nikola_dzoni 1 Posted September 19, 2016 (edited) Ne mora da znaci da sjeban cilindar. Drug je imao muku sa AUDI A2, stalno je prijavljivao misfire na 2 cilindru, menjao bobine, EGR (ne znam ko mu preporucio), svecice, kablove, pa je zamalo zameniio i ECU, i na kraju kad je prodao auto. Rekao mu lik da je bio pogresno uzupcen. Ali je ipak uvek bilo varnice na tom cilindru. Imas onaj program E-learn za Stilo, u njemu imas semu instalacija. A ove novije bobine bi trebalo da imaju stalan plus koji dolazi preko osiguraca i releja i stalan minus, a da je signal iz ECU okida. Jedino nisam siguran da li iz ECU-a dolazi minus ili plus. Mada mislim da bi trebalo da je plus. Po semi koliko sam video, od svake bobine se po jedan vod spaja sa ostalim bobinama i ide na minus, drugi se spajaa sa ostalima i ide na plus. A za onaj treci od svake bobine svaka zice ide posebno na ECU. Tako da proveri da li na svakoj bobini dolaze naponi, pa ako uspes nekako da se dokopas VAG COm-a ili ELM-a, pokusaj sa njihovim aktiviranjem preko dijagnostike, i probaj da povezes neku diodu sa otpornikom da vidis da li ce da treperi. Mozda je tokom skidanja nakidan neki provodnik. Edited September 19, 2016 by nikola_dzoni Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted September 20, 2016 Vrat auto majstoru trazi ispravno vozilo natrag,mislim da si se mnogo upetljao. Kakvo merenje kompresije posle generalne da li oni to sumnjaju u sebe... Po svemu su to neki susteti koji zele da te namagarce za velike pare. Nedaj se i poslusaj prijateljski savet Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 20, 2016 Upravo me zvao elektricar, kaze sve je proverio tri puta, do kompa je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted September 20, 2016 Iz Indjije si. Idi do Pedje i nabodi komp i proveri. To mozes na ulici da uradis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 20, 2016 Nemaju ni jedan ecu trenutno. A i mislim da tako ne bi moglo bez zamene bsi-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 20, 2016 Auto ostavljen u ECU servisu malopre. Sutra je dan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 21, 2016 Auto konačno radi na sva 4 cilindra no ne lezi vraže na leru radi gore nego što je radio ranije. Hidro podizači se više ne čuju ali obrtaji variraju i auto sad hoće i da se gasi dok eto tako samo stoji u mestu, što se ranije uopšte nije dešavalo. Do sada je provereno sledeće: MAP senzor - ispravan, Leptir gasa - ispravan i čist kao suza Senzor radilice - ispravan Komplet strujne instalacije - bez greške ECU - urađena reparacija i otklonjen kvar sa signalom bobine drugog cilindra Vakum na usisu - dobro sve Alternator - ispravan 14,5V punjenje Akumulator - NOV (kupljen pre mesec dana) Sad mi valja pronaći taj fantomski kvar jer me užasno nervira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted September 21, 2016 Nauči klapnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_dzoni 1 Posted September 21, 2016 Odradi reset konfiguracije, a zatim Phonic wheel reset. Koliki je podpritisak u usisnoj grani? Kako se auto ponasa u toku voznje? Je l' imas osecaj da mu nedostaje snage, je l' trza na vecim obrtajima.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 21, 2016 Klapnu sam učio i nije do nje. Skidao sam crevo i posmatrao klapnu stoji mirno u jednom položaju. Kako da uradim taj test? Ponaša se ok. Ne cima samo sam osetio da motor vibrira kao i na leru Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola_dzoni 1 Posted September 21, 2016 Kod mene se ispostavilo da je bio lose uzupcen.. Menjao sam i svecice, i cistio klapnu vise puta, proveravao sve redom. I na kraju lose uzupcen, iako je palio na dodir kljuca i isao extra. Tako da probaj ti ponovo da ga ovi uzupce ponovo. Ako ne znaju, poslacu ti link za video kako se zupci Fiatov 1.6 motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted September 