neshaoct 9592 Posted February 3, 2016 Fiat Toro, italijanski pick-up za Brazil Konkurencija je jaka i proizvođači se moraju prilagođavati. Ukoliko neko tržište, poput Brazila, zahteva pikap modele onda će ih dobiti i od brendova koji se inače ovakvim modelima ne bave previše. Fiat je na tržište Brazila izbacio svoj pikap pod nazivom Toro. Ako nikada niste čuli za ovaj model nemojte da vas to čudi, pravljen je ciljano za Južnu Ameriku gde je ovaj segment među najprodavanijim. Sa dužinom od 4.91 metar pozicioniraće se ispred bratskog modela Strada i Renoovog Duster Oroch pikapa. Od agregata Brazilci će za sada moći da biraju između dva motora zapremine 1.8 litara sa 140 konja snage i 2.0 litara sa 170 konjskih snaga. Oba agregata dobiće manualne i automatske menjače dok će jača dizel varijanta dobiti i pogon na svim točkovima. Što se cene tiče Fiat još uvek nije precizirao brojku ali brazilski mediji spekulišu da se radi o cifri od 70.000 brazilskih reala što u prevodu na evropsku valutu znači oko 15.000 evra i to za osnovni paket opreme, dok bi oni sa bogatijom opremom mogli stajati i preko 20.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2016 Fiat Toro definitivno i zvanično Fiat je krajem prošle godine na sajmu automobila u Dubaiju prikazao novi pick-up Fullback (na bazi Mitsubishija L200) koji će biti dostupan i u Evropi, a sada su u Brazilu i zvanično novinarima prikazali i Toro, još jedan pick-up ali koji je pre svega namenjem kupcima u Južnoj Americi. Kako je još ranije saopšteno, Toro pick-up će se proizvoditi u Fiatovoj Pernambuco fabrici u Brazilu, pri čemu bazna verzija startuje po ceni od 76.500 brazilskih reala (što je 17.080 evra). Radi se o vozilu dužine 491 cm, u čijoj gami su motori 1.8L flex sa 139KS i 2.0 turbo-dizel sa 170KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem, 6-stepenim automatskim i 9-stepenim automatskim menjačem, uz izbor između 4x2 i 4x4 verzija. Verzija sa dizelašem postiže maksimalnih 188 km/h, a do 100 km/h ubrzava za okruglo 10 sekundi. Već i standardna verzija u opremi između ostalog ima i servo upravljač podesiv po visini i dubini, vozačevo sedište podesivo po visini, klima uređaj, Bluetooth, USB port, putni kompjuter, zadnje parking senzore, točkove od 16 inča, traction control... Kao što je pomenuto, dužina vozila je 491 cm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 298 cm. Treba reći da je širina vozila 184 cm, visina 174 cm, zapremijna prtljažnika iznosi 820 litara, a nosivost tačno 1000 kg. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 10, 2016 Malo strukture Fiat Tora. Svijetlo plavo 420 MPa, ružičasto 600 MPa i crveno 1500 MPa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 11, 2016 Odlicne slike.Bas sam se pitao kako je to reseno na autima,da li postoje razlike u cvrstini i kakve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2016 Fiat Fullback pick-up stiže u Evropu Kako prenosi B92, Fiat-ov model, koji je zasnovan na Mitsubishiju L200, počeće da se prodaje na evropskom tržištu u maju, a cena za sada nije poznata. Fiat Fullback je imao premijeru na sajmu automobila u Dubaiju, krajem 2015. godine. Na tržištu će se nadmetati sa modelima kao što su Toyota Hilux, Nissan Navara ili VW Amarok. Pik-ap će biti dostupan u tri verzije - ''single cab'', ''extended cab'' i ''double cab'', a kupcima će biti ponuđene i specijalne verzije sa nadogradnjom karoserije. Sve tri varijante široke su 1.815 mm, visoke 1.780 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm. Dužina varira od 5.155 do 5.285 mm, u zavisnosti od verzije. Maksimalna nosivost teretnog odeljka je 1.100 kg. Ponuda pogonskih jedinica obuhvata četvorocilindarske 2.4 litarske turbo dizelaše sa 150 i 180 ks. Snaga se prenosi na točkovr pomoću šestobrzinskog manuelnog menjača, dok je alternativa petostepeni automatik. Na većini evropskih tržišta osnovni model imaće pogon na prednje točkove, dok će verzija 4x4 biti dostupna kao opcija. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 3, 2016 Test Fiat Fullback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 8, 2016 U razvoju i Fiat Toro SUV Brazilski sajtovi pišu da u Fiatu već rade na razvoju SUV verzije nedavno predstavljenog pick-up modela Toro. Po nekim informacijama, Toro SUV je bio u razvoju i pre nego što je Toro pick-up uopšte i zvanično prikazan javnosti. Ovakav Toro SUV bi mogao da posluži kao zamena za Fiat Freemont (u stvari Dodge Journey sa Fiat znakom), a kako bi mogao da izgleda pokazuju ovi nezvanični renderi koje je objavio Autos segredos. Ununutrašnjost će najverovatnije biti identična Toru u pick-up varijanti, pri čemu će Toro SUV opciono biti dostupan i u verziji sa sedam sedišta. U opremi između ostalog možemo da očekujemo UConnect infotainment sistem, parking senzore, zadnju kameru, panoramski stakleni krov... Što se motora tiče, u gami će se naći agregati iz Tora pick-up, i to 1.8 16v E-Torq Flex sa 135KS i 2.0 16v Multijet sa 170KS. U zavisnosti od motora, Toro SUV će se nuditi sa šestostepenim manuelnim, šestostepenim automatskim ili 9-stepenim automatskim menjačem, kao i sa 4x2 ili 4x4 pogonom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 4, 2016 Fiat Fullback na probi Auto magazina Redakcija Auto magazina imala je ekskluzivnu priliku da prisustvuje vrlo retkom događaju - u Torinu je evropskim novinarima predstavljena kompletna gama FIAT Professional koju čine Fiorino, Doblo, Ducato, Talento i Fullback. Ipak, najviše pažnje smo posvetili najnovijem modelu u gami, pik-ap vozilu Fullback. Najveći proizvođači automobila i komercijalnih vozila, velike međunarodne prezentacije uglavnom pripremaju povodom predstavljanja pojedinačnih novih modela. Međutim, predstavljanje kompletne game je vrlo neuobičajeno i retko koja kompanija može tako nešto sebi da priušti. U Torino i čuvenu fabriku Mirafiori pozvani su novinari iz cele Evrope, koji su imali priliku da se na jednom mestu upoznaju sa novitetima odeljenja FIAT Professional. Najviše pažnje posvećeno je potpuno novim modelima u gami, FIAT-u Talento i pik-ap vozilu Fullback. Na taj način, portfolio lakih komercijalnih modela u potpunosti je kompletiran uvođenjem modela koji su u pogledu veličine i svojih mogućnosti nedostajali. iorino, Doblo i Ducato su takođe predstavljeni sa Euro 6 motorima. Ipak, zbog kratkog programa potrudili smo se da se najviše posvetimo najvećim novitetima. Domaćini su nam priredili test turu do gradića Pinerolo na severozapadu zemlje. Tokom vožnje do ovog mesta, isprobali smo Talento, koji je nastao u partnerskoj saradnji sa kompanijom Renault. Sa bratskim Renault Traficom i Opel Vivarom deli gotovo sve, uključujući i motore. Pokreće ga dizelaš zapremine 1.6 litara sa jednom ili dve turbine, snage od 95 do 145 konja. Karoserija se proizvodi u nekoliko varijanti u zavisnosti od namene, sa dužim i kraćim međuosovinskim rastojanjem, kao i u varijantama sa povišenim krovom. Mogućnosti konfigurisanja su ogromne, kao i kod drugih modela. Osnovna ideja je bila da Talento bude zamena za FIAT Scudo, koji je po svojim dimenzijama ipak imao neka ograničenja. Talento je dosta veći i popunjava prazninu koja je postojala između najmanjih komercijalnih vozila i modela Ducato. Novo vozilo može da primi tri euro palete u verziji sa kraćim