Jump to content
FAS Euroauto Goran
Zoran Čolaković

Fiat Bravo 1.6 16v - vazdušni čep u hladnjaku

Recommended Posts

Vidi po radnjama ove mase za dihtovanje pa namazi.Imaš baš te za hladnjake do 300 stepeni.Nisam s tim radio al verujem da moze da spreči takva curenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je onaj iz Subotice ako se ne varam prodavao je te dihtunge. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namazao gumice silikonom(sacekao 24h pa onda dolio vodu u sistem jer mora biti suva podloga na koju se nanosi silikon) i za svaki slucaj na spoju sa  "platna" -radijator. Sve u najboljem redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/22/2017 at 11:36 AM, nesa 169 said:

Pre nego što skineš glavu razmisli koliko ti je star hladnjak i da li je ikad unutra čišćen. Meni je letos pravio problem, na jraju je i procurio. Kupio sam novi i odjednom su svi problemi nestali. Dakle bio je zagušen. Probaj s nekom od onih tečnosti za čišćenje hladnjaka. Nekoliko stotina dinara je svakako manje od troškova za skidanje i ravnanje glave i ostalo.

Tome se i ja nadam,(stavio nov hladnjak)ali pri paljenu (mada ne uvek) iz auspuha izlazi dimna zavesa par sekundi,nista se zivo ne vidi.To je antifriz u cilindru,ali ne uvek,e sad jel dihtung ili nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam imao nikakav dim pri paljenju osim kratko vreme kad mi je puštala plinska membrana, ali ti to nemaš. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nesa 169 said:

Ja nisam imao nikakav dim pri paljenju osim kratko vreme kad mi je puštala plinska membrana, ali ti to nemaš. 

Imam plin,ako na to mislis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha ... pa hajde onda pogledaj i to. U tom slučaju obično i hladno paljenje bude teže i mora se par sekundi nakon njega držati gas da se ne bi ugasio. Polazim od toga da ako je problem u dihtungu glave on bi puštao stalno, kad se ugreje motor još i više. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, kaskabgd said:

Pa jel fali rashladne tecnosti?

Ako mene pitas,ne fali.Dolijem destilovanu kad je hladan do tamo gde pocinje lula,(1cm preko MAX)posle voznje kad se oladi vidim da je ispod MIN. KAd je vruc onda je na MAX kad se oladi on se povuce ispod MIN. Rekose mi da je plin nesretno tj visoko postavljen ,iznad visine boce,pa i to odvlaci vodu kad je ugasen. Dolicu i veceras pa cu pratiti. Plin ugradili neki DINO iz Susedgradske ulice,onako kao je njima bilo lakse,svi koji su gledali kazu da je ugradjen na najglupljem mogucem mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gumice na malom hladnjaku nisam menjao , stavio sam iste i namazao sa silikonom za veleke toplote i evo vec 6 god nema probleba to je onaj crn silikon otporan na visoke temp.Mora da se saceka bar 7 i vise sati da stegne da nebi procureo opet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mitros said:

Ako mene pitas,ne fali.Dolijem destilovanu kad je hladan do tamo gde pocinje lula,(1cm preko MAX)posle voznje kad se oladi vidim da je ispod MIN. KAd je vruc onda je na MAX kad se oladi on se povuce ispod MIN. Rekose mi da je plin nesretno tj visoko postavljen ,iznad visine boce,pa i to odvlaci vodu kad je ugasen. Dolicu i veceras pa cu pratiti. Plin ugradili neki DINO iz Susedgradske ulice,onako kao je njima bilo lakse,svi koji su gledali kazu da je ugradjen na najglupljem mogucem mestu.

Iskreno, ovo je poprilicno konfuzno sto si napisao. Kazes ne fali antifriza pa kazes dolivas itd...  Ne verujem da isparivac ima neke veze gde je postavljen, ne moze on konstantno da odvlaci vodu gde onda ta voda nestaje sto je on odvlaci.  Pokusaj jedno vece, auto nek radi na plin i zavrni bocu od plina neka ga prebaci na benzin tj da nestane plina. Sledece jutro kad ga upalis vidi da li imaneke razlike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isparivač ne treba da bude iznad boce za rashladnu tečnost i ako postoji mogućnost da se premesti bilo bi dobro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, nesa 169 said:

Isparivač ne treba da bude iznad boce za rashladnu tečnost i ako postoji mogućnost da se premesti bilo bi dobro. 

Upravo je to ovde slucaj,sve od plina nalazi se odma ispod sofersajbne,znaci na najvisem mestu.Medjutim danas bio kod Tome na Ledinama (nije on licno bio) i kazu da je sve OK jedino treba zameniti filtere,zato sto se cuje pistanje BIP ,BIP prilikom davanja kontakta.Nisam znao da to pistanje znaci to. I mislio sam da su ti filteri jevtiniji,kazu 3000 da se zameni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koji plin imas ja sam menjao filtere na isparivacu i onaj pre dizni uvek sam to radio sam,  znam da je smesna cifra bila za oba filtera oko par stotina dinara. 

Edited by kaskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, kaskabgd said:

Ne znam koji plin imas ja sam menjao filtere na isparivacu i onaj pre dizni uvek sam to radio sam,  znam da je smesna cifra bila za oba filtera oko par stotina dinara. 

Plin je STIG ili tako nesto,kako je moguce da toliko kosta ovde u ovom servisu.?

On 9/6/2021 at 11:38 PM, kaskabgd said:

Iskreno, ovo je poprilicno konfuzno sto si napisao. Kazes ne fali antifriza pa kazes dolivas itd...

Pa ne znam vise ni sam kako da kontrolisem. Kad je ladan dolijem do MAX,(i onda kad se ugreje izbacuje na cep-valjda mu to višak.Kad se oladi onda je na MIN. Bez ponovnog dolivanja kad se ugreje,opet je na MAX...e sad...

15 hours ago, nesa 169 said:

Isparivač ne treba da bude iznad boce za rashladnu tečnost i ako postoji mogućnost da se premesti bilo bi dobro. 

Inače koji je razlog za premeštanje ...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, mitros said:

Plin je STIG ili tako nesto,kako je moguce da toliko kosta ovde u ovom servisu.?

 

Inače koji je razlog za premeštanje ...?

STAG je plin, i ja ga imam, a imao sam ga i na Marei. Razlog za premeštanje, pa rekoh ti, treba da bude u nivou s bocom ili malo ispod inače voda  ide uzbrdo i to je problem. Znaš valjda šta su spojeni sudovi. Rasplinjač uvek mora biti puno vode.  Uostalom to su ti i te plinadžije koje si posećivao rekli. Da. vazdušni čep može da se stvori i zbog toga. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nesa 169 said:

STAG je plin, i ja ga imam, a imao sam ga i na Marei. Razlog za premeštanje, pa rekoh ti, treba da bude u nivou s bocom ili malo ispod inače voda  ide uzbrdo i to je problem. Znaš valjda šta su spojeni sudovi. Rasplinjač uvek mora biti puno vode.  Uostalom to su ti i te plinadžije koje si posećivao rekli. Da. vazdušni čep može da se stvori i zbog toga. 

Zato i ne mogu da povatam,fali li mu tecnosti ili ne...:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, mitros said:

Upravo je to ovde slucaj,sve od plina nalazi se odma ispod sofersajbne,znaci na najvisem mestu.Medjutim danas bio kod Tome na Ledinama (nije on licno bio) i kazu da je sve OK jedino treba zameniti filtere,zato sto se cuje pistanje BIP ,BIP prilikom davanja kontakta.Nisam znao da to pistanje znaci to. I mislio sam da su ti filteri jevtiniji,kazu 3000 da se zameni. 

Meni sa tim uređajem naplaćuju 1500 zamenu filtera, menjam ih na 20.000 km. Uređaj nije povezan sa kilometražom tako da oni podese određen broj sati rada, tako da ti neće uvek pištati na istoj kilometraži. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo juce se bas desilo prvi put,da uopste ne prima gas na plinu,pa nije valjda da su filteri i to bas kad su oni rekli.Znaci pritiskam papucicu gasa bez ikakvog efekta.Na benzin normalno radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad su filteri zapuseni obicno prvo bude problem kad treba da prebaci sa benzina na plin, barem je kod mene tako bilo.  Ako si iz BG mogu ti dati broj coveka koji se bavio nekad ugtadnjom i servisiranjem, danas samo servisiranjem. Sam covek radi nema zaposlene, i nije vacaros. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kaskabgd said:

Kad su filteri zapuseni obicno prvo bude problem kad treba da prebaci sa benzina na plin, barem je kod mene tako bilo.  Ako si iz BG mogu ti dati broj coveka koji se bavio nekad ugtadnjom i servisiranjem, danas samo servisiranjem. Sam covek radi nema zaposlene, i nije vacaros. 

Vidis ispod slike da sam iz N.bgd:lol: daj broj u private ako neces ovde javno. Gde se covek inace nalazi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...