bobo4007 0 Posted October 31, 2014 Imam problema sa svojom lybrom 2.4 jtd jer auto je izgubilo vuču i izbacuje oblak crnog dima. Sličan problem sam imao prije 2 mjeseca i saznao sam da je problem RG ventil koji se zaprljao, skinuo sam ga očistio vratio i auto je radilo normalno sve do danas. Javio se ponovo isti problem, auto nema snagu, ibacuje oblak dima skoro uvijek pogotovo kada dodam veći gas ili kad ga umrtvim u nižim ortajima. Dim se smanjuje jedino kada pređe 2500 obrtaja, mislio sam da je ponovo problem RG ventil skinuo sam ga očistio ali bio je u dobrom stanju i prije toga.Ne znam u čemu je problem, može li neko da mi pomogne? Unaprijed hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted October 31, 2014 Moguce da je neko crevo turbine prslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted October 31, 2014 +1 za crevo turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 31, 2014 Možda je čist,ali ne radi. Blindiraj ga pa ćeš znati. Probaj otkači džek protokomera,ako auto proradi kako treba,on je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 31, 2014 Kao sto rece kolega. Prvo blokiraj egr jerr je moguce da zaglavljuje iako je cist. Ako nije do njega, onda dobro pregledaj creva od turbine pa ako ne nadjes uzrok otkaci protokomr Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted October 31, 2014 Imao sam potuno isti problem,na nizim obrtajima oblak dima i veliki gubitak snage dok na visim obrtajima auto poprilicno dobro ide i ne dimi,na dijagnosstici je pokazalo protokomjer,iskljucim ga auto ide mrvicu bolje ali opet nije to kako bi trebalo,stavim novi protokomjer i opet sve isto,auto nece gasa i dimi,ocistim EGR opet nista,promjenim majstora koji uzme EGR provjeri ga i kaze MOZES TI CISTITI EGR KOLIKO HOCES ALI ON JE NEISPRAVAN I NE OTVARA NIKAKO,kupim polovan EGR namontiram i vratim svoj stari protokomjer i osjetim snagu motora koju do tada nisam osjetio,jednostavno auto leti ko raketa i ne dimi skoro nista,,,,ZNACI NAJCESCI PROBLEM KOD NAS JE EGR VENTIL STO ZBOG LOSEG GORIVA STO ZBOG DOTRAJALOSTI.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 1, 2014 Mogo si samo da ga zatvoris,nisi morao da kupujes drugi.Sto se tice problema sve ste rekli sta treba da proveri.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted November 1, 2014 znam da sam mogao i da zatvorim,ali majstor mi nesto nije bio odusevljen kada sam mu to predlozio,sad ne znam na sto konta.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 1, 2014 Na ekologiju i egr hladnjak drugo nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobo4007 0 Posted November 1, 2014 Kako da zatvorim EGR? pošto je elekronski, išao sam u jedan servis ali ne umiju to da urade.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 1, 2014 Pa lepo napravis plocicu i zatvoris ga i tolko i nikakav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 12, 2014 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/32497-blokiranje-egr-ventila/?p=1130316 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cuka1985 0 Posted December 8, 2016 (edited) Pozdrav,dolazim iz banjaluke i imam jedan problem sa Lancia Lybrom 2.4 jtd 110 kw,od prvog dana auto ne ide kako treba tj.nemam obrtni momenat koji bi trebao imati nemam vuce preko 2000 rpm.menjao sam protokmer,overboost ventil,ventil na usisnoj grani,cistio usisnu granu,nosio turbinu na remont,promenio sva vakumska creva i nista nisam dobio.Ako imate neka iskustva pomozite.i da zaboravio sam napisati blokirao sam egr ventil Edited December 10, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 10, 2016 @Cuka1985 Pa, ti si već uradio sve što bi se trebalo reći ovako preko foruma Je l dimi mnogo, je l si merio na valjcima taj obrtni moment ili je sve utisak? Koja je maksimalna brzina auta, ubrzanja, je l to ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cuka1985 0 Posted December 13, 2016 Nema dima skoro nikako,nisam mjerio na valjcima to sam ustanovio sam jer sam vozio alfu 156 2.4 jtd od kolege,znaci njegov auto leti.max brzina je nesto jedva preko 190 al se bas napati da to navuce I da napomenem da imam slab protok zraka kroz protokomjer kad je ukljucen mjeri 62-70 mg a potrebno je oko 275,kad iskljucim prokomjer ima 670 mg,al ji tada nema promjene u vuči auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cuka1985 0 Posted April 25, 2017 Dal neko zna gdje moze da izgubi protok zraka kroz protokomjer imam 56 mg a potrebno je 275,ostalo je sve rijeseno samo nemam taj protok zraka koliko je potreban,dal je nesto zacepljeno?supljo nije nista sve sam pregledao Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted April 27, 2017 Imam i ja istu stvar, problem je u starijem softveru na lybrama koji mjeri na neki drugi način (kako su mi rekli u servisu Goran) kod mene na leru mjeri 60-61 koliko se sjećam (nov je protokomjer) i to mi ne pravi problem. Trebalo bi da se uradi ažuriranje softvera da bi mjerio 275 a ne 60 ali ni ja to još nikad nisam uradio jer auto se dobro ponaša. Kako ti sada auto ide? Nisi napisao šta je bio problem do sada jer vidim da si dosta stvari mjenjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cuka1985 0 Posted May 8, 2017 (edited) On 27.4.2017. at 9:37 AM, stefaan said: Blindirao sam EGR,Proverio crijeva od turba ne pustaju,provjerio intercooler ne pusta,iskljucivao protokmjer,stavljao nov ili polovan uvijek isto Edited May 8, 2017 by Cuka1985 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted May 8, 2017 Da nije vakum zapusen neki? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cuka1985 0 Posted May 8, 2017 Nije izminjao sam sva vakumska crijeva Sad je trenutno na auto stavljeno sa drugog auta:egr,overboost,senzor pritiska na usisu i ventil na turbini,i opet nista!!!DOVODI ME TRENUTNO DO GRANICE LUDILAAAAAAA Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted May 8, 2017 Creva da ali imas plasticne racve koje hoce da se zapuse. Na 1.9 ima specificna T racva koja se zapusi Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted May 8, 2017 Jedino šta još meni pada na pamet da ideš u Novi Sad u Safe Chip tuning i nek ti za 50e izmjeri snagu i pojača tvoj auto, takođe logovanjem parametara možda on uspije naći u čemu je problem. Alfa ima mjenjač od 6 brzina koliko se sjećam pa izgleda da ide malo bolje sa kraćim prenosima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted May 10, 2017 Mozda bi valjalo razmotriti i stanje dizni i pumpe visokog pritiska...nije sve samo u senzorima... Quote Share this post Link to post Share on other sites