neshaoct 9592 Posted July 31, 2019 Doug DeMuro video: 2003. Audi RS6 U Americi RS je veoma, veoma retka stvar...pre svega jer do skoro Audi praktično nije ni nudio svoje RS modele, tj. preko okeana RS je u poslednjih 20 godina otišao samo jednom i ova limuzina RS6 je jdna od njih: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 12, 2019 Najavljen novi Audi RS6 Avant Novi Audi A6 (interne oznake C8) je do sada promovisan kao limuzina i karavanski Avant (uključujući i A6 Allroad Quattro), ali to nije sve što nas očekuje u gami ovog modela. Novi A6 inače karakterišu nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom), kao i bogatija oprema, Parking Assist sistem, autonomna tehnologija Nivoa 3 i poboljšana aerodinamika. Više pažnje međutim sada privlači buduća top verzija RS6 Avant koji će promociju po najnovijim informacijama imati 5. septembra u Berlinu, a zatim će se pojaviti i na sajmu automobila u Frankfurtu. To će dakle opet biti sportski karavan, za oko 80 kg lakši od dosadašnjeg, a koji bi pod haubom trebalo da ima 4.0 litarski biturbo V8 motor sa 605KS. Standardni A6 Avant je inače dugačak 494 cm, širok 189 cm, visok 147 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1.680 litara (naslon zadnjih sedišta je standardno deljiv u odnosu 40:20:40), a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,27. RS6 Avant će sem snažnog motora dobiti i agresivniji aero body kit, veće alu točkove, sportsko oslanjanje, pogon na sva četiri točka, novi izduvni sistem, jače kočnice i doteranu unutrašnjost sa sportskim sedištima, volanom i pedalama. Ipak, ni tu nije kraj, jer je u najavi i snažniji RS6 Avant Performance sa 650KS i 800 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 20, 2019 Novi Audi RS6 Avant: prve zvanične slike Novi Audi A6 (interne oznake C8) je do sada promovisan kao limuzina i karavanski Avant (uključujući i A6 Allroad Quattro), ali to nije sve što nas očekuje u gami ovog modela. Novi A6 inače karakterišu nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom), kao i bogatija oprema, Parking Assist sistem, autonomna tehnologija Nivoa 3 i poboljšana aerodinamika. Više pažnje međutim sada privlači ova top verzija RS6 Avant koju će šira javnost moći da vidi na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu. To je opet sportski karavan, po ranijim najavama nešto lakši od dosadašnjeg, a koji bi pod haubom trebalo da ima 4.0 BiTurbo V8 motor sa oko 600KS (konkretne specifikacije naime tek slede). Standardni A6 Avant je inače dugačak 494 cm, širok 189 cm, visok 147 cm, zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1.680 litara (naslon zadnjih sedišta je standardno deljiv u odnosu 40:20:40), a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.27. U RS6 Avant paketu su osim snažnog motora i agresivniji aero body kit, saćasta Singleframe prednja maska, veći alu točkovi, sportsko oslanjanje, pogon na sva četiri točka, novi izduvni sistem, jače kočnice i doterana unutrašnjost sa sportskim sedištima, volanom i pedalama. Ipak, ni tu nije kraj, jer je u najavi i snažniji RS6 Avant Performance. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 21, 2019 Auditography video: 2020. Audi RS6 Avant Četvrta generacija RS modela, sada sa 4.0 V8 TwinTurbo sa 600 konja i 800 Nm, do ''stotke'' za 3.6 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 22, 2019 Carfection video: Novi Audi RS6 Ultimativni sportski karavan od novog modela će biti dostupan ne samo u Evropi kao do sada, nego i na tržištu severne Amerike: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2019 YouCar video: 2020. Audi RS6 Avant 4.0 V8 TFSI u novom Audiju RS6 Avant daje 600 konja (441 kW) i 800 Nm obrtnog momenta između 2.050 i 4.500 obrtaja. Za samo 3.6 sekundi ovaj sportski karavan ''uhvati'' 100 Km/h, a posle 12 sekundi od kretanja iz mesta na brzinomeru će pisati 200 Km/h. Maksimum je ograničen na 250 Km/h, ali ako se doplati za ''dynamic'' paket skida se taj limitator i stavlja drugi na 280 Km/h. Međutim ukoliko se još više doplati onda se skida prvi limitator i ne stavlja se drugi, tako da tada ovaj karavan ide celih 305 Km/h. Zvuk koji motor pravi dok isporučuje ove performanse može da se menja, tj. može da se izabere jedan od moda: RS1 ili RS2, zavisno koliko daleko vlasnik ovog Audija želi da ga čuju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 27, 2019 DPCcars video: Uživajte u 4 minuta ''muzike'' koju emituje V8 Audija RS6 Audi RS6 Avant jedan je od najpoželjnijih visokoperformansnih karavana, a zaljubljenici u ovu sportsku mašinu pitaju se da li nova generacija zvuči tako dobro kao prethodni. Odgovor na ovo pitanje krije se u videu koji je objavio DPCcars. Ispod haube novog Audija RS6 Avant nalazi se 4.0 twin-turbo V8 sa 600 ks (441 kW) i 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 2, 2019 MotorWeek video: Test 2019. Audi A6 Verovatno najbolji balans performansi, komfora i tehnologije u osmoj generaciji modela A6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 6, 2019 Evolucija Audija RS6 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 9, 2019 CarSales video: Test 2019. Audi A6 55 TFSI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 11, 2019 Audi A6 50 TDI quattro tiptronic na testu Auto magazina Laki hibridni sistem sa snažnim i štedljivim dizelašem, kao i dizajn unutrašnjosti koji nas podseća na filmove naučne fantastike, osobine su kojima se ukratko može opisati novi Audi A6. Čuvena limuzina biznis klase, Audi A6, ostala je dosledna konceptu i estetici svojih prethodnika. Dok se BMW, poznat po svom sportskom karakteru, polako priklanja konzervativnijoj publici a Mercedes to isto čini samo u obrnutom smeru, Audi ostaje svoj na svome, veran avangardi koja se neguje već generacijama automobila unazad. Dizajn novog A6 je nesumnjivo Audi, sa velikim iskorakom u dizajnu unutrašnjosti. Nije lako biti kreativan u vremenu u kom se brzo menjaju trendovi, pa su se dizajneri iz Ingolštata potrudili da stvore autentičnu i bezvremenu estetiku. Već na prvi pogled unutrašnjost novog A6 nas podseća na filmove naučne fantastike, sa dominacijom velikih displeja i aluminijuma. Zapravo, cilj je bila maksimalna jednostavnost i smanjenje broja dugmića u kombinaciji sa luksuzom. Sa druge strane, zbog velikog prisustva aluminijuma i stakla je smanjena količina površina mekih na dodir. Čak i pregrade za flaše u vratima nemaju tapacirung koji, recimo, ima Golf. Novina je to što su komande klime, baš kao i na novim A7 i A8, u vidu displeja. I ne samo komande klime. Ako niste odmah primetili, izbačen je okrugli taster, odnosno džojstik za kretanje kroz meni za brojna podešavanja. Sada je sve mnogo jednostavnije i ne treba da vas plaši ogroman broj podešavanja i mogućnosti. Jer, jednom kada sve podesite posle ste mirni. Centralni displeji su, naravno, osetljivi na dodir, tačnije na pritisak. Kako ne bi došlo do slučajne aktivacije neželjene funkcije, svaki virtuelni taster mora stvarno da se pritisne a ne samo pipne, sa klikom koji se čuje i oseća pod prstom. Kome se ovo ne sviđa, u meniju može da podesi da sve bude osetljivo samo na laki dodir. Kada je sve pogašeno, unutrašnjost