mogao biti tačniji, prostor za odlaganje sitnica.


Autor teksta: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Test 2020. Porsche Cayenne Coupe Turbo S-E Hybrid

 

''Turbo S'' u oznaci znači da je ovo najjača verzija modela Cayenne, ali je istovremeno i jedna od štedljivih po pitanju potrošnje zbog onog ''hybrid'' u nazivu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta 4x4 Porsche Cayenne spreman za putovanje od Austrije do Južne Afrike

 

delta 4x4 02.jpg

 

Da u nemačkoj tjuning kompaniji Delta 4x4 odlično znaju kako da od asfaltu okrenutog SUV-a naprave beskompromisnog terenca koji se može nositi sa bespućima Afrike, najbolje pokazuje posao koji su po narudžbini avanturistički nastrojenog vlasnika uradili na Porscheovom Cayennu prve generacije. A vlasnik Shane Oosthuizen je želeo Cayenne koji može da izdrži sve izazove na putu od Austrije (gde je donedavno radio) do kuće u Južnoafričkoj Republici.

 

delta 4x4 01.jpg

 

Iz Delte je na kraju izašao ''Mad Max'' Cayenne na novom kompletu 20-inčnih felni na kojima su adekvatne gume. Dorade na vazdušnom oslanjanju su rezultirale znatno povećanim rastojanjem između poda i tla. Tu su i nezaobilazna mnogobrojna dodatna svetla i krovni nosač na kojem su pored šatora za spavanje učvršćeni i kanisteri za gorivo, a na petim vratima je rezervni točak punih dimenzija. Oosthuizen je zbog pandemije koronavirusa put prema jugu Afrike morao da odloži do jula, ali ne sumnja da će na kraju stići kući sa Cayennom iza kojeg stoje eksperti i entuzijasti iz Delte 4x4.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Porsche Cayenne Turbo S Coupe

 

Najnovija varijanta Cayenna, koja je i najjača od svih pre nje jer ima 670 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe

 

Ovaj plug-in hibrid ima isti 4.0 V8 sa dva turba kao i klasični Cayenne Turbo S, istu snagu daju. Dakle, kod ovog hibrida nije stavljen slabiji motor jer će eto imati i dodatni elektro-motor, već je ostavljen isti sa 550 konja, plus dodat elekto-motor sa 136 konja, tako da ukupno Cayenne hibrid ima 680 konja i 900 Nm obrtnog momenta. Baterije su kapaciteta 14.1 kWh, ukupna težina hibrida je za oko 300 kilograma veća, tako da sada dolazi na cele 2.5 tone. Početna cena za Cayenne hibrid je 84.000 evra, a ovakav kao na testu je 210.000 evra.

Pogledajte šta su benefiti hibrida u odnosu na klasičnu benzinsku varijantu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2020. Porsche Cayenne

 

Postoji dosta automobila koji su skroz ok i sa početnim motorom u ponudi, ali Porsche Cayenne nije jedan od njih.

Pogledajte i ostala zapažanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne GTS i Cayenne Coupe GTS

 

203903-porsche-cayenne 06.jpg

 

Porsche će uskoro predstaviti novi Cayenne GTS i Cayenne Coupe GTS, što potvrđuju i ove procurele slike koje je na Instagramu objavio Actu.auto.fr.

 

203900-porsche-cayenne 05.jpg

 

U vesti se kaže da će Cayenne GTS pokretati 4.0 twin-turbo V8 motor sa 460KS i 620 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem.

 

203902-porsche-cayenne 04.jpg

 

U paru sa opcionim Sport Chrono pakletom Cayenne GTS će do 100 km/h ubrzavati za 4.5 sekunde dok će najveća brzina iznositi 270 km/h.

 

203898-porsche-cayenne 03.jpg 203899-porsche-cayenne 02.jpg

 

U paketu će se naći i Sport Design paket (sa crnim elementima na eksterijeru), zatamnjena svetla, sportski izduvni sistem (Cayenne Coupe GTS opciono dolazi i sa dve centralno postavljene izduvne cevi), aero body paketom (set pragova, zadnji difutor, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), crnim točkovima, crvenim kočionim kleštima, kao i sportskim sedištima i volanom sa alkantarom i crvenim kontrastnim šavovima u kabini.

 

203901-porsche-cayenne 01.jpg

 

Cayenne GTS će koštati 114.087 evra, a Coupe verzija 118.490 evra. Zvanična premijera se očekuje uskoro, a start prodaje u drugoj polovini ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Porsche Cayenne GTS i Cayenne Coupe GTS

 

203957-porsche c 06.jpg

 

Nakon procurelih slika od pre neki dan, Porsche je sada i zvanično predstavio novi Cayenne GTS i Cayenne Coupe GTS.

 

203958-porsche c 05.jpg

 

Ove modele pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 460KS i 620 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem.

 

203954-porsche c 04.jpg

 

U paru sa opcionim Sport Chrono pakletom Cayenne GTS će do 100 km/h ubrzavati za 4.5 sekunde dok najveća brzina iznosi 270 km/h.

 

porshe c 003.jpg 203955-porsche c 02.jpg

 

U paketu su i Sport Design paket (sa crnim elementima na eksterijeru), zatamnjena svetla, sportski izduvni sistem (Cayenne Coupe GTS opciono dolazi i sa dve centralno postavljene izduvne cevi), aero body paketom (set pragova, zadnji difutor, zadnji krovni spojler, spojler na prtljažniku), 21-inčnim točkovima, crvenim kočionim kleštima, kočionim sistemom sa diskovima 390 x 38 mm i 358 x 28 mm (kao opcija se nude i karbon keramičke kočnice), modifikovanim oslanjanjem (auto je 20 mm niži u odnosu na regularni Cayenne), sistemom Porsche Torque Vectoring Plus, kao i sportskim sedištima i volanom sa alkantarom i crvenim kontrastnim šavovima u kabini.

 

203959-porsche c 01.jpg

 

Cayenne GTS će koštati 114.087 evra, Coupe verzija 118.490 evra, a prve isporuke startuju sledećeg meseca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

thewheelnetwork.jpg TheWheelNetwork video: 2020. Porsche Cayenne GTS

 

Pogledajte najvažnije stvari kod novog Cayenne GTS od gospodina Rico Loschera, koji u Porsche-u radi na poziciji menadžera za vozila iz SUV linije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: 2021. Porsche Cayenne GTS Coupe

 

Lepša i manje praktična varijanta Cayenna - Coupe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...