međuosovinskim rastojanjem, a u dužoj sa povišenim krovom ima tovarni prostor zapremine 8,6 kubika spram sedam, koliko ih je imao Scudo. Unutrašnjost je očekivano slična pomenutim bratskim modelima, uz dosta elemenata koji značajno podižu nivo bezbednosti i komfora. Na primer, tu su kamere za vožnju unazad, upozorenja o napuštanju saobraćajne trake, snimanje znakova o ograničenju brzine, kamera za kontrolu mrtvog ugla, sistem za kontrolu stabilnosti prikolice, ali i beskontaktno otključavanje i startovanje motora, multimedija, veliki broj pregrada za sitnice i korisnih držača… U Pinerolu nas je dočekao parking pun novih pik-ap vozila pod nazivom Fullback. Sa ovim modelom smo se prvi put susreli početkom marta na Salonu automobila u Ženevi, gde je imao premijeru. Fullback je nastao u saradnji sa kompanijom Mitsubishi, a proizvodi se u fabrici na Tajlandu, zajedno sa srodnom modelom L200. Tako je FIAT postao jedan od svega nekoliko proizvođača koji u Evropi nude pika-p vozilo sa pravim terenskim karakteristikama. Za testiranje Fullbacka određena je ''ofroud'' deonica kroz šumu u brdima iznad Pinerola. Nije to bila zahtevna staza ali smo mogli osetimo kako se auto ponaša na vrlo neravnim terenima. Donedavno su terenci sa pravom šasijom bili prilično neudobni za vožnju po putevima zbog velikog podrhtavanja karoserije. O vožnji van puteva da i ne govorimo. Ipak, ove radne mašine su u poslednje vreme dosta sofistiiranije pa tako i Fullback. Neko vreme smo se vozili i autoputem, gde je pik-ap pokazao izuzetnu stabilnost i sofisticiranost u vožnji po asfaltu. Neravnine na putu nisu nikakav problem, vrlo mekano ih neutrališe. Najviše nas je iznenadila vožnja po lošem asfaltu i udarnim rupama (da, ima toga i u Italiji), koje je auto iznenađujuće dobro upijao, bez velikog drmusanja karoserije na koje smo kod prethodnih generacija pik-ap vozila navikli. Silazak sa asfalta nije značio gubitak udobnosti. Staza je bila takva da ju je Fullback rutinski prelazio, uz tek po koju situaciju sa strmim blatnjavim uzbrdicama na kojima je 4x4 sistem prvi put došao do izražaja. Moramo da priznamo da smo uživali u komforu koji pruža automatski petostepeni menjač, koji će biti standardni deo ponude, uz šestostepeni manuelni. U pogledu motora nema velikih nedoumica - kupcima je na raspolaganju samo 2.4 dizelaš, u verzijama sa 154 i 180 ks. Osim prave čelične šasije, tu je i vrhunski 4x4 sistem. Preklopnik u kabini obezbeđuje prebacivanje pogona sa zadnjih na sva četiri točka, a preko istog točkića aktivira se blokada centralnog diferencijala kao i reduktora. Ove poslednje dve opcije nismo isprobali jer za tako nešto jednostavno nije bilo potrebe. Prilikom spuštanja nizbrdo koristili smo manuelni mod automatskog menjača i kočili motorom, pre svega služeći se komandama menjača iza volana, koje su uvek u istom položaju bez obzira na okretanje upravljača. Odmah zatim smo isprobali i verziju sa manuelnim menjačem, koji je očekivano ''gumast'' ali precizan. Taj automobil imao je slabiju verziju motora i razlika se oseća. Uz niži paket opreme a samim tim i nižu cenu, trebalo bi da bude pristupačniji, recimo, individualnim proizvođačima hrane i drugim malim privrednicima i zanatlijama koji imaju potrebu za ovakvim vozilom. Cene za Srbiju još uvek nisu formirane, ali smo saznali da će prodaja zvanično početi do kraja 2016. godine. Uz odgovarajuće akcijske uslove FIAT-a u Srbiji, na koje nas je ovaj proizvođač navikao, očekujemo da će Fullback naći put do naših poljoprivrednika, kojima ovo bez problema može da bude radno ali i porodično vozilo. Jedna od specijlanih modifikacija modela Fullback - šlep vozilo Tekst - Aleksandar Bursać preuzeto sa - b92.net Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 15, 2016 Fiat Toro Blackjack Na Sao Paulo Motor Showu u Brazilu je naravno prisutan i Fiat, i to sa nekoliko zanimljivih vozila. Tu je i pick-up Fiat Toro Blackjack, specijalno izdanje kod koga se ističu crni eksterijer, zatamnjena stakla, LED dnevna svetla, crni točkovi od 17 inča, crna podloga Fiat loga, crna kožna sedišta sa Blackjack natpisom i bogatija oprema. Za pogon je zadužen 2.4 litarski Tigershark motor sa 186KS, u paru sa devetostepenim automatskim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2017 Fiat Fullback pick-up ne zna za prepreke Torinski automobilski gigant je ojačao svoju ''privrednu sekciju'' zvanu Fiat professional uvođenjem na tržište pik-ap vozila - ''fulbek''. Ovaj ''profesionalac'', koji je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi, pravi se u saradnji sa japanskim Micubišijem na Tajlandu u fabrici iz koje izlazi i L200. Fiat je tako postao jedan o retkih evropskih proizvođača koji u svom programu ima pik-ap vozilo. Zanimljivo je da pik-ap vozila predstavljaju jedan od najvažnijih segmenata u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa udelom od 22 odsto u celokupnom tržištu dostavniih vozila. Dok prosečan tržišni udeo ove kategorije vozila u Evropi iznosi 6.1 odsto (ali ubrzano raste), u Africi i na Bliskom istoku on zauzima čak 70 odsto tržišnog kolača lakih privrednih vozila. Savršeno usklađen sa vrhunskom konkurencijom kada je reč o konfiguracijama, veličini i motorima, ''fulbek'' je kreiran kako bi odgovorio na specifične potrebe profesionalaca a njegova velika fleksibilnost čini ga pogodnim za brojne namene na različitim vrstama terena. ''Fulbek'' ima čeličnu šasiju koja garantuje robusnost i trajnost. Veliki tovarni prostor i sposoban je da ponese 1,1 tonu tereta. Pri tome je ''fulbek'' kadar i da povuče prikolicu (sa kočnicom) težine do 3.3 tone! Pod haubom se ugrađuje aluminijumski turbo dizel motor, evro šest standarda, radne zapremine 2.4 litra koji razvija 154 KS u slabijoj verziji i 180 KS u snažnijoj. Snaga se prenosi na sve točkove uz pomoć šestostepenog automatskog menjača ili petostepenog manuelnog. Prema fabričkim navodima prosečna potrošnja je oko 6.5 litara dizela na 100 pređenih kilometara. Postoji verzija sa jednim redom sedišta, takozvani monokab ali i sa duplom kabinom (''dablkab''). Naravno, kao i svi moderni pik-apovi i ''fulbek'' ima bogato opremljenu kabinu počevši od automatskog klima-uređaja do tač-skrin ekrana od sedam inča... Udaljenost od tla od 205 mm daje za pravo Italijanima koji tvrde da ''fulbek'' može da savlada i najzahtevnije terene. Italijanski adut u ovom segmentu nedavno je osvojio i prvu prestižnu nagradu jer je proglašem za pik-ap godine u izboru uglednog francuskog magazina ''4x4''. ''Fulbek'' je počeo da se prodaje i u auto-salonima Fiata u Srbiji, a cena za model sa 180 KS i pet sedišta je 25.000 evra bez PDV. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted January 2, 2017 Onaj Toro, da li on isto ima veze sa Micubišijem ili je samostalni Fiatov projekat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2017 Koliko znam, sve je to isti auto (Toro/Fullback/L200), samo se Toro u Evropi zove drugačije i maaaalo je drugačijeg izgleda u odnosu na verziju za J.Ameriku. @N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 2, 2017 Takoreci ruzniji je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted January 2, 2017 @neshaoct @nesa 169 Toro je baza SUSW. Znači jako srodno sa Compassom, 500X i Renegadeom. Čak je prednja crash/deformacijska zona gotovo