coa565 10 Posted June 18, 2016 Sad kaplje iza motora u pravcu onih crevica sto idu u kabinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 19, 2016 Nasao sam gde kaplje. Iza motora ima cev sto ide iz pumpe i na kraju ima crevo koje ide od cevi do termostata i ono je bilo puklo na kraju do termostata. Samo sam ga skratio malo i ubacio i stego selnom. Zasad nigde ne pusta, ulje sam kupio i dolio oko 600 ml a ulje mi je izbacilo na davacu za pritisak ulja, puklo mu je kuciste verovatno od pregrevanja motora i sad mi tu pusta ulje kad upaljen motor i kaplje dole a i ne svetli mi lampica za ulje. Da li to moze da bude opasno za motor, danas nemam gde da ga kupim a trebaju mi kola? Inace sredio sam ventilator ali mi opet po malo vise zagreva motor nego inace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 19, 2016 Mislim da ti je pomešao ulje i vodu i da ćeš morati glavu da radiš. Ipak, neka pogleda majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 19, 2016 Dal je ulje ubacilo u vodu ili vodu u ulje ali moguce da jeste nesto. Ali meni vuce super i odlicno pali. Da li ako je antifriz bio na asfaltu ne moze da se osusi trag ili moze posto meni kad je sinoc iscurelo nije se jos uvek osusio trag na asvaltu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 19, 2016 Kriva glava nema veze sa paljenjem i vučom. Ja sam Corsu 2 godine vozio sa krivom glavom. Samo sam vodio računa uvek da imam antifriza dovoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 20, 2016 Dal moze merenje kompresije da pokaze nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 20, 2016 Moze. Pokazace kakva ti je kompresija Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 21, 2016 Videcu danas ako ima negde da izmerim Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 21, 2016 Danas bio kod majstora i zamenio automat pritiska ulja(nov naravno, kupljen pre toga u radnji). Sada uredno gasi lampicu za ulje ali sekundu po paljenju. Majstor mi rece da je problem sigurno u filteru za ulje ali nizam stigo da ga zamenim posto sam zurio. Glavu nije pokrivio niti je pokao dihtung na glavi ali mi je rekao da pusta i dosta ulje na poklopcu ventila i posto nije imao njega u radnji narucio sam ga i treba da ga zamenim u petak. Posle cu da operem motor i da pratim da li negde jos pusta. Onih 600 ml mi je izbacio na automatu za ulje jer je procureo na jednu mestu i ipak je ostavio trag na asvaltu ali nisam bio primetio. Kompresiju nisam merio jer ovaj majstor ima trenutno samo za benzince. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 21, 2016 Dobro si prosao Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 24, 2016 Ljudi imam problem, pomagajte hitno. Kupio sam bio nov termoprekidac calorstat by Vernet i opet mi ne pali obe brzine i kuva i stalno izbacuje vodu na bidon. Kad se poveze direktno pali i prvu sporiju i drugu brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted June 24, 2016 Nije dobro izluftiran. Imaš negde vazdušni čep Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 24, 2016 Dal moze da bude do ovog novog termoprekidaca, nekad oce da mi upali samo drugu ali tad vec izbaca vodu. Kad izvadim konektor sa tri zice iz termoprekidaca i prespojim desnu buksnu sa srednjom ukljuci sporiju brzinu a kad prespojim ns levu uljuci uredno brzu ali kad ubodem dzek nece sam da upali a creva od hladnjaka oba vrela jednako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 29, 2016 Opet mi sa novim termoprekidacem pali samo drugu brzinu i bas je bucan ventilator i upali je tek kad pocne da izbacuje vodu na bidon. Prvu nece da upali a i treperi mi lampica ggrejaca 10 sekundi posle paljenja i kad pocne da trepari motor promeni zvuk i pocne da podrhtava. Sta da radim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 29, 2016 Proveri releje od ventilatora, mozda je crkao jedan. Meni je kombi tako palio samo drugu, to je nesto preko 100c il bese 97-102c ali nije kuvao niti ima razloga za to jer kad je antifriz u sistemu tu temp trpi ladno Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 29, 2016 Releji rade i pale se brzine kad sa parcetom zice prespojim kontakte u dzeku ali ne pali prvu brzinu a drugu kad upali drzi je veoma kratko a ako ugasim auto a u tom trenutku radi druga brzina ventilatora nece da je ugasi dok ponovo ne upalim auto a ako ga tako upalim dok radi ventilator obavezno treperi lampica od grejaca i auto se vuce ko mrcina nece uzbrdo da primi gas u trecu nikako nego moram da ga vratim u drugu ili prvu a ako ga upalim a ne treperi lampica grejaca sto je retko tad vuce super i ide cetvrtom uzbrdo. Izgleda da cu da menjam motor samo ne znam kako ide posle za registraciju i dal treba da se prepravlja saobracajna Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 29, 2016 Mogu li da im se zamene mesta, jesu li isti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 29, 2016 Ja mislim da bese za drugu brzinu 30 ampera a za prvu 20 Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 29, 2016 Ma bas me briga, prodacu ga u ovakvom stanju posto zasto i najverovatnije uzimam golfa 4, da se otarasim bede! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 29, 2016 Hahaha, uzmi onda punto 1.2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 29, 2016 ili fokusa 1.8 DTI Mozda to nisam smeo da napisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 29, 2016 Hahaha, ne pratis forum vidim ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted June 30, 2016 Ko ovde bese voli forda Quote Share this post Link to post Share on other sites