21, 2016 Slažem se sa Nikolom. Sve si uradio što si mogao samostalno. Sad "majstore" za uši i da prezupče ponovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 21, 2016 Majstori nudili da otvore i dovedem svog majstora da prekontroliše. Ako nije ok ne plaćam ništa al ako jeste 60€. Nemam para pa ne mogu da odigram tu kartu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted September 21, 2016 @nikola_dzoni I mene interesuje taj link Jesuli to isti majtori sto su radili generalnu? Pa druze izvini zaista ja ni tebe ne razumem! Ne bih da stajem na muku ali oteras neispravan TV kod majstora da poravi on ga uradi ali samo ton bez slike,bi li ga vratio kuci i stavio na svoje mesto....ja ne bih ali isto tako auto ne bih uzeo dokle god na ne srede i dovedu u ispravno i funkcionalno stanje. Nema preganjanja ili bezbolka ili inspekcija. Pa zamisli bezobrazlika,sta da otvore ,da skinu nosac i komad plastike i da tvoj majstor pregleda zubcenje....ako jeste ako nije pa ti da kešneš opet 60 evrova. Teraj ta g.....a u tri lepe uzese ti dušu Послато са Lenovo S60-a уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 21, 2016 @vave Prosledio sam ti link. JEste to su isti majstori koji su mi rasturali / sklapali auto. Posto sam skapirao da su šusteri (već je bilo kasno) odlučio sam se da mi MR sklopi polumotor kako bih smajio rizik fakapa na novo sredjenom motoru. Računao sam da će znati da vrate agregate i glavu na mesto. Nije mi padalo na pamet da na kraju neće biti sposobni da mi uzupče motor. Razmišljao sam danas i vraćao film. Kada sam kupio auto u junu prošle godine imao je 70k na satu (provereno preko Stojanova) i pošto nisam imao para odmah da uradim veliki servis uradio sam to 2-3 meseca posle kupovine. Ugradio sam plin i par dana kasnije uradio veliki servis. Tada je auto imao 80800km na satu i realno tada je počelo to biiip sa ler gasom. Sada je to nešto izraženije pošto su kapiram ovi promašili zupčenje više nego predhodni majstor. Tada to nisam kapirao i povezivao sam to sa plinom, očigledo mojom greškom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9736 Posted September 22, 2016 Dajte taj link javno napisan, na temi, da bude svima od koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 22, 2016 Evo linka, ima samo jedan problem lik priča na Portugalskom Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted September 22, 2016 Stvarno se zakomplikovalo sve....pisao sam na pocetku o mogucem uzroku havarije na tvom autu, sada ostaje nejasno zbog cega je prolupao fiatov motor na 80k.To je mozda najbitnije nama koji citamo i pratimo tvoju MUKU na forumu. Pokusavam da jos nesto napisem sto ce ti pomoci ali bojim se da si i sam vec sve probao. Jedino ostaje da se neko od iskusnih majstora forumasa udobrovolji i pomogne u tvom slucaju,da se napravi video zapis i natrlja nos tim susterima kao opomena svim ljubiteljima Fiat da takav servis izbegavaju u sirokom luku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 22, 2016 Nije crko na 80 nego na 106k, ipak je to dečija bolest stila još je ta najgora serija 2002 god. i nemoj se lažemo ipak je to mator auto to što smo ranije vozili kola u proseku stara 20 godina i više ne znači da je ovo novo. Mislim da imam rešenje vezano za zupčenje, dobio sam odgovor od AC Bogunović 4800 din košta zupčenje kod njih bez delova. Jbt jeftinije nego kod ovih šustera ostaje mi da zakažem kod njih i da molim boga da će da obave posao kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8199 Posted September 22, 2016 Oni nemaju zlatne ruke ko ovi drugi i jeftiniji im je radni sat Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 22, 2016 15 hours ago, vave said: Stvarno se zakomplikovalo sve....pisao sam na pocetku o mogucem uzroku havarije na tvom autu, sada ostaje nejasno zbog cega je prolupao fiatov motor na 80k.To je mozda najbitnije nama koji citamo i pratimo tvoju MUKU na