77mario 0 Posted December 20, 2014 Pozdrav, upravo mi se upalio žuti trokut sa uskličnikom i upozorenjem Antipollution filter clogged. See handbook. Ali moja je na talijanskom pa ne razumijem. Šta da učinim sa autom? Je li mu potrebna regeneracija ili što? Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted December 20, 2014 Sad sam se vozio u 2. i 3. brzini 10-tak km na 3000-3500 okretaja i ugasilo se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 20, 2014 Eto vidis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 20, 2014 Uz trunku koriscenja Search se dodje do postojece teme o DPF (partikularnom) filteru gde je sve do detalja objasnjeno, npr. evo pitanja identicnog tvom u vezi Crome: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39223-partikularni-filter-dpf/page-11#entry1000467 See handbook. Ali moja je na talijanskom pa ne razumijem.Pa se uz jos malo koriscenja Search, dodje do sekcije sa uputstvima za Cromu, gde imas maltene sve sto je za nju izbaceno: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38943-uputstvo-fiat-croma/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted December 20, 2014 Hvala. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted December 20, 2014 Nema na cemu, uzivaj . Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted December 20, 2014 Imam ga 20 dana pa sam se uplašio. Pa nije valjda da bude krenulo sa problemima!!! Ali evo, za sada je sve super. Danas sam kupio čelične felge i polovne zimske gume. Iako od snijega ni "S". Danas je kod nas bilo 13 C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 21, 2014 Kao što rekoše ljudi, prijavio je zapušenost DPF-a. Prijavljivaće ti opet.Najbolji lek je izaći na otvoreni put i jedno 20-tak minuta na konstantnih npr. 3000 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted December 19, 2016 Pozdrav. Dakle fiat croma 1,9 150 ks, zatvoren egr, skinut dpf, i nova mapa slozena prije nekih otprilike godinu dana mozda nesto manje, auto normalno radi sve pet, ali danas kaze zena da je ujutro isla do grada i na -4 auto normalno upali i ode do doktora i nakon sat i pol vremena ide upalit auto i malo teze zavergla upali i izbaci joj antipollution filter neku obavijest, check manual. Uglavnom auto normalno dalje ide nikakve lampice nista, poslije sam ga ja jedno 3 puta palio gasio vozio ali sve stima. Zvao sam servis koji je to slagao i kazu da samo dodjem na dijagnostiku jer imam garanciju na to sto su slagali pa ce vidjet sta je, jel imao ko slicno iskustvo ? brine me to sto je dpf i fizicki i softverski maknut pa mi nije jasno od kud ta obavijest, nadam se samo da je malo elktronika zablesila na hladnoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted December 22, 2016 Moguće da ga zeza elektronika ili aku. Mada gde baš uključi trougao a ne nešto drugo. Moguće da je EGR zapušen Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted December 23, 2016 Zena je dala kontakt i onda iza u bunker nesto stavljala i proslo je par minuta od kad je dala kontakt i onda isla verglat pa mu je trebalo dosta duze da upali i zato je valjda malo zablesio, ali na sekundu samo, zvao sam servis ali sam odustao jer auto ide normalno. Inace pali normalno, na -7 ili po ljeti uvijek isto, dok se lampice ugase okrenem kljuc i upali, ista stvar mi se desila jednom dok sam po navigaciji cackao, dao kontakt i dugo je proslo prije verglanja i onda isto tako je dugo verglao da upali samo onda nista nije izbacio, mislim da je sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted January 27, 2017 Evo samo da javim da sam bio na tehnickom pregledu, znaci ja sam na cromi skinuo dpf, zatvorio egr, klapne rijesio i mapu slozio, eko test je prosao bez problema, znaci sve u zelenom, lik koji je radio pregled kaze da je sve cisto bez problema. Eto samo da se zna jer po forumima vidim da se ljudi dosta boje skidanja dpf-a i mogucih problema onda na tehnickom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 27, 2017 Jeste, a ovi u fabrici ga guraju samo da potroše neki euro više u proizvodnji. Koji eko test si prošao i za koji normativ? Nije poenta da prođeš test za euro 2 norme već za onaj na koji ti je deklarisan auto tj u tvom slučaju euro4 ili euro5. Svako neka radi kako misli da treba i šta treba sa egr/dpf sistemom ali zar zaista neko može da poveruje u to da je ceo taj sklop tu bez razloga i da njegovo uklanjanje ne utiče na euro norme? Da me neko ne shvati pogrešno, pričam isključivo i samo o tome da nije moguće da izduv bude sa istom količinom (u dozvoljenim granicama) nusproizvoda sagorevanja sa i bez DPF-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ediedi 15 Posted January 27, 2017 Uzeo je knjizicu vozila, u njoj pise koja euro norma je u pitanju, cini mi se 4, prepisao iz nje, i odradio 4 ciklusa, sad sta ne znam ali sve je bilo zeleno i kaze da je sve u redu. Inace ja dok sam skidao dpf u bosch servisu covjek mi je rekao, ako su dizne u redu i motor ako je u redu prolazi eko test. Auto ne dimi ne trosi ulje, dizne su ok i to je to, meni se cini da je taj dpf malo napuhana prica, al dobro, bitno je da se ekotest i tehnicki bez njega mogu proci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted January 28, 2017 Pa sama funkcija dpf je da zadržava prljavštinu u gradu, ali je izbacuje kada si recimo na auto putu. Tako da dolazimo na isto. Mislim te čestice prljavštine zagorevaju pri neprekidnom kretanju vozila određenom brzinom i na kraju ih izbaci kroz auspuh. To je funkcija dpf. Znači izbacili tu prljavštinu u gradu ili na otvorenom je ekvivalentno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 28, 2017 (edited) Jedan od mitova je da se regeneracija dešava samo kada voziš tom i tom brzinom, tim i tim obrtajuma, toliko i toliko vremena. Predmetna se dešava (počinje i završava) bez ikakvih preduslova. Znači može da krene i po samom startovanju motora ako za to ima potrebe, takođe može da krene i na 800 ali i na 4000 o/min. Isto tako može da traje 5 ili 15min. Tako da je zabluda da se ista dešava samo na otvorenom putu i da je osmišljena tako da "iznosi" čestice van grada! Ako se neko vozilo kreće 90% svog vremena u gradu i njegove regeneracije će biti 90% obavljene takođe u gradu. Edited January 28, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted January 28, 2017 U pravu si i to se dešava. DPF samo obradi te čestice i zagore mnogo više nego bez njega. Ali se isto se nađu u atmosferi i isto su tako loše po životnu sredinu ali u manjem procentu od automobila proizvedenih 1995 godine. Tako da je po meni bitnije koja se nafta koristi pošto tu ima razlike i u proizvodnji i u korišćenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 28, 2017 E na to nažalost ne možemo da utičemo...al dok ne riknjavaju dizne možemo da kažemo "dobro je" Quote Share this post Link to post Share on other sites