Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Bugatti Chiron će moći da postigne 467 km/h

 

142248-bugatti%20chiron%202016.jpg

 
Bugatti je još prošlog meseca potvrdio da će njihov novi hypercar koji će naslediti Veyrona nositi naziv Chiron, kao i da će njegova zvanična promocija biti održana na sledećem sajmu automobila u Ženevi, početkom marta 2016. godine. U međuvremenu su neki mediji objavili par novih detalja (ali i dalje nezvaničnih). Novi Bugatti je dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvojio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok će njegov izgled biti inspirisan stajlingom Vision Gran Turismo concepta. Kako se očekuje, Chiron će pokretati 8.0 litarski W16 motor sa oko 1500KS i 1500 Nm obrtnog momenta.
Što se najveće brzine tiče, poslednji nezvanični izveštaji pominju da će Chiron moći da postigne 467 km/h, dok će ubrzanje od 0 do 100 km/h trajati 2.2 sekunde. Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada, pri čemu su (dovoljno bogati) kupci već naručili više od 130 primeraka. U tih 500 komada je verovatno uključena i Targa verzija, a kako se očekuje proizvodnja Chirona će trajati 5 godina (što znači po 100 komada godišnje). Na kraju i cena. Nezvanično se pominje suma od 2 miliona evra za Chiron Coupe, dok će Chiron Targa (pojaviće se 2018. godine) biti još skuplji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti najavio premijeru Chirona za 1. mart

 

145273-bugatti%20c.jpg

 

Bugatti je još ranije potvrdio da će njihov novi hypercar koji će naslediti Veyrona nositi naziv Chiron, kao i da će njegova zvanična promocija biti održana u prvom kvartalu 2016. Sada je objavljena još jedna zatamnjena teaser slika, kao i podsećanje da će premijera biti održana 1. marta na sajmu automobila u Ženevi. Novi Bugatti je dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvojio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok će njegov izgled biti inspirisan stajlingom Vision Gran Turismo concepta. Kako se očekuje, Chiron će pokretati 8.0 litarski W16 motor sa oko 1500KS i 1500 Nm obrtnog momenta. Što se najveće brzine tiče, neki nezvanični izveštaji pominju da će Chiron moći da postigne 467 km/h, dok će ubrzanje od 0 do 100 km/h trajati 2.2 sekunde. Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada, pri čemu su (dovoljno bogati) kupci po podacima iz decembra već naručili više od 130 primeraka. U tih 500 komada je verovatno uključena i Targa verzija, a kako se očekuje proizvodnja Chirona će trajati 5 godina (što znači po 100 komada godišnje).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron i zvanično

 

bugatti%20c%2099.jpg

 

Bugatti je u Ženevi zvanično promovisao svoj dugo najavljivani Chiron, naslednika dosadašanjeg Veyrona.

 

bugatti%20c%208.jpg

 

Chiron će pokretati 8.0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, a koji raspolaže sa 1103 kW/1500KS pri 6700 o/min. i 1600 Nm pri 2000 do 6000 o/min.

 

bugatti%20c%2088888.jpg

 

Motor je uparen sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, pogon je na sva četiri točka, dok je najveća brzina el. ograničena na 420 km/h.

 

bugatti%20c%2088.jpg

 

Možda će vas zanimati podatak da pri konstantnoj maksimalnoj brzini Chiron isprazni 100-litarski rezervoar za samo 9 minuta (Veyronu je trebalo 12 minuta).

 

bugatti%20c%208888.jpg bugatti%20c%20888.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h po fabričkim navodima traje ''manje od 2.5 sekunde'', do 200 km/h stiže za 6.5 sekundi, a do 300 km/h za manje od 13.6 sekundi. 

 

bugatti%20c%20s.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Chiron je dugačak 4544 mm, širok 2038 mm i visok 1212 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 20 i 21 inča.

 

bugatti%20c%208888888.jpg

 

Novi Bugatti je dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvojio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok je njegov izgled inspirisan i stajlingom Vision Gran Turismo concepta.

 

bugatti%20c%2088888888.jpg bugatti%20c%208888888888.jpg

 

Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada, pri čemu su (dovoljno bogati) kupci već naručili više 166 primeraka. U tih 500 komada je verovatno uključena i Targa verzija.

 

bugatti%20c%20888888888.jpg bugatti%20c%20999999.jpg

 

Na kraju i cena. Pominje se suma od 2.4 miliona evra za Chiron Coupe, dok će Chiron Targa (pojaviće se 2018. godine) biti još skuplji.

 

bugatti%20c%2088888888888.jpg

 

Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan 2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje "Legends" serije).

