Jump to content
FAS Goran
coa565

Fiat Punto mk.1 1.7 TD70 - prokuvao

Recommended Posts

Vozim ja juce uz kopaonik na velike uzbrdice i odjednom mi se upali lampica pregrevanja motora i poce da izbija vodena para ispod haube, odmah sam stao a motor sam ostavio da radi, otvorio sam haubu i video da vodena para isparava iz cepa za vodu na posudi. Otvorim je kad ono izbi odjednom sva voda iz nje, srecom sam imao vode u gepeku, dosipam mu, on proguta sve sto mu sipam i ko0nacno ponovo napunim posudu malo ispod maksimuma ali cujem da ventilator NE RADI! Otvorim kuciste osiguraca i vidim da je osigurac onaj veliki od 40A pregoreo-ma istopilo ga sve. Kada sam dosao gore do centra kopaonika otvorim cep kad ono voda odma poce da izbija napolje, odma ga zatvorim. E sad od cega je pregoreo ja ne znam.

Posle kada sam ga zamenio ali sa manjom amperazom od 30 ampera lepo je radio ventilator i vise nije pregorevao. Ovo mi je prvi put da mi je auto prokuvao i to posle radjenog velikog servisa i posle pucanja zupcastog kaisa. Do cega moze da dodje ovo pregorevanje osiguraca i kuvanje motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze dobro nisi zaglavio na hitnoj zbog opekotina. Imao si super srecu |:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecom sam odmah pomerio ruku pa me nije ni dotakla voda. :)

 

E da i da napomenem da mi sa strane na motoru gde je klapna(termostat) pomalo nesto sistalo a motor je bio ugasen. Kupio sam novi osigurac za ventilator od 40 ampera posto sam mu pre stavio od 30 jer nisam imao drugi za 200 dinara, kupio sam jos jedan da imam u rezervi ako pregori i ovaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ja ne mogu da verujem. Ima da ga gurnem u dunav i njega i majstora.

Pre mi nijednom od KAKO SAM KUPIO OVA KOLA nije prokuvao, pregori mi ponovo osigurac i normalno upali lampicu i na zalost prokuva. Samo da mi prokuva jos jednom mogu da se pisam na njega. Mnogo sam ljut a dao sam mu 310 evra. 

Edited by neshaoct
nema psovanja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E druze mozda ti ne valja dihtung glave pa uvlaci vazduh a cim se pojavi vazduh u sistemu napravi vazdusni cep ko termostata i zatvori ga,i nema kruzenja vode.tako je na mom bivsem autu bilo do duse u pitanju je bio pezo 106 a ne znam kakav je sistem kod punta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima da ga oteram kod ovog majstora i da mu kazem da sredi ili da vrati pare za ruku, kod mene sa desne strane motora kod akumulatora ima klapna i na njoj neki kablovi i dve plave sonde usrafljene.


Ovde je nešto drugo... Ventilator pravi problem, pa se pregreva.

 

Tacno tako jer on dzabe otvara klapnu kad nema sta da ga hladi poput ventilatora, a sto pregoreva to ne znam, i imam problem sa motornim racunarom-gde se on nalazi kod njega da vidim da se nije otkacio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam mozda ne valja sam motor od ventilatora probija rotor, pa pregori osigurac zbog toga??

Jbg bas te tera maler sa autom

Share this post


Link to post
Share on other sites

jao bre kako me poterao maler, glava me boli vise od njega, a zna li neko gde je njemu motorni racunar-prodacu ga i da kupim neku ficu i nema preblema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj opus sa Puntajom jako zanimljiv

 

Screenshot_2014_08_12_18_16_53.jpg

 

Prati kazaljku temp konstantno , ne skidaj pogled sa nje i istovremeno prati saobraćaj. Nemoj nikad da dozvoliš da prokuva. I neka ti neki el. izvuče žice do table i imaj opciju ručnog paljenja ventilatora motora.

Kada si video da diže paru upali grejanje u kabini i ventilator na najbrže. 

Guranje u Dunav ne podržavam, reciklaža OK. I onako jedan drugom dušu vadite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najgore sto nemam skalu za temperaturu, oprema mi je sx, ali to je sredjeno majstor ce da mi montira kazaljku ko na traktoru i da usrafi sondu negde u blok, a jel moze da se ugradi fabricki pokazivac temperature onde na tabli gde je samo lampica-samo da se pozadi usrafi u tablu na njeno mesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ogroman problem. 

Vidi celu tablu, sigurno na termostatu ima davač ili na motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi celu tablu, jednostavnije i bolje rešenje.

I neka ti izvuče prekidač unutra da sam pališ ventilator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, cela tabla je 500 dinara

ionako moram da menjam tablu, sagoreo sam mu plocu malo sa strane i nesto lemio, videcu i da tabla ima rpm skalu i pritisak turbine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me da li kod Punta mk1 sa instrument tablom koja nema skalu za temperaturu nego lampicu ... treba da svijetli crveno u toku voznje (da li je to znak da je postigao radnu temperaturu) ili ne smije da svijetli nikako .....??? Jer meni ona svijetli non stop od kako upalim auto ....treba jedno kilometar ,dva da predjem dok se ne upali i onda svijetli u toku voznje ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sme da svetli. To je znak da trebas da stanes jer je digo visoku radnu temperaturu i da ce da prokuva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni svijetli od kako sam ga kupio (4 mjeseca)......majstor mi je rekao da je otisao neki indikator, te dasalje pogresne informacije samo ...da nema nikakve opasnosti sto se tice temperature ....pa je zamijenio to ali opet isto ......na kraju je rekao da je otisla neka ampula ,ovo ono .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali sad neces znari ako ti stvarno podigne temperaturu, tako da bi trebalo da sredis to. Ta lampica ttrba da se upali kad je temperatura visa od radne, i samo tad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas mi prokuva punto, u pitanju je 1.7 motor td od 70ks, nije izgleda upalio ventilator. Bio mi zimi crko termoprekidac ja kupio nov ali nikako da ga zamenim, i danas na veliki uspon sam ga cetvrtom gasirao malo vise i kad sam stao pored prodavnice vidim izbija malo para ispod haube a jos nije upalio lampicu. Otvorim haubu i onaj pozarni zid isprskan vodom, i vidim ispod kaplje voda na asvalt. Dolijem jedno litar i nastavim da vozim. Posle sam parkirao na jedno pola sata i morao sam da dolijem jos 1.5 litra. Takodje mi je i ulje na minimumu a bilo je na maksimumu, ujutru cu da uzmem ulje da dolijem. Valjda nije napravilo neku vecu stetu ali mi stalno kaplje voda i moram da dolivam?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...