neshaoct 9592 Posted September 28, 2016 Da, unutrašnjost i mnogo lepši (skladniji) zadnji deo auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted September 28, 2016 Vidi se ita škola dizajna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted September 29, 2016 On 9/27/2016 at 9:17 PM, Bingodalton said: Taj ASX i nije nesto. To kao novi HR-V, ne daj Boze ona nova Vitara. Tucson je vec napravio pomak u svakom pogledu, dva koraka napred. Pretpostavljam da nisi probao nijedan od ova 4 modela koja si spomenuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 29, 2016 Nijedan. Pricamo o dizajnu. Nisam ni Compass probao, niko i nije od onih koje znas Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 29, 2016 A možda je netko namjerno spomenuo ASX jer u osnovi to je ista platforma kao za Compass i Patriot. Nije vam to palo na pamet? Ovaj novi Compass je doslovno produženi Renegade/500x sa dosta detalja interijera iz aktualnog Cherokeea. Zanimljivo kako je međuosovinski razmak do u milimetar isti kao u novog Tipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 29, 2016 Mozda je pkatforma ista, ali unutrasnjost kao da vuce od saradnje Peugeot-Mitsubishi. Poluproizvod naspram konkurencije, spolhasnjost jednostavna i zdepasti gepek. Auto koji bi cenovno postavio uz Vitaru, tj ispod Tucsona cenom. A on je tu. Vitara je dosta jeftinija. Sa njima se po ceni gadja Renegade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 29, 2016 @Bingodalton Nisam te razumio. Tko izgleda kao Peugeot-Mitsubishi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 29, 2016 Unitrasnjost novog ASX-a, one tri okrugle komande, Outlander-4007. Tu simbiozu ne bih pominjao, spolja Pezo, unutra jednostavni Mitsubishi. Posto neko pita sto mi ASX nije na nivou Compassa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted September 29, 2016 Au sta naprica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 29, 2016 On 9/29/2016 at 9:57 PM, Woodoo said: Au sta naprica Peugeot 4007 poceo da se proizvodi 2007. godine ASX 2016 - revolucionarna nova unutrasnjost Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted September 29, 2016 To gore je isto Mitsubishi, samo sa Pezoovim znakom (Outlander), proizvodnja u Japanu. Mislim, nisi nista probao ali si sve okarakterisao, na osnovu izgleda, koji je potpuno subjektivna stvar. I ovo gore nije slika ASX-a iz 2016. I nije sve u izgledu, ukusi su razliciti, neko je kupovao i prethodnog Compassa a meni je ruzan, a taj prethodni je vrsnjak ASX-u. Vidi se da sudis o automobilima samo na osnovu izgleda. Mora malo vise predznanja da se ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted September 29, 2016 Pa gore sam i napisao da govorim na osnovu dizajna. Da nisam probao, a ni Compass. Prethodni Compass je ruzan. I napisao sam da trenutno ASX vodi poreklo od saradnje Peugeot-Mitsubishi 4007-Outlander, da se baci pogled na unutrasnjost. I eto slikom ti pokazao 9 godina staru unutrasnjost u trenutnom ASX-u. Pa koji vise argument. Baci pogled na http://www.mitsubishi-motors.rs/sadrzaji/katalozi-i-cenovnici Tu imas katalog i sliku iznutra: Ne kazem da je auto los, ali taj dizajn mi se ne dopada, ta jednistavnost sa tri kruzica, pogotovo sto nista nisu izmenili, vec su neiskoriscene enterijere iz Outlandera ubacili u ASX. Izvini, ali malo uvredljivo, kao da sad na Tipu vidis unutrasnjost iz Bravo-a. I ono kao senzacija. Dopadljivost je subjektuvna, ali slike ti govore bar koliko su maste i truda ulozili u trenutni ASX. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted September 29, 2016 @Woodoo baci pogled na katalog,lepo ti covek kaze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted October 1, 2016 Nije azuran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted October 3, 2016 Interesantan video, proizvodnja novog Compass-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 17, 2016 Službeno predstavljanje Jeep Compassa na sajmu u LA-u: Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 18, 2016 Sa sajma u LA-u: Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted November 18, 2016 sad vec lici na nesto malo je ITA skola dizajna umesala prste Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2016 Jeep Compass na sajmu u Los Anđelesu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 27, 2017 2017. Jeep Compass Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2017 Proba 2017. Jeep Compass Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 7, 2017 Jeep Compass: potpuno novo kompaktno SUV vozilo Potpuno novi Jeep® Compass debituje danas na tržištu Evrope, Bliskog istoka i Afrike na Salonu automobila u Ženevi, nudeći neprevaziđenu kombinaciju atributa koja obuhvata legendarne i najbolje u klasi sposobnosti terenske vožnje sa pogonom 4x4, savremeni i autentičan Jeep dizajn, izvrsnu voznu dinamiku, slobodu vožnje na otvorenom vazduhu, kao i pun spektar naprednih tehnologija povezivanja i bezbednosti lakih za korišćenje. Novi automobil ulazi u svet SUV vozila, izuzetno važan segment koji beleži rast na svetskom nivou, i za koji se očekuje da će do 2020. godine zabeležiti rast od 20 odsto, uz godišnju prodaju od 7.5 miliona vozila. U Evropi, potpuno novi Compass predstavlja ključni dodatak portfoliju brenda Jeep, pošto njime brend ulazi u najveći segment SUV vozila na evropskom tržištu. ''Naš potpuno novi Jeep Compass se nadmeće u masivnom segmentu kompaktnih SUV vozila, koji već beleži godišnju prodaju od preko 6.3 miliona vozila. Očekuje se da će samo u Evropi ovaj segment do 2020. godine preći brojku od 2 miliona prodatih vozila godišnje'', ističe Majk Menli, Jeep Brand direktor - FCA Global. ''Sa listom bez premca, koja obuhvata uzorne terenske sposobnosti, voznu dinamiku svetske klase, karakterističan Jeep dizajn i napredne tehnološke i sigurnosne funkcije, Jeep Compass podiže lestvicu u ovom segmentu i predstavlja još jedan sjajan primer naše stalne posvećenosti rastu brenda Jeep širom sveta.'' Kako bi odgovorio na različite potrebe kupaca širom regiona Evrope, Bliskog istoka i Afrike, Compass će u ponudi imati dva benzinska i dva dizel motora za ukupno osam kombinacija pogonske grupe i četiri različite konfiguracije: Sport, Longitude, Limited - kao najbolji paket opreme u liniji kada je reč o rafiniranosti, standardnim tehnološkim sadržajima i opremi - i Trailhawk, koji nudi najbolje sposobnosti pogona 4x4 u svojoj klasi vozila, kroz specifične, standardne funkcije koje su razvijene za kupce koji zahtevaju maksimum kada je reč o sposobnostima terenske vožnje. ''Modelom Compass, Jeep kompletira svoju ponudu u Evropi, pokrivajući sve segmente tržišta SUV vozila i utvrđujući vrlo pozitivan momenat brenda u Evropi'', istakao je Dante Zili, Jeep Brand direktor FCA Grupacije, za tržišta EMEA. ''Compass će povesti brend ka novom nivou, neodoljivim predlogom našim evropskim kupcima, kombinujući legendarne terenske mogućnosti brenda Jeep sa karakterističnim dizajnom i nizom tehnologija praktičnih za upotrebu, a koje garantuju bezbedno, udobno i povezano svakodnevno vozno iskustvo.'' Potpuno novi Jeep Compass odlikuje se karakterističnom, savremenom estetikom, sa širokim stavom i izvrsnim proporcijama prozora i točkova. Potpuno novi kompaktni SUV automobil je momentalno prepoznatljiv kao Jeep, zahvaljujući karakterističnim, tradicionalnim elementima dizajna, kakvi su rešetka hladnjaka sa sedam proreza, i trapozidni blatobrani. Dizajneri brenda Jeep osvežili su izgled legendarne rešetke hladnjaka sa sedam proreza, tako što je svaki pojedinačni hromirani prorez postavljen u polje sjajno crne boje. Okviri farova sa crnim konturama daju ličnost i stav licu potpuno novog modela Jeep Compass. Aerodinamična krovna linija, dramatičnog izgleda i ''mišićavi'' štitnici blatobrana kreiraju profil izvanrednog