 

bugatti%20c%209.jpg bugatti%20c%20999.jpg

 

bugatti%20c%209999.jpg bugatti%20c%2099999.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshaoct said:

Ubrzanje od 0 do 100 km/h po fabričkim navodima traje ''manje od 2.5 sekunde'', do 200 km/h stiže za 6.5 sekundi, a do 300 km/h za manje od 13.6 sekundi. 

 

Ali, samo što je predstavljen javnosti sa ovim performansama, odgovor je dobio:

 

Quote

Koenigsegg navodi da Regera od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi, do 200 km/h za 6.6 sekundi, do 300 km/h za 10.9 sekundi, 400 km/h postiže za 20 sekundi, dok se podatak o najvećoj brzini ne navodi. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Chironu ćemo čak i zarađivati

 

bugatti%20c%20999999.jpg

 

Kako piše B92, dok je na svakom prodatom primerku Veyrona Bugatti u proseku bio u gubitku od 4.65 milona evra, novi model će kompaniji donositi profit, kažu u tom proizvođaču. Ne donose svi modeli automobila svojim proizvođačim zaradu. Kompanije često i iz marketinških razloga godinama proizvode jedan automobil uz gubitke. Iako je od početka bio svestan da će se Veyron prodavati znatno ispod cene koja bi donosila profit, Volkswagen je odlučio da kupcima 2005. ponudi Bugattijev hiperautomobil kako bi pokazao svoju tehnološku superiornost.

 

bugatti%20c%2099999.jpg

 

Tako se Veyron, kada se uzmu u obzir i troškovi njegovog razvoja i proizvodnje, prodavao sa višemilionskim gubitkom koji je pokrivao VW. Međutim, sa Chironom su se stvari promenile. ''Ovog puta uradili smo domaći zadatak. Automobil će se prodavati po ceni od 2.4 miliona evra, tako da ćemo stvoriti profit koji ćemo uložiti u sledeći projekat'', rekao je šef Bugattija, Volfgang Dirhajmer (Wolfgang Durheimer). Na pitanje novinara, šta bi mogao da bude pomenuti novi projekat, Dirhajmer je nagovestio da razmišlja o luksuznoj limuzini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napravite svoj Chiron

 

Bugatti-Chiron%209.jpg

 

Konačno je predstavljen u Ženevi u tradicionalnoj plavoj boji, a sada novi Chiron otkriva nebrojene kombinacije boja koje možete da izaberete kroz svoj alat za personalizaciju.

 

Bugatti-Chiron%2099.jpg

 

Mini sajt omogućava fanovima i nekoliko srećnih kupaca, koji svi jedva čekaju novi Chiron, da se igraju sa bojama i kombinacijama, od kojih će vas neke podsetiti na prethodnika Veyron.

 

Bugatti-Chiron%20999.jpg

 

Tu je osam kombinacija koje možete da izaberete, a dostupne su dve sekcije na automobilu koje mogu da se ofarbaju različito. Sa ovoliko kombinacija, Chiron bi trebao da izađe u susret svima.

 

Bugatti-Chiron%209999.jpg

 

Možete da izaberete crvenu, plavu, crnu, ili neku drugu boju, ili da ostavete delove automobila neoobojene kako bi do izražaja došao karbonski deo. Točkovi i kočnice će dobiti istu kombinaciju, dok enterijer dolazi u crnoj, bež i braon bojama.

 

Bugatti-Chiron%2099999.jpg

 

Chiron će biti napravljen u ograničenoj seriji od 500 primeraka, 65 automobila godišnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuk Bugatti Chirona

 

Snimljeno u Beču, na ''International Vienna Motor Symposiumu'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda vožnja u Chironu - najbržem serijskom automobilu

 

149911-bugatti%20c.jpg

 

Po prvi put možemo videti iskustvo vožnje u Bugatijevom hiperautomobilu.

Čast da zasedne na suvozačko mesto dobio je Alex Kersten iz Car Throttlea, a provozao ga je lično Bugattijev šef Wolfgang Durheimer, i to ne bilo gde već na legendarnom Nirburgringu. Pokretan 8.0 W16 quad-turbo motorom čiji maksimum iznosi 1.500KS i 1.600 Nm, Chiron sasvim sigurno nudi izuzetno iskustvo u vožnji, posebno kada su u pitanju ubrzanja.  2.5 sekunde za sprint do 100 km/h i limitirani maksimalac od 420 km/h dostojni su epiteta najimpresivnijeg automobila sa konvencionalnim pogonom na svetu. I da, Durheimer je potvdio da će Chiron pokušati da obori brzinski rekord, i to 2018. godine. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opcije za Bugattijev bolid skuplje od Porschea

 

Bugatti Chiron je kao i u slučaju svog prethodnika Veyrona klasa za sebe, i to u svakom pogledu. Ostavimo li po strani, ako je to uopšte moguće, činjenicu da je Chiron zahvaljujući monstrumu od motora bukvalno raketa na putu, cenu osnovne verzije je veoma lako povečati. Pokretan motorom s maksimumom od 1.500KS i 1.600 Nm do 200 km/h stiže za 6.5 sekundi, a maksimalna brzina mu je debelo iznad 400 km/h. Ipak, ponekad vlasnik uz vanserijske performanse želi i dodatno začinjen izgled. Tako će u slučaju izbora posebne nijanse spoljašnjosti u kombinaciji sa karbonskim detaljima kupac izdvojiti 180.000 EUR, odnosno iznos za koji je moguće dobiti novi Porsche 911 R. Ako kupac poželi celokupnu spoljašnjost u karbonu cena se penje na 255.000 EUR, ili prevedeno, prethodno pomenuti brutalni Porsche i solidan apartman na primorju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti potvrdio da će napasti Ginisov brzinski rekord

 

bugatti%20c%2099.jpg

 

U julu 2010., bivši F1 vozač, Pjer-Henri Rafanel je u Veyron Super Sportu postavio novi Ginisov svetski rekord u klasi serijskih autoobila. Dostigao je 431 km/h u Volkswagenovom testnom kompleksu ''Ehra-Lessien''. Sada šef Bugattija, Volfgang Dirhajmer, najavljuje da će kompanija iz Molshajma napasti taj rekord Chironom. On je rekao da je Chiron brži od svog prethodnika, ali još uvek ne znaju koliko. On je nastavio, navevši da su kompjuterske kalkulacije pokazale da je brži od Veyrona Super Sport, ali da je uvek drugačije kada se sedne u automobil u realnosti. Novi Chiron ima nominalnu maksimalnu brzinu od 420 km/h, što je samo 5 km/h brže od Veyron Super Sport World Record edicije. Stvar je u tome što je sa potonjeg skinut elektronski limiter koji štiti pneumatike, tako da je mogao da dostigne rekordnu brzinu.

 

bugatti%20c%20999.jpg

 

Po nekim izveštajima, Chiron u punom potencijalu može da dostigne 463 km/h, ali Bugatti to nije do sada potvrdio, tako da tu brojku treba uzeti a rezervom. Čak i ukoliko je to tačno, najverovatnije će biti elektronski ograničen kao i Veyron SS WRE. Bugatti navodno planira da napadne svetski rekord 2018., takođe u ''Ehra-Lessien'' kompleksu. Ono što trenutno znamo 100% je da Chiron može da pojuri 380 km/h, što je uradio na Circuit de la Sarthe na 84. izdanju 24 časa Le Mana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako je trebalo da izgleda Bugatti Chiron

 

bugatti%20c%2011.jpg

 

Iako Chiron izgleda kao da je s drugog sveta, a takav mu je i sadržaj, Chiron je mogao da izgleda još radikalnije. Sudeći po prvim dizajnerskim izletima, Chiron je inicijalno trebalo da bude bez sada već prepoznatljivih osam očiju, čime bi se otvorio prostor za slaganje prvoklasne aerodinamike. Prvi dizajn potpisuje Sasha Selipanov, a njegov predlog je proglašen najuspešnijim. Nakon toga Selipanov se pridružio Bugattijevom timu i radi na razvoju produkcijske verzije.

 

bugatti%20c%201.jpg

 

Kao što je vidljivo, najveće promene je naslednik Veyrona dobio napred. Sasvim je jasno da je funkcija stavljena ispred forme, a važnost aerodinamike stavljena na čelno mesto interesa. Nimalo čudno kada se u priču ubaci podatak o pogonskom agregatu kome treba obezbediti dovod svežeg vazduha u neizmernim količinama. U Bugattiju su navodno čak razmišljali da uklone bočne retrovizore i da ih zamene kamerama, ali od te ideje se odustalo. Bar dok legislativa ne dopusti korišćenje takvih sistema. Poslednje informacije govore da je pitanje vremena kada će Bugatti Chiron preći trenutnu granicu od 420 km/h, a sve su brojnije informacije o tome da je cilj postavljen na 300 mph, odnosno 482.7 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron bez roadster verzije

 

147927-bugatti%20chiron.jpg

 

Dr Stefan Brungs, šef prodaje i marketinga u Bugattiju, najavljuje da novi Chiron neće biti dostupan u roadster verziji poput svog prethodnika, Bugattija Veyron. Brungs je precizirao da neće biti ''roadster ili kabrio'' varijante Chirona, uprkos činjenici da je nekadašnji Veyron biti dostupan i kao Grand Sport i Grand Sport Vitesse. Bugatti je do sada u Velikoj Britaniji prodao 15 Chirona, koji tamo košta 1.9 miliona funti. Gospodin Brungs navodi da kupci Chirona u proseku potroše još oko 250.000 funti za opcione elemente. Na kraju, Brungs je potvrdio da Bugatti za 2018. godinu planira obaranje svetskog brzinskog rekorda za produkcijska vozila, što znači da Chiron mora da bude brži od Veyrona 16.4 Super Sport koji je postigao 268 milja na sat (431.2 km/h).

Podsećanja radi, Chiron pokreće 8.0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, a koji raspolaže sa 1103 kW/1500KS pri 6700 o/min. i 1600 Nm pri 2000 do 6000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom, pogon je na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h po fabričkim navodima traje ''manje od 2.5 sekunde'', do 200 km/h stiže za 6.5 sekundi, a do 300 km/h za manje od 13.6 sekundi. Što se dimenzija tiče, Chiron je dugačak 4544 mm, širok 2038 mm i visok 1212 mm. Ovde i podatak da su točkovi od 20 i 21 inča. Proizvodnja Chirona će biti ograničena na 500 komada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron se prodaje kao alva - 10 puta brže od Veyrona

 

bugatti%20c%20999999.jpg

 

Kako piše B92, Bugatti je za nešto manje od pola godine već prodao 200 od planiranih 500 primeraka novog hiperautomobila, modela Chiron, saznaje Car and Driver. Iako je 2005, kada se pojavio, predstavljao vrhunac automobilske tehnologije, Bugatti Veyron nije bio naročito tražen pa je prošla čitava denecija pre nego što je rasprodat kontigent od 450 vozila. Njegov naslednik daleko je uspešniji u tom pogledu s obzirom da je Bugatti za samo šest meseci od premijere primio 200 narudžbina, pa bi kompletna serija od predviđenih 500 automobila mogla da dobije svoje vlasnike već početkom 2017. To znači da se Chiron prodaje desetak puta brže nego Veyron. Prve isporuke očekuju se do kraja 2016, dok bi poslednji naručeni primerci trebalo da stignu u garaže kupaca u roku od tri godine.

 

bugatti%20c%2088888888888.jpg

 

Bugatti Chiron predstavljen je na sajmu automobila u Ženevi, u maru 2016. Ovaj hiperautomobil prodaje se po ceni od oko 2.4 miliona evra, a budući vlasnik najpre mora da uplati depozit u visini od 200.000 evra. Pored toga što posedovanje jednog ovakvog automobila predstavlja privilegiju veoma malog broja ljudi, Chiron svojim vlasnicima garantuje i dobru zaradu u slučaju da se odluče da ga kasnije preprodaju. 

Da podsetimo, ispod poklopca motora nalazi se 8.0 litarski W16 sa četiri turbo punjača, koji proizvodi čak 1.500 ks (1.103 kW), pri 6.700 obrtaja, i razvija 1.600 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnih u rasponu 2.000-6.000 o/min! Motor je povezan sa unapređenim sedmostepenim automatikom sa duplim kvačilom, a snaga se šalje na sva 4 točka. Chiron od 0 do 100 km/h stiže za 2.5 s, dok mu je za postizanje brzine od 200 na sat potrebno 6.5 sekundi. Do 300 km/h, automobil ubrzava za 13.6s, a zvanično saopštena maksimalna brzina je 420 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron - Hibridne komponente za više snage

 

bugatti%20c%20888888888.jpg

 

Ultimativni sportski automobil, kako ga naziva njegov proizvođač, Bugatti Chiron zahvaljujući svom 8.0 litarskom W16 quad-turbo motoru razvija snagu od 1103 kW, odnosno 1500KS i najveći obrtni moment od 1600 Nm. Ali, ako se to pokaže nedovoljnim, iz nekog razloga, ovaj pogonski sklop (95% različit od onoga u Veyronu) se može ''nadopuniti hibridnim komponentama''. Tako bar tvrdi Bugattijev šef Wolfgang Dürheimer koji je eventualnu hibridizaciju Chirona dakle navodi kao način povećanja snage ovog automobila, a ne kao način povećanja njegove ekonomičnosti kako bi mnogi mogli da pomisle. Ako bolje razmislite, kada je reč o Bugattiju i Chironu koga uopšte i briga za potrošnju goriva? Osnovni problemi kod eventualnog uvođenja električnih pogonskih delova su ograničenost unutrašnjih dimenzija i ukupna masa vozila koje trenutno uznosi 1.995 kg. Uprkos tome, Dürheimer priznaje da u Bugattiju razmatraju tu mogućnost. U svakom slučaju čak i ako se reše sva tehnička pitanja, i ako hibridni Chiron i dobije zeleno svetlo za proizvodnju, sigurno se to neće desiti brzo. Naime, isporuke standardnog modela još uvek nisu ni počele, a već je naručeno preko 200 od ukupno 500 planiranih jedinica. Drugim rečima, nema žurbe za novim posebnim verzijama koje će povećati prodaju. Koliku dodatnu snagu bi u Bugattiju želeli da dobiju eventualnom ugradnjom hibridnog pogona za sada nije poznato.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako želite, Bugatti Chiron može i 458 km/h - samo treba da pitate

 

bugatti%20c%20999999.jpg

 

Bugatti je iz bezbednosnih razloga fabrički ograničio maksimalnu brzinu svog novog modela Chiron na ''samo'' 420 km/h, ali to ne znači da vlasnici ovog hiperautomobila ne mogu da voze i brže, ako to požele. Automobil sa motorom snage 1.500 konja svakako je u stanju da razvije i veću brzinu od deklarisanih 420 na sat. Međutim, kao i kod njegovog prethodnika, Veyrona, kod koga je limit postavljen na 415 km/h, maksimalna brzina ograničena je elektronski zbog opasnosti od pucanja guma.

 

bugatti%20c%20999.jpg

 

Ipak, Bugatti je ostavio mogućnost da vlasnicima po želji ''otključa'' opciju maksimalne brzine, i u tom slučaju Chiron može da razvije čak 458 km/h, otkrio je u razgovoru za Autoblog glavni inženjer ovog proizvođača automobila, Willi Netuschil. Naravno, postavlja se pitanje kome je to zaista potrebno i gde je uopšte moguće testirati ovako velike brzine. ''Morate da imate na umu koliki je zaustavni put potreban nakon postizanja tolike brzine. Volkswagenova test staza pored Volfsburga ima specijalno dizajnirani pravaca za ekstremno velike brzine, a u Nemačkoj postoji i jedna vojna baza koja nam dozvoljava da koristimo njihovu poletno-sletnu pistu'', objašnjava Netuschil. Sada, kad je Bugatti najzad otkrio podatak o maksimalnoj brzini Chirona, vidimo da je ona zaista približna brojci koja se uoči premijere ovog modela navodila u pojedinim medijim. Tada se spekulisalo da je automobil u stanju da razvije 470, pa čak i do 500 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda salon u kome se kupuju automobili vredni 2.5 miliona evra

 

bugatti%20salon.jpg

 

Novi koncept Bugattijevih salona automobila dobio je nagradu Nemačkog saveta za dizajn u kategoriji ''Arhitektura''. Uz novi model Chiron, Bugatti je odlučio da redizajnira i svoje salone, a to su odradili zajedno sa arhitektonskim studijem Braunwagner GmbH iz Ahena. Cilj je bio da se kupcima u salonima pruži isto ono iskustvo koje dobiju prilikom posete sedištu kompanije u Molshajmu u Francuskoj. Sam dizajn je modularan i može da se prilagođava salonu i njegovom rasporedu, jer su Bugattijevi saloni veličine od samo 60, pa sve do 240 kvadrata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

157755-bugatti%20c.jpg

 

I od supersportskih automobila se očekuje da podnesu ekstremne uslove. Bugatti Chiron je već sam po sebi ekstreman, a ako se stavi u nepovoljnu okolinu biće doveden na samu ivicu izdržljivosti. Ogromna snaga i neverovatna količina toplote koju generiše sam pogonski sklop pod nadzorom je osam hladnjaka, koji će pomoći i kada je spolja prokleto vruće. Upravo takvim uslovima je Bugatti izložio Chirona vozeći ga najtoplijim mestima na svetu. Više od 30 test vozila je odradilo na hiljade kilometara vozeći na žarkom suncu kada se temperatura u živi diže iznad oznake od 50 stepeni Celzijusa. U najnovijem videu Bugatti donosi snimak vožnji četiri Chirona ubojitom Dolinom smrti koji su za 4.5 nedelje napravili oko 35.000 kilometara vozeći od Los Anđelesa do Denvera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...