HijackerNS 0 Posted January 17, 2015 Pozdrav, kao i većina vas sa Stilom/novim Bravom koji imate digitalnu klimu, imam problem sa motorićima koji pomeraju klapne u ventilacionom sistemu.Prezadovoljan sam autom generalno, ali ovo je nedopustivo, da im se isti problem ponavlja i na Bravu.Trenutno sam ručno podesio klapnu da mi duva stalno u šoferku, ali to nije trajno rešenje.Takođe vozačeva strana po defaultu duva hladno tj. uvlači spoljni vazduh, i da bi počela da greje moram da podesim ventilaciju na najjače da bi vazduh pomerio klapnu i počeo da greje. Na vozačevoj strani ili greje ili hladi, nema između.U suštini 2 ili 3 motorića ili ona mala dela što pomeraju klapne treba da zamenim. Moja pitanja su sledeća:Da li je neko uspešno i TRAJNO rešio ovaj problem?Da li mora da se skida kokpit da bi se rešilo ovo?I ako mora da se skida, da li to neko može da uradi kvalitetno, da ne krcka plastika posle? Pošto mi je auto kao nov, ne bih da od njega napravim šklopociju.Ko to može kvalitetno da uradi? Izvinjavam se unapred ako je o ovome već negde diskutovano, ja nisam pronašao. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vesko83 1 Posted January 23, 2015 Postoji servis Sale u Žarkovu koji to rešava taj problem ali čim ja nađem broj odma ti šaljem Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovladms 0 Posted January 24, 2015 (edited) Cao Meni su rekli da treba da se skida kompletna tabla da bi se ovo sredilo. Kao i ti, prezadovoljan sam autom i nekako sam se bojao da prepustim to majstorima, jer nisam imao nikavu sigurnu preporuku. Pitanje je da li i koliko ti motorici nakon popravke mogu da rade s obzirom da su fabricki tako losi Edited January 24, 2015 by dovladms Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted January 25, 2015 Ako se skida cela tabla, bojim se da će ruke skupo da se naplate u servisu... Kolega je platio 10.000 za neki posao samo zato što je skidana tabla.Inače i ja imam problem sa motorićima, kod mene je jedan zaglavio pa se stalno čuje kako pokušava da promeni položaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted January 26, 2015 Ako se skida cela tabla, bojim se da će ruke skupo da se naplate u servisu... Kolega je platio 10.000 za neki posao samo zato što je skidana tabla.Inače i ja imam problem sa motorićima, kod mene je jedan zaglavio pa se stalno čuje kako pokušava da promeni položaj.@v.petrovic - bojim se da nije zaglavio nego još gore - da je polomio plastičnu osovinicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted January 26, 2015 (edited) Imate ovde pricu na tu temu:http://fiatisti.hr/forum/index.php?topic=20079.0 Inace, problem moze izazvati i aljkavo odradjena zamena filtera kabine, tj. prilikom zamene je OBAVEZNO usisavanje lezista filtera - u suprotnom trunje moze odleteti u sistem i izazvati zaglavljvanje klapni, a zaglavlavljena klapna lom osovinice ili pregorevanje odgovarajuceg motorica. Pratio sam u servisu gde odrzavam da li usisavaju leziste filtera kabine - i rade to. Edited January 26, 2015 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted February 19, 2015 (edited) Pozdrav narode, Juče odem na dijagnostiku kod drugara automehaničara, da proba novu što je kupio za FIAT-a i ona mi izbaci grešku iz naslova B1921 - Air recirculation actuatorI još ispod piše da je PRESENT. Primetio sam da mi malo više magli zimi, ali obično ona opcija za brzo izduvavanje reši stvar.E sad... da li je neko imao iskustva sa ovim problemom i kako ga je rešio?Probao sam reset klime, kao prvu pomoć, ali još uvek ne znam da li mi otvara recirkulaciju ili ne. Što se auta tiče, u pitanju je Novi Bravo 2009 godište. Edited February 20, 2015 by Ivan Prebaceno Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted February 19, 2015 Evo sa poljskog sajta: The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor Mozda je do senzora..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted February 19, 2015 Hvala Static, vidis moguce da je i to, moracu da proverim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted February 20, 2015 (edited) Inace, problem moze izazvati i aljkavo odradjena zamena filtera kabine, tj. prilikom zamene je OBAVEZNO usisavanje lezista filtera - u suprotnom trunje moze odleteti u sistem i izazvati zaglavljvanje klapni, a zaglavlavljena klapna lom osovinice ili pregorevanje odgovarajuceg motorica. Pratio sam u servisu gde odrzavam da li usisavaju leziste filtera kabine - i rade to.Moguce i to, nisam bas pratio kad su mi menjali filter, amater sam za automobile Gde da pogledam da li mi klapna zatvara/otvara, mogu li to sam? Edited February 20, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted February 20, 2015 Kada das kontakt i kliknes dugme za recirkulaciju, trebalo bi da se cuje motoric kako zuji i klapna kako u krajnjem polozaju otvori/zatvori (da ne kazem "klapne" ).Takodje, mozes da cujes i po zvuku strujanja vazduha, odvrni ventilator na MAX, klikni dugme za recirkulaciju i lepo se cuje promena u zvuku strujanja vazduha.Korisna tema, identicni problemcici sa digitalnom klimom na Stilu, pisali smo dosta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-automatska-digitalna-klima/page-3 Sto se tice ciscenja kucista filtera vazduha, to mi je podrazumevana operacija. Zato i ne dam da mi po servisima rade ono sto ja mogu, ako znam i imam uslova, sigurno cu uraditi pedantnije. Svaki put po vadjenju filtera, prinesem i usisivac sa custom nastavkom u obliku creva i dobro usisam prasinu i trunje koje ostaje u kucistu pre filtera ili spadne sa njega pri skidanju. Onda lepo ubacis nov filter i miran si. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted February 20, 2015 (edited) Probao danas, sve se cuje kako kazes, zato mi i nije jasno odakle greska. Jedino sto ide u prilog prici o zatvorenoj recirkulaciji je magljenje stakala kad je temperatura u minusu. Sta treba da odvrnem da pogledam zatvara/otvara li? I jel tacno da mora da se skida cela tabla da bi se zamenio motoric i poluge!? Edited February 20, 2015 by Ivan Nema potrebe citirati post iznad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted February 20, 2015 (edited) Pogledaj onu temu koju sam ti okacio ili Search foruma, pisali smo i kacili slike. Ako je slicno kao na Stilu, skine se bocna oplata pored nogu vozaca, dobro zaroni i pogleda uvis. Taj motoric je u visini displeja klime otprilike, u dubini table. Moze se prici njegovom konektoru, videti da li radi i pokrece klapnu. Za skidanje cela tabla ide dole, nema sanse da se izvuce, za razliku od onih motorica sa strane. Edited February 20, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 20, 2015 Kada das kontakt i kliknes dugme za recirkulaciju, trebalo bi da se cuje motoric kako zuji i klapna kako u krajnjem polozaju otvori/zatvori (da ne kazem "klapne" ).Takodje, mozes da cujes i po zvuku strujanja vazduha, odvrni ventilator na MAX, klikni dugme za recirkulaciju i lepo se cuje promena u zvuku strujanja vazduha.Korisna tema, identicni problemcici sa digitalnom klimom na Stilu, pisali smo dosta: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41104-fiat-stilo-automatska-digitalna-klima/page-3 Sto se tice ciscenja kucista filtera vazduha, to mi je podrazumevana operacija. Zato i ne dam da mi po servisima rade ono sto ja mogu, ako znam i imam uslova, sigurno cu uraditi pedantnije. Svaki put po vadjenju filtera, prinesem i usisivac sa custom nastavkom u obliku creva i dobro usisam prasinu i trunje koje ostaje u kucistu pre filtera ili spadne sa njega pri skidanju. Onda lepo ubacis nov filter i miran si. Izbegavajte da pomerate klapne pri većim brzinama ventilatora jer izgleda da se baš u tim slučajevima i dešavaju kvarovi sa klapnama (naročito ove što usmeravaju). Ja praktikujem da smanjim brzinu ventilatora na min i tek onda menjam smer klapni / čak je i Totti napisao da je Peugeot na 407 odradio to softverski tj kada god se menja smer ventilator automatski smanji brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 20, 2015 +1 To praktikujem uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted February 20, 2015 (edited) Slazem se (retko kad mi ventilator i radi na vecoj brzini), a ovo sto napisah je cisto za test da se ne bi kupusao enterijer - vec na 3. ili 4. brzini ventilatora se lepo cuje promena u zvuku vazduha.A ako ce za toliko da mi se pokvari, neka crkne pi*** mu materina . Generalno je to sve traljavo odradjeno i na Stilu pa tako preneto i na Bravo. Bas dosta ljudi ima problema sa motoricima. Edited February 20, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted February 21, 2015 Hvala, videcu sta mogu sam, pa ga vozim negde na servis, nek rade sta se mora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyman Zerga 2 Posted March 3, 2015 Update problema Jel moze neko da mi objasni (ili slika) gde se nalazi klapna recirkulacije, ubio sam se trazeci, ali ne mogu nigde da je vidim.Motor radi definitivno, vrti i stane u nekom momentu, verovatno je problem u plasticnom delu koji gura klapnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 3, 2015 .ik je kačio negde šemu (sliku) cele ventilacije kod Nuova Bravo ali ne mogu da nađem. Zamoli ga da postavi opet mada mislim da je iz eper-a uzeo. Probaj sam da nađeš...Negde je zavučena u pm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 4, 2015 (edited) Imas identicnu temu za Stilo (ostavio sam ti link iznad), maltene ista prica. Kacio sam sliku i oznacavao crvenim taj motorcic. U visini je displeja klime, a moze se (uz klapnu) videti kad se skine oplata kod papucice gasa i pogleda uvis. Edited March 4, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 4, 2015 Evo linka za temu koju ti kolega Ivan pominje. Jedan od njegovih postova se odnosi baš na motorić sa kojim ti imaš ptoblem https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38737-fiat-stilo-ventilacija-dugmi%C4%87i-klime/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 4, 2015 Mare, to je to, samoofarbaj se u zeleno .Pisem gomilu stvari uz gomllu slika vec godinama, vise ni ja ne mogu da se napamet setim gde je sta . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 4, 2015 Daleko sam ja od zelenila Kad mogu tu sam da pomognem A što se tebe i tvog pisanja tiče nema mesta za zamerku, opet kažem skidam kapu na poznavanju Stila...u šraf što bi se reklo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted March 4, 2015 Ne mora da se skida tabla kod Brava kad se radi nesto sa motoricima, bar tako kaze vec pomenuti Sale.Inece, preporucio bih ga svima za sve probleme oko grejanja/hladjenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17671 Posted March 4, 2015 Ne mora ni na Stilu, dok se ne dodje do ovog za recirkulaciju (od ukupno 5 motorica). Nadam se da je na Bravu drugacije i pristupacnije reseno. Quote Share this post Link to post Share on other sites