Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi A6 / S6 / RS6 / RS6 E-tron

Recommended Posts

MTM Audi RS6 sa 1.001KS na Hockenheimu

 

Christian Gebhardt za volanom ostvario je vreme od 1.53,4 min. Na autu su Michelin Pilot Sport Cup 2 MO1 gume:

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Audi A6 TFSI e

 

Ko god razmatra kupovinu velike i skupe limuzine sigurno ne može da ostavi po strani njihove hibridne verzije imajući u vidu subvencije koje države odobravaju.

Zbog toga je ovakav Audi A6 50 TFSIe posebno zanimljiv jer nema neki šestak kao osnovu, već manji motor sa 4 cilindra, a opet ima ukupno (benzinac i elektro-motor) 300 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 (C7)

 

Nekad je imao 560KS/700Nm, ali posle naknadne dorade sada raspolaže sa 700KS/940Nm iz svog 4.0 V8 TFSI motora.

U praksi to izgleda otprilike ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS6

 

C8 (najnoviji, aktuelni) - 4.0 V8 twinturbo sa 600KS/800Nm, ima LC i sve to zajedno je teško 2.075 kg.

C7 - 4.0 V8 twinturbo sa 605KS/750 Nm jer je konkretan primerak Performance varijanta, nema LC i ima 1.950 kg.

C6 - 5.0 V10 twinturbo sa 580KS/650Nm, nema LC i ima 2.025 kg.

C5 - 4.2 V8 twinturbo sa 450KS/560Nm, nema LC i težak je 1.865 kilograma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Test Audi RS6

 

Test je detaljan i sa posebnim osvrtom na tehnologiju i tehnička rešenja koja stoje iza ovog karavana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS6

 

Ovo nije klasični test, već kompletni utisci nakon 6 meseci svakodnevne vožnje. Posle 6 neseci je istekao lizing i auto se vraća Audiju.

  • Mat Watson kaže da mu se dopala kombinacija zelene boje sa braon unutrašnošću, ali je ta boja doplata od 3.450 evra, što mu se nije dopalo jer ista boja na RS4 košta 775 evra doplate.
  • Bolje se ponaša na putu od starog RS6, ali ipak pogon napred ne može da se potpuno isključi, da se svede na nulu.
  • Iako je Audi veoma jak unutra po pitanju kvaliteta i završne obrade, ipak je imao ''cvrčak'' iz zadnjeg dela auta kojeg nije tačno odredio odakle je, a javilo mu se još vlasnika RS6 koji su imali cvrčak i iz table (između displeja je gruba, čvrsta plastika). Na njegovom RS6 nije bilo tog zvuka iz table, ali jeste iz zadnjeg dela.
  • Sviđaju mu se točkovi, i iako je mislio da će auto biti neudoban sa 22-kama, ili da će ih ogrebati 100 puta - ništa od toga se nije dogodilo. Jedino što su skupe gume za tu veličinu felne.
  • Ne dopada mu se činjenica da je ponešto od ADAS sistema doplata, iako je kod mnogo jeftinijih i manjih auta sve to standard. Zasmetalo mu je što nema ni kao opciju masažu sedišta.
  • Više mu se dopada vazdušno vešanje, ali kod još više sportskog RS6 ipak se dobijaju opruge.
  • Motor je odličan, prosečna potrošnja tokom tih 6 meseci mu je bila 14.9 litara, ali srećom ima rezervoar od malo preko 70 litara.
  • Držači za čaše u kabini previše jako drže čaše...i to je problem kad treba da izvadite čašu sa kafom npr. jer morate da zapnete da bi se pomakla...a kad dođe do vrha držača odjednom vam samo iskoči čaša i prosuli ste kafu svuda. To mu se dogodilo nekoliko puta.
  • Kočnice su dobre, ali ako se želi više jurcanja i više uzastopnih kočenja, onda treba doplatiti za karbon-keramičke kočnice. Problem je što Audi za takve kočnice traži doplatu od 10.600 evra.

Za ostale utiske pogledajte video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Audi RS6 Avant

 

RS6 Avant ima 600KS/800Nm od 4.0 V8 twinturbo motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: ABT RS6 ''Johann Abt Signature Edition''

 

Johann Abt je poživeo 64 godine, a ovo ograničeno izdanje RS6 je u znak sećanja na 125 godina od osnivanja njegove kompanije. 

4.0 V8 twinturbo sada ima 800 konjskih snaga (umesto 600 fabričkih) i 980Nm (800 je po izlasku iz fabrike), od 0-100 km/h stiže za manje od 3 sekunde, 0-200 km/h za 9.8 sekundi. Spoljašnost je ''ukrašena'' kompletom od karbonskih vlakana, kao i nove točkove specifične za ovaj automobil, nove opruge, novi izduvni sistem i još mnogo toga. Unutra je poseban detalj u obliku malog dela originalnog nakovnja Johanna Abt-a, iz kovačkih dana, kada je kompanija pokrenuta u 19. veku, plus crna koža, alkantara, crveni kontrastni šavovi, detalji od ugljeničnih vlakana...

ABT Sportsline planira samo 64 primerka ovakvih sportskih karavana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2017. Audi A6 Avant

 

Testiran je Audi A6 u Avant verziji sa 2.0 TDI motorom (136KS/350Nm), i pokušali da utvrdimo gde se ''gospodar prstenova'' nalazi unutar trougla velike nemačke trojke, odnosno ko su kupci ovog brenda. Ovaj veliki karavan predstavlja veoma zanimljiv prevoz. Koliko je praktičan i kako se vozi - pogledajte u najnovijem videu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Audi S6 na Autobanu

 

350KS/700Nm iz 3.0 V6 motora - 5.2 do stotke i plafon na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedinstveni Audi - RS6 Allroad

 

218486-audi f04.jpg

 

Jedan nemački državljanin nije samo maštao o kombinovanju Audi A6 Allroad Quattro (C5) automobila i nečega što je ekvivalent RS6 Avant modelu već je to zapravo i uradio, stvarajući prvi ''RS6 Allroad'' na svetu, koji se sada nalazi na prodajnoj listi eBay-a po ceni od skoro 20.000 evra. Specijalno kreirani automobil nastao je upotrebom Audi A6 Allroad Quattro 2.5 TDI automatika iz 2003. godine, sa velikih 265.000 pređenih kilometara na odometru. Uprkos tome što bi brojni ljudi teško potrošili svoj novac na vozilo sa ovolikom kilometražom ispod kaiša, posebno zbog problema po pitanju pouzdanosti, ovde to nije bio slučaj. Zapravo ova mašina je prešla svega 2.000 dodatnih kilometara od kupovine.

 

218489-audi f03.jpg

 

Celokupan pogonski sklop je uklonjen iz automobila kako bi napravio mesto za 4.2 V8 biturbo motor iz RS6 modela, dobar za 444KS/580Nm obrtnog momenta. Automatski menjač takođe je skinut kako bi umesto njega legao pravi šestostepeni manualac, dok je standardni quattro pogon na svim točkovima zadržan.

 

218488-audi f02.jpg

 

Pored kombinacije motora i menjača, vlasnik je dodao i nekoliko drugih delova preuzetih sa RS6 modela iz generacija od 2002. do 2005. godine, a oni uključuju šalthebl, zadnju osovinu, prednje i zadnje kočnice, rezervoar, pumpe, izduvnu granu i elektroničku upravljačku jedinicu.

 

218487-audi f01.jpg

 

Vazdušno vešanje Allroad modela nije poznato po svojoj pouzdanosti, tako da je automobil dobio set KW V2 amortizera. Međutim, sportsko vešanje znači da novi kupac ne dobija nikakve terenske akreditacije ili komfor prilikom vožnje koji je krasio orginalno izdanje. Uzimajući to u obzir, verovatno ne biste poželeli da skrenete sa asfaltnog puta na ojačanim aluminijumskim točkovima od 20 inča koji su pozajmljeni sa RS5 modela, obmotanim 255/35/R20 gumama.

 

Sunflower Yellow eksterijerna zaštitna folija dobila je kontrast u vidu crnih plastičnih segmenata širom karoserije. Ista boja dodata je unutra radi uniformisanog izgleda. Sudeći prema prodajnoj listi, stare kožne postave na Recaro sedištima uskoro će zameniti alkantara. Patosnice čudnog izgleda verovatno bi se bolje uklapale u dečijoj sobi nego u automobilu, ali ovo sa lakoćom može biti promenjeno. Na kraju, vlasnik ovog modela zamenio je kilometar sat sa modelom iz RS6 automobila, kako bi novi kupac mogao tačno da vidi kojom se brzinom kreće. Kako sam vlasnik navodi, projekat modifikacije ovog automobila i dalje zahteva nešto rada kako bi bio usavršen, međutim, on je registrovan i regularno se vozi nemačkim putevima. Ostaje samo da vidimo, da li je bilo ko spreman da plati za ovo specijalno izdanje RS6 Allroad, umesto da kupi originalni RS6 Avant automobil koji dolazi po sličnoj ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 ''Johann ABT Edition''

 

Postojaće ih samo 64 za ceo svet, a ovo je osmi po redu proizveden.

Kompletno predstavljanje ovog automobila sa 800 konja, uključujući i vožnju na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže električni Audi RS6 E-tron

 

audi rs6 e-tron.jpg

 

Audi Sport će se u narednim godinama transformisati u potpuno električni sportski brend, što između ostalog znači da će naslednik modela RS6 Avant imati elektropogon. Takav RS6 E-tron bi navodno mogao da se pojavi na tržištu istovremeno sa standardnim A6 E-tron modelom koji je planiran za 2023. godinu.

 

Oba će biti napravljena na PPE platformi za električne modele, pri čemu će RS6 E-tron po snazi biti negde na nivou Audija RS e-tron GT koji ima 598KS i 830 Nm. Takođe, Audi RS6 E-tron će do 100 km/h ubrzavati za nešto više od 3 sekunde. Treba podsetiti da Audi A6 e-tron concept (prikazan u aprilu ove godine) sa jednim punjenjem baterija od 100 kWh može da pređe 700 km (25 minuta je dovoljno da se napuni do 80% kapaciteta baterija), ali budući RS6 E-tron ipak neće imati takav domet.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 (C8)

 

Kompletan test, ali bez vožnje po Autobanu ovog naknadno dorađenog RS6 sa 718 konja: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazi Audi A6 restajling

 

audi a6 2022 02.jpg

 

Nedugo nakon što su objavljene prve špijunske slike imamo i prve rendere obnovljenog modela. Na njima se nalazi sve što bi trebalo da bude novo, kao i sve ono što je uspelo da se uhvati na maskiranim primercima. Očekivano, radikalne promene su izostale, a kako prikazuju renderi magazina Kolesa.ru, najveće promene bi trebalo da se dese na prednjem i zadnjem delu. I to u vidu izmenjenih branika sa naglašenijim sportskim karakterom. Čak i svetla ostaju ista, ali uz (opet) promenjen svetlosni potpis.

 

audi a6 2022 01.jpg

 

Pozadi će se promene takođe fokusirati na donji deo vozila, a neće se ići dalje od novog koncepta završetka izduva i grafike svetala. I to sve rečeno važi za S-Line verziju koja nam je ponuđena na ovim predlozima. Ponuda motora se verovatno neće menjati. Obnovljeni Audi A6 na puteve dolazi sledeće godine, verovatno uz blago korigovanu cenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Audi RS6 Avant

 

Karavani ne mogu brže od ovoga - a i vrlo malo automobila uopšte može lagano da izađe na kraj sa ovim Audijem.

RS6 Avant koristi 4.0 TFSI twin-turbo V8 sa blagom hibridnom asistencijom, ima 600KS/800Nm. Rezultat je da sprint do stotke traje 3.6 sekundi, do 200 iz mesta :D stiže za 12 sekundi: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling Audi A6 L (za Kinu)

 

221538-audi a6 l kina03.jpg

 

Aktuelna generacija Audija A6 se u Kini od novembra 2018. godine nudi i u produženoj L verziji. Takav A6 L će uskoro proći kroz manje doterivanje, što povrđuju ove prve slike. Kineski Audi A6 L ima za 100 mm duže međuosovinsko rastojanje od regularnog modela (što u praksi znači 3.024 mm), a od toga najviše koristi imaju putnici na zadnjim sedištima. Dužina automobila iznosi 5.030 mm.

 

221539-audi a6 l kina02.jpg

 

Izmene za novu modelsku godinu se odnose na doterani prednji gril, novu LED grafiku, hromirane detalje, novi dizajn točkova (do 19 inča), kao i unapređeni infotainment sistem i dužu listu sistema za asistenciju vozaču.

 

221540-audi a6 l kina01.jpg

 

Jedna od verzija u ponudi će biti A6 L 45 TFSI (na slikama), sa 2.0 turbo četvorocilindričnim benzincem koji razvija 245KS (uz 4x4 pogon i 7-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom). Za proizvodnju ove limuzine u Kini će se i dalje brinuti FAW-Volkswagen, a konkurisaće drugim produženim modelima kao što su BMW Serije 5 Li i Mercedes E klase L. Na kraju, promene su u planu i za standardni Audi A6 koji se prodaje u Evropi, a ni njegova promocija nije daleko.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...