forumu. Pokusavam da jos nesto napisem sto ce ti pomoci ali bojim se da si i sam vec sve probao. Jedino ostaje da se neko od iskusnih majstora forumasa udobrovolji i pomogne u tvom slucaju,da se napravi video zapis i natrlja nos tim susterima kao opomena svim ljubiteljima Fiat da takav servis izbegavaju u sirokom luku. Sad sam tek stvarno pročitao šta si napisao pa da pojasnim svima: UZROK TOPLJENJA KLIPA = "DRAJVER BOBINE NA ECU JE PRSO" ŠTO JE DOVELO DO IZOSTANKA INPULSA I BOBINA NIJE OKIDALA. NESREĆNA OKOLNOST MI SE DESILA U VOŽNJI DOK JE AUTO IŠAO NA PLIN PA ECU NIJE MOGAO DA SPREČI TJ PREKINE DOVOD GORIVA U CILINDAR. Znači gorivo (gas) je brizgano u cilindar, nije bilo paljenja smeše svećicom u pravo vreme a pošto sam vozio pod većim opterećenjem došlo je do samozapaljivanja, visoke temperature, širenja klipa, habanja karike i cilindra i na kraju topljenja čela klipa. Ostaje problem nemirnog rada motora na leru i gašenja tokom vożnje (prilikom stajanja na semaforu) Za ovo još nemam tačnog uzročnika ali svakako planiram da otkrijem. Kada ga otkrijem tj otklonim napisaću rešenje ovde. Možda će koristiti nekom nesrećniku poput mene u budućnosti. Za sada ovo u mom slučaju NISU krivci za nemiran ler i gašenje: Leptir gasa MAP senzor Svećice Akumulator Alternator Usisna grana Vakum creva na usisu Bobina/e ECU Instalacije Filter Vazduha Dizne Benzinska Pumpa Servo Glavni osumnjičeni trenutno je loš tajming zupčastog tj. loše zupčenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 26, 2016 Imao sam tri greške koje sam našao sa Torque PRO. Prva je bila za MAP senzor pošto sam ga jednom isključio u radu motora. Druga je bila za Klapnu gasa - skidao sam crevo i čačkao klapnu u radu. Ali treća je bila P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) i nije mi dala mira. Uzmem unimer da ispitam stvar i na konektoru sa strane koja ide ka motoru uočim dve "gole" žice. Raspetljam to sve i prizor je sledeći: Pošto sam izolovao izolir trakom i vratio sve nazad u bužir upalim auto i uzmem unimer da izmerim voltažu. Prva žica sa leve strane (plavo bela) je oko 14V (ista voltaža kao na akumulatoru) Druga i treća žica su mi pokazivale nulu Četvrta (zelena) koja bi valjda trebala da ima blizu 1V dok auto sa normalnom radnom temperaturom radi na leru i kako se dodaje gas voltaža bi trebala da ide gore. Kod mene je slučaj da voltaža ide od 0.15V do nekih 0.89V koliko sam video najviše u nekom trenutku ali u glavnom je vrednost mala i kreće se oko 0.2 - 0.3V Problem je što se toliko brzo menjaju vrednosti da ne mogu ni da pročitam lepo. Sad sam na poslu, kad dodjem kući probaću da zamenim sondu (stavljena je nova kad je radjen veliki servis na 80k km) pa da opet merim unimerom da vidim ima li razlike. Inače greška trenutno nije prisutna i nije palio MIL lampicu. Ako neko ima iskustva sa ovakvim načinom provere lambda sonde svaki savet mi je dobro došao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 28, 2016 Posetio sam danas Auto Servis Goran, momci su stvarno ekstra. Dogovorili smo u 14:30h i došao sam i ranije, uzeli odmah auto na dijagnostiku pa rasturali da provere zupčenje. Mislio sam jadan ja rekoh sad će da me olade a ja u džepu nula Međutim nisu ništa naplatili, dogovorili smo termin (taman da mi legne plata) i 7000 je zupčenje. Inače izduvna bregasta mi je pomerena za 15o i podpritisak na usisu je visok -650mb. Javio sam servisu koji mi je sklapao auto, kažu ne priznaju ništa ako njihov majstor nije prisutan lol. Hoće da pošalju majstora da nauči zanat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted September 28, 2016 Ne bih ni ja njima priznao nikada da sam im redom prosipao AT ulje po kolima....preko nekoliko puta.....pa opet.....i tako dok mi ne dosadi il dok se ne odsele..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 28, 2016 Marko, ne razumem Quote Share this post Link to post Share on other sites