izgleda. Prepoznatljiva izvedba, sa prozorima na svim stranama vozila, kao i dostupan krov u sjajno-crnoj boji daju vozilu jedinstven premijum izgled. Dostupan dvodelni krov na otvaranje dizajniran tako da maksimalno poveća površinu i prostor za glavu, omogućava slobodu vožnje na otvorenom vazduhu, koja je svojstvena brendu Jeep. U zadnjem delu modela Compass ističu se njegova jedinstvena, uzana zadnja LED svetla pravougaonog oblika, koja se ulivaju u zadnja vrata, stvarajući dominantan, vrhunski izgled, koji je momentalno prepoznatljiv kao Jeep Compass na putu ili na stazi. Radi dodatne pogodnosti za kupca, potpuno novi Jeep Compass poseduje zadnja vrata sa električnim podizanjem (dostupna zavisno od tržišta) koja omogućavaju lako odlaganje tereta. Dizajn enterijera potpuno novog modela Jeep Compass odlikuje se rafiniranim materijalima i tehničkim detaljima. Trapezoidni okvir centralne konzole je karakterističan element dizajna brenda Jeep, sa sportskim bojama i završnicom koji nadopunjuju izbor enterijera. U centralnoj konzoli su smešteni 5-inčni, 7-inčni ili 8,4-inčni dodirni ekrani sistema Uconnect. Centralna konzola takođe zgodno integriše funkcije modela Jeep Compass, uključujući izbor brzine, Selec-Terrain komande, elektronsku kočnicu za parkiranje, komande za pokretanje i zaustavljanje motora, tipke za upravljanje klimom i zvukom, i pristupačne portove za punjenje i povezivanje uređaja u okviru kasete četvrtastog oblika. Komandna tabla vozača je pažljivo dizajnirana i poseduje 3,5 inčni ili 7,5- inčni LED displej sa informacijama za vozača. 7-inčni ekran u boji prikazuje informacije koje vozač može da konfiguriše radi lakšeg pristupa tokom vožnje i predstavljaće deo standardne opreme na modelima Limited i Trailhawk. Potpuno novi Jeep Compass postavlja nove standarde kao je reč o info-zabavnim sistemima u okviru linije Jeep vozila. U ponudi su i novi Uconnect sistemi (UConnect 5.0, 7.0 i 8.4NAV), sa funkcijama komunikacije, zabave i navigacije koje unapređuju vozno iskustvo, kao i udobnost putnika u vozilu, uključujući i jedan od najvećih LED instrument klastera u svom segmentu vozila. Sistemi Uconnect 7.0 ili 8.4NAV poseduju kapacitivni HD ekran i nove funkcije Apple CarPlay i Android Auto (standardan deo opreme na verzijama Limited i Trailhawk), koje omogućavaju upotrebu telefona, navigaciju i slanje poruka glasovnim komandama bez korišćenja ruku. Zahvaljujući tome, vozači će moći da bez problema integrišu njihove sisteme glasovne kontrole kao i čitav niz info-zabavnih funkcija. Najbolje terenske sposobnosti u svojoj klasi ostvarene su zahvaljujući dva napredna, inteligentna sistema pogona 4x4 koji su sve vreme aktivni: Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low, od kojih ovaj drugi sa prenosnim odnosom 20:1, dok je svaki u stanju da pošalje 100 odsto dostupnog obrtnog momenta na bilo koji točak kada je to potrebno. Oba sistema pogona 4x4 Jeep Active Drive i Active Drive Low uključuju sistem Jeep Selec-Terrain, sa do pet režima rada (automatski, za vožnju po snegu, pesku i blatu, plus ekskluzivni sistem za vožnju po kamenitim terenima na modelu Trailhawk) za najbolje performanse pogona 4x4 na bilo kojoj površini - bilo na putu ili van puta - kao i u svim vremenskim uslovima. Model Compass poseduje i funkciju isključivanja zadnje osovine, kao i jedinicu za prenos snage - zahvaljujući kojima se smanjuje potrošnja goriva kod modela sa pogonom 4x4. Oba sistema pogona 4x4 Jeep Active Drive i Active Drive Low se momentalno uključuju kada je potreban pogon 4x4. Verzija Trailhawk se odlikuje i gotovo 2.5 cm uvećanom visinom vozila od podloge, donjim zaštitnim pločama, crvenom vučnom kukom u zadnjem delu, jedinstvenom izvedbom prednjeg i zadnjeg dela sa pristupnim uglom od 29,1 stepeni, prelomnim uglom od 23,7 stepeni i odstupnim uglom od 33,1 stepeni, agresivnim 17-inčnim pneumaticima za terensku vožnju i klirensom