Audija A6 predstavlja pravo remek delo savremene umetnosti i industrijskog dizajna. Kada je sve upaljeno, pogotovo uveče, podseća nas na svemirski brod. I nije daleko od toga. Čak i sa osnovnim ogibljenjem (vazdušno se doplaćuje), A6 neverovatno glatko klizi asfaltom, sa minimalnim efektom sitnih neravnina. Sa druge strane, veće neravnine otkrivaju da ogibljenje ume da bude i tvrdo. Naravno, naši putevi i ulice nisu bile na pameti konstruktora. Kao i kod većine premijum modela, uz doplatu možete da poručite šta god poželite. Tako je testirani primerak stigao sa duplim staklima, koje fantastično izoluju bilo kakvu buku i pri veoma visokim putnim brzinama. Na komfor direktno utiču sjajna sportska sedišta sa električnim podešavanjem i grejačima. Kao sastavni deo S-Line paketa, imaju i podešavanje nagiba i dužine dela na kome se sedi, a mi svakako preporučujemo i doplatu za hlađenje, odnosno ventilaciju, koja nam je nedostajala. Sa odlično profilisanim zasečenim volanom debelog obruča, ugođaj za vozača je jedinstven. Istovremeno je sportski, udoban i vrlo relaksirajući, pa čak i duge relacije predstavljaju pravo zadovoljstvo. Jednom kada sve podesite (A6 prepoznaje ključeve šest različitih vozača i podešava sve prema svakom od njih), ostaje vam da uživate u vožnji i lakoći korišćenja. Tu je i taster kojim se uključuju ili isključuju brojni sistemi pomoći vozaču, među kojima su aktivna asistencija za zadržavanje vozila u sredini saobraćajne trake i adaptivni tempomat koji potpuno zaustavlja auto u koloni. O svemu tome se brinu radarski i laserski senzori smešteni u prednjoj masci koji izgledaju kao policijski blinkeri. Išlo se dotle da Audi u koloni ne samo što sam ubrzava i koči, već i vrši korekcije volanom, tako da je vozač maksimalno rasterećen. Upravljanje u oštrim krivinama je već ostavljeno za neku sledeću generaciju. Na leru je neverovatno tih, čak toliko da su brizgaljke goriva glasnije od zvuka koji potiče od detonacije iz komora za sagorevanje. U vožnji ima iznenađujuće sportski zvuk, kao da nije dizelaš. Sa svojih 286 konja je prava zver na putu koja pruža fantastična međuubrzanja čak i na izuzetno visokim putnim brzinama. Ovde na scenu stupa alternator, koji ima funkciju elektro-motora, pa u određenim situacijama doprinosi svojom nagom. Zbog toga je svaki A6 laki hibrid; tokom usporavanja, alternator vraća struju u litijumske baterije kapaciteta deset amper-časova. Primena ove tehnologije dovela je do povećanja napona električnog sistema na 48 volti. U gepeku je i klasičan akumulator ali sa konverterom na veći napon. Kompresor klime je takođe električni, sa ciljem da se što više smanji opterećenje motora. Još jedna novina je mogućnost krstarenja sa potpuno isključenim motorom. Nemojte da se iznenadite ako u opsegu između 55 i 160 na sat A6 ugasi motor. To se događa kada pustite gas, čime se ostvaruje dodatna ušteda na gorivu odnosno emisiji izduvnih gasova. Iz istog razloga start-stop sistem se aktivira već pri 22 km/h. Možda našim kupcima sve ovo nije previše važno jer je emisija izduvnih gasova u Srbiji potpuno nebitna stavka ali evo jedne praktične prednosti lakog hibridnog sistema - motor se pali bešumno, bez verglanja jer je alternator-starter direktno vezan za radilicu motora. Sa ubrzanjem do stotke za samo 5.5 sekundi, A6 je ozbiljno brz auto sa fantastičnim međuubrzanjima. Šta više, manje iskusni vozači moraju da budu oprezni jer ume da iznenadi. Dodavanje gasa može da prevari i da auto poleti, tako da je potrebno malo privikavanja na vrlo oštar i divlji karakter. Čvrsto držanje volana