Jump to content
FAS Goran
Ivan_KV

Fiat Nuova Croma MJet - problem sa diznama

Recommended Posts

Koja je croma? Ako je 150 ks onda ne kupuj nista osim novog boscha a on je oko 16000. Meat & doria crap ce mozda da radi a mozda nece, govno ko govno. Sa cleanerom nemoj da gubis vreme, probao i mrka kapa. Na cromi je protokomer fabricki zaliven u plasticno crevo, nema onaj "ulozak" kao na nekim fiatima koji moze da se cisti

Ali pre svega ispitaj protokomer da li daje dobre vrednosti. Slazem se da sve upucuje na njega i ja bih rekao, ali ako nije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa otkačit ću ga. Teracu neko vreme pa ću videti kako reaguje na sve ovo sto me muči.Najvise sto me iznerviraje kada mi se na kolima ukljuci lampica narocito žute boje, zbog toga mi se i ne skida taj protokomer. Ali ono sto se mora nije tesko. Jedino tako i mogu da ga ispitam.

Edited by Ivan_KV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros krenem na posao, iskljucio protokomer i posle desetak kilometara auto samo stade. Iskljuci mu turbinu pre toga nece da primi gas i fala bogu posle same krivine ima parking i jedva me izvuce do njega. Vergla al nece da pali. Poludecu. I sve to u pola sest jutros.

Edited by Ivan_KV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pali. Upali par sekundi i kad mu se doda gas ugusi se. Na dijagnostici nije pokazao greske. Pri paljenju u leru na dijagnostici jedinonsro je cudi je sto nabija pritisak goriva preko 400 bari. Majstor kaze da je moguce da je do regulatora pritiska na bosh pumpi ako sam ga dobro razumeo. Kaze da je strasno skup i da ce slabo ko da mi da probam jer je osetljiv. Ostavio sam auto i to u momentu kad mi je bas neophodan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju se desilo da je auto upalio. U pitanju egr ventil nije zatvarao. Kada je konacno startovao motor ceo servis se napunio garezi. Auspuh zvizdi. Ali sam auto doterao kuci. Ide predobro ali mislim da je to kratkog daha. Protokomer mu je isto iskonektovan sto znaci da ne radi. Check engine lampica upaljena a na egr stavljena plocica cisto da je isprobamo. Znam da mi sledi ciscenje auspuha i ozduvnog sistema. Ali sta jos ide uz to ne znam?! Ne znam ni koliko ce da me kosta. Ako zna neko ili je imao problem neka mi napise sta jos da ocekujem. Hvala

Edited by Ivan_KV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napisao sam. Skinuo EGR softverski i DPF protokomer radi. Auspuh očišćen i zavaren. Odlično ide sada. Nego teško mi je bilo da nađem pravog majstora u Vr. Banji pa sam otišao kod veoma dobrog majstora u Konarevu na Ibarskoj, dečko specijalizirao samo na Alfama i Fiatu, više na Alfi. Nego mi ovi u Banji skidali zupčenje da bi videli dal ne pali zbog zupčenja pa se sada sekiram da li je to sve ok. A potrošio svu lovu sada nemam da ti sredim da budem siguran mada sam veliki servis radio pre nepunih 15000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, sta sam ti rekao. EGR i DPF su potmuli pederasi, to koliko oni mogu da ustroje auto je prosto neverovatno. Drugi auto sada, jel da?

Zato volim ovaj forum, jer dobijes prave informacije. Da si slusao majstore sad bi pukao blata para na dizne i jos ti auto ne bi makao sa mrtve tacke...

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,croma 110kw cuju se dizne kada se ugreje auto. Kuckaju kao ventilI kada se cuju. Jel neko resio problem?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li radio nesto skoro, v.servis i slicno? Dizne ti je najlakse da proveris, skines i kod bosiste. Nije zgoreg da se provere i dijagnostikom. Nije li nalio naftu u karter zbog regeneracija pa da zbog toga cekica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana odradio dijagnostiku. 

Pre turiranjaIMG_20210324_154701.thumb.jpg.0bc6192c443ddac7c85437386c910f3a.jpg

Nakon turiranja

IMG_20210324_154927.thumb.jpg.27757455963866073f18e60bf2633f34.jpg

 

 

Primetio sam da na niskim obrtajima baš nema snage, npr ispod 1500 obrtaja. Znam da ne treba da lepi, ali mora biti reakcije na gas.

 

Dizne ili nešto drugo? 

Zamenio sam protokomer, očistio EGR sa sprejom za čišćenje EGRa (kroz usis, bez skidanja). Zimus imao problema sa gorivom, ali od tada zamenjen filter goriva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...