Jump to content
FAS Goran
bluboki

Moj italijanski turbo poni.

Recommended Posts

Pa, da prezentujem mog mezimca.
Fiat Stilo 1.9 MultiJet 100hp (74kw), 2005 godiste, uzet sa 135.000 na satu, sada godinu dana kasnije 146.500.
Na oglasima je bio solidan, uzivo je bio ruzno pace, naizgled i ozbiljno pokvaren, ali je delovao da ima potencijala.
2005 godiste, malo presao, jos uvek na fabrickom akumulatoru koji je pri izdisaju, prljav kao da je poslednji put usisan i opran kada je sklopljen u fabrici, oplate tockova koje leze na gumama, katastrofalnim gumama, rikverc koji ne radi, prva koja tesko ulazi, poptuni nedostatak snage uz veoma prisutan crn, gust dim, sa skoro svim servisnim racunima ikada, i da, zenskom vlasnicom. Da ne pominjem plastike koje su sve do jedne bile opustene i visile.

4d39aefa7d33-800x600.jpg923ebf729621-800x600.jpg

Cena je drasticno oborena, dogovor je postignut. Dokotrljah se do garaze, uzeo alat u ruke, i ja, do tada totalni duduk za aute (strucnjak za planinske bajkove i kompjutere), sam poceo da popravljam, budzim, kvarim, ucim i po svemu sudeci, uspevam u tom svetu, jer auto je se definitivno oporavljao.

Ubrzo se svelo na to da je ostao samo jos taj problem sa 1. i rikvercom da se resi, zakljucio sam da se radi o sitnici... Cilindar kvacila u kabini. Tu je na snagu stupio neko mnogo bolji od mene, nekada stranac, a sada covek koga veoma postujem i cenim, dobro poznati Goran Apic :)

Nekoliko nedelja igranja i auto je za nesto malo para, dosta mog vremena, vratio svu svoju snagu, a mogu reci i lepotu :)
E, tada krece ono sto sam zeleo... Sredjivanje tog auta, da bude po mome, da bude unikat :)

Mogao bih da pricam do besvesti, ali, da ga prezentujem kako sada izgleda. Neki ce ga mrzeti, drugima ce se svideti, meni je savrsen (a to je bitno, zar ne?).
 

image-0-02-01-5ef857a9fe48c3bbfc93dafe06257df9d2dba7709eba93ff3340fb0e0849b340-V.jpgimage-0-02-01-074861b18b66b70453c1d4b1c3dfe37d8af57ab884aee9f98809516745252303-V.jpgimage-0-02-01-d96e511eb3b78749b08c87f5f981a6da8eea4b52bb2142f3ad12ae7c3b92cc92-V.jpgimage-0-02-01-02f5873086a9b45f7e54fbaacf0fab69b33f991cd856c3226fa4cdecaa5ba189-V.jpg
image-0-02-01-823df8b07622502d00f2858d0b79b51982700dedce1b2f109339556b85130761-V.jpgDSC_0010.JPG2.pngDSC_0865.jpg

 

Spisak modifikacija je solidan, sve u budzetu jednog studenta, koji ce radije sipati litru dizela, nego popiti litru piva (a volim pivo).
-EGR off
-Straight pipe izduv, turbo back, fi60
-Safe Chip Tuning remap
-*jedna mala stvarica koju bih sacuvao samo za sebe, ali sa ovime sigurno ima nesto vise KS nego na merenju*
-Napred i nazad ATE diskovi, ATE plocice
-Lemforder stabilizatori
-Eibach opruge
-Abarth Blade r17
-Pirelli Cinturato p7 225/45
-Lajsne prefarbane u boju auta
-Presvlacenje folijom, mat crna hauba, crno-bela geometrijska kamuflaza na ostatku... Mislim, vidi se :)
-Woofer u gepeku
-Jos tonu sitnica poput sijalica, led svetala i slicnog

Po onome sto sam se sa drustvom vozikao, trebao bi trenutno imati oko 145ks snage.

Da ne duzim vise... Nadam se da vam se svidja, i da cete me prihvatiti :)
 

Edited by bluboki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas redak sa tim motorom.

Vidim na grafiku da pise da imas skoro 131hp, a posle vidim da pise 145hp, koliko trenutno ima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na dobrodoslici :)
Tada, kada je izmeren, u  Aprilu mesecu, je izmereno tih 131hp... Nakon toga sam se ja igrao malo sa motorom, i sada pretpostavljam da je negde oko 140-145 konja, nismo merili.
Ali sam se poganjao sa drugarem u njegovoj 156 alfi, koja je izmereno 150 i mrtva je trka u nekoliko navrata, cak smo i aute zamenili, ista prica. Uracunati tu malu razliku u tezini izmedju Stila i 156, i to mu ga dodje to.

Posle zime je u planu jos budzenja, pa cemo tad izmeriti i kakvo je sada stanje sa snagom :)

Edited by bluboki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudim se da ga nisi video, uglavnom mi ljudi javljaju da su me videli tu i tamo...

Ako znas gde je Slavija auto... E tu sam uvek parkiran 😁

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije meni toliko do cifre, vec kako to ide, uz to volim da budzim pa mi dupe nije mirno.

Video na netu sta se redovno radi za vise snage, a kod nas to niko ili retko ko uradio... Pa se odlucih na taj podvig i odusevljen sam. U visim obrtajima minimalno dima, a potrosnja sitnica 😊

Uvezao drugar Renault Clio 3, 1.2 turbo benzinac... Bio mu auto u Zrenjaninu na carini... Isli po auto, od NS do Zrenjanina vozili lagano, ne preko 90, potrosnja ravno 5l.

Vracali se nazad, naravno, mora se proveriti kako ide taj Clio... Konatantno izmedju 120 i 180 vozili, kako uslovi puta dozvole... Potrosnja 5.8l

Mislio bih da je bord pobrljavio, da nisam pre odlaska za Zrenjanin sipao gorivo kad je upalio rezervu, a kad sam se vratio, imao sam goriva za jos nesto po gradu i par krugova na Miseluku...

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rado bih podelio, ali hocu nesto i da bude tajna 😁

Elem, nece to moci na bilo kojoj turbini, narocito ne na gt1749v koja ide u jtd motor, ali bi malo bolji remaper mogao slicno to da uradi... Kod mene nije ta turbina pa se radi rucno 😊

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkrio sam toplu vodu, nista specijalno, samo mi nije jasno zasto kod nas do sada nisam video nikoga da je to radio... barem ne na miseluku u NS :)

Ali mislim da sam zavrsio sa sredjivanjem auta... mozda jedino jos xenon farovi, abarth pragovi i kacket... Bacio sam oko na neke Alfe GT, a mozda cak i njenu mladju sestru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redovan skoro svaki dan tamo :) 

PS doslo vreme za mali servis. Kad se radi, radice se kako valja... Fali jos par sitnica i za vikend servisiranje :D 

 

zza4802.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besposlen popa i jarice krsti... Sumnjao sam na to da je usisna grana dosta prljava... Pa reko, ajde da zavirim kroz klapnu gasa... Imao sam sta da vidim

10 godina EGR ventila i kilave voznje su ostavili svoj trag...

 

zza4803.jpgzza4804.jpg

 

Nakon sat vremena mucenja, sa veoma dobrim sredstvom za ciscenje... To izgleda ovako.

 

zza4805.jpgzza4806.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...