Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Ovaj auto je najskuplja božićna dekoracija na svetu

 

bugatti bozic.jpg

 

Iako su zbog trenutne situacije adventski sajmovi u evropskim gradovima otkazani, na jednom trgu se nalazi zaista poseban ukras. To je božićna dekoracija koju možete naći na jednom od trgova u francuskom Molsheimu. Radi se o automobilskom unikatu čija cena je 11 miliona evra, i to pre poreza i ostalih davanja. Kada kažemo da je ovaj grad sedište Bugattija, stvari postaju jasnije.

 

Bugatti se pobrinuo za najskuplji božićni ukras na planeti. Radi se o automobilu poznatom kao La Voiture Noire, a za koji se do danas ne zna ko mu je kupac, ako uopšte postoji, jer malo koji bi pristao da se ovakav unikat javno izloži. Ronaldo očigledno nije, a nakon njega se niko drugi i nije pominjao. Gradonačelnik Molsheima Laurent Furst je tako uprkos otkazivanju božićnog sajma zadovoljan: ''Jako sam zahvalan Bugattiju na ovako divnom poklonu gradu. Sada svi građani Molsheima imaju izuzetnu priliku da se dive unikatnom remek-delu na koji bi i sam Ettore Bugatti bio ponosan''. Podsetimo, La Voiture Noire je premijerno prikazan prošle godine na ženevskom salonu u svrhu iskazivanja počasti legendarnom modelu Type 57 SC Atlantic, automobilu izgubljenom početkom drugog svetskog rata koji do danas nije pronađen. Osim cene i obilja ugrađenog karbona, poznato je da je srce ostao 8.0 W16 motor sa 1.500 KS i 1.600 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda isporuka Bugattija Divo

 

210348-bugatti divo.jpg

 

Automobilski YouTuber TheStradMan je objavio video koji prikazuje kako izgleda isporuka i ''otpakivanje'' Bugattija Divo.

Bugatti Divo je hiberautomobil koji košta 5.4 miliona dolara, a njegov vlasnik takođe poseduje Bugatti Vision Gran Turismo, Bugatti Chiron i Bugatti Veyron Vitesse u svojoj neverovatnoj kolekciji. Automobil je transportovan avionom iz Bugattijevog postrojenja u Molshajmu u Francuskoj, a zatim kamionom isporučen na adresu u Los Anđelesu u Kaliforniji. Čak je i ključ bio spakovan u kutiju od ugljeničnih vlakana.

 

Divo pokreće 8.0 quad-turbo W16 motor koji razvija 1.479 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2.4 sekunde, a njegova maksimalna brzina iznosi 380 km/h. Ovaj Divo je jedan od samo 40 postojećih primeraka, u Americi ih ima svega nekoliko. Lakiran je u tamno crvenu boju sa crnim i crvenim detaljima, a nadimak ''Ladybug'' (Bubamara) je dobio zbog tačkastog šablona na karoseriji.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Od svih verzija Chirona ova nije sa najvećom maksimalnom brzinom, ali je najbrža na stazi jer je namenski tako napravljena - Pur Sport:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport

 

8.0 W16 motor sa 1.500KS i 1.600 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.3 sekundi, od 0-200 km/h za 5.9 sekundi, najveća brzina ograničena na 350 km/h. Serija je ograničena na 60 primeraka, a cena po primerku iznosi tri miliona evra (plus lokalni porezi):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Ultimativna varijanta ultimativnog automobila - posebno orijentisana za što bolju upravljivost, i biće ih samo 60 komada za ceo svet:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Divo ''Lady Bug''

 

Kupac iz Amerike je namenski tražio ovakvu boju, patern sa 1.600 šara u obliku dijamanta...i Bugatti je tražio 18 meseci kako bi osmislio i realizovao ideju kupca:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden 300-ti Bugatti Chiron

 

bugatti chiron 300 02.jpg

 

Bugatti je saopštio da je u Molshajmu u Francuskoj proizveo jubilarni, i to 300-ti primerak modela Chiron. Treba podsetiti da se Chiron pojavio 2016. godine, kao i da je u planu da se ukupno napravi samo 500 primeraka.

 

bugatti chiron 300 01.jpg

 

Jubilarni 300-ti primerak je inače Chiron Pur Sport u specijalnoj Nocturne crnoj boji i sa vidljivim elementima od ugljeničnih vlakana. Verzija Chiron Pur Sport je predstavljena prošle godine, pri čemu je naglasak na ovoj ediciji bio na unapređenju aerodinamičkog paketa (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler od 190 cm...), smanjenju težine vozila (minus 50 kg), poboljšanju upravljivosti, kao i modifikaciji oslanjanja i transmisije. Takođe, tu su i delovi od ugljeničnih vlakana, novi i lakši točkovi, specijalne Michelin gume 285/30 R20 napred i 355/25 R21 pozadi, titanium izduvne cevi, kao i minimalistička unutrašnjost sa alkantarom, kožom, ugljeničnim vlaknima i volanom sa markerom na 12 sati.

Takođe, vozaču pored EB, Motorway, Handling i Sport režima vožnje na raspolaganju stoji i novi Sport + režim. Motor je i dalje 8.0 W16 sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, dok ubrzanje do 100 km/h traje 2.3 sekunde. Na kraju, Bugatti planira da napravi samo 60 premeraka Chirona Pur Sport (njegova cena iznosi 3 miliona evra plus lokalni porezi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Bugatti Divo

 

8.0 W16 sa 1.500KS i 1.600Nm...i samo 40 takvih će biti za ceo svet. Jedan od njih je trenutno u Los Angeles-u:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Bugatti Chiron Pur Sport

 

60 komada za ceo svet verzije Chirona namenjene da bude najagilnija i najbrža na stazi od svih. 

8.0 W16 sa 4 turba daje 1.500KS i 1.600Nm, ali su prenosni odnosi u menjaču tako napravljeni da su ubrzanja jača/kraća, ali i maksimalna brzina zato manja (mada iznosi 350 km/h). Napred je za 65% tvrđi od običnog Chirona, nazad za 33%...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron ručno napravljen od gline

 

bugatti glina.jpg

 

Proizvođači automobila već decenijama prave modele od gline kako bi usavršili dizajn svojih automobila, a video objavljen na YT kanalu NHET TV je dokaz da uz određene veštine i strpljenje svako može da napravi jedan. Youtuberi su se odlučili za Bugatti Chiron, prvo su napravili čelični ram u baznom obliku automobila, a zatim su počeli da nanose glinu ručno. Nakon dve nedelje rada su završili svoj projekat koji je impresivan i zbog činjenice da je baziran na malom modelu Chirona. Konačni rezultat je istinski zapanjujući iako automobil nije funkcionalan, ali u svakom slučaju predstavlja nešto blisko Bugatti Chironu bez potrebe za izdvajanjem miliona ili kupovine neke replike.

Isti Youtuberi su ranije napravili repliku Lamborghini Aventadora SVJ koji pokreće mali motor iz motocikla od 150 cc. U tom slučaju su izradili čelični ram, a zatim pravili panele od kartona.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron by Hermes

 

Jedinstveni Bugatti Chiron napravljen za preduzetnika i investitora u nekretnine Mannija Khoshbina, u saradnji sa francuskim modnim brendom Hermes. Pokreće ga quad-turbo 8.0 W16 motor sa 1.500KS/1.600Nm, do 100 km/h ubrzava za 2.3 sekunde i može do 420 km/h.

 

 

 

 

Više detalja o ovom autu možete pročitati klikom OVDE@FLCS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti La Voiture Noire krajem meseca

 

214265-bugatti v05.jpg

 

Bugatti je još u martu 2019. godine na sajmu u Ženevi prikazao unikatni La Voiture Noire, napravljen povodom 110. rođendana francuske kompanije.

 

214268-bugatti v04.jpg

 

Zatim je prošlog meseca u okolini fabrike u Molshajmu ovaj automobil uhvaćen tokom finalnih testiranja, pre isporuke svom bogatom i strpljivom kupcu. Sada su se pojavile informacije da će automobil biti zvanično predstavljen 31. maja, kada ćemo možda saznati i identitet njegovog vlasnika. Ranije su se inače pojavile nezvanične informacije da je to fudbalska zvezda Kristijano Ronaldo, ali se to pokazalo kao netačno.

 

214266-bugatti v03.jpg

 

Kako bilo, La Voiture Noire se bazira na Chironu, ima karoseriju u potpunosti izrađenu od ugljeničnih vlakana, a pokreće ga 8.0 W16 motor sa 1.500KS i 1.600 Nm.

 

214267-bugatti v02.jpg

 

Automobil navodno košta 11 miliona evra, dok više detalja sledi.

 

214269-bugatti v01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport, Super Sport 300+, Divo i Centodieci

 

Svi na Nirburgringu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti La Voiture Noire je spreman

 

bugatti lvn 07.jpg

 

Bugatti je još u martu 2019. godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao La Voiture Noire, napravljen povodom 110. rođendana francuske kompanije i kao omaž modelu Bugatti Type 57 SC Atlantic.

 

bugatti lvn 06.jpg

 

Zatim je prošlog meseca u okolini fabrike u Molshajmu ovaj automobil uhvaćen tokom finalnih testiranja, pre isporuke svom bogatom i strpljivom kupcu.

 

bugatti lvn 05.jpg bugatti lvn 04.jpg

 

Automobil je sada spreman za isporuku, ali identitet njegovog vlasnika i dalje nije saopšten. Ranije su se inače pojavile nezvanične informacije da je to fudbalska zvezda Kristijano Ronaldo, ali se to pokazalo kao netačno.

 

bugatti lvn 03.jpg

 

Kako bilo, La Voiture Noire se bazira na Chironu, ima karoseriju u potpunosti izrađenu od ugljeničnih vlakana, a pokreće ga 8.0 W16 motor sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta.

 

bugatti lvn 02.jpg

 

Na kraju i cena - ovaj unikatni automobil košta čak 16.7 miliona evra.

 

bugatti lvn 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti predstavio snažniji i lakši Chiron Super Sport

 

nbgt01.jpg

 

Kompanija Bugatti je predstavila Chiron Super Sport, novu verziju ograničenog modela Chiron Super Sport 300+, koja je već dostupna u prodaji po ceni od 3.2 miliona evra. U prvoj fazi isporuka, kupcima će biti dostavljeno 60 automobila, a to se očekuje početkom sledeće godine.

 

nbgt02.jpg nbgt05.jpg nbgt06.jpg

 

Kao i standardni Chiron, Super Sport pokreće 8.0 quad-turbo W12 motor, međutim zahvaljujući većim turbopunjačima, redizajniranim glavama cilindara i novoj pumpi ulja, motor isporučuje dodatnih 100 KS, odnosno 1.600 KS i 1.600 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka, a to je dovoljno da automobil od 0 do 200 km/h ubrza za 5.8 sekundi, koliko treba npr. Golfu GTI da stigne od 0 do 100 km/h. Bugattiju je za ubrzanje do 300 km/h potrebna svega 12.1 sekunda, dok njegova maksimalna brzina iznosi 440 km/h.

 

nbgt08.jpg nbgt09.jpg nbgt011.jpg nbgt012.jpg

 

Super Sport je dobio nove Michelin Pilot Sport Cup 2 gume na kojima je moguće konstantno voziti brzinom do 500 km/h. Upravljanje i vešanje su specijalno podešeni, a poboljšana je i aerodinamika. Nazad se nalazi 25 cm duži rep i difuzor koji je dizajniran da stabilizuje automobil pri većim brzinama. Zahvaljujući njemu je značajno smanjen otpor vazduha, a s obzirom da je zadnji aktivni spojler ''sakriven'' u karoseriju, difuzor obavlja većinu aerodinamičkog posla. Napred je novi spliter, tu su i novi pragovi, i ventilacioni otvori. Izduvni sistem se završava sa četiri cevi. Felne su napravljene od legura, a opciono je moguće dobiti i one od magnezijuma koje su lakše. U unutrašnjosti su brendirana sedišta, dok se ostalo nije promenilo. Cena automobila iznosi 3.2 miliona evra bez ijedne dodatne opcije, plus lokalni porezi.

 

nbgt03.jpg nbgt014.jpg nbgt013.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti testirao Chirona Super Sport sve do 440 km/h

 

bugatti c 02.jpg

 

Nakon dugotrajnih najava u Bugattiju su odlučili da konačno nateraju Chirona do 440 km/h.

U pitanju je Chiron Super Sport, koji mnogi doživljavaju kao luksuznu verziju Chirona Super Sport 300+ sa kojim je 2019. godine Bugattijev test vozač dostigao rekordnu brzinu od 490.48 km/h. U Bugattiju su ovom testu posvetili posebnu pažnju, pa je auto pre odlaska na Volkswagenovu stazu Ehra-Lessien opremljen sa stotinjak senzora kako bi se na ključnim mestima merili važni podaci poput temperature i pritiska.

 

bugatti c 01.jpg

 

Očekivano, i ovde je W16 motor sa standardnih 1.600KS i 1.600 Nm, ali uz modifikovane odnose u menjaču. Dovoljno je reći tek da se u sedmi stepen prenosa ubacuje nakon što kazaljka pokaže 400 km/h. ''Nakon uspešnih drumskih testiranja do 380 km/h, sada dodatno podešavamo upravljivost vozila na 440 km/h kako bi ovaj auto pružio beskompromisnu bezbednost, čak i pri ovoj nestvarnoj maksimalnoj brzini, te pružio vozaču dobar i iznad svega bezbedan osećaj pri ekstremno visokim brzinama'', izjavio je Jachin Schwalbe, šef odeljenja razvoja šasije u nedavnom saopštenju. Bugatti će tržištu ponuditi 30 primeraka verzije 300 i 60 primeraka Chirona Super Sport. Potonji startuje cenom od 3.2 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti isporučio poslednji primerak modela Divo

 

216518-bugatti divo 03.jpg

 

Bugatti je u avgustu 2018. godine predstavio novi hiperautomobil (na događaju ''The Quail'' u Kaliforniji), dok su prve isporuke kupcima startovale tokom 2020. Divo košta 5 miliona evra, a takva cena i ne čudi budući da je napravljena ograničena serija od samo 40 komada. Sada je Bugatti saopštio da je isporučen i poslednji, dakle 40. primerak ovog hiperautomobila.

 

216519-bugatti divo 02.jpg

 

U pitanju je primerak u plavoj boji, sa točkovima u boji zlata, kao i enterijerom u kome se ističu French Racing plava i Deep plava boja, uz mat detalje od ugljeničnih vlakana.

 

216520-bugatti divo 01.jpg

 

Automobil je ime inače je dobio po francuskom vozaču Albertu Divou, koji je krajem dvadesetih godina prošlog veka dva puta trijumfovao na trci Targa Florio. Bugatti Divo se bazira na Chironu, od koga se naravno razlikuje po doteranom stajlingu (potpuno novi prednji deo, uska LED svetla, otvori za vazduh), poboljšanoj aerodinamici (optimozovana ''vazdušna zavesa'', širi prednji spojler koji doprinosi 90 kg većem daunforsu u odnosu na Chiron), modifikovanom oslanjanju, značajnoj boljoj upravljivosti i bržem menjaču, kao i za 35 kg manjoj težini. I Divo pokreće 8.0 W16 quad-turbo motor sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, uz DSG menjač i pogon na sva četiri točka. Fabrika navodi da Divo od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.4 sekunde, dok je maksimalna brzina el. ograničena na 380 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvih osam Bugattija Chiron Super Sport 300+ spremno za isporuku

 

218491-bugatti c03.jpg

 

Prvih osam od planiranih 30 primeraka najbržeg Bugattija do sada spremno je za isporuku kupcima koji su bili spremni da izdvoje 3.2 miliona evra. Nakon dve godine intenzivnih testiranja i finih podešavanja iz ''ateljea'' Bugattija izašlo je prvih 8 primeraka ultrasportskog modela Chiron Super Sport 300+ koji sa sobom nosi titulu najbržeg produkcijskog Bugattija do sada.

 

218492-bugatti c02.jpg

 

Automobil sa nešto dužom karoserijom u odnosu na standardni Chiron pokreće centralno smešteni 8.0 motor sa 16 cilindara kome asistiraju četiri turba.

 

218493-bugatti c01.jpg

 

1.600 konjskih snaga i 1.600 Nm obrtnog momenta je dovoljno da Bugattijevo remek-delo od 0 do 100 km/h stigne za 2.4 sekunde. Od 0 do 200 km/h potrebno mu je 5.8 sekundi, a iz mesta do 300 km/h stiže za nešto više od 12 sekundi. Za prenos snage na obe osovine je zadužen 7-stepeni automatski menjač sa dva kvačila, a najveća brzina koju je svojevremeno postigao prototip (491 km/h) u ovom slučaju je elektronski ograničena i iznosi ''samo'' 440 km/h. U Molsheimu kažu da će i preostala (odavno rasprodata) 22 primerka uskoro stići do svojih vlasnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo koliko košta održavanje Bugattija Chiron

 

218551-bugatti servis.jpg

 

Kad automobil košta 2.15 miliona evra, jasno je da troškovi održavanja nisu jeftini. Kompanija nudi namenski globalni program usluga za Chirona i Veyrona, ali koliko to sve košta?

Jedan entuzijasta Bugattija iz Malezije, Muhammad Al Qawi Zamani, posetio je Bugattijev singapurski salon kako bi dobio detaljne informacije o održavanju Chirona Pur Sport. Troškovi su pretvoreni iz singapurskih dolara u evre, ne uključuju lokalne poreze, naknade za rad, prevoz i putne troškove.

 

Bugattijev servisni program uključuje tim od 10 visoko obučenih Bugattijevih tehničara koji putuju po svetu i servisiraju Chirone i Veyrone, a za razgovor su dostupni 24 sata dnevno. Prvi servis se radi nakon 14 meseci ili 16.000 kilometara, a počinje zamenom motornog ulja, filtera za ulje, rashladne tečnosti. Cena je 21.579 evra. Mislite da je to mnogo? Čitajte dalje...

Zamena prednjih karbonskih keramičkih kočionih diskova i kočionih pločica košta 50.930 evra. Tu je još zamena kočionih tečnosti i ostalih delova kočionog sistema koji će podebljati cifru. Svakih 14-16 meseci još morate da zamenite ultra lagane felne koje koštaju 43.160 evra u kompletu.

 

Verovatno bi trebalo da promenite i gume svakih 16 do 18 meseci. Ovde imate mogućnosti, ali stvari svakako ostaju skupe. Set Michelinovih guma Pilot Sport PAX ili Michelinovih Pilot Sport Cup 2 XL košta oko 6.900 evra. Između 42 i 48 meseci vlasništva, menjaju se Garrettovih četiri turbopunjača. Njihova cena iznosi 22.440 evra . A kad ste već došli na servis, promenite odmah set hladnjaka po ceni od 18.990 evra, novi rezervoar goriva koji košta 37.979 evra i paket za podešavanje i kalibraciju motora kako biste izvukli svih 1.500 KS iz 8.0 quad-turbo W16 motora. 

 

Zamena vetrobranskog stakla košta 51.789 evra, dok samo metlice brisača koštaju 3.280 evra. Tu je još i boja Chiron Pur Sporta koja košta 47.640 evra, zbog čega iz Bugattija predlažu ručno pranje pomoću posebne opreme bez mlaznica. Kad se sve stavi na papir, četiri godine vlasništva Chirona Pur Sporta, uključujući tri zamene ulja, dve zamene felni i guma, zamena delova kočionog sistema, kalibracija motora, jedna zamena sva 4 turbopunjača i rezervoara goriva - košta otprilike 412.500 evra. Imajmo još jednom na umu da ova cena isključuje lokalne poreze, naknade za rad, prevoz i putne troškove Bugattijevog servisnog tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Bugatti Chiron Super Sport

 

Sve je u vezi ovog auta je super - super je brz, super luksuzan i njegov kupac mora biti super bogat kako bi ga kupio. :D

Naravno, očekivali biste da automobil sa tako velikom cenom (3 miliona evra plus lokalni porezi) pokreće ozbiljno impresivan motor...i ovaj Bugatti nije izuzetak! Ima 8.0 W16 sa 4 turba koji pravi 1.600KS/1.600Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Chiron oštećen u požaru

 

bugatti pozar.jpg

 

Kupovina oštećenog Bugattija bi mogla da bude itekako isplativa investicija. Nedavno se na sajtu Copart pojavila ponuda za Bugatti Chiron stradao u požaru. Kako je po fotografijama najviše stradao prednji deo, pretpostavlja se da je najskuplji deo automobila, W16 motor, ostao netaknut. Prema dostupnim informacijama, automobil je prošao kroz napad molotovljevim koktelom. Chiron je retka zverka koja se neće proizvesti u više od 500 primeraka, a većina ih je rasprodata unapred i to po ceni od preko 3 miliona dolara. Ako svemu dodamo da ima onih koji bi bili spremni da izdvoje pozamašnu sumu da dođu do Chirona bez čekanja, obnova ovakvog auta se čini još pametnijom investicijom.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...