identična. Za sada je veliki tržišni uspjeh u Brazilu. Stražnji ovjes je jako sličan aktualnom Doblu, znali nezavisnog tipa. L200/Fullback su nešto drugo, to je body on frame konstrukcija ili po domaći šasija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 349 Posted January 2, 2017 Dobro, znači Toro i Fullback zapravo nemaju veze u tehničkom smislu, hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2017 Test Fiat Fullback Double Cab 2.4d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2017 Test 2017. Fiat Fullback Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted May 27, 2017 DW video: Fiat Fullback, Nissan Navara i Toyota Hilux Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2017 Fiat Fullback Cross Motor je 2.4 litarski turbo-dizel sa 133 kW/180KS i 430 Nm, u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 5-stepenim automatskim menjačem. Dužina iznosi 528 cm, širina 181 cm, visina 181.5 cm, međuosovinsko rastojanje je 300 cm, a težina 1875 kg. Vozilo ima nosivost od 1100 kg i može da povuče do 3100 kg. Najveća brzina iznosi 177 km/h, dok je kombinovana potrošnja goriva 7.5 l/100 km. U sportskijem, agresivnijem Cross paketu su i crni elementi (maska, retrovizori, ručice na vratima, pragovi, štitnici blatobrana), crni točkovi od 17 inča. Deo opreme čine i Bi-Xenon prednja svetla, LED dnevna svetla, dvozonska automatska klima, tempomat, kožna sedišta i volan, prednja sedišta sa grejanjem, navigacioni sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, DAB radio, Bluetooth, USB port, zadnja kamera, sedam vazdušnih jastuka, ESP, Hill Start Assist... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2017 Automarket.hr video: Fiat Fullback Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted November 23, 2017 pre neko vece sam ga video BG tablice,prvo sam se zacudio,vidi Fiat znak ima,doobro izgleda bas,velik Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2017 Fiat Toro Blackjack Fiat je prošle godine na Sao Paulo Motor Showu između ostalog prikazao i showcar ''Toro Blackjack'', koji je sada ponuđen i u produkcijskoj verziji. Toro Blackjack je dakle specijalno izdanje kod koga se ističu crni eksterijer (na raspolaganju su Shadow Black i Carbon Black boje), zatamnjena stakla, LED dnevna svetla, crni točkovi od 17 inča, crna podloga Fiat loga, crna kožna sedišta sa Blackjack natpisom i bogatija oprema. Opema između ostalog sadrži dvozonski automatski klima uređaj, Mopar multimedia centar sa 6.2-inčnim ekranom, DVD plejer, digitalni TV, GPS navigaciju, USB, Bluetooth, zadnju kameru... Za pogon je zadužen 2.4 litarski Tigershark motor sa 186KS, u paru sa devetostepenim automatskim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2018 Carbuyer VIDEO: Test 2018. Fiat Fullback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2018 Fiat Fullback Cross by Garage Italia Customs Fiat Professional na sajmu komercijalnih vozila u Hanoveru privlači pažnju i modifikovanom verzijom pick-up modela Fullback. Za ovaj primerak je u stvari zaslužan Garage Italia Customs, pri čemu su za njega predviđeni dvobojni eksterijer (donji deo u zelenoj metalik a gornji deo vozila je u bronzanoj boji), hromirane rućice na vratima, 17-inčni mat crni točkovi, off-road gume, dvobojna sedišta (sa Elmo Vintage kožom), kao i kožom obloženi prednji paneli i oplate vrata. Pod haubom je 2.4 litarski turbo-dizel motor sa 180KS i 430 Nm obrtnog momenta, uz 5-stepeni automatik i pogon na sva četiri točka. Ovo vozilo je za sada zvanično koncept ali postoji mogućnost da ga Fiat Professional ponudi i u ograničenoj seriji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites