nenadpetrovic 0 Posted February 5, 2016 Plavi dim sto posto i smrdelo na ulje...sad ga vise nema jer je sonda raskacena....ujutru cu da je zakacim pre palkenja pa cu videti sta je...inace sad bez sonde mi manje trosi....presao sam 100 km sa 10 litara kombinovane voznje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kaniđa 1 Posted February 5, 2016 Sonda nema nikakve veze sa uljem,ovako smao voziš auto sa neadekvatnom smešom izbegavaj visoke obrtaje i da forsiraš motor dok je ista raskačena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted February 6, 2016 Opet ja drugari....jutros upalio beli dim a plavog nema...zakaceno,raskaceno....isto jeKad se zagreje nista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted February 7, 2016 Ljudi nova stvar sa kolima...kad idem nizbrdo sa pustenim gasom auto odjednom pocne da dimi plavo,na ravnom i uzbrdo nista...Danas sam skudao crevo za ulje sto ide od turbine do kartera i upalio auto.....Ulje je mnogo retko skoro kao voda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted February 16, 2016 Zamenjeno ulje selenia 10w40....sada dimi jos gore i non stop...ujutru,u voznji posle kocenja na semaforu,nizbrdo najvise...I nece da ide od 3000 o/min do 4000 o/min...posle ide onako...ne znam sta da radim vise....zapalicu je svega mi Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 4, 2016 Stavi ulje 10w60, Šta je čudno da auto sad radi sranja pa koliko si km napravija da je ulje bilo ispod minimuma (nema drugog smisla da se ne vidi na sipki). Spusti se nizbrdo u brzini na visokim okretajima bez gasa i onda na kraju stisni gas, ako baci zavjesu gumice su. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 4, 2016 Stavio sam ulje 10w40 shell i novu turbinu iz kese...nema dima ni gram ali kad probam ovu tvoju metodu izbaci malo dima...a zamenio sam i gumice ventila bez skidanja glave...i kad ga vozim malo sportski u obrtaje pri stajanju izbaci malo dima.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 4, 2016 (edited) 10w40 nije ulje za motor koji je napravljen za gaženje i koji se voli visoko vrtiti, jesi uspija riješiti da ti se na stangi vidi razina ulja? Koliko ti potroši ulja na 1000km? Ako je auto u odličnom stanju onda sredi to Šta dimi (odlično stanje-planiraš ga još dugo vozit) ali ako je sve već pomalo pri kraju onda guraj tako i samo pazi na ulje. Obožavam lancie ali ako ćeš auto prodavati za 1-2 godine nećeš dobiti 2000 eura za njega tako da se nema smisla zafrkavati. Jer kad pogledaš sredi samo ovjes kompletan ode ti hrpa para (vilice 130 eura , amortizeri 300 eura, stabilizatori naprid 100 eura i zadnje uporne ruke , šalice amortizera) možeš računati na sigurnih 700 eura. (Kažem ja koji ću kroz idućih 2 miseca ulupati 2000 eura u svoju ). Kako bilo amo ti troši litru na 10 000 km ne diraj ništa(moj prijedlog). Edited May 4, 2016 by sp Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Pa presao sam sa novom turbinom oko1500 i dosuo sam mozda oko 700 grama....ali svakakve voznje....a sto se tice stabilizatora ja sam to resio oba za smesne pare...pa ako nekom treba...hehehe....sipacu mu gusce ulje 10w60....A sta mislite o ulju 20w50 selenija dali nju da probam....isto sintetika...?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Kako si rjesio prednje stabilizator jeftino, mene zanima . Meni su sve ponude oko 60 eura po komadu ili pokušati reparirati zajedno sa svim selenima (rastaviti ću komplet prednji i stražnji ovjes i sve dati nove gumice napraviti jer neke cijene nemaju veze sa mozgom). Mozda bi čak trebao ići na 5w60 jer je kod vas zima dosta hladnija nego kod nas. 700 grama na 1500 km? Pa to je dosta velika. Ulje ima malo razloga, negdi gubi ulje, loše gumice ventila, loš turbo, ili loše karike. Ako ti se ovo dogodilo na nizbrdici ja mislim da su gumice ventila. Vjerojatno ima netko sposobniji tko će ti moći bolje reći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Malo je masna isduvna grana na strani do motora,tacnije prvi klip....sumnjam na dihtung poklopca ventila...nove su gumice i nov je turbo...a stabilizatori su prosto reseni da ne poverujes...Jednostavno novi obruc sa vecom gumicom i sredjivanje kugle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Nebi smilo toliko iscuriti, jesi radija gumice kod dobrog majstora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Dobar je nije los...Ma dobre su one....samo da vidim sto je izduvna masna....na tom jednom cilindru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 5, 2016 Ne pada mi nista napamet kao uzrok toga osim općenito da je problem sa glavom, da je ulje iz bloka motora izgorilo bi tokom paljenja goriva. Ali opet kažem, ne smije dimiti ako je sve dobro i ne smije trositi litru ulja u 2000 km. Pa nije to golf 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 5, 2016 Pa neka glupost je sigurno...provericu pa javljam sta je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 7, 2016 Kažeš da si mjenjao gumicu na stabilizatoru, misliš on ovu smeđe zaokruzenu? Šta je sa ovim dijelom Šta je zaokružen crnom bojom? Ima li tu kakav gumeni komad i Šta se uopće nalazi ispod te gumice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 7, 2016 Tako je...narandjasto zaokruzeno zamenis drugim obrucom i gumicom zanemaris gvozdeni deo u gumici a ovo sta je crno zaokruzeno je obican kuglicni zglob... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sp 0 Posted May 7, 2016 Za Šta služi taj zglob? Kako si uspio skinuti bez da sijeces? Ja sam to skidao nekoć davno na Fiat cromi i morao sam pilati jer se nije dalo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted May 7, 2016 To je kugla kao i na tocku,svuzi za kruzno kretanje i absobciju udara...dozvoljava da se udar prenese na gumene delove,selen blokove, a ujedno je ikruta veza...i ovde na kapi se mora oseci i skinuti guma sa balans stangle... Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted October 23, 2021 (edited) Pozdrav, Lancia Kappa 2.0 20V ... Po katalogu ide ulje 10w/40 ... da li je dozvoljeno koriscenje 5w/30 u smislu dolivanja? ..imam nekih 1,5L 5w/30 Total Quartz, pa sam mislio da koristim za dolivanje. Drugo pitanje, da li uopste sme 5w/30 da se koristi na ovom motoru zimi? Edited October 23, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 23, 2021 @UrosKostic Nema mešanja ulja različitih svojstava/gradacije. To se radi jedino ako baš, baš moraš... Više o tome možeš pročitati u ovoj temi na Forumu: - Dosipanje ulja u motor / Mešanje sintetike i polusintetike? Zašto bi sipao ulje koje nije po katalogu....ne može da se kupi 10W40, ili ga troši, ili šta...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosKostic 23 Posted October 23, 2021 (edited) imam litar i po 5w/30 koje je ostalo mom zetu od zamene ulja u Nissanu, i jednostavno sam hteo da ga iskoristim. pa sam zato pitao. Edited October 23, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 23, 2021 @UrosKostic Razumeo sam da hoćeš ubuduće da sipaš 5W30, pa sam zato pitao... A, mešanja ulja (dosipanje drugačijeg ulja od onog koje je već u motoru) svakako ne treba raditi. Imaš u linkovanoj temi napisano o tome detaljnije, stručnije: On 3/18/2016 at 2:38 PM, gorank82 said: ...iako su ulja mešljiva nije ekonomski isplativo praviti bilo koju kombinaciju osim u smislu dolivanja a ukoliko se radi o renomiranim proizvođačima i istoj API kategoriji problema neće biti. Logično je da je najbolje dodavati već sipano ulje ili bar istog proizvođača. Viskoznost birajte istu ili što sličniju uz isti gornji SAE broj viskoziteta i isti ili malo manji W (donji) viskozni broj. Takođe bez preke potrebe nemojte mešati mineralna i sintetička ulja već radije mešajte mineralno sa polusintetičkim a potonje sa sintetičkim i obrnuto. 1 1 gorank82 and UrosKostic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites