Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Prvi Bugatti Chiron isporučen preko Atlantika

 

169472-bugatti%20c%201.jpg

 

Američki kupac odabrao je crno-žutu boju karoserije i unutrašnjosti, a za svoj Chiron je morao da izdvoji 2,98 miliona dolara. Bugatti će naslednika modela Veyron proizvesti u 500 primeraka, a jedan od njih isporučen je kupcu u Sjedinjenim Državama gde će do kraja planirane produkcije završiti 30 posto od svih proizvedenih primeraka automobila s kojim se, realno, ne može porediti nijedan drugi automobil.

 

169473-bugatti%20c%2011.jpg

 

 

Cena ručno pravljenog automobila, koji pokreće 8,0 litarski motor sa 16 cilindara i četiri turbo-punjača (1.500KS i 1.600 Nm) u ovom slučaju ne znači ništa, jer su u Bugattiju izjavili da je više od 250 primeraka već prodato. Podsećanja radi, za prodaju svih 450 primeraka Veyrona Bugattiju je trebalo deset godina.

 

169474-bugatti%20c%20111.jpg

 

 

Sa sadašnjom planskom dinamikom proizvodnje, Bugatti će poslednji Chiron isporučiti 2024. godine, a automobilski entuzijasti još uvek se pitaju kada će Bugatti oboriti sopstveni brzinski rekord u kategoriji produkcijskih automobila (koji drži Veyron), a prema prvim procenama Chiron bi s adekvatnim gumama mogao da stigne do 483 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montoya u Bugattiju Chiron postavio novi svetski rekord od 0-400-0 km/h

 

bugatti-chiron%201.jpg

 

Bugatti je saopštio da je Juan Pablo Montoya (Huan Pablo Montoja) za volanom Bugattija Chiron postavio novi svetski rekord u ubrzanju od 0 do 400 km/h i zaustavljanju na 0 km/h (za produkcijska vozila). Dakle, Chiron je 0-400-0 km/h odradio za 41,96 sekundi, za šta mu je bilo potrebno 3,112 km puta (1,933 milje).

 

bugatti-chiron%20111.jpg

 

Za ubrzanje od 0 do 400 km/h je inače "potrošeno" 32,6 sekundi i 2,621 km, a zanimljivo da 41-godišnji Montoya prilikom obaranja rekorda nije imao na sebi ni trkački kombinezon ni kacigu.

 

bugatti-chiron%2011.jpg

 

Bugatti takođe navodi da ovo predstavlja prvi korak na putu postavljanja njihovog novog brzinskog rekorda za produkcijska vozila koji se najavljuje za 2018. godinu.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti – Naslednik modela Chiron bi mogao da ima petoro vrata?

 

1505895924_21.jpg

 

 

Pre nekoliko dana smo objavili vest da kompanija Bugatti već razmišlja o nasledniku modela Chiron, a sada već postoje neki novi detalji. Sudeći po novim informacijama francuska kompanija razmatra mogućnost da novi model ima petoro vrata. “Automobili koji imaju petoro vrata nisu istorija”, rekao je predsednik kompanije Bugatti, Volfgang Durhajmer tokom Sajma automobila u Frankfurtu. Kao što smo već objavili, sledeće godine će ova kompanija razmotriti nekoliko koncepta za svoj novi hiper automobil, a očekuje se da odluka padne krajem 2018. godine. Nekoliko meseci kasnije počeće da se radi na novom automobilu. Chiron, koji je pre nešto više od nedelju dana postavio novi svetski rekord što se tiče vremena potrebnog za ubrzanje do 400 km/h i potom zaustavljanje automobila će se proizvoditi osam godina, što je za četiri godina manje od svog prethodnika Veyron.

 

Njega će zameniti jedini novi model kompanije, jer Bugatti žele da ostane kompanija koja proizvodi samo jedan brend. Očekuje se da novi model stigne tokom 2024. ili 2025. godine. Naime, dok Chiron svoju snagu dobija preko motora sa unutrašnjim sagorevanjem, njegov naslednik bi mogao da dobije neki oblik elektrifikacije. Međutim, Bugatti još treba da razmišlja o tome da li će njihov sledeći hiper automobil imati hibridni, električni ili pogon motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Međutim, što više vremena ljudi iz kompanije rezmišljaju o tome, veće su šanse da će novi model imati električni pogon budući da tehnologija baterija i električnog pogona sve više napreduje. Trenutno se za Chiron čeka otprilike oko četiri godina. Godišnje se proizvede oko 70 automobila.

 

preuzeto sa - Vrele Gume

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako snimiti Bugatti Chiron pri 400km/h? Naravno, drugim Bugattijem

 

Screenshot_6.jpg

 

Kako snimiti u vožnji Bugatti Chiron, najbrži auto na svetu a da to nije iz aviona? Jednostavno, drugim primerkom najbržeg auta na svetu! U Frankfurtu je predstavljen Bugatti Chiron koji je oborio svetski rekord u ubrzanju iz stanja mirovanja do 400 km/h, a zatim u kočenju do zaustavljanja. Do 400 km/h je stigao za neverovatnih 32,6 sekundi, a do potpunog zaustavljanja sa te brzine mu je trebalo još manje od deset sekundi! Ukupno, 41,96 sekundi, što je svetski rekord! Inače, Bugatti Chiron do 300 km/h ubrzava za svega 13,1 sekundu. Naravno, maksimalna brzina je dosta preko 400 km/h, tačnije 450 km/h. Sve to je moguće zahvaljujući 8.0 litarskom W16 motoru sa četiri turba koji proizvodi okruglo 1500 konja i 1600 Nm dostupnih već od 2000 o/min. 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Magazin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronaldo pokazao svoj Bugatti Chiron

 

 

Bilo je samo pitanje kada će jedan od najboljih fudbalera svih vremena kupiti jedan od najboljih automobila svih vremena. Nakon što se početkom septembra pohvalio novim Ferarijem F12tdf, Kristijano Ronalno je pre neki dan pokazao svoju najnoviju igračku vrednu oko 2.5 miliona evra, Bugatti Chiron. Nakon što je bio test vozač ovog mdoela, Ronaldo je postao i njegov vlasnik. Fudbaler je provozao ovaj hiper-automobil u srebrno-crnoj kombinaciji. U dvosedu se našao i njegov presrećni sin - tako barem izgleda na snimku na kom se vidi da su sedišta ukrašena i ''CR7'' inicijalima. Nakon ''Vejrona'' ovo je drugi automobil čuvenog francuskog proizvođača superluksuznih automobila koji poseduje najpoznatiji Portugalac. Ovom prinovom vrednost njegove garaže je porasla na šest miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savršena replika motora Bugattija Chirona košta 9.365 dolara

 

bugatti%20c%20555.jpg

 

Značajan deo od 2.6 miliona evra, koliko košta Bugatti Chiron, otpada na njegov monumentalni motor. Ako želite da se samo divite motoru, možete ga dobiti značajno jeftinije.

 

bugatti%20c%205.jpg

 

Da budemo precizni, cena je 9.365 dolara. Rado se o savršenom modelu Bugattijevog W16 motora sa 1500KS, a nalazi se u ponudi firme Amalgam. Kada kažemo model mislimo na bukvalno savršenu repliku motora, i to u razmeri 1:4 koja sadrži 1.040 delova. Svaki deo je napravljen do najsitnijih detalja, pa tako ima oznake i bar kodove.

 

bugatti%20c%2055.jpg

 

Za izradu jedne replike potrebno je oko 220 radnih sati, dok je razvoj replike oduzeo čak 2.500 radnih sati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiš Bugatti Chiron, a par meseci posle profitiraš - milion evra!

 

bugatti%20c%208.jpg

 

Britanski trgovac je odlučio da unovči svoj primerak supersportskog automobila sa 1.500KS. Nakon samo 2.000 km, Bugatti Chiron ide na prodaju. Razlog nije razočaranost kupovinom, već samo ekonomska računica. ''Romans International'' će tako već nakon par meseci zaraditi milion evra. Famozni automobil, čija cena je inače 2.5 miliona evra, i dalje se visoko kotira među kolekcionarima kojima sigurno neće biti problem da izdvoje potrebitih 3.6 miliona, koliko su trgovci prestižnih automobila u Britaniji naveli kao traženi iznos. Inače, radi se o jednom od prvih uopšte Chirona na Ostrvu, a za sada je u planu da se proizvede svega 500 komada za čitav svet. Ovaj Chiron neće još dugo da traži svog novog vlasnika ako znamo da su u prošlosti ovi trgovci za samo par dana zabeležili prodaju modela poput Ferrari LaFerrarija i Maseratija MC12.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nećete verovati koliko koštaju gume za Bugattijev bolid

 

bugatti%20v%202.jpg

 

Pre Chirona bio je Vision GT, a i njega je kupio saudijski princ Badr bin Saud. Procenjuje se da je princ, inače težak oko 21 milijardu USD, za par Bugattijevih bolida iskeširao nešto više od pet miliona evra. Ipak, unikatni Vision GT sada menja vlasnika i dolazi na američko tlo, tačnije u Los Anđeles. I ovde je ispod poklopca W16, razvija 1.670KS i 1.580 Nm, a performanse su navodno čak i bolje nego kod Chirona. A ako se pitate šta znači imati ovakav unikatan hipersportski automobil stvari su sledeće. Odlazak u servis zbog izmene ulja i provere mehanike košta 20.000 USD. Novi set Michelinovih pneumatika košta još 80.000 evra. Pritom se još nismo dotakli točkova i kočnica, kojima je takođe potrebno redovno servisiranje. Iako ovaj unikatni bolid nudi brojne razloge za ekstazu, jedan je namenjen ikonskim obožavaocima Volkswagena. Obratite pažnju na ključ.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron ''Number One'' sa retro betmobil vibracijom

 

172862-bugatti%20c%201.jpg

 

Još jedan model Bugatti Chiron pokušava da pronađe novi dom, ali ovoga puta je drugačije. Takođe deluje da osoba koja poruči automobil mora biti ljubitelj rada Džordža Barisa na Betmobilu iz 1966. godine, što nikako ne predstavlja lošu stvar, jer crveni akcenti veoma lepo kontriraju ubojito dizajniranoj karoseriji ovog primerka.

 

bugatti%20c%201111.jpg

 

Model koji vidite registrovan je za sledeću aukcijsku prodaju kuće RM Sothebys u Njujorku, šestog decembra, a ovo je ujedno prvi model koji je naručen za američko tržište i nosi etiketu ''Number One'', tako da njegova procenjena zarada od 3.5 do 4 miliona dolara ne mora da čudi uopšte.

 

172864-bugatti%20c%20111.jpg

 

Od vremena kada je automobil sastavljen i kompletiran u Molsheimu, vožen je samo 402 kilometra, čisto u svrhe testiranja i nikada do sada čak nije ni registrovan za uličnu vožnju i upotrebu u Sjedinjenim Američkim Državama, zbog čega je njegovo stanje opisano kao novo od strane aukcijske kuće.

 

172863-bugatti%20c%2011.jpg

 

Finiširan u crnoj boji, sa crvenim akcentima, kako spolja tako i iznutra, ovaj Bugatti Chiron krajnje opakog izgleda učiniće svog novog vlasnika srećnim svaki put kada napusti garažu i oslobodi njegovu snagu od 1.479 ks i 1.600 Nm obrtnog momenta iz mesta. U ponudi zajedno sa ovim hiperautomobilom dolazi obilje različitih aksesoara, kao što je model automobila u razmeri 1:8 postojećeg modela, a ovaj aluminijumski Bugatti poseduje kožnu kutiju i dodatne ključeve, brzinski ključ, fleš drajv, ceradu za automobil, punjač za mobilne telefone i svu prateću dokumentaciju, vlasnikov prospekt i različite vodiče.

 

bugatti%20c%2011111.jpg

 

Svaki kolekcionar i ljubitelj ovakvih zveri, koji do sada nije sebi priuštio lični Bgatti Chiron model ili mu je možda nedostajalo potrebnih sredstava, ne može da ima ni jedan dobar izgovor zašto ne bi kupio jedno ovakvo remek delo franscuskog proizvođača upravo sada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Košta 2.4 miliona evra, a povlače ga zbog serijske greške
 

bugatti chiron

 

Opoziv 47 primeraka hiperautomobila Bugatti Chiron potvrđuje da i skupoceni egzotični modeli nisu imuni na fabričke greške. Pozivi vlasnicima novih automobila na vanredni servis radi otklanjanja određenog nedostatka koji je primećen na pojedinim primercima tog modela čest je slučaj u auto-industriji. U vestima neretko možemo pročitati da je taj i taj proizvođač ''opozvao'' stotine hiljada ili čak milione automobila, kako bi se proverio neki sistem ili deo na vozilu za koji se opravdano sumnja da ne funkcioniše kako treba ili da može da se pokvari u daljoj eksploataciji i izazove glavobolje vlasniku, a u težim slučajevima i saobraćajnu nezgodu sa fatalnim posledicama. Kompanije koje obaveštavaju klijente o ''povlačenju'' njihovih automobila na vanredni servis čine to iz preventivnih razloga, iako se u praksi najčešće dešava da do kvara uopšte i ne dođe ili da se odgodi tek na jednom ili par vozila među hiljadama opozvanih.

 

Ako ste pomislili da su ovi fabrički nedostaci problem samo kod jeftinijih velikoserijskih modela i u masovnoj proizvodnji, varate se. Ponekad se dogodi da i skupoceni modeli koji koštaju par stotina hiljada ili čak milion evra, a izrađuju se u veoma malim i ograničenim serijama moraju da budu povučeni zbog neke greške. Takav je slučaj sa opozivom Bugattija Chiron, čija je proizvodnja limitirana na svega 500 primeraka, od čega je samo manji broj do sada izrađen i isporučen kupcima. Ovaj proizvođač saopštio je da povlači čak 47 automobila zbog moguće greške prilikom zavarivanja naslona sedišta, a američka Agencija za bezbednost saobraćaja (NHTSA) potvrdila je da je među njima 12 primeraka prodatih na tržištu SAD. Bugatti je izjavio da je obavestio svih 47 vlasnika i da će besplatno transportovati njihova vozila u specijalnom zatvorenom kamionu do ovlašćenog servisa te kompanije kako bi se proverila i, po potrebi, zamenila sporna sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti uspešno isporučio 70. Chiron u 2017.

 

bugatti chiron

 

Bugatti je objavio da je uspešno isporučio 70. Chiron, model koji je ušao u proizvodnju 2016. Ovaj broj predstavlja gotovo jednu petinu svih Chirona koji će izaći iz fabrike u Molsheimu u Francuskoj. Iz Bugattija kažu da je kompanija ispunila cilj za ovu godinu. Chiron pokreće 8.0 litarski W-16 agregat sa četiri turbopunjača, koji isporučuje 1.500 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta. Do 100 km/h stiže za samo 2.4 sekunde. ''Ovo je ogroman uspeh za ceo Bugatti tim, da smo već dostigli cilj od 70 vozila u prvoj punoj godini proizvodnje Chirona. Takođe bih želeo da iskoristim ovu priliku da zahvalim svim našim dobavljačima za njihovo angažovanje i poštovanje isporuke.'' Izjavio je Wolfgang Durheimer, šef Bugattija. Dodao je i da ''ovaj izvanredni učinak je od posebnog značaja jer nam je cilj da skratimo vreme čekanja za naše kupce što je više moguće.'' Prvi Chironi su isporučeni svojim kupcija u martu ove godine, a 300 jedinica je već prodato širom sveta. Proizvodnja ovog modela je ograničena na samo 500 komada, a cena za jedan je severno od 2.5 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Bugatti Chiron čeka novog vlasnika, cena veća od tri miliona evra

 

Bugatti Chiron

 

Aukcijska kuća RM Sotheby’s će na aukciji koja će se u februaru održati u Parizu ponuditi i Bugatti Chiron za koji će novi (drugi) vlasnik morati da izdvoji od 3.2 do 3.6 miliona evra. Od ukupno 500 planiranih primeraka Bugatti je za nešto više od godinu dana produkcije proizveo i isporučio 70 Chirona, a jedan od prvih vlasnika naslednika legendarnog modela Veyron odlučio je da svoj ''plavo-plavi'' Chiron ponudi na aukciji koja će se početkom februara održati u Parizu.

 

Bugatti Chiron

 

Automobil je prvom kupcu isporučen u aprilu, prešao je manje od 1.000 kilometara, a prema preliminarnim procenama novi vlasnik će za njega morati da izdvoji od 3.2 do 3.6 miliona evra, što je značajno veći iznos od cene (2.55 miliona evra) koju za Chiron traže u Bugattiju.

 

Bugatti Chiron

 

Podsećanja radi, iza naslona sedišta krije se 8.0 litarski 16-cilindarski motor koji uz asistenciju četiri turbo-punjača nudi 1.500KS i 1.599 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na obe osovine zadužen je 7-stepeni automatski menjač sa dva kvačila, a pomenuti brojevi dovoljni su da Chiron od 0 do 100 km/h stigne nakon 2.5 sekundi i razvije 420 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio, pa prodao novi Bugatti Chiron - zaradio 900.000 evra

 

bugatti c 4.jpg

 

Bugattijevom hipersportskom modelu Chiron već je skočila cena na tržištu polovnih vozila, s obzirom da se kao nov prodavao od 2.4 miliona, a jedan primerak iz 2017. upravo je prodat na aukciji u Parizu za 3.3 miliona evra. Bugatti je polovinom decembra saopštio da je u 2017. isporučio kupcima prvih 70 od 500 Chirona, koliko namerava da ih proizvede. Samo nekoliko dana kasnije, kuća RM Sotheby’s najavila je da će na prodajnoj aukciji u Parizu potencijalnim kupcima ponuditi polovni Chiron koji je prešao svega 1.000 km. Reč je o automobilu iz prve serije od 20 izrađenih vozila, a prvom vlasniku je isporučen u aprilu 2017. Od navedene kilometraže, otprilike polovina je nastala tokom testnih vožnji koje je obavio Bugatti pre isporuke automobila kupcu.

 

bugatti c 44.jpg

 

U decembru je procenjeno da će ovaj Chiron na aukciji dostići cenu između 3.2 - 3.6 miliona evra, što je i potvrđeno početkom februara kada je automobil promenio vlasnika za 3.323.750 €. S obzirom da se cena novog vozila kreće od 2,4 miliona evra, prodavac je za nepunih godinu dana, koliko je posedovao Chiron, zaradio skoro milion evra. Automobil ima dvobojnu karoseriju - osnovna nijansa je French Racing svetlo plava, dok je zadnji deo tamno plav (Atlantic Blue), a ova kombinacija boja je zaštitni znak Bugattija. U kabini prepovlađuju koža i braon boja. Kao i svaki Chiron, i ovaj je pogonjen 8.0 litarskim W16 sa četiri turbo punjača, koji proizvodi 1.500 ks (1.103 kW), pri 6.700 obrtaja, i razvija 1.600 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnih u rasponu 2.000-6.000 o/min. Motor je povezan sa sedmostepenim automatikom sa duplim kvačilom, a snaga se šalje na sva 4 točka. Chiron od 0 do 100 km/h stiže za 2.5 s, dok mu je za postizanje brzine od 200 na sat potrebno 6.5 sekundi. Do 300 km/h, automobil ubrzava za 13.6 s.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport u Ženevi?

 

Bugatti Chiron će na ženevskom salonu dobiti novu verziju. Još nema nikakvih informacija, ali se nagađa da će debitovati Super Sport verzija. Biće to trkačka zver od 1800KS, koja bi trebalo da bude brža i od Koenigsegga i Hennesseya, a juriće više od 480 km/h. Na Bugattijevu najavnom videu je puno toga sakriveno, ali će ovaj Chiron imati četiri izduvna topa, dok ih standardni Chiron ima dva... Sve će se znati sutra u 9.40 sati za kada je Bugatti najavio predstavljanje svog novog hiperautomobila.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Sport

 

bugatti-chiron-sport 1.jpg

 

Bugatti je u Ženevi prikazao novu, lakšu verziju hipersportskog automobila Chiron koja nosi oznaku Sport, a na ovalnoj stazi Nardo brža je za čak 5 sekundi od ''običnog'' Chirona!

 

bugatti-chiron-sport 111.jpg

 

Dve godine nakon predstavljanja hiperautomobila Chiron, Bugatti u Ženevi promoviše novu supersportsku, za 18 kg lakšu verziju Chiron Sport sa novim Dynamic Handling ''paketom'' koji mu omogućava postizanje većih brzina prilikom skretanja.

 

bugatti-chiron-sport 1111.jpg

 

Iako za pogon koristi identičan W16 agregat sa 1.500 kg i 1.600 Nm, izmene su ga učinile za čak pet sekundi bržim od Chirona na čuvenoj stazi Nardo u Italiji, koja zbog ovalne konfiguracije predstavlja idealan poligon za testiranje voznih karakteristika pri ekstremno visokim brzinama.

 

bugatti-chiron-sport 11.jpg

 

Vizuelno, novi model se razlikuje od ''običnog'' Chirona po novim aluminijumskim točkovima i drugačijem deflektoru na zadnjem delu vozila.

 

bugatti-chiron-sport 11111.jpg

 

Bugatti, koji posluje u sastavu VW grupe, ovog ultimativnog snagatora ceni 2.65 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Bugattija ne zna kolika je najveća brzina Chirona

 

bugatti c 4.jpg

 

O maksimalnoj brzini jednog od najekskluzivnijih i najskupljih hiperautomobila današnjice nagađalo se još dok je Chiron bio samo projekat na crtaćem stolu, ali ni dve godine posle lansiranja ne zna se koliko on može ''da razvije''. Sa prodatih 320 od planiranih 500 primeraka za manje od dve godine, Bugatti Chiron već sad predstavlja veliki uspeh za svog proizvođača, a ako se nastavi istim tempom očekuje se da poslednji automobil dobije svog vlasnika u narednih godinu dana. Iako se u početku prodaje, uglavnom iz marketinških razloga, potencirala priča o neverovatnoj maksimalnoj brzini i ''najbržem produkcijskom automobilu koji se može voziti po javnim putevima'', čini se da je ona sada pala u drugi plan, jer se Chiron sasvim dobro prodaje i bez nje. Zato je i dugo najavljivani, zvanični brzinski test koji bi najzad pokazao koliko automobil može ''da razvije'', odložen na neodređeno vreme.

To je u razgovoru za CNBC potvrdio i prvi čovek Bugattija, Stefan Vinkelman. ''Trenutno imam dosta toga u planu, a brzinski test (Chirona) nije moj prioritet. Ima mnogo drugih, prečih stvari koje treba uraditi'', kaže Vinkelman. ''Ja čak i ne znam koliko brzo taj automobil može da ide''.

 

157755-bugatti c.jpg

 

U međuvremenu su se pojavile glasine da Bugatti izbegava brzinski test zato što zna da Chiron ne može da nadmaši rezultat koji je zabeležio švedski hipreautomobil Koenigsegg Agera RS, koji je trenutno vlasnik brzinskog rekorda kada je reč o produkcijskim vozilima za javne puteve. Podsećamo, Agera RS je 2017. na zvaničnom testu u Nevadi nakon dve vožnje u različitim smerovima zabeležio prosečnu brzinu od 447.2 km/h, a u drugoj vožnji je izmereno čak 457.5 km/h. Osim toga, Koenigsegg je nadmašio Bugatti u jednom testu u kome su odmerili snage. Agera RS je postavio rekord u ubrzanju do 400 na sat, a zatim i zaustavljanju (0-400-0km/h). Najpre je to izveo za 36.44 sekunde (oko 6 sekundi bolje vreme od Chirona), a zatim je i popravio sopstveni rekord na 33.29 sekundi!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Bugattiju prate svaki prodati Chiron, a leteći doktori su uvek spremni da pomognu

 

178904-bugatti chiron.jpg

 

Kada automobil platite preko dva miliona evra očekujete i odgovarajuću uslugu i nakon kupovine, a u Bugattiju su to doveli na najviši nivo. Telemetrija kojom se prati svaki prodati Chiron je dostojna Formule 1 i DTM trkačkih automobila. Nadzire automobil 24 sata dnevno, 7 dana nedeljno, i tako tokom celog životnog veka automobila. I tu ne mislimo samo na osnovne parametre rada motora, već i na sve prateće sisteme poput infotainmenta ili klimatizacije. Nova generacije tehnologije nadzora obrađuje neverovatnih 10.000 signala, a za sve je zaslužna aluminijumska kutijica dimenzija 140 x 50 x 100 mm.

 

bugatti tele 1.jpg

 

U praksi to znači da vlasnik Chirona bez obzira gde se nalazio ne mora mnogo da brine. Primera radi, ako je pritisak vazduha u nekoj od guma neadekvatan, to će detektovati telemetrija i obavestiti dežurnog tehničara u bazi udaljenoj hiljade kilometara. On će odmah kontaktirati vlasnika Chirona i zamoliti ga da napumpa gumu, odnosno da pošalje nekoga da mu napumpa gumu. U slučaju ozbiljnije greške u radu ili kvara na 16-cilindričnom dragulju uvek je spreman ''leteći doktor''. Postoje tri doktora, a svaki je odgovoran za svoj region i na usluzi je 24 sata dnevno. Oni su tako spremni na poziv vlasnika, bilo Veyrona ili Chirona, da prvim letom stignu na odredište i srede stvar. Sa druge strane, budući da je automobil uvek onlajn i u vezi sa bazom u Molshajmu, osoblje Bugattija može automobil da konfiguriše i napravi apdejt bez potrebe odlaska u servis.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/7/2018 at 9:57 PM, neshaoct said:

Dve godine nakon predstavljanja hiperautomobila Chiron, Bugatti u Ženevi promoviše novu supersportsku, za 18 kg lakšu verziju Chiron Sport sa novim Dynamic Handling ''paketom'' koji mu omogućava postizanje većih brzina prilikom skretanja. Iako za pogon koristi identičan W16 agregat sa 1.500 kg i 1.600 Nm, izmene su ga učinile za čak pet sekundi bržim od Chirona na čuvenoj stazi Nardo u Italiji, koja zbog ovalne konfiguracije predstavlja idealan poligon za testiranje voznih karakteristika pri ekstremno visokim brzinama...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...