prilikom stiskanja gasa je obavezno! Za 3,0 TDI motor sredine nema, ili se vozi lagano ili agresivno. U obe varijante će vas iznenaditi niskom potrošnjom - u prvoj lako možete da ga naterate da po gradu troši tek nešto preko sedam litara, a u drugoj je teško preći devetku. Auto-put je ogroman izazov za ovaj auto. Prosto vas mami da stisnete gas jer pri 130 km/h uopšte nemate osećaj brzine a i potrošnja od oko 6.5 l/100 km izgleda previše štedljivo. Upravljanje je posebna priča. G silu ne priznaje, što zbog sjajnih dvadesetica što zbog sistema upravljanja na sva četiri točka koji obavezno morate da poručite. Drastično pomaže u savladavanju krivina, bilo da je reč o vrlo brzim ili sporim po gradu. Ne morate da pravite luk kao da vozite autobus, jednostavno nećete nagaziti ivičnjak zadnjim točkovima čak i da smotate ranije kao da vozite A3. Nema sumnje da je Audi napravio vrhunsku limuzinu koja se razlikuje od konkurenata. Tehnička kultura i inženjering se ističu na svakom detalju, a tu su i mnogi elementi koji privlače pažnju - naprimer, osim dinamičkih migavaca sada i zadnja poziciona svetla imaju atraktivnu pokretnu grafiku kada otključavate, odnosno zaključavate auto. Cena test primerka je 59.559 evra sa PDV-om. Za one koji ipak preferiraju 2.0 TDI motor, cena počinje od 46.900 evra, koliko košta A6 35 TDI S-tronic sa 163 konjske snage. A6 40 TDI S-tronic iste zapremine, ali sa 204 konja je dve hiljade evra skuplji. Audi je među prvima uveo digitalne instrumente. Vozaču su na raspolaganju varijante sa velikim ili malim obrtomerom i brzinomerom, a između njih može da bude mapa navigacije ili podaci sa putnog kompjutera. Dijagonala displeja je 12.3 inča, a rezolucija 1920×720 piksela. Izbacivanjem džojstika zapravo je pojednostavljeno kretanje kroz meni. Nema više straha od podešavanja brojnih parametara. Sada je sve pregledno i logično raspoređeno. Jednom kada podesite sve kako vam odgovara, retko se vraćate u meni. Zato je i uklonjen višak dugmića i tastera... Ukoliko imate telefon koji omogućava bežično punjenje, Audi phone box je prava stvar. Ne samo što puni telefon bez kačenja bilo kakvih kablova, već bežično povezuje telefon sa eksternom LTE (4G) antenom u cilju boljeg signala. Ne samo što klima-uređaj ima četiri zone, već su putnicima na raspolaganju i dodatna podešavanja. Na primer, može fino da se podesi koliko će toplog ili hladnog vazduha ići na noge. Sinhronizacija leve i desne strane obavlja se na zanimljivi način, prevlačenjem i spajanjem palca i kažiprsta, kao kad zumirate unazad sliku na mobilnom telefonu. Novi Audi A6 je opremljen najnovijom generacijom HD LED Matrix farova. Kada nema ulične rasvete, standardno rade duga svetla, a snop se podešava tako da ''preskače'' vozila ispred i ona koja dolaze u susret. Zapravo, određeni LED elemeneti unutar fara se uključuju i isključuju, tako da se dobija efekat kao da farovi zaobilaze automobile ispred. Zadnje pozicije su takođe zanimljive jer imaju atraktivnu pokretnu grafiku prilikom otključavanja i zaključavanja automobila. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 16, 2019 RoadShow video: Test 2019. Audi A6 Kada ljude pitaju za omiljeni Audi, malo njih se odluči za klasični, ''skromni'' A6. Sa jedne strane, manji od njega A4 se prodaje u većim brojevima, a veći od njega A8 je ustvari ponos fabrike...i tako A6 ostane nekako ''ispod radara''. A, ustvari ne bi trebalo da bude tako jer daje skoro sve kao i A8 ali u praktičnijoj dimenziji i dosta manjoj ceni. Počev od motora 3.0 V6 Turbo sa malo preko 300 konja, isti motor ide u A8 sa istim