do 22.9 cm. Radi još boljih sposobnosti terenske vožnje funkcija Selec-Terrain uključuje sistem kontrole brzine Selec-Speed Control, sa funkcijom kontrole kretanja na usponu na modelima Trailhawk. Radi zadovoljenja potreba i ukusa svih kupaca, potpuno novi Jeep Compass nudi osam kombinacija pogonskih grupa, sa dva benzinska, dva dizel motora i dva prenosna mehanizma - 9-stepeni automatski i 6-stepeni manuelni. Na evropskom tržištu, linija modela Compass u ponudi ima jedan benzinski i dva dizel motora. Ponuda benzinskih motora uključuje 1.4-litarski MultiAir2 Turbo motor sa Stop&Start funkcijom, snage 140 KS pri 5.000 ob/min, i obrtnog momenta 230 Nm pri 1.750 ob/min, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim prenosom i konfiguraciju 4x2, kao i 1.4-litarski MultiAir2 Turbo motor sa 170 KS, pri 5.500 ob/min i obrtnim momentom od 250 Nm pri 2.500 ob/min, u spoju sa 9-stepenim automatskim prenosom i konfiguracijom 4x4. Linija dizel motora uključuje efikasni 1.6-litarski MultiJet II sa Stop&Start funkcijom, koji isporučuje 120 KS pri 3.750 ob/min i obrtni momenat od 320 Nm pri 1.750 ob/min, u spoju sa 6-stepenim manuelnim prenosom i u konfiguraciji 4x2, kao i 2-litarski MultiJet II sa Stop&Start funkcijom, snage 140 KS, na 4.000 ob/min, te sa obrtnim momentom od 350 Nm pri 1.750 ob/min, u spoju sa ili 9-stepenim automatskim ili 6-stepenim manuelnim prenosom i u konfiguraciji 4x4. Snažnija verzija 2-litarskog motora MultiJet II sa Stop&Start funkcijom, koja isporučuje 170 KS u kombinaciji sa 9-stepenim automatskim prenosom i u konfiguraciji 4x4 (uključujući režim niskog opsega specifičan za Trailhawk) - upotpunjuje ponudu dizel motora dostupnih na potpuno novom modelu Compass. 2,4-litarski Tigershark benzinski motor MultiAir2 koji isporučuje 184 KS pri 6.400 ob/min sa obrtnim momentom od 237 Nm, u ponudi je u liniji modela Compass na tržištima van EU (Rusija, Afrika i Bliski istok) sa istim motorom od 150 KS, a obe verzije su uparene sa 9-stepenim automatskim menjačem i u konfiguraciji 4x4. Bezbednost vozača i putnika bili su na prvom mestu u razvoju potpuno novog modela Jeep Compass, koji u ponudi ima više od 70 dostupnih funkcija aktivne i pasivne zaštite, uključujući unapređenu funkciju upozorenja na čeoni sudar, upozorenja na promenu kolovozne trake (obe u ponudi kao deo standardne opreme u celoj liniji vozila), praćenje mrtvog ugla i ukrštanja putanja iza vozila, zadnju kameru ParkView sa rešetkastim prikazom, potpuno automatizovane funkcije paralelnog i parkiranja pod pravim uglom, prilagodljivu kontrolu vožnje, elektronsku kontrolu stabilnosti sa elektronskim ublažavanjem prevrtanja i šest standardnih vazdušnih jastuka. Kada je reč o dodatnoj zaštiti, Compass može da se pohvali “sigurnosnim kavezom”, konstrukcijom sa više od 65 odsto čelika velike snage. Na Salonu automobila u Ženevi, potpuno novi Compass se prikazuje u dva Limited i dva Trailhawk izdanja: Limited u izvedbi sa troslojnom, biserno-belom bojom, sa kožom presvučenim enterijerom, u crnoj boji, koji pogoni 1,4-litarski MultiAir2 Turbo motor snage 170 KS, sa 9-stepenim automatskim prenosom i pogonom 4x4 , te Limited u boji kristala granita, sa enterijerom presvučenim sivim Sky Grey tekstilom i kožom, opremljen 2-litarskim Multijet II dizel motorom sa 9-stepenim automatskim prenosom u konfiguraciji 4x4. Dva Trailhawka - verzija specijalizovana za terensku vožnju, za kupce koji imaju najveća očekivanja kada je reč o ovoj vrsti vožnje - izvedeni su sa Spitfire Orange i Rhino eksterijerima, oba sa sedištima presvučenim crnom kožom, a pogoni ih 2-litarski Multijet II dizel motor, sa 170 KS i 9-stepenim automatskim prenosom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2017 Proba 2017. Jeep Compass Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2017 Motor1.com video: Test 2017. Jeep Compass Quote Share this post Link to post Share on other sites