menjačem...međutim A6 je manji i lakši auto od A8 tako da ustvari još bolje ide nego veći brat sa tim pogonom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 8, 2019 TestAutomobila: Polovni 2003. Audi A6 3.0 V6 3.0 V6 24v sa 220 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 22, 2019 Hibridni Audi A6 55 TFSI e quattro U ponudi Audijevog modela A6 je i verzija sa hibridnim pogonom sa oznakom 55 TFSI e quattro. U ovom slučaju se radi o kombinaciji 2.0 četvorocilindričnog TFSI turbo benzinca sa 252KS i elektromotora sa 143KS, uz 7-stepeni S tronic menjač i pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 367KS i 500 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5.6 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Naravno, moguća je i vožnja samo na elektropogon (53 km i pri brzinama do 135 km/h), pri čemu su baterije od 14.1 kWh. A6 55 TFSI e quattro se ističe i S line paketom za eksterijer, 19-inčnim alu točkovima, Matrix LED prednjim svetlima, sportskim sedištima i Audijevim virtuelnim kokpitom. Na kraju, cena za A6 55 TFSI e quattro u Nemačkoj iznosi 68.850 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 28, 2019 CarGurus video: Test 2019. Audi S6 Svi koji misle da je dizel ''odsvirao'' svoje, treba da pogledaju ovaj video. Po prvi put S6 dolazi sa dizelom i time Audi pravi veću razliku u odnosu na RS6. Dakle, jači od bilo kog A6, ali dosta slabiji od RS6, slabiji je čak i od starog S6 iako ima znatno više Nm od njega. Ispod haube je moderni 3.0 V6 dizel sa jednom turbinom i skoro 350 konja zahvaljujući kojima sprint iz mesta do stotke traje tek 5.1 sekundu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 8, 2019 ABT Audi S6 TDI ABT Sportsline je još ranije ponudio pakete za doterivanje i pojačanje nove generacije Audija A6 (dizelaš A6 50 TDI je sa 286KS pojačan na 330KS dok je 3.0 litarski V6 TFSI benzinac pojačan sa 340KS na 425KS), a sada je gamu dopumio i njihov program za Audi S6 TDI. Konkretnije, S6 TDI Avant je ovom prilikom dobio pojačani 3.0 litarski V6 TDI agregat sa 48-volt mild hybrid sistemom (sada sa 378KS i 700 Nm obrtnog momenta), pa je ubrzanje do 100 km/h smnajeno na 4.9 sekundi. Takođe, na automobilu su sada i crni alu točkovi od 21 inča, novi prednji spojler, crna prednja maska sa ABT logom, kao i sportski izduvni sistem sa crnim izduvnim cevima. ABT Sportsline za svoje proizvode inače odobrava garanciju u trajanju od četiri godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2019 CarWOW video: Test 2020. Audi RS6 Avant Praktičnost prostora kao kod svakog porodičnog karavana i performanse sportskog automobila: 4.0 twin-turbo V8 sa 600 konja i sprintom do 100 Km/h za samo 3.6 sekundi: Parkers video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 28, 2019 Carfection video: Test 2020. Audi RS6 Avant Evo jednog detalja koji sigurno niste očekivali u jednom RS6: tokom vožnje, ukoliko nailazite na deo puta sa manjim ograničenjem brzine od one brzine kojom se krećete, papučica gasa će zavibrirati i većina vozača će onda insitiktivno dignuti nogu sa gasa..., a to je upravo ono što Audi želi - da se uskladi brzina sa saobraćajnim znakom koji Audi pročita i/ili ima upisano u navigaciji. Za ostale, važnije osobine novog RS6 pogledajte video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted November 29, 2019 (edited) CarsGuide video: Test 2020. Audi A6 Kao što mu ime kaže, Audi A6 se nalazi u luksuznoj limuzinskoj zoni između modela A4 srednje veličine i limuzine A8. Otkriven u Nemačkoj početkom 2018. godine, 5. generacija (C8) A6 donosi nove motore, vrhunsku bezbednost, unapređenu tehnologiju i evoluciju karakterističnog dizajnerskog jezika marke. Vozili smo novi da vidimo da li A6 ima ono što je potrebno za izazivanje Serije 5 i E-klase. Edited November 29, 2019 by neshaoct popravio YouTube link Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2019 Najavljen 2020. ABT RS6-R ABT Sportsline je sa par crteža najavio da će za nekoliko meseci predstaviti modifikovani Audi RS6 Avant, modelske godine 2020. Prvo će za februar biti spremni novi točkovi i kit za pojačanje motora, dok će kompletan ABT paket za novi RS6 Avant premijeru imati u drugoj polovini aprila. Ono što je za sada poznato jeste da će RS6 Avant dobiti ABT aero body kit (između ostalog prednji spojler, izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh i zadnji difzor) pa modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doteranu unutrašnjost (koža, alkantara, detalji od ugljeničnih vlakana...). ABT Sportsline za sada nije objavio sa koliko snage će ovde raspolagati 4.0 biturbo V8 motor sa mild hybrid sistemom. Fabrički primerak inače ima 441 kW/600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dovoljno da ubrzanje 0 do 100 km/h traje 3.6 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 250 km/h (opciono međutim može da iznosi 280 ili 305 km/h). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 11, 2019 2020. Audi RS6 Avant sa 280+ km/h na Autobanu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 25, 2019 AutoTopNL video: 2020. Audi RS6 (C8) od 0 do 305 km/h 4.0 V8 BiTurbo, pogon naravno na svim točkovima koji se bore sa 600 konja i 800 Nm obrtnog momenta. Nekako se uz pomoć elektronike izbore , pa sprint do stotke traje 3.6 sekundi, a maksimum je kod ove verzije (doplata od malo preko 10.000 evra za Dynamic plus paket) ograničen na 305 Km/h: I detaljnije o autu i vožnji: 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted December 26, 2019 RS6 je uvek bio nesto savrseno po meni Sto se kaze moze i kao radna i paradna masina. U klipu kaze da je dosadan za voznju, kontam sve su top uradili tvoje je da sednes stisnes gas i da ides 300.. Neki utisak da sve to radi toliko dobro, da ti dosadi posle nekog vremena 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 25, 2020 CarObsession video: Test Audi S6 Avant Stari je imao 4.0 V8 atmosferac, ali novi S6 ima 3.0 TDI. I, još nije kraj ''lošim'' vestima jer ima 100 konja manje nego stari S6, ali zato ima 700 Nm obrtnog momenta što je 150 Nm više nego prethodna generacija. Naravno, pogon je na svim točkovima, menjač je Tiptronic automatski sa 8 brzina. Sve to u paketu ubrzava do 100 Km/h za malo preko 5 sekundi, maksimalna brzina je limitirana na 250 Km/h, ali može da se podigne na 270 Km/h ako se doplati fabrici prilikom kupovine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 27, 2020 MTM Audi RS6 Avant MTM USA je poradio na Audiju RS 6 Avant i značajno povećao snagu ovog karavana. Audi RS 6 Avant pokreće 4.0 V8 BiTurbo motor koji razvija 600 KS i 800 Nm obrtnog momenta zahvaljujući kojem od 0 do 100 km/h ubrzava za svega 3.6 sekundi, ali nakon tretmana američkog tjunera te brojke su značajno povećane. MTM USA iz Majamija je specijalizovan za Audijeve modele, a ovaj primerak je pretvorio u pravo ''čudovište'', pa pomenuti motor sada isporučuje 787 KS i 1.030 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovim brojkama snažni karavan je dostigao nivo rezervisan samo za superautomobile. Koliko će ova poboljšanja koštati za sada nije poznato. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites